Tada ups
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:
Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Valdemar Rodyti pranešimąA juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą
Hmm. Ir kaipgi siaurinimas ties Panorama Laisvės pr. kryptim priderintas prie II A juostos projekto? D Dabar siaurinam, kad turėtumėm ką platint kitoje kadencijoje?
Aišku, salelę prie įvažiavimo į Stirnų gatvę galėjo padaryti guminę iš surenkamų elementų - būtų papraščiau vėliau perdarant. Bet visi stulpai ir pan. lieka senose vietose.
- 2 patinka
Comment
-
Kareivių g. jau įrengtoje A juostoje tarp Verkių ir Kalvarijų gatvių (toje pačioje, kur nusipigino ir nesugebėjo perasfaltuoti baisios kelio dangos) ne tik, kad paliko tą idiotišką atskirą stotelę troleibusams, bet ir nenupaišė numatytų korių, kurie turėtų padėti lengviau persirikiuoti. VT kokybės gerinimas at it's finest.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Laba diena,
Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto strategijoje, kuriai pritarta Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 7 d. sprendimu Nr. 1-1409 "Dėl pritarimo Vilniaus miesto savivaldybės ekologiško transporto skatinimo strategijai", numatyta, kad vienas iš šios strategijos tikslų yra "pasiekti ekologiško transporto priemonių teigiamą procentinį pokytį Vilniaus miesto transporto priemonių parke, kad iki 2030 m. elektromobiliai ir kitos išorine sąsaja įkraunamos hibridinės transporto priemonės (kištukiniai ir pailgintos kelionės hibridai) sudarytų apie 12 proc. (apie 30 tūkst.) lengvųjų transporto priemonių parko".
Pažymėtina, kad viena iš šios strategijos priemonių yra ekologiško asmeninio transporto eismo skatinimas viešojo transporto A juostose. Eismo organizavimo jose sąlygos planuojamos peržiūrėti, kai eismo intensyvumas juostose neigiamai veiks viešojo transporto atvykimo į stoteles punktualumą ir sąlygos 4-5 min. vėlavimus ir (ar) kai ekologiškų transporto priemonių skaičius bendrame asmeninių transporto priemonių parke sudarys daugiau kaip 10 proc. (apytiksliai apie 30 tūkst. ekologiškų transporto priemonių).
Šiuo metu dėl elektromobilių eismo autobusų juostose nepastebime viešojo transporto vėlavimo, todėl panaikinti galimybės naudotis Jūsų nurodyta autobusų juosta elektromobiliams neplanuojame.
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Nematyčiau šitoje kito sprendimo, kaip kad A juostas kelti į gatvės vidurį, kas tikrai didintų VT greitį, tik gaila, kad tai greičiausiai nebus daroma.
O dėl pasiūlymo atskirti A juostą guminiais borteliais neatsakė nieko.
- 1 patinka
Comment
-
Anksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).
Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąAnksčiau teikiau prašymą dėl to, kad būtų panaikinta 6 metrų pločio stotelės įvaža, kuri susiaurina šaligatvį ties stotele iki mažiau nei 3 metrų pločio, kai asfalto plotis čia siekia 21-22 metrus (viena eismo kryptimi).
Atsakė ne tai, kad įtrauks į planuojamus darbus ateityje ar pan., bet tiesiog, kad tokiam darbui nemato jokio poreikio, o ir A juostų plėtra, pagrindinėje VT arterijoje vakarų kryptimi nenumatoma
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Perėjimo prie netaršių transporto priemonių skatinimas yra geras dalykas, tačiau skatinimas naudotis A juostomis yra visiškai blogas sprendimas.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąNa, ten bet kuriuo atveju 6G autobusas turi rikiuotis į antrą juostą, nes tik iš jos galima patekti į Kosčiuškos gatvę. Tai ta papildoma atkarpa būtų naudinga nebent 34 ir dar keliems retai važiuojantiems autobusams.
Apskritai, žiedinės sankryžos yra prasčiausias dalykas, kai reikia VT suteikti pirmumo. Tad jei būtų buvęs įgyvendintas Zuoko norėtas sankryžos pertvarkymas į šviesoforinę keturšalę, tai būtų galima įrengti A juostą dešinėje pusėje ir tada sužaisti su VT šviesoforais, kuris įsijungtų pirmas ir 6G pasuktų į kairę dar prieš visam eismui pajudant. Na bet čia fantazijos, Vilniui jau ir 1 VT šviesoforą pastatyt yra dešimtmečio darbas.\
Variantas B:
Paleist 6G atvirkščiai ten, kur maršrutas eina ratu: ne Olandų žiedas - Kosčiuškos g. - Žaliasis t - Šeimyniškių, o Šeimyniškių - Žaliasis - Kosčiuškos. Tada įrengus A juostą, ji bus logiškesnė (6G važiuos tiesiai). Tada problema bus nebe Olandų kamštis, o Šeimyniškių kamštis Pliusas - pagerėtų persėdimas į 4GPaskutinis taisė liootas; 2023.06.25, 20:45.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Užregistravau pasiūlymą peržiūrėti eismo situaciją ir pateikiau siūlymą naikinti galimybę juosta naudotis elektromobiliams, o taip atskirti juostą fiziškai nuo bendro srauto, kad būtų mažiau paskatos apvažinėti srautą iš anksto
Tvarkau Vilnių (tvarkaumiesta.lt)
Beje, A juostos tik viešajam transportui buvo paliktos ir po Saulėtėkio alėjos rekonstrukcijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSaulėtekio al. ir Konstitucijos pr. turi dviračių takus, o Kalvarijų g. darys A juostą nuo Žalgirio g. iki Kareivių g., kai net paralelinėje Rinktinės g.–Apkasų g. dvirtakis pasibaigia ties VMI. Neskaniai gaunas.
Comment
Comment