O kurioje vietoje Ozo gatvėje planuojama ta A juosta ? Neteko matyt brėžinių
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Nuo Akropolio sankryžos link Buivydiškių g.: https://vilnius.lt/wp-content/upload...72-PP-byla.pdf♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė tajus3 Rodyti pranešimą
Labiausiai reikalinga A juosta Kalvarijų g, abiejose pusėse esamos juostos sąskaita. Tikiuosi nepritrūks kiaušų įrengti.
Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
O dėl A juosto Ozo gatvėje, tai man rodos turima omeny ne tą vietą iš rekonstrukcijos, kurios tikrai šiais metais nepadarys, o atkarpa nuo Akropolio sankryžos iki Licėjaus
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
Nelabai yra vietos platinimui ten, o laimėtų važiuojantys VT, pvz. žaliojo tilto stotelėje piko metu vien į vieną pusę pravažiuoja apie 70 autobusų/troleibusų, tai absurdas, jog tokioje intesyvioje VT atkarpoje dar nepadarytos A juostos.
- 4 patinka
Comment
-
Kalvarijų gatvė atrodo kaip didžiausias butelio kaklelis VT, o pagal automobilistų įgeidžius nėra kaip platinti, o kažkaip gerint VT pralaidumą reiktų.
Įdomu ar bus fizinis koks nors atskyrimas kaip padarė Ukmergės g. Kol kas vertinu pozityviai šią idėją, aiškiai atsiskiria kas yra kas, mažiau šansų pažeidinėti taisykles.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąA juostas tikslinga įrenginėti tik platinant
Kalvarijų gatvėje ir taip po darbo dideli kamščiai važiuojant iš centro link Žalgirio g. sankryžos. Niekas nelaimės nuo dirbtinio didesnių kamščių darymo.
Įrengus A juostas esamų automobilių juostų atžvilgių išloš beveik visi (98-99%). Pagrindinės priežastys:
1) Dideliems kiekiams VT besinaudojančių žmonių bus patogiau ir greičiau patekti į centrą
2) Sumažės automobilių eismas - mažiau triukšmo ir taršos aplink Kalvarijų gatvę, garantuotai susidarys daugiau vietų kurtis smulkiam verslui apie Kalvarijų gatvę dėl didesnio pėsčiųjų eismo.
3) Daugiau automobilistų persėstų į VT - mažesni kamščiai likusiems, kurie būtinai turi važiuoti automobiliu.
Esu įsitikinęs, kad būtent šis sprendimas, na ir galu gale visoje Kalvarijų gatvėję turėti atskirą A juostą bei susiaurintą gatvę iki 2A + 2 automobilių juostos turėtų itin didelę teigiamą įtaką miestui.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Horn Rodyti pranešimąVisi ~9km. A juostų turėtų atsirasti kitamet.
Comment
-
Nelabai suprantu kodėl negalima įrengti sekcijos į dešinę, vietose, kur yra autobusų juosta vedanti tiesiai. Minėta, kad to neleidžia taisyklės.
Tačiau Vilniuje Goštauto g. yra net 2 tokios vietos, tik su sekcija į kairę (jose galima važiuoti ir tiesiai, o šviesoforų signalai gali degti atskirai). Vietos yra šalia Žvėryno tilto ir šalia Vasario 16-osios g.
Nejaugi nepavyktų suderinti atskiros sekcijos į dešinę kartu su naujuoju pralaidumu, kai pagrindinis žalias be rodyklių (siekiant sumažinti tikimybę, kad VT bluokuos posūkį, bei sukantys blokuos VT važiavimą tiesiai)
Comment
-
Du klausimai, kodėl vienoje temoje sudėti du vienas kitam prieštaraujantys dalykai: [VLN] "A" juostos ir nauji kamščiai Vilniuje. Juk visiems aišku, kad A juostos mažina kamščius.
Kitas, kur Romas, kai jo reikia? Sveikatos temoje kai kurie veikėjai pasitelkdami fake news tik skatina visuomenės paniką.
- 1 patinka
Comment
-
Labas rytas, ši tema tokiu pavadinimu veikia nuo 2013 metų.
Kai dėl "A" juostų atsirado kamščiai, atsirado poreikis šiai temai.
Paprastas dalykas - jei gatvės siaurinamos perpus, tai kamščiai didėja. Fizikos dėsniai galioja ir čia.
Niekas neprieštarauja, jei praplatinus gatves ar esant pakankamai vietos (pvz., yra 3 juostos) įrengiamos "A" juostos.
Apie tai pridiskutuota jau 27 puslapiai.
Gerų tolesnių diskusijų.
Comment
-
Skaitant Romo pasisakymą kažkiek apima svetimos gėdos jausmas.
Fizika paprasta - tam kad visi sutilptų reik pusė Vilniaus namų griaut ir platint gatves iki 8 eismo juostų min. Kamščiai turėtų dingti.
Temos pavadinimas aišku tendencingas ir subjektyvus. Jei būtų metro tai nebūtų A juostų. Bet nėra.
Vienas autobusas perveža dešimtis kartų daugiau keleivių nei 1 automobilis. Matematika paprasta. Nenori kamščio - sėdi į autiką.
Tai miesto transportas. Automobilis tinka ten kur nekursuoja viešasis. Realiai nereik didelio IQ kad tai suprast
- 8 patinka
Comment
Comment