Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naršiau ir forumą ir projektus. Paaiškinkit man durnam, nesuprantu.

    Ozo g. A juostų darbai šiuo metu. Kas bus su viaduku per GV? Jį platins? Nes ten nori sutalpinti 4 juostas, o ten yra 3 šiuo metu.

    Ir ką reiškia

    Taip pat bus pertvarkytas eismas sankryžoje ties PC „Ozas“. Čia bus įrengtas eismą reguliuojantis šviesoforas
    Koks dar šviesoforas? Projekte nėra jokio. Čia gal turi omeny, kad atnaujins šviesoforą?

    Comment


      Viaduko platinti nereiks, nes ten juostos yra nežmoniško pločio. O šviesoforą reikės kiek perstatyt, tai žurnalistai gal tą turėjo omenyje...

      Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-04 094124.jpg
Views:	688
Size:	161,5 kB
ID:	1960171

      Comment


        Koks juostos plotis numatomas ant Ozo g. viaduko?

        Comment


          Turbūt toks, kaip ir kitur: 3.25

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Koks juostos plotis numatomas ant Ozo g. viaduko?
            Šių darbų apimtis iki Gelvonų g., kitame projekte nuo Gelvonų g. toliau į vakarus 3,25 m.:
            Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	122,2 kB ID:	1960295
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
              Turbūt toks, kaip ir kitur: 3.2
              Pagal šitą brėžinį tai važiuojamoji dalis turi išplatėti nuo 11.85 iki 13m. Neparodyta, iš kur tas metras paimtas bus.

              Comment


                Man išsimatavo 12,5 m, tad trūksta 0,5 m.:
                Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	597
Size:	295,3 kB
ID:	1960321

                Juostos gali būti siaurinamos dviem atvejais aprašytais žemiau lentelės, kiek suprantu, šiai vietai negaliotų (B kat.):
                Click image for larger version

Name:	Screenshot (3).png
Views:	599
Size:	76,3 kB
ID:	1960322
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Tas mano duotas pjūvis yra iš PP ties Akropolio nusileidimu, tad galėjo kažkas keistis. Pavyzdžiui, greitėjimo juosta ant viaduko gali būti siauresnė turbūt.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Tas mano duotas pjūvis yra iš PP ties Akropolio nusileidimu, tad galėjo kažkas keistis. Pavyzdžiui, greitėjimo juosta ant viaduko gali būti siauresnė turbūt.
                    O VT juosta ne 3,5m privalo būti? Beje, ant tilto gali būti toks variantas, kad paliks po 3 juostas, tik greitėjimo juostos neliks. Visgi viadukai skaičiuoti konkrečiam eismo juostų skaičiui. Galgi nenusigrybaus iki to, kad šalitilčius siaurinti ir rizikuoti viršyti apkrovas.

                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Turbūt toks, kaip ir kitur: 3.25

                      3,90 m juostos plotis tai čia nebent tankui aktualus Tankų erą reikia užbaigti, darbą turi atlikti priešraketinė gynyba ir fortifikacijos.
                      Pagal str net autostradose juostos plotis 3,75 m

                      Turiu pasidžiaugti dėl Vilniaus, kad iš lėto atskrato 3,5-5,5 m eismo juostų pločių gatvių. Tą turi pasekti ir likusi Lietuva. 3,5 m tik greitkeliai ir užmiesčio keliai. Platesnių juostų bendruoju atveju niekur nereikia. Tegul atsiranda, kad ir tos pačios A juostos, parkovkių juostos ar paprasčiausia skiriamoji juosta arba šoninės linijos. Aišku atlikinėti siaurinimo darbų rekonstrukcijas.

                      A juosta kaip suprantu standartas 3,25 m turėtų būti. Išimtiniais atvejais, kur tiesiog užsilikusios asfalto jūros, gali būti ir paklaida iki 3,5 m.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.05, 14:02.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        O VT juosta ne 3,5m privalo būti?
                        Taip, 3,50 m pagal STR. Daroma 3,25 m pagal Vilniaus standartą, kuris iki šiol nėra niekeno patvirtintas

                        Comment


                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                          Taip, 3,50 m pagal STR. Daroma 3,25 m pagal Vilniaus standartą, kuris iki šiol nėra niekeno patvirtintas
                          Šiaip labai platu 3,5 m A juostai. Aktualu Senamiesčiams ir siaurose vietose. 3,25 m pas tas. Dėl 3 m nesiginčiju, gal ir per siaura.

                          Šiaip Vilniaus standartas teisingai juda, kad juostos plotis turi priklausyti pagal greitį, o ne kelio kategoriją.

                          Atnaujintas STR galėtų būti daugmaž toks gatvės juostai, reikalingas griežtas pločių laikymasis horizontaliu ženklinimu ir rekonstrukcijų projektais.

