Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
    • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
    • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
    • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
    • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
    • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
    • Liepkalnio g. - 1 km
    Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

    Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
      • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
      • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
      • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
      • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
      • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
      • Liepkalnio g. - 1 km
      Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.
      Šiose iš viso gaunasi apie pusė visko. Gal imsis idėjų iš čia jei tikrai bandys užsiimti šituo reikalu?
      https://judu.lt/wp-content/uploads/2...-puslapiui.pdf


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
      Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
      Tikrai taip, bet čia labai didele dalimi yra dėl apsileidimo buvusių savivaldybių. Jei daugumoje tų vietų būtų buvusios A juostos (o jos būtų buvusios normaliame mieste), dabar tų kelių platinimas būtų tiesiog kelių platinimas, t.y. juostų, skirtų vien automobiliams, skaičiaus didinimas be jokio pagerėjimo VT. Dabar gi tie milijonai yra metami 'A juostų įrengimui', tad čia viskas gerai, ir 'darnus judumas'. Mėtysime toliau milijonus keliams, kai geram VT 'nėra pinigų'.

      Comment


        Kiek man tekę girdėti, tai Narbuto A juostos yra pakibę ant plauko. Nors jų tikrai labai reikia ir jų efektas būtų didelis.
        Bet kaip Creatium paminėjo man irgi neramu dėl daugybės 6 juostų gatvių.

        Comment


          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
          Benkunsko visa programa baziniame lygmenyje paremta tuo, kam dabar yra rengiami projektai savivaldybėje + pridėta pavienių naujų idėjų. 30 km juostų suplanuotų nėra, bet:
          • Narbuto g. kartu su dabar statoma pirmyn atgal - apie 5 km
          • Šiaurinės g. buvo/yra planuose pirmyn atgal - apie 5 km
          • Buivydiškių g. atkarpa - 400 m
          • Ozo g. pirmyn atgal - 2 km (nors vienoje atkarpoje kaip ir yra, bet nu tarkim)
          • Saulėtekio al. pirmyn atgal - 2 km
          • Liepkalnio g. - 1 km
          Čia kas jau yra daroma arba konkrečiuose planuose.

          Mane labiausiai gąsdina, kad tos juostos bus įrengiamos platinant gatves. Buivydiškių g. tarkim bus 3 juostų į vieną pusę, Ozo g. irgi, Narbuto g. Visas miestas bus pilnas bent 6 juostų gatvių.
          Tarkim T.Narvuta gatvei tai butu gerai.Ypac jei butu planuojamas normalus light-rail'as Vilniuj, nes tada Vt gatvese issitektu tiek light-railas, tiek troleibusai ir autobusai, tiek automobiliai. Aisku, to daryt absoliuciai visur nereiktu, bet esminese gatvese manau ilguoju laikotarpiu butu i nauda.

          Comment


            Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
            Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

            Žalia linija - A juosta
            Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
            Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

            Click image for larger version  Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
            Paskutinis taisė Kaid; 2023.04.22, 23:55.

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą
              Vakar važiavau nuo Nemenčinės pl. iki Akropolio ir pagalvojau, kad "labai nuostabiai" atrodo viešojo transporto trasa, kuri jungia kelis miegamuosius rajonus, prekybos, pramogų ir verslo statinius.
              Iš tikrųjų, tai labai liūdna, pikta ir labiau atrodo į pasityčiojimą į VT ir jo naudotojus.

              Žalia linija - A juosta
              Žalia linija su rodykle - A juosta su įsiliejimu/persirikiavimu į bendrą srautą
              Raudona linija - važiavimas bendrame sraute

              Click image for larger version Name:	New Microsoft PowerPoint Presentation.jpg Views:	0 Size:	120,9 kB ID:	2045787
              VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
              • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
              • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
              • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
              • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                VMS tikrai neteisinu (kas skaitydavo mano ankstesnius postus - tą žino), bet šiuo atveju situacija tokia:
                • atkarpa nuo Valakampių tilto iki Kareivių/Žirmūnų sankryžos - numatoma įrengti 2025-2027;
                • atkarpa nuo Rimi iki Verkių gatvės - anksčiau buvo numatoma įrengti apie 2020, vėliau kažkas įvyko ir projektą nukėlė. Dabar lyg ir projektuojama iš naujo. Be abejo ši vieta yra viena didžiausių rakščių turbūt visame A juostų tinkle, bet kažkas tikrai vyksta, šių atkarpų sujungti neatsisakyta;
                • atkarpa nuo Pramogų arenos iki kūdrų - platinimui nėra vietos, o palikti B kategorijos gatvėje tik vieną juostą bent jau kol kas yra kiek per stipru. Geras dalykas - autobusai ten beveik niekada nevėluoja, tai gal bent jau kol kas galima išbraukti iš tvarkytinų vietų;
                • atkarpa nuo Ozo link Akropolio - numatoma 2025-2027, o prieš pat Akropolio sankryžą - su stadiono mazgo rekonstrukcija.
                kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?

                Comment


                  Parašė TIME Rodyti pranešimą

                  kodel A juosta reikia 4 metus irengineti?
                  Gal koks dazu stygius Senukuose yra...

                  Comment


                    Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.

                    Čia jau matyta anksčiau, bet išsivalė. Posūkis VT bus atskirtas nuo automobilių srauto pagal mano (gal ne tik) siūlymą ir jeigu atsižvelgė pilnai - bus be šviesoforo. Taip pat gerokai siaurėja Laisvės pr. dalis, nors lieka A juosta. Dabar ten nesvietiškai platu.

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211723.png Views:	1 Size:	3,08 MB ID:	2050548

                    Stotelė ant kalno, panašu, gaus želdynų pagal dabar naują stotelių apželdinimo praktiką.

