Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na asmeniškai kai važiuoju tai ta plati ištisinė linija yra daug lengviau pastebima nei dažnai už medžio šakų paslėpti kelio ženklai. Aišku reikia laikytis ir jų, bet nematau nieko keisto kad A juostos subraižymas veikia geriau nei ženklas.

    Parašė kutas Rodyti pranešimą

    Ar tikrai šioje vietoje A juostos - reikalingos? Neįsiminė, kad virš tilto dažnai susidarytų spūstys, o VT ten pravažiuoja viena kas 10min?
    Visur A juostos reikalingos. A juostos turėtu būti visuose gatvėse su viešuoju transportu kur gatvė yra platesnė nei 1+1.


    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
      Na asmeniškai kai važiuoju tai ta plati ištisinė linija yra daug lengviau pastebima nei dažnai už medžio šakų paslėpti kelio ženklai. Aišku reikia laikytis ir jų, bet nematau nieko keisto kad A juostos subraižymas veikia geriau nei ženklas.



      Visur A juostos reikalingos. A juostos turėtu būti visuose gatvėse su viešuoju transportu kur gatvė yra platesnė nei 1+1.

      Ir kur VT fanai patars dėti automobilius atvykus Nemenčinės plentu? Rugsėji rytinis kamštis į žirmūnų pusę pusę prasideda 500m iki šio tilto. Dabar prasidės neįvažaiavus į Vilnių. Alternatyvių maršrutų nėra. Antakalnio g. ir taip stovi.

      Comment


        Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

        Ir kur VT fanai patars dėti automobilius atvykus Nemenčinės plentu? Rugsėji rytinis kamštis į žirmūnų pusę pusę prasideda 500m iki šio tilto. Dabar prasidės neįvažaiavus į Vilnių. Alternatyvių maršrutų nėra. Antakalnio g. ir taip stovi.
        Buvo planas padaryti P&R aikštelę prie Antakalnio žiedo, bet tuoj "žalieji" užprotestavo, kad gražią lygią pievutę užasfaltuos. Matyt, kvėpuoti išmetamosiom dujom kas rytą vietiniams yra geriau.

        Mano siūlymas būtų padaryt P&R vietoj Antakalnio žiedo, ką įmanoma perkeliant į Plytinės žiedą, o ko ne - atstovą atliekant kituose galiniuose taškuose
        Lietuva visiems.

        Comment


          Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

          Ir kur VT fanai patars dėti automobilius atvykus Nemenčinės plentu? Rugsėji rytinis kamštis į žirmūnų pusę pusę prasideda 500m iki šio tilto. Dabar prasidės neįvažaiavus į Vilnių. Alternatyvių maršrutų nėra. Antakalnio g. ir taip stovi.
          Kamštis ten būna nuo Žirmūnų g. šviesoforo, tai A juostą čia tam įtakos neturės, kiek seniau pravažiuodamo per ciklą, tiek pat ir dabar pravažiuos.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kamštis ten būna nuo Žirmūnų g. šviesoforo, tai A juostą čia tam įtakos neturės, kiek seniau pravažiuodamo per ciklą, tiek pat ir dabar pravažiuos.
            Ateityje A juosta ten turėtų būti nuo Lizdeikos g. iki pat to šviesoforo. Turi būti iš anksto ruošiamasi visą tą srautą kažkur padėti.
            Lietuva visiems.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Kamštis ten būna nuo Žirmūnų g. šviesoforo, tai A juostą čia tam įtakos neturės, kiek seniau pravažiuodamo per ciklą, tiek pat ir dabar pravažiuos.
              Statau 100 Eur, kad nebus taip pat. Visų pirma kentės taisyklių besilaikantys, nes užlys daug auto pro A juosta. Atvažiavus iš Valakampių labai patogiai bus pravažiuoti visą tiltą A juosta ir stovėti tik tą atakrpą iki šviesaforo su Žirmūnų g. Baudos čia irgi nepadės paprasčiau susimokėti karts nuo karto negu išmesti 45m iš gyvenimo dėl eilinio valdininkų nesugebėjimo dirbti.

