A juosta paprastai yra skiriama stora ištisine linija. Jos kirtimas pagal dabartinius KET yra teisių praradimas 3 mėnesiams. Taigi ar apsisukti gali priklausys nuo automobilio sukimo kampo.
O realybėje tai visi apsisukinės nes ištisinė linija lietuvoje dar turbūt niekam nėra galiojusi.
O gal numatyti liniją 1.10? Ji būtų skirta įsiliejimui į pagr. srautą per A juostą, klausimas tik kokio ilgio ji galėtų būti.
O gal numatyti liniją 1.10? Ji būtų skirta įsiliejimui į pagr. srautą per A juostą, klausimas tik kokio ilgio ji galėtų būti.
Na dar karta pagalvojau, taigi nesąmone parašiau. Jeigu ten bus įsukimas į kiemą, tai ištisinė linija negali būti, nes kitaip į kiemą negalės įsukti. Taigi ir apsisukti ten sugebės.
minėtose vietose pagal Jūsų pasiūlymą įrengti tris eismo juostas nepakanka važiuojamosios dalies pločio, kitam pasiūlymui naikinti vieną bendro naudojimo eismo juostą nepritarta.
Ar man kazkas blogai su tekstu suvokimu, bet kas cia parasyta? Kurioj vietoj as siuliau TRIS eismo juostas prie saleliu? Kokia bendro naudojimo juosta naikinti, kai prie saleliu NERA "A" juostos, jos dingsta? Tai kaip suprantu esamas sprendimas kai VT ir vaziuoja ne A o automobiliu juosta miestui labai patinka.
Atmazkiu departamentas visu grazumu.
Kad jiems reikia rašyti maksimaliai aiškiai, kad neliktų interpretacijoms vietos. Pabandykit surašyt per naujo pasinaudojant argumentais, kaip pvz paimant Švitrigailos gatvę.
Buvau pasiules toki sprendima del Vilniaus Savanorio pr.:
Ar man kazkas blogai su tekstu suvokimu, bet kas cia parasyta? Kurioj vietoj as siuliau TRIS eismo juostas prie saleliu? Kokia bendro naudojimo juosta naikinti, kai prie saleliu NERA "A" juostos, jos dingsta? Tai kaip suprantu esamas sprendimas kai VT ir vaziuoja ne A o automobiliu juosta miestui labai patinka.
Atmazkiu departamentas visu grazumu.
Buvau optimistiškas, kad atmazkė bus kitokia. Kas darė copy paste tas irgi biški mąstė...
Dėkojame Jums už iniciatyvą sprendžiant Vilniaus miesto problemas. Pakartotinai informuojame, kad minimoje Savanorių pr. atkarpoje įrengtos reguliuojamos pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis. Pagal Jūsų pasiūlymą įrengti tris eismo juostas nepakanka važiuojamosios dalies pločio, kitam pasiūlymui naikinti vieną bendro naudojimo eismo juostą nepritarta, nes didžiojoje Savanorių pr. dalyje yra po tris eismo juostas ir susiaurinus iki vienos bendro naudojimo juostos mažėtų transporto priemonių pralaidumas.
Kalvarijų gatvėje kitais metais turėtų įrenginti atskirą VT juostą nuo Treinio gatvės iki Konstitucijos pr. Atitinkamai automobilių eismui liktų po 1+1 juostą. Ilgai lauktas pasikeitimas!
Kalvarijų gatvėje kitais metais turėtų įrenginti atskirą VT juostą nuo Treinio gatvės iki Konstitucijos pr. Atitinkamai automobilių eismui liktų po 1+1 juostą. Ilgai lauktas pasikeitimas!
Kalvarijų gatvėje kitais metais turėtų įrenginti atskirą VT juostą nuo Treinio gatvės iki Konstitucijos pr. Atitinkamai automobilių eismui liktų po 1+1 juostą. Ilgai lauktas pasikeitimas!
jei prie straipsnio komentaru skilties prideti puodeli, galima isvirti arbatos. Kaip ten kaista vodyteliu uzpakaliai, hahah
Bet žinokite, kiek domėjausi, panaši reakcija buna iš vairuotojų ir Vokietijoje, ir Olandijoje, ir Skandinavuose... Žmogiški įpročiai keičiami sunkiai visur.
Ozo g. tarp Gelvonų g. ir Kernavės g. - 1,3 km
Kareivių g. tarp Verkių g. ir Kalvarijų g. - 0,58 km
T. Narbuto g. tarp Laisvės pr. ir Erelių g. (Konstitucijos pr.) abiem kryptim - 4 km (2+2)
Kalvarijų g. tarp Šeimyniškių g. ir Žalgirio g.(Trimitų) abiem kryptim - 1 km
Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. (Trimitų) ir Konstitucijos pr. abiem kryptim - 1 km
Kalvarijų g. tarp Žalgirio g. ir Treinio g. - 0,72 km
Pilaitės pr. tarp V. Pociūno g. ir Sietyno g. - 0,55 km
Šeimyniškių g. tarp Rinktinės g. ir Tuskulėnų g. abiem kryptim - 1,2 km (0,6+0,6)
Buivydiškių g. tarp Dūkštų g. ir Ozo g. - 0,4 km
V. Kudirkos g. tarp J. Basanavičiaus g. ir Jasinskio g. - 0,77 km
Kudirkos g. abejoju, kad platins, tai tikriausiai bus esamų 2+2 auka
Šeimyniškių platins, buvo citify projektas
Dėl Buivydiškių neaišku, tokioj trumpoj atkarpoj gal ir paplatins, ypač jei tik 1 pusėj
Dėl Šeimyniškių g. nebūčiau tikras. Projektas buvo, bet lyg taip ir nebuvo patvirtintas, neturi leidimo. Nu nebent suveiks greitai. Bet kažkaip abejoju.
Aš vis stebiuosi, kad Laisvės prospekte stoties kryptimi nuo bažnyčios iki Mados neplanuojama įrengti nei A juostos, nei įvažos. Ir tai stotelė, kurioje nestoja 2G, bet užtai koks 16T pasimaišo po kojomis ir stovi, stovi, 2G....
Comment