Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKalvarijų gatvėje Santariškių kyptimi A juostos reikėtų tik tarp sankryžos su Žalgirio gatve ir sankryžos su Ozo/Kareivių gatvėmis. Dar viena probleminė atkarpėlė yra tarp Žaliojo tilto ir Konstitucijos pr., bet ten nėra kur A juostos įkišti. Nuo Pramogų arenos iki Santariškių kamščių ir taip nebūna. Centro kryptimi A juosta irgi reikalinga nebent atkarpoje tarp Pramogų arenos ir Žalgirio stotelių. Tarp J. Kazlausko ir Pramogų arenos stotelių A juosta yra ir dabar, tik reikėtų uždrausti dešinyjį posūkį iš Kalvarijų g. į Ozo g. (link Akropolio). Vairuotojams yra alternatyva- V. Gerulaičio g. Tik įdomu, ar sankryža prie Licėjaus netaptų dėl to problemine?
Comment
-
Parašė copper Rodyti pranešimąTarkime, vairuotojai sako - gerai patenkinti mes tokia tvarka ir kas antras vairuotojas ateina į VT stotelė važiuoti į darbą. Jau ir šiuo metu piko metu autobuse ar troleibuse reikia stovėti susispaudus, tai kas būtų jei dar tokia didelė dalis žmonių ateis važiuoti VT? Važiuos kaip laukiniai ant veidrodėlių pasikabinę ir ant stogų susėdę?
Prieš priimant tokius drastiškus sprendimus pirmiausiai reiktų sudaryti alternatyvą, o dabar tikriausiai jau rugpjūčio mėnesį nutrins tas linijas
Priedo, kiek suprantu, bus atsisakoma kone pusės troleibusų. Ar mes, "automobilistai", sulįsime į greituosius autobusus, jeigu ir taip rytais reikia praleisti kelis T16, kol įlipi.
Be to, jokios P+R sistemos kol kas net nesišviečia.
Comment
-
Parašė Andrys Rodyti pranešimąkodėl tavo galvoje įstrigę, jog A juosta turi būti TRŪKI ?? jeigu jie ketina vadinti tuos mašrutus greitaisiais, tai ne dėl to, kad jų vid. greitis padidės 1 km, o per visą maršrutą iš esmės turėtų 'praskrist'
Comment
-
P+R sistema yra mažai naudinga Vilniui. Ji reikalinga tik iš priemiesčių atvykstantiems. Mieste nėra kur važiuoti automobiliu ir persėdinėti į VT. Arti centro įrenginėti P+R nėra kur ir nėra absoliučiai jokios prasmės, nes atstumai per maži važiuoti VT. P+R parkingai turi būti miesto pakraščiuose. Iš esmės priemiesčių gyventojų ar netgi iš tolimesnių rajono miestelių atvykimą reikia spręsti reformuojant priemiestinį susisiekimą, o ne masiškai statant miestui parkingus su persėdimu. Bet priemiestinio susisiekimo gerinimas tai ne vien tik miesto reikalas.
Kas dėl A juostų, tai iš to, kas bus iki liepos padaryta, tėra tik menkniekis, daugeliu atvejų neduosiantis jokios naudos. Įrengiant A juosta jų plotis turi būti ne mažesnis nei 3 m. Daug kur dabar jos yra vos 2,5-2,7 m pločio ir VT netelpa į jas. Bet daug kur jų platesnių neįmanoma įrengti neplatinant gatvės. Šulinių dangčiai prie gatvės krašto yra milžiniška problema, kuri riboja greitį ir gadina VT priemones. Parkavimas ant šaligatvio gatvėse, kur yra A juosta, turi būti uždraustas. Bet koks parkavimas gatvės pakraštyje ar ant šaligatvio turi būti uždraustas visose gatvėse, kuriomis vyksta intensyvus VT eismas, nors ir nėra A juostų. Ką čia šnekėti, kai pačiame Vilniaus cente, Jogailos gatvėje kartais negali prasilenkti du priešpriešiais važiuojantys mikroautobusai... Nors pusė gatvės yra A juosta (link Gedimino pr.).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąP+R sistema yra mažai naudinga Vilniui. Ji reikalinga tik iš priemiesčių atvykstantiems. Mieste nėra kur važiuoti automobiliu ir persėdinėti į VT. Arti centro įrenginėti P+R nėra kur ir nėra absoliučiai jokios prasmės, nes atstumai per maži važiuoti VT. P+R parkingai turi būti miesto pakraščiuose. Iš esmės priemiesčių gyventojų ar netgi iš tolimesnių rajono miestelių atvykimą reikia spręsti reformuojant priemiestinį susisiekimą, o ne masiškai statant miestui parkingus su persėdimu. Bet priemiestinio susisiekimo gerinimas tai ne vien tik miesto reikalas.
Kas dėl A juostų, tai iš to, kas bus iki liepos padaryta, tėra tik menkniekis, daugeliu atvejų neduosiantis jokios naudos. Įrengiant A juosta jų plotis turi būti ne mažesnis nei 3 m. Daug kur dabar jos yra vos 2,5-2,7 m pločio ir VT netelpa į jas. Bet daug kur jų platesnių neįmanoma įrengti neplatinant gatvės. Šulinių dangčiai prie gatvės krašto yra milžiniška problema, kuri riboja greitį ir gadina VT priemones. Parkavimas ant šaligatvio gatvėse, kur yra A juosta, turi būti uždraustas. Bet koks parkavimas gatvės pakraštyje ar ant šaligatvio turi būti uždraustas visose gatvėse, kuriomis vyksta intensyvus VT eismas, nors ir nėra A juostų. Ką čia šnekėti, kai pačiame Vilniaus cente, Jogailos gatvėje kartais negali prasilenkti du priešpriešiais važiuojantys mikroautobusai... Nors pusė gatvės yra A juosta (link Gedimino pr.).
