Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] "A" juostos Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

    Bet kai dabar siūlot vieną svarbiausių Vilniaus jungčių siaurinti, kurioje ir taip nežmoniški kamščiai kiekvieną dieną - nu tai atleiskit, bet tikrai nenorėčiau, kad tokio požiūrio žmonės projektuotų miestą.
    Tai todėl, kad tokio požiūrio žmonės neprojektuoja, niekada nepasivysim vakarų, o toliau vilksimės gale kartu su matuška rasija ir jos ypatinguoju keliu. Nes nu visada trūks dar tos vienos juostos, kad spūstys dingtų...
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.18, 23:08.

    Comment


      Tame projekte blogiausia turbūt yra tai, kad naujoj T formos sankryžoj VT juosta nėra atskirta nuo pagrindinio srauto, t. y. VT vis tiek teks stovėti prie šviesoforo, nors jau ir nebe su automobiliais. Visose tokiose sankryžose, jei yra vietos, turi būti daroma kaip prie Žemaitės g. Lidlo - VT išskiriamas atskiras pravažiavimas, kuriame nebūtų šviesoforo, o tik pėsčiųjų perėja. Tuomet tai turės efektą - automobilistai aiškiai matys, kad VT nereikia prie šviesoforo laukti. Buvo anksčiau planų rekonstruoti kelias tokias sankryžas, bet jie kažkodėl seniai nugulė į stalčių.
      Lietuva visiems.

      Comment


        Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

        Su didžiule pagarba jūsų kitiems pasisakymams, ypač apie pėsčiuosius ir dviratininkus, šis atrodo gražiai tik ant popieriaus. Va koks nors klerkelis, sėdintis kažkur tolimiausiame savivaldybės kabinete, visiškai neatsižvelgdamas į kitas tos vietos subtilybes, kuriam kaip ir nesvarbu, ką ir kur jis daro, gali taip sugalvoti.

        Nesuprantu, koks čia gali būti patogumams automobilistams jeigu VT dings iš jų juostų - yra jis ar nėra, vis tiek visi stovi kamščiuose.

        A juostos kūrimas iš egzistuojančių juostų ir yra gatvės siaurinimas.

        Aš tikrai nieko nerašyčiau, jeigu Šeimyniškių g. būtų kokia rami kvartaline gatvelė. Bet dabar tai yra viena pagrindinių miesto arterijų. Ją susiaurinus, užsikištų ir Žirmūnų žiedas, ir Olandų, ir Belmonto. Tas pats VT, visi troleibusai, važiuojantys Žirmūnų bei Antakalnio gatvėmis, strigtų. Tai visiškai nebūtų normalu.

        Na ir kaip kasdieną besinaudojantis VT, galiu pasakyti, kad kai jis bus pajėgus išvežti dabartinius keleivius - tada galėsime kalbėti apie naujų pritraukimą. Konkrečiai Šeimyniškių gatve važiuojantis 4G yra nenormaliai užkištas, musėms vietos nėra. Žyyymiai patogiau yra kad ir iki gyvos galvos sėdėti automobiliniame kamštyje, negu po darbo stovėti prisikimšusiam iki Japonijos traukinių lygio.

        Noriu pabrėžti svarbų dalyką: aš nesiūlau gerinti sąlygų automobiliams, t.y. tiesti naujas juostas automobiliams. Aš tik siūlau nebloginti sąlygų ten, kur jos ir taip yra, minkštai tariant, siaubingos.
        Tamsta kalbat iš labai siauro požiūrio taško. Privačių automobilių skaičius nėra kažkokia konstanta, prie kurios visiems kitiems reikia taikytis. Kaip tik tai yra tas kintamasis, kuris sparčiausiai taikosi prie jiems suteiktų sąlygų. Pradirbęs 15 metų susisiekimo srityje, neatsimenu nei vieno projekto, kur pridėjus eismo juostą, per maximum porą metų ji nebuvo vėl užkišta. O štai su viešuoju transportu kol kas dirbama atmestinai ir neišnaudojamos galimybės. Na kaip jis gali būti pajėgia alternatyva, jei turi stovėti tuose pačiuose kakliukuose su visais.
        P.S. dabar tik nesupratau, kodėl ši diskusija papuolė į tema apie pėsčiųjų takus? Gal adminai perkels į tinkamesnę temą?
        Paskutinis taisė Ginthus; 2019.05.19, 10:06.

