Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Nelabai suprantu kuri tai vieta ir kas tai išvis. Juk visur turėjo būti A juosta, ar ne?
    Čia yra nuo pėsčiųjų viaduko link centro žiūrint. A juosta su šiuo projektu čia nenumatyta, ji baigiasi ties stotele. A juostų įrengimas abiejose gatvės pusėse iki pat Saltoniškių g. yra numatytas atskiru projektu, kuriam greit turėtų išduoti leidimą. Šiuo atveju A juosta bus įrengiama skiriamosios juostos sąskaita, stulpų judint nereikės.

    Comment


      Ne kartą rašyta, kad yra du projektai: 1) dviračių takai ir A juosta iki Narbuto st. 2) Narbuto gatvės rekonstrukcija su A juostomis abejose gatvės pusėse iki Panoramos.
      Tai šiuo metu vykdomas pirmas projektas.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Galvojau, kad čia "A" juosta bus iki Žvėryno kryžkelės. Vietos lyg ir buvo pakankamai. Kodėl taip nepadarė, neaišku.
        Tai tame ir buvo visa rekonstrukcijos prasmė ir taip ir yra numatyta projekte, todėl ir nesuprantu kas tai nuotraukoje.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą

          Tai tame ir buvo visa rekonstrukcijos prasmė ir taip ir yra numatyta projekte, todėl ir nesuprantu kas tai nuotraukoje.
          Kolegos juk informuoja, kad bus kitas projektas, kuriuo "A" tęs toliau ir kitoje pusėje.
          Aš tai žinojau, bet galvojau, kad jau šiame etape datemps iki Sėlių g.

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Čia yra nuo pėsčiųjų viaduko link centro žiūrint. A juosta su šiuo projektu čia nenumatyta, ji baigiasi ties stotele. A juostų įrengimas abiejose gatvės pusėse iki pat Saltoniškių g. yra numatytas atskiru projektu, kuriam greit turėtų išduoti leidimą. Šiuo atveju A juosta bus įrengiama skiriamosios juostos sąskaita, stulpų judint nereikės.
            Aišku, suklaidino tas pakankamai naujai atrodantis asfaltas

            Beje, blemba, su savo tom nuotraukom sugadinai tokią gerą antisiaurintojų versiją apie 10cm iki autobusų/troleibusų

            Parašė Creatium Rodyti pranešimą

            Comment


              Kiek žinau yra 3 projektai:
              1) dviračių tako projektas su čia matoma A juosta (projektavo 3,75 m pločio);
              2) A juostų projektas tęsiant toliau ir pilnu ilgiu atgal – abi 3,25 m pločio;
              3) pėsčiųjų ir dviratininkų viadukas T. Narbuto g. dauboje.

              ttttt, kokias turi vairotojo kategorijas?
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Tikrai "siurprizas", kad Narbuto g. nepadarė A juostos. Tai realiai, dabar ten tiesiog labai stipriai ištempta stotelė.

                Comment


                  Parašė dondc Rodyti pranešimą

                  ttttt, kokias turi vairotojo kategorijas?
                  A ir B. Tik nesakykit, kad paklausėt planuodami kažkokį Šaro maroziško stiliaus "tai kai turėsi troleibusų kategoriją, jaunuolį, suprasi..." atsakymą

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Taip, niekas nesiims nes nėra politinės valios. O kas yra per mažas juostų skaičius? 2 juostos automobiliams yra maksimumas kuris turėtu būti miesto teritorijoje, daugiau gali būti tik autostradoje. Pas mus dažnai problema yra, kad yra per daug eismo juostų.

                    Kad automobilistams kažkas sukels problemų tai čia nieko blogo nėra tame.

                    Sutinku kad pas mus nėra daroma VT plėtojimo koks turėtu būti, bet tai nereiškia kad riekia platinti gatves automobiliams.
                    Tai ir būtų po 2 juostas automobiliui, o VT atskira juosta. Dabar gi kai kas siūlo palikti automobiliams tik po 1 juostą... Ne laiku ir ne vietoje. Aš sutikčiau tik tuo atveju tą padaryti Antakalnio g., kai įpusėtų deautomobililazijos programa ant Lietuvos (ne Vilniaus VT "reforma", o visos Lietuvos mastu plėtojamas VT). Bet tai nerealu, nes nėra politinės valios ir nebus. Todėl geriausia, kas gali būti ir kas kur kas realiau yra papildomos juostos bent centro krypitimi įrengimas, sankryžų pertvarkymas irgi įrengiant papildomas juostas posūkiui į kairę.

