/\ Nors ir negreit, bet statant viadukus, viskas vėl keisis šimtą kartų
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
www.DELFI.lt 2013 m. birželio 28 d. 21:32
Ugnė Karaliūnaitė,
Ekspertas apie sostinės eismo pertvarką:
tegul kūrėjai stovi sankryžose ir uosto dūmus
Laukiant pirmadienio, kai sostinės keliais pradės važinėti greitieji autobusai bei viešasis transportas pakeistais tvarkaraščiais, Vilniaus vairuotojai jau dabar pratinami prie naujos tvarkos: jau kuris laikas stora balta juosta nubrėžtos linijos, kurios atskiria autobusų juostas, verčia vairuotojus sukti iš įprastinių savo takų(...)
Technikos mokslų daktaras V. Sadauskas prognozuoja, kad didžiausios problemos kils tose miesto dalyse, kur iš buvusių dviejų eismo juostų, viena atiduota viešajam transportui. Būtent tokia situacija matyti Kalvarijų g. Anksčiau dvejomis juostomis važiavę automobiliai dabar turės susispausti vienoje juostoje.
V. Sadauskas pastebėjo, kad anksčiau šia gatve pavykdavo pravažiuoti per vieną žalią šviesoforo signalą, dabar tenka pastovėti ilgiau.
„Dabar automobiliams tenka stovėti kamštyje tiek 10 val., tiek 14 val., tiek 16 val.”, - kalbėjo jis.
Vairuotojai gali protestuoti
Eismo specialistas tiki, kad vilniečiai nesitaikstys su naujais pakeitimais ir Vilniaus miesto savivaldybė gali sulaukti vairuotojų protestų.
„Niekas nedraudžia sugedus automobiliui keisti rato autobusų juostoje ir įsivaizduokite, jei vairuotojai bus solidarūs ir piko metu ras priežastį sustoti autobusų juostoje. Ir štai penki automobiliai autobusų juostoje kas 100 m keičia automobilio ratą. Manau, tada savivaldybė galėtų pamatyti, kas vyksta“, - komentavo pašnekovas.
(...)
Projekto autoriams siūlo pastovėti prie sankryžų ir pakvėpuoti dūmais
V. Sadauskas pasakojo, kad prieš daugelį metų projektuotojui pastačius tiltą, jis turėdavo stoti po juo. Ant tilto užvažiuodavo pilnai prikrautos transporto priemonės.
„Jei tiltas griūdavo, buvo aiškus to projektuotojo likimas“, - pridėjo jis.
Tačiau dabar technikos mokslų daktarui trūksta informacijos, kas sudarinėjo eismo pertvarkos planus, koks tų žmonių išsilavinimas ir pasiekimai.
„Manau, kad ta darbo grupė, kuri pasiūlė tokią idėją, galėtų atsistoti prie sankryžų ir stovėti visą mėnesį – uostyti smalkes, kenksmingus deginius“, - pakeitimus, kurie galimai padidins automobilių spūstis, sukūrusiems asmenims siūlė specialistas.
(...)
Spėja, kam bus naudingiausia pertvarka
Vis dėlto specialistas prognozuoja, kad sugalvoti pakeitimai nepasiteisins ir Vilniaus miesto savivaldybei teks nuo rugsėjo 1 d., padidėjus automobilių srautams, vėl daryti permainas.
„Suprantu, kad galima eksperimentuoti, bet galima ir su mažesniais nuostoliais. Dabar ir juostos nubraižytos ir ženklų pristatyta. Jei rezultatas bus teigiamas, džiugu, bet jau šiandien matosi, kad kai kuriose vietose rezultatas bus neigiamas“, - svarstė pašnekovas.
Specialistas priminė, kad nesėkmingai eksperimentuota buvo ir prie Šv. Petro ir Povilo bažnyčios esančio žiedo, kai sumontuoti šviesoforai nepasiteisino.