                          Užmiesčio kelias, didmiesčio greito eismo gatvė (70-110 km/h) - 3,25-3,5 m
                          Gyvenvietės kelias (30-50 km/h) - 3-3,25 m
                          Gyvenama zona (20-30 km/h) - 2,75-3m

                          A juosta - 3,25-3,5 m

                          Gal net į KET įrašyčiau pločius pagal greičius, kad tikrai laikytųsi
                          Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.05, 15:32.

                          Comment


                            Kai buvo Kalvarijų g. viešinimas, tai Saulius Valeika iš Vilniaus plano dėl juostų pločio STR'u argumentavo taip:
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	454
Size:	107,2 kB
ID:	1960569
                            Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	458
Size:	104,1 kB
ID:	1960570
                            https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              Kai buvo Kalvarijų g. viešinimas, tai Saulius Valeika iš Vilniaus plano dėl juostų pločio STR'u argumentavo taip:
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot (1).png
Views:	454
Size:	107,2 kB
ID:	1960569
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot (2).png
Views:	458
Size:	104,1 kB
ID:	1960570
                              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr
                              Tai kad ir jo argumentas pritemptas. Užkniso jau kai kiekvienas pagal savo nuomonę taiko normatyvus. Jei paėmė gabaritus 3.05 ir tarpą tarp veidrodėlių 40cm, tai kodėl nepriskaičiavo ir antro veidrodėlio? Iš kitos pusės saugotis nebereikia?

                              Comment


                                Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                Tai kad ir jo argumentas pritemptas. Užkniso jau kai kiekvienas pagal savo nuomonę taiko normatyvus. Jei paėmė gabaritus 3.05 ir tarpą tarp veidrodėlių 40cm, tai kodėl nepriskaičiavo ir antro veidrodėlio? Iš kitos pusės saugotis nebereikia?
                                Šiaip padarius greitą Google paiešką, matom, kad autobusų juostos paprastai būna 3-3.5m pločio. 3.5m, galima sakyti, absoliučiai viršutinė riba mieste. Dažniausiai būna mažiau. 3.25m yra labai adekvatus A juostos plotis miesto eismui, kur leistinas greitis beveik niekur neviršyja 60km/h.

                                Comment


                                  Pasirodo STR turi atskirą skiltį VT. Ką reiškia tie 3 m skliausteliuose 202 punkte, tai neaišku (nėra išskirta, kad siaurose vietose, kaip kituose punktuose, juk vien gabaritas 3,05 m):
                                  Click image for larger version  Name:	Screenshot.png Views:	0 Size:	43,8 kB ID:	1960679
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Šiaip labai platu 3,5 m A juostai. Aktualu Senamiesčiams ir siaurose vietose. 3,25 m pas tas. Dėl 3 m nesiginčiju, gal ir per siaura.

                                    Šiaip Vilniaus standartas teisingai juda, kad juostos plotis turi priklausyti pagal greitį, o ne kelio kategoriją.

                                    Atnaujintas STR galėtų būti daugmaž toks gatvės juostai, reikalingas griežtas pločių laikymasis horizontaliu ženklinimu ir rekonstrukcijų projektais.

                                    Užmiesčio kelias, didmiesčio greito eismo gatvė (70-110 km/h) - 3,25-3,5 m
                                    Gyvenvietės kelias (30-50 km/h) - 3-3,25 m
                                    Gyvenama zona (20-30 km/h) - 2,75-3m

                                    A juosta - 3,25-3,5 m

                                    Gal net į KET įrašyčiau pločius pagal greičius, kad tikrai laikytųsi
                                    Nesutinku su jūsų nuomone. Gatvės (taikomas STR teisės aktas) arba kelio (taikomas KTR teisės aktas) kategorijos neveltui yra sugalvotos ir jų reikia laikytis. Principe, pati projektavimo pradžia, esmė yra kategorijos nustatymas. Nuo to seka tiek projektinis greitis, tiek ir min. horizontalių kreivių spinduliai arba max. išilginis nuolydis, atstumai tarp sankryžų ir t.t., nesiplėsiu. Kategorijos nusako gatvės paskirtį.
                                    Greitis priklauso nuo kategorijos.
                                    Jeigu mes turim A kategorijos gatvėje pvz. GV ties skulo degaline esančią vieno lygio nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, tai siūlote ten siaurinti juostas, kad "atitiktų pagal greitį"? Ten tos perėjos iš viso negali būti pagal kategoriją.
                                    Vilniaus standartas nėra joks teisinis dokumentas, nebent va dėl suoliukų dizaino mieste ar apšvietimo atramų spalvų tai ok, ties tuo ir užsibaigia. Gatvės projektas turi atitikti STR ir kitus norminius dokumentus, o ne "standartą" kurį parengė miesto savivalda su architektais.
                                    Neišradinėjam dviračio, o teisingai nusistatome kategorijas mieste, kas principe yra neblogai padaryta ir pritaikome norminius dokumentus rekonstrukcijai.
                                    Asfalto jūros arba arba 3,9 m. eismo pločio juostos yra ne dėl to, kad bloga kategorija, o dėl to kad betvarkė ir nerekonstruota - likę iš sovietinių laikų.
                                    Dėl 3,5 m A juostos, tektų perstatyti viaduką, nes ten fiziškai netelpa. Niekuo ant viaduko A juosta ir nepagelbės, nes kas lėtės ir nuvažiuos žemyn dobilu, kas kils ir liesis į srautą per A juostą, tokie konfliktiniai taškai papildomi. Kartais pagalvoju kad visai gera BRT idėja ir jos sustojimo peronai skiriamojoj juostoj, pilnai atskirtas VT eismas. A juostos turi žiaurius trūkumus vien dėl tokių situacijų + dešininiai posūkiai. Atsiprašau, jei nukrypau nuo temos.

