Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lubys iš tikrųjų yra durnas ar tik tokiu apsimeta?
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Lubys iš tikrųjų yra durnas ar tik tokiu apsimeta?
      Šneka atvirai ir be užuolankų. Gali sutikti, gali ne, bet bent jau aiški jų pozicija.

      Jei greitasis VT TIKRAI veiktų - nematyčiau problemos juo naudotis. Mane asmeniškai vairavimas vargina - mieliau skaityčiau. Bet reikia, kad būtų išties greita, patogu ir švaru.

      Dabar gi kitą kartą kaip kokiam Magadišo mėsos turguje.
      Kaip po dykumą blaškiausi

      Comment


        Parašė vytauc Rodyti pranešimą
        Jei greitasis VT TIKRAI veiktų - nematyčiau problemos juo naudotis. Mane asmeniškai vairavimas vargina - mieliau skaityčiau. Bet reikia, kad būtų išties greita, patogu ir švaru.
        Tu nematytum, as nematyciau, puse vilnieciu nematytu ir persestu i VT. O VVT ar turi pakankamai transporto priemoniu, kad patenkinti isaugusius keleiviu srautus?

        Comment


          As pvž nenoriu važinet su VT. Kodel kažkas gali turet privilegijas? VVT bent jau už kelius moka?

          Comment


            Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
            As pvž nenoriu važinet su VT. Kodel kažkas gali turet privilegijas? VVT bent jau už kelius moka?
            O tai pala.. Ko dėl VT naudotojai turi dusti kamščiuose, kuriuos sudarot jūs, automobilių vairuotojai?

            Comment


              kodel man, pagal "kazkieno" paskaiciavimus, jog "persedemas" apsmoka reikia persesti i VT.
              siuo metu kelione nuo namu iki darbo vietos man nuosavu auto kainuoja 40Lt menesiui, kai persedus i VT vien dienai as isleisiu 7lt. Tai kur cia logika???


              Zuoktown IS DA BEST!!!

              Comment


                Parašė P`q Rodyti pranešimą
                kodel man, pagal "kazkieno" paskaiciavimus, jog "persedemas" apsmoka reikia persesti i VT.
                siuo metu kelione nuo namu iki darbo vietos man nuosavu auto kainuoja 40Lt menesiui, kai persedus i VT vien dienai as isleisiu 7lt. Tai kur cia logika???


                Zuoktown IS DA BEST!!!
                Kur taip toli važiuoji, kad tiek mažai kainuoja?

                P.S. Nusipirkus nuolatinį bilietą diena kainuotų mažiau, nors bendra kaina kažkodėl vistiek didesnė būtų.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  O tai pala.. Ko dėl VT naudotojai turi dusti kamščiuose, kuriuos sudarot jūs, automobilių vairuotojai?
                  O tai pala.. Kuom VT naudotojai yra išskirtinesni už važiojančius nuosavu automobiliu? Aš už kad VT turetu savo juostas ir galetu važiuot greičiau. Bet kodel tai daroma kitu miesto gyventoju saskaita, atimant eismo juostas?

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                    O tai pala.. Kuom VT naudotojai yra išskirtinesni už važiojančius nuosavu automobiliu? Aš už kad VT turetu savo juostas ir galetu važiuot greičiau. Bet kodel tai daroma kitu miesto gyventoju saskaita, atimant eismo juostas?
                    Nes tiesti naujas juostas būtų per brangu ir labai ilgai užtruktų? Tik spėju.

                    VT naudotojai išskirtiniai tuo, kad naudojasi ekologišku transportu, kuris neužkemša gatvių. Paprasčiausia logika. Kaip kad traukiniai turi savo "juostas", taip ir VT turi turėti. Juk jeigu važiuoji traukiniu, tai nesinervini, kad pakliūsį į automobilių spūstį (pasitelk vaizduotę). Nelabai geras palyginimas, bet vis gi. Nori važiuoti automobiliu - sėdėk kamščiuose. Nenori juose sėdėti - persėsk į VT.

                    Comment


                      Tiesa pasakius kažkokia nesuprantama logika.. reikia gelbet VVT nes dirba nuostolingai, pabloginsim miestečiu gyvenimą kad jie persestu į VT... primena SSSR laikus kai valdžia sprendžia ką tau daryt, o tu neturi pasirinkimo.