                    Nes tai, ką siūlote, sukels viso transporto problemą, ne automobilistų ir nei kiek nepaskatins persėsti į VT tų, kurie neturi jokio VT (visu rytiniai Antakalnio dalies gyventojai, miškų, sodų ir t.t. gyventojai į rytus nuo Antakalnio ir atvykstantys iš rajono, iš Švenčionių, Pabradės ir t.t.).

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Tai metas pradėti spardyti šiknon? O jūs siųūlot kaip tik didinti automobilizmą.

                    Tas būtų lengvai išsprendžiama pastačius kamerą su numerių atpažinimu A juostoje.
                    Laikas, bet nėra politinės valios. Papildomos A juostos įrengimas nepadidins automobilizacijos. Lietuvoje jau jai nėra kur didėti. Automobilio naudojimo intensyvumas gal kiek ir padidės, bet nauda nuo papildomos A juostos bus didesnė. Į centrą ir taip lenda ribotas kontingentas, nes ten ribotas parkavimo vietų skaičius. Dalis to srauto Antrakalnyje yra tranzitinis, jiems ne centro reikia, bet kitaip nuvažiuoti ten, kur jiems reikia su automobiliu nėra kaip, kaip tik per centrą.

                    Kamera nėra išeitis. Ten bus spūstis dar didesnė. O toliau vis tiek A juosta važiuos. Be to A juostos ištisinės neįmanoma įrengti, nes pilna posūkių į kairę. Tada vairuotojai vis tiek bus priversti apvažiuoti per A juostą. O paprasčiau yra nuolat ja važiuoti, nes persirikiavimas yra problematiškas, be to toks papildomas priverstinis persirikiavimas prives prie avarijų skaičiaus padidėjimo, dėl ko gatvė dar labiau kimšis. O jei įrenginėti papildomas juostas sukimui į kairę, tai jų reikia gan ilgų. Tai gaunasi, kad dar šiek tiek - ir išeina normali A juosta per visą Antakalnio g. ilgį nuo turgelio/Eglutės iki L. Sapiegos g.

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Kaip tik gerai kad į kai kurias vietas negalima nuvykti automobiliu. Pvz senamiestyje turėtu būti uždraustas bet koks automobilių eismas (įskaitant ir gyventojų).
                    Nori numarinti senamiestį? Prašom. Gausi apmirusį Kauno senamiestį. Krokuvos senamiestis irgi pavyzdys, ko nereikia daryti.

                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Austrijoje, Vokietijoje, nyderlanduose tokia teorija yra realybė, o pas mus ne, tai gal problema ne teorijoje, o kad net nebandoma įgyvendinti?
                    Nereikia statyti vežimo prieš arklį. Visų pirma ten nebuvo tokio VT pogromo, koks pas mus įvyko laukiniais 90'aisiais, o ir dabar visus 30 metų nėra jokių rimtos VT plėtros, priemiestis iš viso degradavo, kokybės kėlimo. Transporto priemonių atnaujinimas nėra pakankamas.
                    Kitas momentas - VT nuosmūkis Vakaruose įvyko 60-70-aisiais metais, kažkur nuo 80-ųjų pabaigos 90-aisiais imta vykdyti VT plėtrą. Pas mus, kaip minėjau, tada pradidėjo VT degradacija ir ji visumoje vyksta ir toliau. Taip kad Vakarų Europos miestuose turima visai kita situacija ir tai, kas ten yra, yra pasiekta ne dabar ir net ne vakar, o seniai ir vykdant nuoseklų planą, o ne per kelias dienas nupaišius A juostas ir tariamai išsprendus problema... Dėl varnelės ataskaitose?