V. Sadausko teigimu, daug naudingesnė ir sėkmingesnė pertvarka būtų įvykdyta, jei papildomos autobusų juostos būtų įrengtos platinant kelius, o ne atimant juostas iš automobilių vairuotojų.
Pašnekovas taip pat įtaria, kad naudingiausi eismo sąlygų pakeitimai bus taksi verslui, nes šiam taip pat leista važiuoti autobusams skirtose juostose.
„Kas gali paneigti, kad taksi įmonės neatsidėkos valstybės tarnautojams, kurie priėmė tokius sprendimus už tai, kad jiems sudarytos išskirtinės sąlygos rytais uždarbiauti.
Taksi nėra viešasis transportas, jei suprantama kitaip, tai tik tenka apgailestauti už tas mokyklas, kuriose projektus rengę asmenys mokėsi“, - įžvelgė V. Sadauskas.
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61736713
Comment
-
Dar viena absurdiška vieta - prie užsienio reikalų ministerijos.
Jau anksčiau ten buvo "grybai" su ženklinimu - jei važiuoji nuo upės link Tauro kalno kaire juosta, atsiduri į kairę sukančių eilėje (vietoj to, kad sukimui į kairę Pamenkalnio g. būtų užpaišyta "kišenė")
Dabar prieš Gedimino prospektą nupaišyta "A" juosta.
Negana to, sankryžose su Pamėnkalnio gatve nesutvarkyti šviesoforo ciklai
Kamštis link oro uosto garantuotas 24h/7d režimu
Comment
-
Idiotiškiausia yra, kad leidžiama sukti į kairę ten, kur liko viena juosta. Vakar prieš 7:00 teko susidurti su realia situacija Švitrigailos gatvėje, prie "Vilbros stalčiaus" ir gaisrinės. Kažkas paskutiniu momentu įjungia kairįjį posūkį, o visi metasi į "A" juostą.
Atrodo, kad protestuojant prieš tą sistemą (tai tikrai vyks - klausimas tik kada ir kokia forma) nereikės keisti rato "A" juostoje.
Tereikės kur nors kokį pusvalandį "bandyti" pasukti į kairę į Apkasų gatvę Kalvarijų gatvėje ar toje vietoje Švitrigailos g.
Kadangi Lietuvoje vyksta ir itališki streikai, tai niekas neuždraus 3-4 mašinoms važiuoti 20 km/h greičiu (nors tas 20 km/h jau dabar yra siekiamybė kai kuriose vietose)
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąIdiotiškiausia yra, kad leidžiama sukti į kairę ten, kur liko viena juosta. Vakar prieš 7:00 teko susidurti su realia situacija Švitrigailos gatvėje, prie "Vilbros stalčiaus" ir gaisrinės. Kažkas paskutiniu momentu įjungia kairįjį posūkį, o visi metasi į "A" juostą.
Atrodo, kad protestuojant prieš tą sistemą (tai tikrai vyks - klausimas tik kada ir kokia forma) nereikės keisti rato "A" juostoje.
Tereikės kur nors kokį pusvalandį "bandyti" pasukti į kairę į Apkasų gatvę Kalvarijų gatvėje ar toje vietoje Švitrigailos g.
Kadangi Lietuvoje vyksta ir itališki streikai, tai niekas neuždraus 3-4 mašinoms važiuoti 20 km/h greičiu (nors tas 20 km/h jau dabar yra siekiamybė kai kuriose vietose)
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl Švitrigailos gatvės tai man dar tokia idėja kilo, kas papaišyta A juostų dėl to, kad eurobiurokratai greičiau iš oro uosto taksi ar automobiliais su švytureliais, kuriems nereikės važiuoti priešpriešine juosta, pasiektų centrą.Paskutinis taisė Mettal; 2013.06.30, 09:52.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal kai tie eurobiurokratai negalės pravažiuoti A juosta tarp Basanavičiaus ir Vivulskio g., kur mašinos sustatytos skersai, kaip jau įprasta, o ne išilgai, pagal ženklus, gal tada išvis ten panaikins stovėjimo aikštelę? http://goo.gl/maps/9aUhN Jeigu dabar ten statyti mašinas išilgai, vietoje kokių 15 tilps vos 4-5, arba čia Smart'ų stovėjimo aikštelė.