                      Comment


                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                        Tiesa pasakius kažkokia nesuprantama logika.. reikia gelbet VVT nes dirba nuostolingai, pabloginsim miestečiu gyvenimą kad jie persestu į VT... primena SSSR laikus kai valdžia sprendžia ką tau daryt, o tu neturi pasirinkimo.
                        O pasirinkimo neturi? Juk gali ir toliau važinėti automobiliu. Gali ir sraigtasparniu skraidyti, lėktuvu, oro balionu Pasirinkimų daug.

                        Stovėjimo vietos mieste apmokestinamos juk irgi ne šiaip sau, o tam, kad žmonės mažiau automobiliais naudotųsi.

                        Comment


                          Iš tiesų smagu matyt, kad nors ir vėžliškai, girgždėdamas, bet rieda Vilnius link vieno geriausių vakarų europos pasiekimų (automobilių miestuose mažinimo ir viešojo transporto bei dviračių privilegijavimo).

                          Miestas tampa daug labiau pravažiuojamas, draugiškesnis, švaresnis ir jaukesnis

                          8 men per metus važiuoju į darbą dviračiu ir nematau bėdų

                          Comment


                            Parašė tajus Rodyti pranešimą
                            Iš tiesų smagu matyt, kad nors ir vėžliškai, girgždėdamas, bet rieda Vilnius link vieno geriausių vakarų europos pasiekimų (automobilių miestuose mažinimo ir viešojo transporto bei dviračių privilegijavimo).

                            Miestas tampa daug labiau pravažiuojamas, draugiškesnis, švaresnis ir jaukesnis

                            8 men per metus važiuoju į darbą dviračiu ir nematau bėdų
                            didziausia Vilniaus BEDA yra ta kad sis miestas neturi isbaigto gatviu tinklo, turi tik pargindines magistrales kuriuose dusta tiek nuosavas tiek viesasis transportas. Galima kiek imanydami spausti zmones naudotis viesoju transportu, bet kol nera sutvarkyto, protingo, racionalaus gatviu tinklo bus taip kaip yra dabar. Nuo to kad mes pabraizysime nauju A juostu kamsciai stebuklingai nedings, nes vistiek atsiras sukanciu i desne, o jei sukama i kamsti tai ir ta jusu A juosta lieka beverte.

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              O pasirinkimo neturi? Juk gali ir toliau važinėti automobiliu. Gali ir sraigtasparniu skraidyti, lėktuvu, oro balionu Pasirinkimų daug.
                              Nelabai cia pavadinciau pasirinkimu, kai tave bando ribot ir spaust. Norit kad zmones persestu i VT savanoriskai, darikyt ji patrauklesniu, kad zmones nevazinetu sausakimsam, ir nesijaustu kaip kokiam tvarte.

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Stovėjimo vietos mieste apmokestinamos juk irgi ne šiaip sau, o tam, kad žmonės mažiau automobiliais naudotųsi.
                              Taip tu teisus, tokios gyvenimo realijos, nori kazkokiu geresniu salygu - mokek. Bet ar as ir dar puse vilnieciu nesumoka uz savo patoguma? Pvz uz ta pacia ekologija ir keliu tiesinima? Ar ne tam skirtas akcizas nuo degalu?

                              Comment


                                Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                Nelabai cia pavadinciau pasirinkimu, kai tave bando ribot ir spaust. Norit kad zmones persestu i VT savanoriskai, darikyt ji patrauklesniu, kad zmones nevazinetu sausakimsam, ir nesijaustu kaip kokiam tvarte.

                                Taip tu teisus, tokios gyvenimo realijos, nori kazkokiu geresniu salygu - mokek. Bet ar as ir dar puse vilnieciu nesumoka uz savo patoguma? Pvz uz ta pacia ekologija ir keliu tiesinima? Ar ne tam skirtas akcizas nuo degalu?
                                Jis ir yra daromas patrauklesniu: kelionės laikas dabar daugeliu atvejų sutrumpėja ženkliai, daugeliu atveju kelionė bus pigesnė.