                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Galvojau, kad čia "A" juosta bus iki Žvėryno kryžkelės. Vietos lyg ir buvo pakankamai. Kodėl taip nepadarė, neaišku.
                      Nes specialiai žlugdomas projektas. A juosta įrengta ten kur mažiausiai kamščių būna.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Tai ir būtų po 2 juostas automobiliui, o VT atskira juosta. Dabar gi kai kas siūlo palikti automobiliams tik po 1 juostą... Ne laiku ir ne vietoje. Aš sutikčiau tik tuo atveju tą padaryti Antakalnio g., kai įpusėtų deautomobililazijos programa ant Lietuvos (ne Vilniaus VT "reforma", o visos Lietuvos mastu plėtojamas VT). Bet tai nerealu, nes nėra politinės valios ir nebus. Todėl geriausia, kas gali būti ir kas kur kas realiau yra papildomos juostos bent centro krypitimi įrengimas, sankryžų pertvarkymas irgi įrengiant papildomas juostas posūkiui į kairę.
                      Sutinku kad nelaiku, reikėjo daryti prieš 20 metų, bet bent jau dabar būtų gerai. Deautomobilizacija ir prasideda nuo to, kad automobiliai nebeturi autostradų miesto viduje. Geriausia ką mes sugebam tai nebent juostų atidavimas viešajam transportui bet jūs net ir to nesugebate suprasti.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nes tai, ką siūlote, sukels viso transporto problemą, ne automobilistų ir nei kiek nepaskatins persėsti į VT tų, kurie neturi jokio VT (visu rytiniai Antakalnio dalies gyventojai, miškų, sodų ir t.t. gyventojai į rytus nuo Antakalnio ir atvykstantys iš rajono, iš Švenčionių, Pabradės ir t.t.).
                      Bus metas pamastyti ar tikrai reikai gyventi sodų užkampyje jeigu kas ryta reikai važiuoti į miestą.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Laikas, bet nėra politinės valios. Papildomos A juostos įrengimas nepadidins automobilizacijos. Lietuvoje jau jai nėra kur didėti. Automobilio naudojimo intensyvumas gal kiek ir padidės, bet nauda nuo papildomos A juostos bus didesnė. Į centrą ir taip lenda ribotas kontingentas, nes ten ribotas parkavimo vietų skaičius. Dalis to srauto Antrakalnyje yra tranzitinis, jiems ne centro reikia, bet kitaip nuvažiuoti ten, kur jiems reikia su automobiliu nėra kaip, kaip tik per centrą.
                      Tai tranzitiniam eismui centre išvis nėra ką veikti. Labai gerai kad jo ten nebebūtų.
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Kamera nėra išeitis. Ten bus spūstis dar didesnė. O toliau vis tiek A juosta važiuos. Be to A juostos ištisinės neįmanoma įrengti, nes pilna posūkių į kairę. Tada vairuotojai vis tiek bus priversti apvažiuoti per A juostą. O paprasčiau yra nuolat ja važiuoti, nes persirikiavimas yra problematiškas, be to toks papildomas priverstinis persirikiavimas prives prie avarijų skaičiaus padidėjimo, dėl ko gatvė dar labiau kimšis. O jei įrenginėti papildomas juostas sukimui į kairę, tai jų reikia gan ilgų. Tai gaunasi, kad dar šiek tiek - ir išeina normali A juosta per visą Antakalnio g. ilgį nuo turgelio/Eglutės iki L. Sapiegos g.
                      Posūkiai nei į kairę nei į dešinę nesuteikia teisės važiuoti A juosta. Kokias nesąmones čia pasakojate? A juostos riba yra kaip siena, į ją įvažaivus atima teises 3 mėnesiams. Manau labai gerai paskatintų persėsti į VT jeigu tokie kaubojai kurie nesugeba 2 minučių palaukti kol automobilis nusuks kairėn netektų teisių.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nori numarinti senamiestį? Prašom. Gausi apmirusį Kauno senamiestį. Krokuvos senamiestis irgi pavyzdys, ko nereikia daryti.
                      Noriu kad senamiestis nustotu dusti nuo automobilių.

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Nereikia statyti vežimo prieš arklį. Visų pirma ten nebuvo tokio VT pogromo, koks pas mus įvyko laukiniais 90'aisiais, o ir dabar visus 30 metų nėra jokių rimtos VT plėtros, priemiestis iš viso degradavo, kokybės kėlimo. Transporto priemonių atnaujinimas nėra pakankamas.
                      Kitas momentas - VT nuosmūkis Vakaruose įvyko 60-70-aisiais metais, kažkur nuo 80-ųjų pabaigos 90-aisiais imta vykdyti VT plėtrą. Pas mus, kaip minėjau, tada pradidėjo VT degradacija ir ji visumoje vyksta ir toliau. Taip kad Vakarų Europos miestuose turima visai kita situacija ir tai, kas ten yra, yra pasiekta ne dabar ir net ne vakar, o seniai ir vykdant nuoseklų planą, o ne per kelias dienas nupaišius A juostas ir tariamai išsprendus problema... Dėl varnelės ataskaitose?
                      Bet geras VT vienoje nepakeitė kelionių skaičiaus pasiskirstymo. Būtent eismo draudimai ir juostų mažinimas pakeitė kelionių skaičiaus pasiskirstymą.

