Parašė ttttt
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalvojau, kad čia "A" juosta bus iki Žvėryno kryžkelės. Vietos lyg ir buvo pakankamai. Kodėl taip nepadarė, neaišku.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai tame ir buvo visa rekonstrukcijos prasmė ir taip ir yra numatyta projekte, todėl ir nesuprantu kas tai nuotraukoje.
Aš tai žinojau, bet galvojau, kad jau šiame etape datemps iki Sėlių g.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Čia yra nuo pėsčiųjų viaduko link centro žiūrint. A juosta su šiuo projektu čia nenumatyta, ji baigiasi ties stotele. A juostų įrengimas abiejose gatvės pusėse iki pat Saltoniškių g. yra numatytas atskiru projektu, kuriam greit turėtų išduoti leidimą. Šiuo atveju A juosta bus įrengiama skiriamosios juostos sąskaita, stulpų judint nereikės.
Beje, blemba, su savo tom nuotraukom sugadinai tokią gerą antisiaurintojų versiją apie 10cm iki autobusų/troleibusų
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
- 5 patinka
Comment
-
Kiek žinau yra 3 projektai:
1) dviračių tako projektas su čia matoma A juosta (projektavo 3,75 m pločio);
2) A juostų projektas tęsiant toliau ir pilnu ilgiu atgal – abi 3,25 m pločio;
3) pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas T. Narbuto g. dauboje.
ttttt, kokias turi vairotojo kategorijas?♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
ttttt, kokias turi vairotojo kategorijas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, niekas nesiims nes nėra politinės valios. O kas yra per mažas juostų skaičius? 2 juostos automobiliams yra maksimumas kuris turėtu būti miesto teritorijoje, daugiau gali būti tik autostradoje. Pas mus dažnai problema yra, kad yra per daug eismo juostų.
Kad automobilistams kažkas sukels problemų tai čia nieko blogo nėra tame.
Sutinku kad pas mus nėra daroma VT plėtojimo koks turėtu būti, bet tai nereiškia kad riekia platinti gatves automobiliams.
Nes tai, ką siūlote, sukels viso transporto problemą, ne automobilistų ir nei kiek nepaskatins persėsti į VT tų, kurie neturi jokio VT (visu rytiniai Antakalnio dalies gyventojai, miškų, sodų ir t.t. gyventojai į rytus nuo Antakalnio ir atvykstantys iš rajono, iš Švenčionių, Pabradės ir t.t.).
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai metas pradėti spardyti šiknon? O jūs siųūlot kaip tik didinti automobilizmą.
Tas būtų lengvai išsprendžiama pastačius kamerą su numerių atpažinimu A juostoje.
Kamera nėra išeitis. Ten bus spūstis dar didesnė. O toliau vis tiek A juosta važiuos. Be to A juostos ištisinės neįmanoma įrengti, nes pilna posūkių į kairę. Tada vairuotojai vis tiek bus priversti apvažiuoti per A juostą. O paprasčiau yra nuolat ja važiuoti, nes persirikiavimas yra problematiškas, be to toks papildomas priverstinis persirikiavimas prives prie avarijų skaičiaus padidėjimo, dėl ko gatvė dar labiau kimšis. O jei įrenginėti papildomas juostas sukimui į kairę, tai jų reikia gan ilgų. Tai gaunasi, kad dar šiek tiek - ir išeina normali A juosta per visą Antakalnio g. ilgį nuo turgelio/Eglutės iki L. Sapiegos g.
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kaip tik gerai kad į kai kurias vietas negalima nuvykti automobiliu. Pvz senamiestyje turėtu būti uždraustas bet koks automobilių eismas (įskaitant ir gyventojų).
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Austrijoje, Vokietijoje, nyderlanduose tokia teorija yra realybė, o pas mus ne, tai gal problema ne teorijoje, o kad net nebandoma įgyvendinti?