                                    Comment


                                      Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą

                                      Nesutinku su jūsų nuomone. Gatvės (taikomas STR teisės aktas) arba kelio (taikomas KTR teisės aktas) kategorijos neveltui yra sugalvotos ir jų reikia laikytis. Principe, pati projektavimo pradžia, esmė yra kategorijos nustatymas. Nuo to seka tiek projektinis greitis, tiek ir min. horizontalių kreivių spinduliai arba max. išilginis nuolydis, atstumai tarp sankryžų ir t.t., nesiplėsiu. Kategorijos nusako gatvės paskirtį.
                                      Greitis priklauso nuo kategorijos.
                                      Jeigu mes turim A kategorijos gatvėje pvz. GV ties skulo degaline esančią vieno lygio nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, tai siūlote ten siaurinti juostas, kad "atitiktų pagal greitį"? Ten tos perėjos iš viso negali būti pagal kategoriją.
                                      Vilniaus standartas nėra joks teisinis dokumentas, nebent va dėl suoliukų dizaino mieste ar apšvietimo atramų spalvų tai ok, ties tuo ir užsibaigia. Gatvės projektas turi atitikti STR ir kitus norminius dokumentus, o ne "standartą" kurį parengė miesto savivalda su architektais.
                                      Neišradinėjam dviračio, o teisingai nusistatome kategorijas mieste, kas principe yra neblogai padaryta ir pritaikome norminius dokumentus rekonstrukcijai.
                                      Asfalto jūros arba arba 3,9 m. eismo pločio juostos yra ne dėl to, kad bloga kategorija, o dėl to kad betvarkė ir nerekonstruota - likę iš sovietinių laikų.
                                      Dėl 3,5 m A juostos, tektų perstatyti viaduką, nes ten fiziškai netelpa. Niekuo ant viaduko A juosta ir nepagelbės, nes kas lėtės ir nuvažiuos žemyn dobilu, kas kils ir liesis į srautą per A juostą, tokie konfliktiniai taškai papildomi. Kartais pagalvoju kad visai gera BRT idėja ir jos sustojimo peronai skiriamojoj juostoj, pilnai atskirtas VT eismas. A juostos turi žiaurius trūkumus vien dėl tokių situacijų + dešininiai posūkiai. Atsiprašau, jei nukrypau nuo temos.
                                      Turėjau omeny reglamentaciją esamiems keliams. Daugybė kelių kur juostos kaip dvejų autostradinių juostų, bet greitis pvz. 50 km/h
                                      Asfaltų jūrų per naktį nerekonstruosim, bet horizontaliu ženklinimu šiek tiek gerinti padėtį esamu laiku būtų neprošal. Ar dažai tikrai tiek brangūs, kad prilygtų gatvės rausimui, naujų bortelių įrengimui, vejos sejimui, tam tikrais atvejais netgi apšvietimo parengimas?

                                      Naujiems keliams taip, kelio kategorija, kuriai numatytas greitis ir tam greičiui būdingas juostos plotis. A kategorija bus 3,5 m, nes greitis 70-90 km/h. B kategorija - 3,25 m greitis 50 km/h. Žemesnės kategorijos 30 km/h. plotis 3 m ir mažiau.

                                      Klausimas, ar tikrai gerai 3,5 m pločio A juosta, kai autobuso gabaritai apie 3 m ? Gal ir ok, jei gatvė 70 km/h, bet ar tikrai reikalingas toks plotis 50 km/h gatvėje ar juolabiau 30 km/h gatvėje?
                                      Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.05, 23:35.

                                      Comment


                                        O kuo blogai didinti autobusų greitį? Kaip tik suteikiamas pranašumas prieš automobilius.

                                        Nors su mūsų A juostų įrengimo perspektyvomis, tai visos gatvės, kuriomis važiuoja VT, turėtų būti bent 3.25m, o ne 3m, kaip siūloma gatvių standarte.

                                        Comment


                                          Iš standarto:

                                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-04-06 115415.jpg
Views:	723
Size:	18,0 kB
ID:	1960766

                                          Comment

                                          Working...
                                          X