Pagal esamus žemėlapius su galimais P+R parkingais - jie prie įvažiavimu į miestą.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąVisiškai sutinku dėl P+R sistemos.
Pagal esamus žemėlapius su galimais P+R parkingais - jie prie įvažiavimu į miestą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Andrys Rodyti pranešimąkodėl tavo galvoje įstrigę, jog A juosta turi būti TRŪKI ?? jeigu jie ketina vadinti tuos mašrutus greitaisiais, tai ne dėl to, kad jų vid. greitis padidės 1 km, o per visą maršrutą iš esmės turėtų 'praskrist'
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąCha, o visi pamiršoMe, kad A juosta galima važiuoti su automobiliu, jeigu keleivių 4+??!!! Bet šios tvarkos niekas nepaisys ir visas VT kukuos: Ačiū VMS!
Comment
-
Kalbant apie "A juostas", visada iškyla teiginys, kad pas mus prilenda į A juostas mašinų, "mentalitetas" netoks, arba kad policija turėtų labiau gaudyti pažeidėjus, ir panašiai.
Va jums pavyzdys elementarios techninės priemonės, kuri staigiai sureguliuoja "mentalitetą" ir jokios policijos nereikia:
Duobės plotis - siauresnė negu tarpas tarp autobuso ratų, bet platesnė negu lengvojo automobilio. Gylys - pakankamas (iš akies, gal koks 30 cm), kad norinčių forsuoti šią duobę nebūtųPaskutinis taisė c2h5oh; 2013.03.26, 19:08.
Comment
-
Labai jau radikalus sprendimas ir iš esmės tinkamas tik blokuoti pravažiavimus (kaip ir pavyzdyje), bet netinkamas viešojo transporto juostoms. Tikriausiai pats "draugiškiausias", pigiausias ir greičiausiai įrengiamas sprendinys:
T.y. įrengti greičio slopinimo kalnelius grupėmis kas kelis šimtus metrų (juostos pradžioje, pasibaigus greitėjimo juostai ir pan.), vienoje grupėje įrengiant po 3-4 segmentus. Kalneliai turi būti siauresni nei atstumas tarp vienos ašies ratų autobusuose ir troleibusuose. Tik kadangi savo krašte ilgą laiko tarpą turime sniego, toks sprendinys problematiškas dėl sniego valymo. Ir aišku kitas dalykas, kad nebelieka normalios galimybės tokia juosta naudotis taksi ir visokiems 4+.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNelabai įsivaizduoju tokio dalyko kokioje Geležinio vilko gatvėje.. kai verstųsi koks sedanas, tai ne kažkas beliktų iš jo..
Prisiminiau dar vieną dalyką, kuris yra labai blogas esamose Vilniaus A juostose. Tai yra visiškai neapgalvotas eismo iš šoninių gatvių įsiliejimas. Paprastai būna nupiešta šitaip - mašina iš šoninės gatvės pirmiausia įvažiuoja į pagrindinę gatvę (greitėjimo juostą), o tuomet turi rikiuotis per dvi juostas, kertant A juostą, į pagrindinį eismą. Jeigu pagrindinėje gatvėje kamštis, vairuotojui lieka dvi galimybės:
1) įvažiuoti į A juostą ir joje stovėti, laukiant kol pavyks įsisprausti. Autobusai irgi turi laukti - nes juosta blokuota.
2) važiuoti A juosta toliau, ieškant galimybės įsisprausti
Paprastai visi renkasi 2 variantą, ir mirksėdami posūkiu važiuoja A juosta.
Šitoks susikirtimas su šoniniu eismu turėtų būti išspręstas kitaip. Tik dažų ir teptuko (vienintelės dabar naudojamos A juostų įrengimo priemonės) tam turbūt nepakaktų.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąTokios priemonės, aišku, galimos tik tose A juostose, kurios fiziškai atskirtos nuo paprasto eismo. Vilniuje tokių juostų nėra.
Prisiminiau dar vieną dalyką, kuris yra labai blogas esamose Vilniaus A juostose. Tai yra visiškai neapgalvotas eismo iš šoninių gatvių įsiliejimas. Paprastai būna nupiešta šitaip - mašina iš šoninės gatvės pirmiausia įvažiuoja į pagrindinę gatvę (greitėjimo juostą), o tuomet turi rikiuotis per dvi juostas, kertant A juostą, į pagrindinį eismą. Jeigu pagrindinėje gatvėje kamštis, vairuotojui lieka dvi galimybės:
1) įvažiuoti į A juostą ir joje stovėti, laukiant kol pavyks įsisprausti. Autobusai irgi turi laukti - nes juosta blokuota.
2) važiuoti A juosta toliau, ieškant galimybės įsisprausti
Paprastai visi renkasi 2 variantą, ir mirksėdami posūkiu važiuoja A juosta.
Šitoks susikirtimas su šoniniu eismu turėtų būti išspręstas kitaip. Tik dažų ir teptuko (vienintelės dabar naudojamos A juostų įrengimo priemonės) tam turbūt nepakaktų.
Comment
Comment