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Kiek galima suprasti iš pranešimo tai čia vos ne visą raudoną zoną pavers melyna ir raudonis nebeliks, nes apie žalios/geltonos pokyčius nekalbama. Manau neprotingas sprendimas. O automobilių eismo tai nesumažins, nes dauguma ten parkuojančių yra visokiu biurų vidinėse aikštelėse ir kiemuose, tai apmokestinama bus tik nedidelė dalis srauto.

          Prie ežerų teko matyti mokamų aikštelių ir ankščiau. Mašinų jose buvo, tai matyt pasiteisina toks dalykas?
          Lygiagrečiai reiktų gerinti VT, kad žmonės į centrą galėtų patogiai nuvažiuoti juom, pvz. nutiesti tramvajaus liniją, didinti A juostų skaičių, kai kurias gatves palikti tik VT. Kitaip žmonės paprasčiausiai mažiau važinės į centrą, verslas kelsis prie visokių spaudos rūmų ar ozo parkų ir pan.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Lygiagrečiai reiktų gerinti VT, kad žmonės į centrą galėtų patogiai nuvažiuoti juom, pvz. nutiesti tramvajaus liniją, didinti A juostų skaičių, kai kurias gatves palikti tik VT. Kitaip žmonės paprasčiausiai mažiau važinės į centrą, verslas kelsis prie visokių spaudos rūmų ar ozo parkų ir pan.
            Su viskuo sutinku, bet verta paminėti kad VT yra gerinamas. A juostu skaičių didino, kaikuriose gatvėse uždraudė eismą, naujino parką. O verslo parkai prie spaudos rūmų ir taip auga.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Su viskuo sutinku, bet verta paminėti kad VT yra gerinamas. A juostu skaičių didino, kaikuriose gatvėse uždraudė eismą, naujino parką. O verslo parkai prie spaudos rūmų ir taip auga.
              Kada paskutinį kartą buvo rimtai plečiamas A juostų tinklas? Kiek pamenu tik dar Zuoko laikais, kai atsirado A juostos pvz. Ozo gatvėje. Jeigu norim bent kiek sumažinti automobilizaciją, visose pagrindinėse gatvėse turėtų būti A juostos be išimčių ar nutrūkstančių atkarpų.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Kada paskutinį kartą buvo rimtai plečiamas A juostų tinklas? Kiek pamenu tik dar Zuoko laikais, kai atsirado A juostos pvz. Ozo gatvėje. Jeigu norim bent kiek sumažinti automobilizaciją, visose pagrindinėse gatvėse turėtų būti A juostos be išimčių ar nutrūkstančių atkarpų.
                Tarp Dariaus Girėno ir Švitrigailos trūkstama atkarpa pernai atsirado. Šiemet dar niekur nepastebėjau naujos.

                Comment


                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                  Tarp Dariaus Girėno ir Švitrigailos trūkstama atkarpa pernai atsirado. Šiemet dar niekur nepastebėjau naujos.
                  Ozo g. gi neseniai lygtais darė praplatinimą?

                  Comment


                    Pilaitės pr. berods pernai.

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Kada paskutinį kartą buvo rimtai plečiamas A juostų tinklas? Kiek pamenu tik dar Zuoko laikais, kai atsirado A juostos pvz. Ozo gatvėje. Jeigu norim bent kiek sumažinti automobilizaciją, visose pagrindinėse gatvėse turėtų būti A juostos be išimčių ar nutrūkstančių atkarpų.
                      Daug tų plėtimų buvo, va kad ir straipsnis prieš du metus: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ktu-221-796540

                      O šiaip tai nereikia tikėtis utopijos per kelis metus. Viešojo transporto kokybė vilniuje gerėja ir tikėkimės gerės toliau.