              Comment


                Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                Statau 100 Eur, kad nebus taip pat. Visų pirma kentės taisyklių besilaikantys, nes užlys daug auto pro A juosta. Atvažiavus iš Valakampių labai patogiai bus pravažiuoti visą tiltą A juosta ir stovėti tik tą atakrpą iki šviesaforo su Žirmūnų g. Baudos čia irgi nepadės paprasčiau susimokėti karts nuo karto negu išmesti 45m iš gyvenimo dėl eilinio valdininkų nesugebėjimo dirbti.
                Padeda kameros. Paprastai tie, kas važiuoja tokiose vietose, važiuoja ne "karts nuo karto", o kasdien.

                Comment


                  Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                  Net spėti nereikia. Pažiūrėkit į Švitrigailos gatvę po 20h arba savaitgaliais. Beveik visi važiuoja antra juosta.
                  Savanorių prospekte Ž.Paneriuose A juosta buvo panaikinta prieš kelis metus, bet iki šiol pirma juosta yra daug laisvesnė nei antra ir trečia.
                  Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                    Visur A juostos reikalingos. A juostos turėtu būti visuose gatvėse su viešuoju transportu kur gatvė yra platesnė nei 1+1.
                    Pamąsčiau, kad pirma prioretizuočiau dviračių/paspirtukų juostas, kad jais daugiau žmonių į darbą atvyktų, o iš paskos eitų VT juostos 2+2 gatvėse. Mano manymu, tai būtų prevencija, kad neužprotestuotų žmonės, kad jiems mašina neleidžia normaliai į darbą atvykti, nes atima juostas.

                    Šiuo metu, drąsiau tik 3+3 gatvėse daryčiau A juostas. Pas mus Kaune pilna tokių gatvių, kur nematyčiau problemos A juostoms jau dabar, bet jų nėra.

                    Comment


                      Sveiki, pagalvojau, kaip būtų pagerinti važiavimą dviračiu T. Kosciuškos gatve. Ką manote?

                      Dabartinę 2+2 juostų gatve būtų galima perbraižyti į 2+1: paliekant 1 juostą link Centro ir 2 link Antakalnio atiduodant 1 eismo juostą dviračių eismui. Šiuo metu 2 gatvės juostos link Centro nėra efektyviai išnaudojamos, nes iš žiedo į Kosciuškos gatvę galima įsukti tik iš 1 juostos, o ir spūsčių niekuomet neteko matyti link Centro, nes artimiausia sankryža yra labai toli. Kadangi dviračių tako šioje gatvėje nėra, o pėsčiųjų šaligatvis yra vietomis labai siauras su medžiais per vidurį (nekalbant apie prastą jo būklę), į jį įsprauti dviračių taką būtų turbūt neįmanoma, todėl verčiau racionaliau išnaudoti gatvės plotį ir juostą esančio kelio šone toliau nuo upės atiduoti dviratininkams. Ties Arsenalo gatve šis takas susijungtų su esamu plačiu trinkelių taku.

                      Tokio tako privalumai:
                      • Išspręstų probleminę vietą ties tiltu per Vilnelę, kur pėsčiųjų šaligatvis siauras ir dažnai sunkoka prasilenkti su pėsčiaisiais.
                      • Patogiau susijungtų dviračių takas Vileišio gatvėje su Centro takais, taip pat minantys link Petro Povilo bažnyčios ar Olandų g. nuo Antakalnio turėtų alternatyvią patogesnę dviračių infrastruktūrą (važiuojant Sluškų g.; nelabai yra kaip pakilti patogiai dviračiu nuo Vileišio į Antakalnio gatvę ties Žirmūnų tiltu).
                      • Būtų praplėsta patogi keliauti infrastruktūra dviračiams nuo Centro link Petro Povilo bažnyčios žiedo. Dabar kartais renkuosi minti nuo Katedros iki Petro ir Povilo bažnyčios dviračiu taku kitoje upės pusėje (kertu Mindaugo ir Žirmūnų tiltus). Minantys į Olandų g. toliau kyla ramia Dobužinskio gatve, o toliau kartu su būsimu statomu Muzikos ir Teatro akademijos miesteliubūtų galima nutiesti dviračių taką palei Olandų g., tačiau turbūt toks nenumatytas ir čia jau planas būtų tolimesnei ateičiai. Gyvenantys Antaklnio pradžioje gali nuo šio tako minti ramia Paco gatve ir t.t. Tad su atsiradusia jungtimi gan nemažai prasiplėstų dviračių takų pasiekiamumas.
                      Pridedu piešinukus, kaip tai galėtų atrodyti ir manau, jog tokia investicija, net kaip bandomasis laikinas projektas, daug nekainuotų, nes iš esmės tereikėtų perbraižyti juostas. Galvoju nusiųsti pasiūlymą savivaldybei, gal kas patartų, kokiu adresu siųsti, ar kelti į miesto problemas?