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211700.png Views:	1 Size:	2,04 MB ID:	2050547


                    Sankryžoje su Sėlių g. stotelė stumiama už sankirtos ir už išvažiavimo iš Paribio g. Gal joje dabar stos iš Žvėryno atvažiuojantis VT? Nes įvažos irgi nebus. Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.

                    Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-05-12 211633.png Views:	1 Size:	5,04 MB ID:	2050549

                    Comment


                      Blemba blemba, Sietyno stotelė link Pašilaičių taps 30 metrų ilgio, nors pagal STR toks ilgis net netaikomas ir pagal VT dažnumą ten turi būti visi 60m. Krw krw, toks įspūdis, kad projektuoja žmonės, nematę VT net ir Vilniuje... Narbuto stotelė lygtais daroma normalesnio ilgio.

                      Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.

                      Comment


                        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                        Su Žvėryno stotele link Pilaitės - išties įdomus sprendimas, nors, jeigu ateityje atsiras A juosta ir nuo Panoramos - tai belenkaip stabdysis 4G dėl įvažos trūkumo.
                        Taip, keista. Panašiai ir Kareivių g. atsisakė įvažos. Kita vertus, jei VT juosta prasideda tik ties šita sankryža, tai didelio nuostolio nėra, tiesiog 4G į ją rikiuosis keliasdešimt metrų toliau.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Narbuto g. A juostų projektas atsirado pilnas jau. Paėmiau kelias įdomesnes vietas.
                          Kur būtų galima rasti šį projektą?

                          Comment


                            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                            Kur būtų galima rasti šį projektą?
                            maps.vilnius.lt įsijungus Leidimai statyti rengiami-objektai sluoksnį: https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...orto&identify=

                            Comment


                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Beje, atkreipkit dėmesį, kad pagal gatvės plotį A juosta prasidės tik nuo šios sankryžos į kalną. Centro kryptimi, tuo tarpu, bus ir tęsis iki Panoramos.
                              negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
                              Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
                              Nenori perkelti naujo dviračių tako todėl gaišins vt papildomu šviesoforo ciklu?
                              paprotinkit kas pažįstat projektuotojus.
                              Matosi nuovokos ir žinių trūkumas nuolat kas liečia vt

                              Comment


                                Parašė jan Rodyti pranešimą

                                negalėjo sutalpinti bent 200m A juostos dar iki šviesoforo kur ji labiausiai reikalinga?
                                Projektuotojai nesupranta kaip A juostos veikia?
                                Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.

                                Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.

                                Click image for larger version

Name:	2023-05-15_23h45_22.png
Views:	615
Size:	1,23 MB
ID:	2051115

                                Comment


                                  Kaip šiek tiek stebėjusiam Narbuto A juostų projektą:

                                  Parašė Bluefox Rodyti pranešimą

                                  Būtent prieš šviesoforą bent kažkokią atkarpą tikrai reiktų A juostos, kur būtų didžiausia nauda, kad VT galėtų aplenkti sustojųsi srautą. Įdomu tik, ar būtų galima įtalpinti, nors pagal pirminį projektą turėjo būti 6 juostos per visą gatvės ilgį.
                                  Būtent projektuotojai ir siūlė padaryti A juostas per visą Narbuto gatvės ilgį į abi puses, nes prieš tai savivaldybė norėjo A juostą daryti tik centro kryptimi (visa tai vyko 2019). Savivaldybė pritarė tokiam pasiūlymui, bet vėliau ar tai dėl lėšų stygiaus/etc. Narbuto A juostos suskaidytos į du etapus; pirmojo projektas matomas interaktyviajame žemėlapyje ir praeitais metais norėta šiemet pradėti darbus; II etapas nuo Panoramos iki Sėlių gatvės nukeltas neribotam laikui, tačiau visi dabar/artimoje ateityje įgyvendinami projektai yra pritaikyti II A juostos etapui (tarp jų ir Žvėryno pėsčiųjų viadukas). Gali būti, kad II etapas pajudėtų būtent po viaduko statybos.

                                  Dar man užkliuvo, kad pagal siūlomus bordiūrus su šiuo projektu neliktų galimybės padaryti A juostos Laisvės prospekte sankryžoje, taip kaip dabar yra daroma Narbuto g. kryptimi ir čia nebūtų atskirtas VT srautas nuo bendro.
                                  O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.

                                  Comment


                                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                    O masiškai gatvių skiriamosiose juostose sodinti medžiai (pvz. Ozo g.) neužkliuvo? Šiaip toje vietoje pietų-šiaurės kryptimi pakaktų ir vienos bendros juostos automobiliams, nes yra estakada ir pro apačią automobiliai 99% atveju tokia kryptimi nevažiuoja.
                                    Tikrai taip, toje vietoje pirma juosta važiuojant tiesiai laisvai galėtų būti padaryta VT juosta, kaip kad yra su posūkiu dešinėn į Narbuto g.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      A juosta ir išsirikiavę "autobusai" ir "troleibusai"Click image for larger version

Name:	PXL_20230517_143139587.jpg
Views:	362
Size:	1,06 MB
ID:	2051547

                                      Comment


                                        Žiūrėdamas kameras pastebėjau, kad Savanorių pr. perasfaltuotoje dalyje pirma juosta tapo A juosta, man atrodo jos ten anksčiau tikrai nebuvo. Visiškai logiška, nors ten gal ir nebūna kamščių. Gal kada ir centro kryptimi atsiras.

                                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-05-18 102322.png
Views:	258
Size:	1,31 MB
ID:	2051753

                                        Comment


                                          Tai kad buvo ir anksčiau. Nuo Vilkpėdes iki Riovonių g. yra jau labai daug metų.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X