                      Comment


                        Numatyta A juosta Narbuto g. pratęsti. Bet aš sakyčiau, kad nereikia gatvių platint, o kaip tik žymėt juostas esančiose gatvėse.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                          Numatyta A juosta Narbuto g. pratęsti. Bet aš sakyčiau, kad nereikia gatvių platint, o kaip tik žymėt juostas esančiose gatvėse.
                          Iki kur bus pratęsta?
                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Numatyta A juosta Narbuto g. pratęsti. Bet aš sakyčiau, kad nereikia gatvių platint, o kaip tik žymėt juostas esančiose gatvėse.
                            bet tada kazkaip reikia sukontroliuoti vaziuojancius A juosta, nes ju daug ir palikus maziau juostu automobiliams - atsirastu dar daugiau vaziuojanciu ja.

                            Comment


                              Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                              bet tada kazkaip reikia sukontroliuoti vaziuojancius A juosta, nes ju daug ir palikus maziau juostu automobiliams - atsirastu dar daugiau vaziuojanciu ja.
                              Pilna būdų - yra policija, yra radarai, kurie fiksuoja A juosta važiuojančius. Nėra tik kiaušų tai įgyvendint, kaip ir su parkavimu ant pievų, po draudžiančiais ženklais, etc.

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Iki kur bus pratęsta?
                                Man rodos tik iki Narbuto st. nuo Laisvės pr.

                                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą

                                bet tada kazkaip reikia sukontroliuoti vaziuojancius A juosta, nes ju daug ir palikus maziau juostu automobiliams - atsirastu dar daugiau vaziuojanciu ja.
                                Manau, kad tai nėra esminė problema. Pavyzdžiui, Švitrigailos g. buvo taip padaryta ir A juosta daugiau mažiau būna laisva. Yra važiuojančių, taip, bet ne tas pats, kas jai neesant.

                                Comment


                                  na Kalvariju ir Ukmerges g. kiekis vaziuojanciu A juosta yra didelis ir in the end, ju uzkisimai labai mazina pralaiduma
                                  vienu ar kitu atveju - krypstam siek tiek nuo parkavimo temos.

                                  Comment


                                    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                                    na Kalvariju ir Ukmerges g. kiekis vaziuojanciu A juosta yra didelis ir in the end, ju uzkisimai labai mazina pralaiduma
                                    vienu ar kitu atveju - krypstam siek tiek nuo parkavimo temos.
                                    Reiktų visuose autobusuose įrengti tokias kameras, ir problema išsispręstų.

                                    Sostinėje autobusų juostomis važinėjančius pažeidėjus fiksuoja 13 troleibusuose įmontuotų vaizdo kamerų ­– pirmieji pažeidėjai jau sulaukė sankcijų.

                                    Plačiau: https://www.vz.lt/titulinis/2018/06/...#ixzz5xPMlRJ51
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Zygis Rodyti pranešimą

                                      Pilna būdų - yra policija, yra radarai, kurie fiksuoja A juosta važiuojančius. Nėra tik kiaušų tai įgyvendint, kaip ir su parkavimu ant pievų, po draudžiančiais ženklais, etc.
                                      Kadangi pas mus leidžiama važiuoti 4+, elektromobiliam, tai automatinės priemonės kaip radarai neveiktų.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                        Kadangi pas mus leidžiama važiuoti 4+, elektromobiliam, tai automatinės priemonės kaip radarai neveiktų.
                                        Iš autobusų kamerų labai aiškiai matosi, ar nesėdi bent vienas keleivis šalia vairuotojo, taip pat pagal numerius labai lengvai galima nustatyti, ar automobilis registruotas kaip EV. Žodžiu, šitoje vietoje tik politinės valios nebuvimas neleidžia išvalyti A juostų.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          4+ žada naikint, tai bus lengva įgyvendint

                                          Comment

                                          Working...
                                          X