                                Įsivaizduok. Būtų daromos tos A juostos platinant gatves. Ką tai reikštų? Tai reikštų, kad jokie kiti infrastruktūros projektai nebus daromi, nes visos lėšos bus sukištos į A juostų įrengimą. Tuo tarpu, žiūrėkime, šių metų pabaigoje jau žada pabaigti nemažą dalį aplinkkelio. Dalį kamščių jis nuims kaip mat. Taip pat ir GV viadukas bus baigtas greitu metu. Tie dalykai kažkiek nuims kamščių. O vėliau, žiūrėk, gal bus pastatyti ir kiti viadukai labai reikalingi, pabaigtas vakarinis aplinkkelis.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Jis ir yra daromas patrauklesniu: kelionės laikas dabar daugeliu atvejų sutrumpėja ženkliai, daugeliu atveju kelionė bus pigesnė.
                                  Jei jis butu patrauklesnis ar tada reiketu varžyt puse vilniečiu kad jie persestu i VT? Persest iš nuosavo auto i VT žmonems taps patrauklu tada kai jie nebus sausakimsai užkišti. Bet gi tada VT dirbs nuostolingai..

                                  Pigesnė? Pats nevažineju su VT, bet kiek kalbejausi su žmonemis tai kai padare kaina priklausanti nuo laiko, jiem kaip tik pabrango kelione. O dabar nuo tu keliu minuciu sutaupytu A juostu deka, tikrai atpigs kelione?

                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Įsivaizduok. Būtų daromos tos A juostos platinant gatves. Ką tai reikštų? Tai reikštų, kad jokie kiti infrastruktūros projektai nebus daromi, nes visos lėšos bus sukištos į A juostų įrengimą. Tuo tarpu, žiūrėkime, šių metų pabaigoje jau žada pabaigti nemažą dalį aplinkkelio. Dalį kamščių jis nuims kaip mat. Taip pat ir GV viadukas bus baigtas greitu metu. Tie dalykai kažkiek nuims kamščių. O vėliau, žiūrėk, gal bus pastatyti ir kiti viadukai labai reikalingi, pabaigtas vakarinis aplinkkelis.
                                  Visu pirma visi mineti projektai daromi is ES pinigu. O kodel A juostu irengima negalima skaityt kaip miesto infrastrukturos gerinima? Kai išasfaltuot visa miesto centra tik del ES ponu, nes matot tai pagerins Lietuvos ivaizdi? Koki ivaizdi? Tuo labiau išnaudojant keliu metu tiesinimo biudžeta? O vat irengt A juostas kad sumažint ir transporto grustis ir pagerint VT susisiekima tai jau neracionalu..
                                  Paskutinis taisė Diim4iik; 2013.06.27, 20:27.

                                  Comment


                                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                    Jei jis butu patrauklesnis ar tada reiketu varžyt puse vilniečiu kad jie persestu i VT? Persest iš nuosavo auto i VT žmonems taps patrauklu tada kai jie nebus sausakimsai užkišti. Bet gi tada VT dirbs nuostolingai..

                                    Pigesnė? Pats nevažineju su VT, bet kiek kalbejausi su žmonemis tai kai padare kaina priklausanti nuo laiko, jiem kaip tik pabrango kelione. O dabar nuo tu keliu minuciu sutaupytu A juostu deka, tikrai atpigs kelione?

                                    Visu pirma visi mineti projektai daromi is ES pinigu. O kodel A juostu irengima negalima skaityt kaip miesto infrastrukturos gerinima? Kai išasfaltuot visa miesto centra tik del ES ponu, nes matot tai pagerins Lietuvos ivaizdi? Koki ivaizdi? Tuo labiau išnaudojant keliu metu tiesinimo biudžeta? O vat irengt A juostas kad sumažint ir transporto grustis ir susisiekima VT tai jau neracionalu..
                                    Tai, kad 'pusė' vilniečių kelia vėjus net nepasižiūrėję tvarkaraščių. Faktas. Tą galima pamatyti iš krūvos komentarų pas Zuoką feisbuke: "kaip man reikės nuvažiuoti", "ką daryt, jeigu 52 nevažiuos", "kaip iš pilaitės pasiekti centrą" ir t.t.

                                    Apie pigumą ar brangumą jau kalbėjome atskiroje temoje apie VT maršrutų pertvarką. Galima diskusiją susirasti (ten yra ir žymiai senesnių diskusijų labai daug šia tema). Daliai žmonių atpigo, daliai pabrango. Žmonių, kuriems atpigo - didesnė dalis.