Kitas momentas - VT nuosmūkis Vakaruose įvyko 60-70-aisiais metais, kažkur nuo 80-ųjų pabaigos 90-aisiais imta vykdyti VT plėtrą. Pas mus, kaip minėjau, tada pradidėjo VT degradacija ir ji visumoje vyksta ir toliau. Taip kad Vakarų Europos miestuose turima visai kita situacija ir tai, kas ten yra, yra pasiekta ne dabar ir net ne vakar, o seniai ir vykdant nuoseklų planą, o ne per kelias dienas nupaišius A juostas ir tariamai išsprendus problema... Dėl varnelės ataskaitose?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąGalvojau, kad čia "A" juosta bus iki Žvėryno kryžkelės. Vietos lyg ir buvo pakankamai. Kodėl taip nepadarė, neaišku.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tai ir būtų po 2 juostas automobiliui, o VT atskira juosta. Dabar gi kai kas siūlo palikti automobiliams tik po 1 juostą... Ne laiku ir ne vietoje. Aš sutikčiau tik tuo atveju tą padaryti Antakalnio g., kai įpusėtų deautomobililazijos programa ant Lietuvos (ne Vilniaus VT "reforma", o visos Lietuvos mastu plėtojamas VT). Bet tai nerealu, nes nėra politinės valios ir nebus. Todėl geriausia, kas gali būti ir kas kur kas realiau yra papildomos juostos bent centro krypitimi įrengimas, sankryžų pertvarkymas irgi įrengiant papildomas juostas posūkiui į kairę.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes tai, ką siūlote, sukels viso transporto problemą, ne automobilistų ir nei kiek nepaskatins persėsti į VT tų, kurie neturi jokio VT (visu rytiniai Antakalnio dalies gyventojai, miškų, sodų ir t.t. gyventojai į rytus nuo Antakalnio ir atvykstantys iš rajono, iš Švenčionių, Pabradės ir t.t.).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLaikas, bet nėra politinės valios. Papildomos A juostos įrengimas nepadidins automobilizacijos. Lietuvoje jau jai nėra kur didėti. Automobilio naudojimo intensyvumas gal kiek ir padidės, bet nauda nuo papildomos A juostos bus didesnė. Į centrą ir taip lenda ribotas kontingentas, nes ten ribotas parkavimo vietų skaičius. Dalis to srauto Antrakalnyje yra tranzitinis, jiems ne centro reikia, bet kitaip nuvažiuoti ten, kur jiems reikia su automobiliu nėra kaip, kaip tik per centrą.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKamera nėra išeitis. Ten bus spūstis dar didesnė. O toliau vis tiek A juosta važiuos. Be to A juostos ištisinės neįmanoma įrengti, nes pilna posūkių į kairę. Tada vairuotojai vis tiek bus priversti apvažiuoti per A juostą. O paprasčiau yra nuolat ja važiuoti, nes persirikiavimas yra problematiškas, be to toks papildomas priverstinis persirikiavimas prives prie avarijų skaičiaus padidėjimo, dėl ko gatvė dar labiau kimšis. O jei įrenginėti papildomas juostas sukimui į kairę, tai jų reikia gan ilgų. Tai gaunasi, kad dar šiek tiek - ir išeina normali A juosta per visą Antakalnio g. ilgį nuo turgelio/Eglutės iki L. Sapiegos g.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNori numarinti senamiestį? Prašom. Gausi apmirusį Kauno senamiestį. Krokuvos senamiestis irgi pavyzdys, ko nereikia daryti.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia statyti vežimo prieš arklį. Visų pirma ten nebuvo tokio VT pogromo, koks pas mus įvyko laukiniais 90'aisiais, o ir dabar visus 30 metų nėra jokių rimtos VT plėtros, priemiestis iš viso degradavo, kokybės kėlimo. Transporto priemonių atnaujinimas nėra pakankamas.
Kitas momentas - VT nuosmūkis Vakaruose įvyko 60-70-aisiais metais, kažkur nuo 80-ųjų pabaigos 90-aisiais imta vykdyti VT plėtrą. Pas mus, kaip minėjau, tada pradidėjo VT degradacija ir ji visumoje vyksta ir toliau. Taip kad Vakarų Europos miestuose turima visai kita situacija ir tai, kas ten yra, yra pasiekta ne dabar ir net ne vakar, o seniai ir vykdant nuoseklų planą, o ne per kelias dienas nupaišius A juostas ir tariamai išsprendus problema... Dėl varnelės ataskaitose?
Kaip jau kalbėta, tokios A Juostus yra tik pirmas žinksnis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPosūkiai nei į kairę nei į dešinę nesuteikia teisės važiuoti A juosta. Kokias nesąmones čia pasakojate? A juostos riba yra kaip siena, į ją įvažaivus atima teises 3 mėnesiams. Manau labai gerai paskatintų persėsti į VT jeigu tokie kaubojai kurie nesugeba 2 minučių palaukti kol automobilis nusuks kairėn netektų teisių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė munchiss Rodyti pranešimą
Čia jūs truputį klystate. Pasiskaitykite KET 182 punktą
Comment
-
Justiniskių/Laisvės pr. sankryžoje buvo mąstoma apie VT pravažiavimą aplenkiant šviesoforą šiaurės kryptimi link Pašilaičių. Niekad nebuvo minčių aplenkti į pietus iš Justiniškių centro kryptimi? Toje sankryžoje sukančiam VT labai aštrus kampas, sukant trukdoma mašinų eismui antrąja juosta, nes VT mašinos išsikiša į antrą juostą, todėl VT vairuotojai nesulaukę žalios dažnai į sankryžą įvažiuoja per raudoną šviesoforą, kad galėtų ramiai pasukti. Taip manevrą gali pasilengvinti tik pirmasis VT vairuotojas, bet sekančiųjų trajektorijos kertasi su kitos eismo juostos srautu.
Mėlyna – rekonstruojama esama A juosta aplenkiant šviesoforą tarp esamos juostos ir stotelės;
geltona – praplečiamas šaligatvis laukimui ties šviesoforu (1 var.) ir ties VT stotele (2 var.);
raudona – pratęsiamas, trukmpinant šviesoforų ciklą sankryžoje, tad didetų sankryžos pralaidumas, nes trumpėtų pėsčiųjų ir dviračių ciklai;
žalia – įrengiama veja.
Esama padėtis:
1 var.:
2 var.:
Kurį variantą siūlyti / nesiūlyti VMS profesionalams?
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Užregistravau, jei kam įdomu, galit sekt prisijungę ir paspaudę širdutę: https://tvarkaumiesta.lt/problem/272909♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Šiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?
Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąŠiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?
Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Sprendimas netgi dar paprastesnis - laiku atnaujinti punktyrus, nes posūkyje juostos išplatėja, oantroje juostoje automobiliai trumpina distanciją, įvažiuodami dviem ratais į VT skirtą juostą
https://www.google.com/maps/@54.7031...7i16384!8i8192♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment