Idiotai, ne kaip kitaip. Ir darželinukas suprastų, kad Ozo g. reik platint, o ne siaurinti. Dabar specialiai važinėsiu ta juosta, jei antra bus užsikimšus (kas yra garantuota).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąŠiąnakt naujai padaryta A juosta Ukmergės gatvėje įgavo ir žymėjimą.
Ties S. Lozoraičio stotele:
Atvaizdas
Spėkit, kiek gi juostų nupiešta įvažiavime į aptarinėtą ir matuotą sankryžą?
O gi - dvi ir atskira (!) A juosta:
Atvaizdas
Autobusas joje (bent jau stovėdamas) telpa
Atvaizdas
Važiuodamas irgi (beveik):
Atvaizdas
Pavyzdžiui, šio autobuso vairuotojas, artėdamas prie sankryžos rodė kairįjį posūkį, bet paskui patikėjo, kad tilps ir nebesirikiavo
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąChaltūrą padarė, pagailėjo papildomą metrą į šoną paasfaltuoti, vietos sočiai, įdomu ar ten yra tie minimalūs 9.75 m. 3 juostoms pagal STR? Nebent tą A juostą interpretuoja ne kaip eismo juostą, o kaip autobuso stotelę kokią nors. Įdomu koks bus vaizdas, kai vidurine juosta važiuos fūra, jų ten daug pravažiuoja, ar tada tilps autobusas? Gali kai kas be veidrodėlių likti.
Jei prie šviesoforo sustoti, dar nieko, tačiau jei kreiseriniu greičiu per žalią važiuos kelios stambesnės transporto priemonės - bus veidrodėlių skraidymo mokykla...
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąChaltūrą padarė, pagailėjo papildomą metrą į šoną paasfaltuoti, vietos sočiai, įdomu ar ten yra tie minimalūs 9.75 m. 3 juostoms pagal STR?
Palyginti - Kalvarijų gatvėje, centro kryptimi, prieš sankryžą su Žalgirio gatve, juostos (kurių ten net 4) ne ką platesnės.
Ir istorija panaši - ten namą nugriovė žadėdami, kad sankryžą praplatins, tačiau praplatino vos vos ir padarė siauras juostas, o vietoje nugriauto namo – "Maximos" stovėjimo aikštelė
Comment
-
Parašė aRa Rodyti pranešimąAutobusas joje (bent jau stovėdamas) telpa
Dar A juostos nubraižytos T. Tumo-Vaižganto g. abiejomis kryptimis
Comment
-
Parašė gytisl Rodyti pranešimąŠvitrigailos gatvę irgi priženklino. Nupieštos autobusų juostos. Bent kelios mašinos sukančios į kairę ir visas srautas sėkmingai stovi. Bet kortežai su švyturėliais ramiai lakstyt galės. Jau po savaitės bus aišku kokios tokio ženklinimo pasekmės ratuotiems vilniečiams.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąSustojusias posūkiui į kairę transporto priemones galima apvažiuoti iš dešinės per A juostą (pagal KET). Aišku jeigu ji neatskirta ištisine ženklinimo linija.
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąRealiai tai įmanoma ne sankryžose, kai sukama į kairę į kiemus ar panašiai. Kai sukama į kairę sankryžoje, tu gali persirikiuoti į A juostą, bet kas iš to? Juk tiesiai ta juosta per sankryžą važiuoti negali.
Nors kita vertus įdomu ar ten sustatyti ženklai, kad iš A juostos važiuoti tiesiai "plyta". Juk čia pakėlė vajų dėl tų 4+, elektromobilių ir TAKSI važiavimo A juostomis. Tuomet net ir šios t.p. grupės, esant "plytai" važiuoti tiesiai, negali/negalėtų važiuoti šia juosta tiesiai.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąČia dar visai normaliai. Didžiausią nesąmonę padarė Ozo g. Ten nuo Kernavės g. iki Kalvarijų g. dabar automobiliams liko viena juosta, o pirmoji patapo A juosta. Įdomu kiek pailgės kamštis ir kiek papildomų gatvių dėl to užsikimš. Ir šiaip kaži kiek naudos iš jos bus, nes net neabejoju, kad vis tiek vairuotojai naudosis šia juosta (bent jau tie, kurie suka dešinėn į Kalvarijų g., o tokių yra daug).
Comment
-
Parašė Martlarkis Rodyti pranešimąBeje, kiek žinau sankryžoje rikiuotis (keisti juostą) draudžiama, taigi, kaip jau minėjau, už sankryžos į "A juostą" sugrįžti kaip ir nelabai išeis (dėl ištisinės linijos).
Comment
-
Na, galbūt truputį kažką supainiojau, taisyklėse irgi neradau tokio draudimo. Visgi, "Regitra" už rikiavimąsi sankryžoje dažnai nubaudžia kritinėmis klaidomis:
40. Padėties pasirinkimas važiuojamojoje dalyje:
40.1. KK – pasirenka netinkamą trajektoriją / persirikiuoja važiuojamųjų dalių sankirtoje, ir sudaro potencialiai pavojingą situaciją;
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąDabar neatsimenu kaip yra rašoma KET'e, bet vairavimo mokykloje man ir visiems kitiems kalė į galvą kad negalima persirikiuoti sankryžoje.
Įvažiuoti draudžiama, jei kliūtis sankryžoje. Apie persirikiavimą nėra punkto kiek žinau.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Kazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
Comment
-
Parašė jarik Rodyti pranešimąKazkaip nerandu jokios temos apie tai, taip "sutvarke" kitas Vilniaus gatves, pvz. Ozo gatve, pries pat sankryza su Kalvariju ("Kuro aparatura"), kur is dvieju juostu, kuriuose pastoviai buvo kamsciai, paliko tik viena! Laisves gatveje pries sankryza su Justiniskiu g. is abieju pusiu irgi nureze po viena juosta.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąDaugelyje tų vietų taip pat ir praplatino tas gatves, pvz. tavo minėtoje Laisvės pr. dalyje.
Bet Ozo gatve... Cia jau virs visko! Ten ir taip pastovus kamsciai, o dabar dar ir gatves pralaiduma dvigubai sumazino. Aisku daugelis ten lakstys ta A juosta, policija juos gaudys, autobusu vairuotojai filmuos ir skus policijai... O kas is to? Keli autobusai per valanda pravaziuos 3min greiciau.
Kita vieta siandien uzmaciau, beveik tokia pat nelogiska kaip Ozo gatveje: Buivydiskiu gatve vaziuojant link Rygos gatves! Vietos praplatinimui ten kiek tik nori, bet juk nupiesti stora linija daug pigiau.
Butu labai idomu paskaiciuoti kiek miestieciai praras pinigu del padidesianciu kamsciu.
PS. Nieko pries viesaji transporta ar specialias jam skirtas juostas neturiu, bet kai zmones skatinami naudotis vis brangstanciu viesuoju transportu tokiais budais (kamsciu didinimas, stovejimo vietu apmokestinimas) tai jau darosi neskanu...
Comment
-
Parašė jarik Rodyti pranešimąNa Laisves gal ir praplatinu puse tos atkarpos, bet vistiek ten pirmoje eileje dazniausiai spusciu nebudavo, troleibusai kiek maciau per viena sviesoforo cikla pravaziuodavo kartu su kitu transportu.
Bet Ozo gatve... Cia jau virs visko! Ten ir taip pastovus kamsciai, o dabar dar ir gatves pralaiduma dvigubai sumazino. Aisku daugelis ten lakstys ta A juosta, policija juos gaudys, autobusu vairuotojai filmuos ir skus policijai... O kas is to? Keli autobusai per valanda pravaziuos 3min greiciau.
Kita vieta siandien uzmaciau, beveik tokia pat nelogiska kaip Ozo gatveje: Buivydiskiu gatve vaziuojant link Rygos gatves! Vietos praplatinimui ten kiek tik nori, bet juk nupiesti stora linija daug pigiau.
Butu labai idomu paskaiciuoti kiek miestieciai praras pinigu del padidesianciu kamsciu.
PS. Nieko pries viesaji transporta ar specialias jam skirtas juostas neturiu, bet kai zmones skatinami naudotis vis brangstanciu viesuoju transportu tokiais budais (kamsciu didinimas, stovejimo vietu apmokestinimas) tai jau darosi neskanu...
Visame pasaulyje yra papildomai apmokestinamas įvažiavimas į centrą, stovėjimo vietos, visokie taršos mokesčiai automobiliams. Taip skatinamas naudojimasis VT.
Nepamirškime, kad VT niekada nebus pilnavertis analogas automobiliams. Tačiau sudarydami pilnavertes kliūtis (vis gi aš jų taip nevadinčiau), galima skatinti naudojimasį VT.
Comment
-
http://www.15min.lt/naujiena/verslas...7-348492?pst=1
"Mes paimsime daugiau eismo juostų viešajam transportui. Tad jūs drausmingai stovėdami savo eismo juostoje pamatysite, kad pro šalį pravažiuoja jau šeštas greitasis autobusas, o jūs jau pradedate vėluoti į darbą. Galvoju, neprabėgs nė savaitė ir pagalvosite, kad gerokai patogiau važiuoti su greituoju ir neturėti problemų su automobilio statymu centre ar kažkokių kitų problemų“, – tikino K.Lubys.."
Teisingas požiuris, kam čia statyt visokius viadukus, platint kelius... Geriausia didint mašinu grustis kad visi persestu į VT.
Comment
Comment