                      Bekuriant šį planą tuo pačiu kilo mintis, jog būtų galima įrengti ir A juostas šioje atkarpoje ir suteikti daugiau prioriteto viešajam transportui:
                      • A juostą įrengti nuo Mindaugo tilto st. iki Petro ir Povilo bažnyčios st. Antakalnio kryptimi taip pat neteko matyti, jog kada nors susidarytų kamščiai išskyrus prie žiedo, todėl paliku automobilių eismui 1 juostą, automobilių vairuotojų situacija tikrai neturėtų pablogėti, nes ties pačių žiedu dažniausiai dauguma automobilių stovi pirmoje juostoje, kuometi antroji būna beveik tuščia, o ir šiuo atveju automobilių juosta išsišakotų ties žiedu į dvi ir srautai tikrai pasiskirstytų. Taip troleibusai turetų tvarkingą savo juostą, nes yra tekę pastebėti, kaip jie antra juosta aplenkinėja kamštį (kas iš esmės visiškai logiška) ir po to skersai išilgai suka į stotelę.
                      • Būtų galima imtis drąsesnio varianto ir padaryti, jog sankryžoje ties Mindaugo tiltu (atvykstant nuo Žaliojo tilto) pirmąją juostą tiesiai padaryti A juosta ir automobiliams palikti 1 juostą. Taip būtų sukurta nepertraukiama A juosta nuo Žaliojo tilto iki pat Žirmūnų tilto ir būtų papildoma paskata naudotis viešuoju transportu. O atsižvelgiant į viešojo transporto intensyvumą, juosta būtų naudojama tikrai intensyviai.
                      • Kadangi pirmoji juosta būtų skirta tik VT, nebereikėtų Kalnų parko st. įvažos link Anatakalnio, taip padidėtų kelionės greitis, o be to troleibusai ar taip ar taip negali vienaas kito aplenkti. Pažymėjau raudonai kaip galėtų atrodyti stotelės erdvė (dviračių takas eitų už jos).
                      • Taip pat būtų galima padaryti A juostą nuo tilto per Vilnelę iki Mindaugo tilto Centro kryptimi ir taip suteikti šiek tiek prioriteto šioje sankryžoje.
                      Vienintelė bėda, kurią įžiūriu, tai kad troleibusai galimai nepasiektų laidų, bet kadangii ir dabar gali važiuoti antra juosta, tai neturėtų būti bėda. Idėją galima aišku tobulinti, bet manau, kad tai labai prisidėtų prie darnaus judumo vystymo.

                      Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-1.jpg
Views:	848
Size:	680,6 kB
ID:	1900158

                      Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-2.jpg
Views:	829
Size:	627,6 kB
ID:	1900159

                      Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-3.jpg
Views:	825
Size:	472,4 kB
ID:	1900160

                      Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-4.jpg
Views:	1489
Size:	621,2 kB
ID:	1900161

                      Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-5.jpg
Views:	834
Size:	633,4 kB
ID:	1900162

                      Comment


                        Šiaip idėjos labai geros ir kažkas panašaus jau buvo VMS planuose, kiek pamenu. Išskyrus tik juostų sumažinimą Arsenalo g. link Mindaugo tilto centro kryptimi - ten rytais kamštis būna ir už tilto per Vilnelę. Tai skirti pirmos juostos vien VT bent kol kas nelabai išeitų. Nebent palikti tik vieną bendrą juostą Antakalnio kryptimi.

