Parašė Pilaitis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] "A" juostos Vilniuje
Collapse
X
-
Tame projekte blogiausia turbūt yra tai, kad naujoj T formos sankryžoj VT juosta nėra atskirta nuo pagrindinio srauto, t. y. VT vis tiek teks stovėti prie šviesoforo, nors jau ir nebe su automobiliais. Visose tokiose sankryžose, jei yra vietos, turi būti daroma kaip prie Žemaitės g. Lidlo - VT išskiriamas atskiras pravažiavimas, kuriame nebūtų šviesoforo, o tik pėsčiųjų perėja. Tuomet tai turės efektą - automobilistai aiškiai matys, kad VT nereikia prie šviesoforo laukti. Buvo anksčiau planų rekonstruoti kelias tokias sankryžas, bet jie kažkodėl seniai nugulė į stalčių.Lietuva visiems.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Su didžiule pagarba jūsų kitiems pasisakymams, ypač apie pėsčiuosius ir dviratininkus, šis atrodo gražiai tik ant popieriaus. Va koks nors klerkelis, sėdintis kažkur tolimiausiame savivaldybės kabinete, visiškai neatsižvelgdamas į kitas tos vietos subtilybes, kuriam kaip ir nesvarbu, ką ir kur jis daro, gali taip sugalvoti.
Nesuprantu, koks čia gali būti patogumams automobilistams jeigu VT dings iš jų juostų - yra jis ar nėra, vis tiek visi stovi kamščiuose.
A juostos kūrimas iš egzistuojančių juostų ir yra gatvės siaurinimas.
Aš tikrai nieko nerašyčiau, jeigu Šeimyniškių g. būtų kokia rami kvartaline gatvelė. Bet dabar tai yra viena pagrindinių miesto arterijų. Ją susiaurinus, užsikištų ir Žirmūnų žiedas, ir Olandų, ir Belmonto. Tas pats VT, visi troleibusai, važiuojantys Žirmūnų bei Antakalnio gatvėmis, strigtų. Tai visiškai nebūtų normalu.
Na ir kaip kasdieną besinaudojantis VT, galiu pasakyti, kad kai jis bus pajėgus išvežti dabartinius keleivius - tada galėsime kalbėti apie naujų pritraukimą. Konkrečiai Šeimyniškių gatve važiuojantis 4G yra nenormaliai užkištas, musėms vietos nėra. Žyyymiai patogiau yra kad ir iki gyvos galvos sėdėti automobiliniame kamštyje, negu po darbo stovėti prisikimšusiam iki Japonijos traukinių lygio.
Noriu pabrėžti svarbų dalyką: aš nesiūlau gerinti sąlygų automobiliams, t.y. tiesti naujas juostas automobiliams. Aš tik siūlau nebloginti sąlygų ten, kur jos ir taip yra, minkštai tariant, siaubingos.
P.S. dabar tik nesupratau, kodėl ši diskusija papuolė į tema apie pėsčiųjų takus? Gal adminai perkels į tinkamesnę temą?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.19, 10:06.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKiek galima suprasti iš pranešimo tai čia vos ne visą raudoną zoną pavers melyna ir raudonis nebeliks, nes apie žalios/geltonos pokyčius nekalbama. Manau neprotingas sprendimas. O automobilių eismo tai nesumažins, nes dauguma ten parkuojančių yra visokiu biurų vidinėse aikštelėse ir kiemuose, tai apmokestinama bus tik nedidelė dalis srauto.
Prie ežerų teko matyti mokamų aikštelių ir ankščiau. Mašinų jose buvo, tai matyt pasiteisina toks dalykas?
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lygiagrečiai reiktų gerinti VT, kad žmonės į centrą galėtų patogiai nuvažiuoti juom, pvz. nutiesti tramvajaus liniją, didinti A juostų skaičių, kai kurias gatves palikti tik VT. Kitaip žmonės paprasčiausiai mažiau važinės į centrą, verslas kelsis prie visokių spaudos rūmų ar ozo parkų ir pan.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Su viskuo sutinku, bet verta paminėti kad VT yra gerinamas. A juostu skaičių didino, kaikuriose gatvėse uždraudė eismą, naujino parką. O verslo parkai prie spaudos rūmų ir taip auga.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kada paskutinį kartą buvo rimtai plečiamas A juostų tinklas? Kiek pamenu tik dar Zuoko laikais, kai atsirado A juostos pvz. Ozo gatvėje. Jeigu norim bent kiek sumažinti automobilizaciją, visose pagrindinėse gatvėse turėtų būti A juostos be išimčių ar nutrūkstančių atkarpų.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tarp Dariaus Girėno ir Švitrigailos trūkstama atkarpa pernai atsirado. Šiemet dar niekur nepastebėjau naujos.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kada paskutinį kartą buvo rimtai plečiamas A juostų tinklas? Kiek pamenu tik dar Zuoko laikais, kai atsirado A juostos pvz. Ozo gatvėje. Jeigu norim bent kiek sumažinti automobilizaciją, visose pagrindinėse gatvėse turėtų būti A juostos be išimčių ar nutrūkstančių atkarpų.
O šiaip tai nereikia tikėtis utopijos per kelis metus. Viešojo transporto kokybė vilniuje gerėja ir tikėkimės gerės toliau.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNumatyta A juosta Narbuto g. pratęsti. Bet aš sakyčiau, kad nereikia gatvių platint, o kaip tik žymėt juostas esančiose gatvėse.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNumatyta A juosta Narbuto g. pratęsti. Bet aš sakyčiau, kad nereikia gatvių platint, o kaip tik žymėt juostas esančiose gatvėse.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
bet tada kazkaip reikia sukontroliuoti vaziuojancius A juosta, nes ju daug ir palikus maziau juostu automobiliams - atsirastu dar daugiau vaziuojanciu ja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iki kur bus pratęsta?
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
bet tada kazkaip reikia sukontroliuoti vaziuojancius A juosta, nes ju daug ir palikus maziau juostu automobiliams - atsirastu dar daugiau vaziuojanciu ja.
Comment
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąna Kalvariju ir Ukmerges g. kiekis vaziuojanciu A juosta yra didelis ir in the end, ju uzkisimai labai mazina pralaiduma
vienu ar kitu atveju - krypstam siek tiek nuo parkavimo temos.
Sostinėje autobusų juostomis važinėjančius pažeidėjus fiksuoja 13 troleibusuose įmontuotų vaizdo kamerų – pirmieji pažeidėjai jau sulaukė sankcijų.
Plačiau: https://www.vz.lt/titulinis/2018/06/...#ixzz5xPMlRJ51
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Pilna būdų - yra policija, yra radarai, kurie fiksuoja A juosta važiuojančius. Nėra tik kiaušų tai įgyvendint, kaip ir su parkavimu ant pievų, po draudžiančiais ženklais, etc.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kadangi pas mus leidžiama važiuoti 4+, elektromobiliam, tai automatinės priemonės kaip radarai neveiktų.
Comment
Comment