                      Kaip jau kalbėta, tokios A Juostus yra tik pirmas žinksnis.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Posūkiai nei į kairę nei į dešinę nesuteikia teisės važiuoti A juosta. Kokias nesąmones čia pasakojate? A juostos riba yra kaip siena, į ją įvažaivus atima teises 3 mėnesiams. Manau labai gerai paskatintų persėsti į VT jeigu tokie kaubojai kurie nesugeba 2 minučių palaukti kol automobilis nusuks kairėn netektų teisių.
                        Čia jūs truputį klystate. Pasiskaitykite KET 182 punktą

                        Comment


                          Parašė munchiss Rodyti pranešimą

                          Čia jūs truputį klystate. Pasiskaitykite KET 182 punktą
                          O tai kokia čia A juosta jeigu net ištisine linija nepaženklinta?

                          Comment


                            Justiniskių/Laisvės pr. sankryžoje buvo mąstoma apie VT pravažiavimą aplenkiant šviesoforą šiaurės kryptimi link Pašilaičių. Niekad nebuvo minčių aplenkti į pietus iš Justiniškių centro kryptimi? Toje sankryžoje sukančiam VT labai aštrus kampas, sukant trukdoma mašinų eismui antrąja juosta, nes VT mašinos išsikiša į antrą juostą, todėl VT vairuotojai nesulaukę žalios dažnai į sankryžą įvažiuoja per raudoną šviesoforą, kad galėtų ramiai pasukti. Taip manevrą gali pasilengvinti tik pirmasis VT vairuotojas, bet sekančiųjų trajektorijos kertasi su kitos eismo juostos srautu.

                            Mėlyna – rekonstruojama esama A juosta aplenkiant šviesoforą tarp esamos juostos ir stotelės;
                            geltona – praplečiamas šaligatvis laukimui ties šviesoforu (1 var.) ir ties VT stotele (2 var.);
                            raudona – pratęsiamas, trukmpinant šviesoforų ciklą sankryžoje, tad didetų sankryžos pralaidumas, nes trumpėtų pėsčiųjų ir dviračių ciklai;
                            žalia – įrengiama veja.

                            Esama padėtis:
                            Click image for larger version

Name:	Esama_padetis.png
Views:	558
Size:	2,14 MB
ID:	2002925

                            1 var.:
                            Click image for larger version

Name:	A-juosta_Justiniskiu-Laisves_pr._1-var.jpg
Views:	549
Size:	245,1 kB
ID:	2002926

                            2 var.:
                            Click image for larger version

Name:	A-juosta_Justiniskiu-Laisves_pr._2-var.jpg
Views:	543
Size:	245,5 kB
ID:	2002927

                            Kurį variantą siūlyti / nesiūlyti VMS profesionalams?

                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              2 var., nes ten tos įvažos tai tikrai nereikia.

                              Comment


                                VT prioritetas turi būti formuojamas keliant autobusus į vidurį kelio taip 'atpainiojant' juos nuo likusio eismo. Visa kita - vaikų žaidimai ir laiko švaistymas, nes viską vis tiek reikės ateityje perdaryti.

                                Comment


                                  Užregistravau, jei kam įdomu, galit sekt prisijungę ir paspaudę širdutę: https://tvarkaumiesta.lt/problem/272909
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Šiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?

                                    Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      Šiaip nesu didelis fanas papildomų salelių pėstiesiems darymo. Tai dabar pėstieji (ir dviratininkai) kertantys sankryžą Š-P ir P-Š kryptimis turėtų praeiti (pravažiuoti) per dvi saleles..?

                                      Šita problema (VT išsikišimas į antrą juostą) nebūtų išspręsta tiesiog sušvelninant posūkio kampą, be jokių papildomų salelių konstravimo?
                                      Sprendimas netgi dar paprastesnis - laiku atnaujinti punktyrus, nes posūkyje juostos išplatėja, oantroje juostoje automobiliai trumpina distanciją, įvažiuodami dviem ratais į VT skirtą juostą

                                      Comment


                                        Toks posūkio padarymas leistų VT daryti posūkį iš esmės be šviesoforo, o pėstiesiems leidžiant eit kaip per paprastą perėją.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Sprendimas netgi dar paprastesnis - laiku atnaujinti punktyrus, nes posūkyje juostos išplatėja, oantroje juostoje automobiliai trumpina distanciją, įvažiuodami dviem ratais į VT skirtą juostą
                                          100 % sunku tvirtinti, bet iš iškraipytų nuotraukų panašu, kad bent kažkiek siaurėjo A juostos posūkio spindulys. Siaurino važiuojamąją dalį bendrai, ties centrine skiriamąją juosta atsirado ištisinė:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	411
Size:	2,41 MB
ID:	2003056 Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	419
Size:	2,33 MB
ID:	2003055
                                          https://www.google.com/maps/@54.7031...7i16384!8i8192
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X