                        Kita problema yra smarkiai Kosciuškos gatvėje smarkiai įdubę šuliniai ir vandens surinkimo trapai, dėl kurių važiuoti pirmomis juostomis abiem kryptimis daug kas vengia, net troleibusai iškiša šoną į antrą juostą. Tai prieš darant bet kokius pakeitimus reikia, kad tai būtų sutvarkyta.
                        Paskutinis taisė abruo; 2021.07.21, 05:56.
                        Lietuva visiems.

                        Comment


                          Parašė Jmcezaris Rodyti pranešimą

                          Ir kur VT fanai patars dėti automobilius atvykus Nemenčinės plentu? Rugsėji rytinis kamštis į žirmūnų pusę pusę prasideda 500m iki šio tilto. Dabar prasidės neįvažaiavus į Vilnių. Alternatyvių maršrutų nėra. Antakalnio g. ir taip stovi.
                          na VT fanai tai tikrai pirmiausia patars persėsti į VT, o šiaip tai gi niekas nesiūlo gatvės panaikinti.

                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Pamąsčiau, kad pirma prioretizuočiau dviračių/paspirtukų juostas, kad jais daugiau žmonių į darbą atvyktų, o iš paskos eitų VT juostos 2+2 gatvėse. Mano manymu, tai būtų prevencija, kad neužprotestuotų žmonės, kad jiems mašina neleidžia normaliai į darbą atvykti, nes atima juostas.

                          Šiuo metu, drąsiau tik 3+3 gatvėse daryčiau A juostas. Pas mus Kaune pilna tokių gatvių, kur nematyčiau problemos A juostoms jau dabar, bet jų nėra.
                          VT visada turi būti prioritetas prieš paspirtukus. Paspirtukai ir dviračiai yra jaunimo transportas geru oru. Ypač mieste kur nėra tradicijų tai naudoti kaip tranzitinę transporto priemonę. VT yra naudingas visiems ir yra svarbesnis nei dviratis ar paspirtukas. O tie kurie protestuoja dėl A juostų vistiek nesės ant dviračio ar paspirtuko.

                          Comment


                            Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                            Sveiki, pagalvojau, kaip būtų pagerinti važiavimą dviračiu T. Kosciuškos gatve. Ką manote?
                            Kelio rekonostravimo projektavimas jau buvo ties Mindaugo tiltu. Kokie metai vyksta perprojektavimas. Ties Petro Povilo irgi senokai jau viešinti projektiniai pasiūlymai, projektavimas irgi, tikėtina, jau pasibaigęs. Kad ir kokie patrauklūs paties pasiūlymai, gaila, su jais jau pavėluota.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            VT visada turi būti prioritetas prieš paspirtukus.
                            VMS oficiali jau kelių metų pozicija, jog dviračiai yra labiau prioritetas nei VT. Just saying.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė dondc Rodyti pranešimą
                              VMS oficiali jau kelių metų pozicija, jog dviračiai yra labiau prioritetas nei VT. Just saying.
                              Taip, neteisinga VMS politika vykdoma kuri didina automobilizmą.

                              Comment


                                Bus labai negerai jei Kosciuškos gatvę rekonstruos nuo PP žiedo iki kažkurios atkarpos link Senamiesčio pagal projektą kai paliekama 4 eismo juostos ir ar ne visos dar ir ne A transportui.

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Bus labai negerai jei Kosciuškos gatvę rekonstruos nuo PP žiedo iki kažkurios atkarpos link Senamiesčio pagal projektą kai paliekama 4 eismo juostos ir ar ne visos dar ir ne A transportui.
                                  Ten reikia siaurinti iki trijų juostų jog atsirastų vietos dviračių takui neliečiant esančių medžių. Tuomet vieną juostą skirti viešajam transportui, o kadangi A juostos efektyviausios prieš sankryžas, tai būtų galima padaryti jog jos atsirastų skirtingomis kryptimis kažkur nuo Kalnų parko stotelės.