Comment
-
Kas per kritinu grupe planavo ta perversma? Laisves pr, sankriza ties "Mada", vaziuojant nuo pasilaiciu ir sukantiems I desine buvo atskira juosta. Dabar nelemtus tuos ant tu 50metru uzpaise A juosta. Gerai dar VT vairuotojai supratingi ir stengiasi ta juosta nevaziuot. Atrodo kad sita reforma skirta ne VT, o sugriaut miesto infrastruktura. Kad prakist dar daugiau projektu ir nusavint pinigu.
Comment
-
Šiandien (savaitgalį) teko važiuoti Ozo gatve.
Įdomu (tiksliau, visiškai neįdomu) kaip dabar darbo dienomis atrodo Ozo gatvė nuo "Ozo" PC iki sankryžos su Kalvarijų gatve.
Ta sankryža kaip užkeikta.
Zuokas sugadino eismą pusėje Kalvarijų gatvės, o nesąmonėms prie Kuro aparatūros sankryžos apsakyti trūksta žodžių lietuvių kalboje.
Stebuklinga, kaip vienas žmogus sugeba sugadinti gyvenimo kokybę ne mažiau kaip trečdaliui miesto gyventojų.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiandien (savaitgalį) teko važiuoti Ozo gatve.
Įdomu (tiksliau, visiškai neįdomu) kaip dabar darbo dienomis atrodo Ozo gatvė nuo "Ozo" PC iki sankryžos su Kalvarijų gatve.
Ta sankryža kaip užkeikta.
Zuokas sugadino eismą pusėje Kalvarijų gatvės, o nesąmonėms prie Kuro aparatūros sankryžos apsakyti trūksta žodžių lietuvių kalboje.
Stebuklinga, kaip vienas žmogus sugeba sugadinti gyvenimo kokybę ne mažiau kaip trečdaliui miesto gyventojų.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiandien (savaitgalį) teko važiuoti Ozo gatve.
Įdomu (tiksliau, visiškai neįdomu) kaip dabar darbo dienomis atrodo Ozo gatvė nuo "Ozo" PC iki sankryžos su Kalvarijų gatve.
Ta sankryža kaip užkeikta.
Zuokas sugadino eismą pusėje Kalvarijų gatvės, o nesąmonėms prie Kuro aparatūros sankryžos apsakyti trūksta žodžių lietuvių kalboje.
Stebuklinga, kaip vienas žmogus sugeba sugadinti gyvenimo kokybę ne mažiau kaip trečdaliui miesto gyventojų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMielai kviečiame naudotis viešuoju transportu
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąO jei jam mašina darbui reikalinga?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŠiandien (savaitgalį) teko važiuoti Ozo gatve.
Įdomu (tiksliau, visiškai neįdomu) kaip dabar darbo dienomis atrodo Ozo gatvė nuo "Ozo" PC iki sankryžos su Kalvarijų gatve.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMielai kviečiame naudotis viešuoju transportu
Žmonės važinėjantys mašina Vilniuje turbūt nepersistengia komentuodami Kauno viešojo transporto eismo problemas.
Jei būdamas Kaune ir besinaudodamas tik viešuoju transportu norite kažką konkretaus pasakyti apie eismą Vilniaus gatvėse, prašome pasidalinti savo įspūdžiais apsilankęs konkrečiose sankryžose darbo dienos ryte.
O jei norite apskritai propaguoti viešąjį transportą, prašome susirasti šiame forume "Viešojo transporto" skiltį.
Parašė Vilnietis Rodyti pranešimąTą vaizdą galima realiu laiku pamatyti http://www.sviesoforai.lt/map/cameraviewer.aspx .
Bus įdomu pamatyti, kaip tai atrodo darbo dieną 8:00 ar 10:00.
Comment
Comment