                                    Dėl A juostų tiesimo nežinau, nedirbu savivaldybėje ir nežinau kam kokie pinigai skiriami ir iš ko (kodėl negalima nutiesti A juostų). Ir maišyti dangos perklojimo čia nereikėtų, nes pinigai buvo skirti labai tikslingai - pagrindinių miesto gatvių sutvarkymui. Ir jie buvo skirti vienetiniu atveju, kitais metais jų Vyriausybė nebeskirs. Gal automobilistai galėtų paprašyti tų pinigų gatvėms praplatint?

                                    Ir kitas dalykas: visai nesvarbu iš kokių pinigų daromi projektai. Pinigai - tai baigtinis resursas. Išnaudojai vienur, nebepanaudosi kitur.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad 'pusė' vilniečių kelia vėjus net nepasižiūrėję tvarkaraščių. Faktas. Tą galima pamatyti iš krūvos komentarų pas Zuoką feisbuke: "kaip man reikės nuvažiuoti", "ką daryt, jeigu 52 nevažiuos", "kaip iš pilaitės pasiekti centrą" ir t.t.
                                      Aš iš tos puses vilniečiu kurie pasipiktine kad ju "saskaitą" paišomos A juostos. Sutik asmeniniu automobiliu naudojasi nemažiau žmoniu nei VT. Tai ar šie žmones neturi teises važinet tuo kuom nori? Kodel jie turi but verčiami važinet VT?


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Ir kitas dalykas: visai nesvarbu iš kokių pinigų daromi projektai. Pinigai - tai baigtinis resursas. Išnaudojai vienur, nebepanaudosi kitur.
                                      Skirtumas yra, ES pinigus galima panaudot tik tam projektui kuriam jie skirti. O miesto pinigus jau galima pasirinkt kam naudot. Sutinku miesto išasfaltavimas yra gerai, bet ar taip butu jei Lietuva ne pirmininkautu ES?

                                      Comment


                                        Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                        Aš iš tos puses vilniečiu kurie pasipiktine kad ju "saskaitą" paišomos A juostos. Sutik asmeniniu automobiliu naudojasi nemažiau žmoniu nei VT. Tai ar šie žmones neturi teises važinet tuo kuom nori? Kodel jie turi but verčiami važinet VT?
                                        Tau niekas nedraudžia naudotis kuo tik nori. Tik faktas, kad daugiau nei puse automobilių važiuoja po vieną žmogų ir būtent taip sudaromi kamščiai. Kadangi kiekvienas nori būti ponas ir važiuoti komfortiškai ir patogiai -tegu. Tai atsilieps jų keliavimo laikui ir kuro sanaudoms išleistoms kamščiuose. Kodėl aš turiu stovėt kamščiuose dėl krūvos tokių savanaudžių?
                                        http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                        Comment


                                          Parašė dainiauskas Rodyti pranešimą
                                          Tau niekas nedraudžia naudotis kuo tik nori. Tik faktas, kad daugiau nei puse automobilių važiuoja po vieną žmogų ir būtent taip sudaromi kamščiai. Kadangi kiekvienas nori būti ponas ir važiuoti komfortiškai ir patogiai -tegu. Tai atsilieps jų keliavimo laikui ir kuro sanaudoms išleistoms kamščiuose. Kodėl aš turiu stovėt kamščiuose dėl krūvos tokių savanaudžių?
                                          Būtent. Klausi kodėl jūsų sąskaita VT naudotojai turi gauti prvilegijų, bet pamiršti paklausti kodėl dėl jūsų kaltės VT naudotojai turi vėluoti į darbą ir sėdėti JŪSŲ kamščiuose. Juk juos sudaro ne VT (nebent mikriukai?). (čia orientuota ne į viršutinės citatos autorių)

                                          Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
                                          Skirtumas yra, ES pinigus galima panaudot tik tam projektui kuriam jie skirti. O miesto pinigus jau galima pasirinkt kam naudot. Sutinku miesto išasfaltavimas yra gerai, bet ar taip butu jei Lietuva ne pirmininkautu ES?
                                          Tai žinoma. Bet jeigu Vilniuje įgyvendinami 5 ES projektai, kokie šansai, kad 6 projektas bus taip pat Vilniuje? Kažkokie limitai, spėju, irgi yra Nežinau tų dalykų.

                                          Jeigu ne ES pirmininkavimas, tai Vilnius išvis nebūtų gavęs tų 16 mln. Lt, tad gatvės nebūtų buvusios sutvarkytos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X