                                  Comment


                                    Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                                    Sveiki, pagalvojau, kaip būtų pagerinti važiavimą dviračiu T. Kosciuškos gatve. Ką manote?

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-4.jpg
Views:	1489
Size:	621,2 kB
ID:	1900161

                                    Click image for larger version

Name:	Untitled Notebook-5.jpg
Views:	834
Size:	633,4 kB
ID:	1900162
                                    Labai vertinu dviračių takų pasiekiamumą, tai už Vilnelės, kur pastatai iš abejų pusių, daryčiau iš abejų gatvės pusių vienpusius takus su dviračių perėja kurioj nors vietoj.
                                    Dėl A juostos komentarų neturiu. Tokia tvarka kaip ir gerai būtų.

                                    Comment


                                      A juostos atsiradimas gatvės viduryje yra prastas sprendimas. Tai verčia ta juosta važiavusius rikiuotis į antrą juosta kuri tampa pirma ne A juosta tai sukeldami kamštį. Alternatyviai, visi iš karto važiuoja antra juosta ir pirma lieka nenaudojama arba užparkuojama automobiliais. Geriau kai A juosta būna nuo sankryžos iki sankryžos.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        A juostos atsiradimas gatvės viduryje yra prastas sprendimas. Tai verčia ta juosta važiavusius rikiuotis į antrą juosta kuri tampa pirma ne A juosta tai sukeldami kamštį. Alternatyviai, visi iš karto važiuoja antra juosta ir pirma lieka nenaudojama arba užparkuojama automobiliais. Geriau kai A juosta būna nuo sankryžos iki sankryžos.
                                        Tai kad ji neatsirastų vidury kelio. Dabar T. Kosciuškos/Arsenalo gatvėse yra 4 juostos. Vieną atimam dviračių takui, kitos dvi lieka eismui į abi puses. Lieka viena juosta, kurią atkarpoje tarp Kalnų parko ir Olandų žiedo galima panaudoti A juostai link Antakalnio, o atkarpoje tarp Kalnų parko ir Mindaugo tilto - A juostai link Lukiškių. T.y. automobilių eismui vis tiek bus 2 juostos per visą gatvę, tik jos šiek tiek pasislinks.

                                        Šiaip dar būtų neblogai ir Žygimantų gatvėje A juostą perkelti kryptimi į Lukiškes vietoj į Antakalnį - prieš Operos žiedą kamščiai būna daug ženklesni negu prieš Mindaugo sankryžą.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

                                          Tai kad ji neatsirastų vidury kelio. Dabar T. Kosciuškos/Arsenalo gatvėse yra 4 juostos. Vieną atimam dviračių takui, kitos dvi lieka eismui į abi puses. Lieka viena juosta, kurią atkarpoje tarp Kalnų parko ir Olandų žiedo galima panaudoti A juostai link Antakalnio, o atkarpoje tarp Kalnų parko ir Mindaugo tilto - A juostai link Lukiškių. T.y. automobilių eismui vis tiek bus 2 juostos per visą gatvę, tik jos šiek tiek pasislinks.

                                          Šiaip dar būtų neblogai ir Žygimantų gatvėje A juostą perkelti kryptimi į Lukiškes vietoj į Antakalnį - prieš Operos žiedą kamščiai būna daug ženklesni negu prieš Mindaugo sankryžą.
                                          Pranešimas dingo (matyt perkėlė ar ištrynė?) bet kažkuris forumietis vakar siūlė kad A juosta prasidėtų tik nuo autobuso stotelės, o ne nuo gatvės pradžios, į ką ir buvo skirta mano replika.

                                          Ar tikrai ten netilptų A juostos iš abiejų pusių + dviračių takas? Na jeigu ne tada taip toks sprendimas būtų geriausias.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X