Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 10 patinka
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąIr vėl... kita gatvė - kitokios medžiagos, tekstūra ir spalvingumas. Panaikintas gatvių standartas davė vaisių.
Dėl bordiūrų tikrai nesuprasi. Vienur sugeba įdėti įvažiavimo, kitur kažkokį fetišą bando rangovai patirti.
Comment
-
Parašė faux Rodyti pranešimąTie stulpai visur per beveik vidurį šaligatvio... Gal yra planų juos arčiau gatvės pritraukt?
- 1 patinka
Comment
-
Žinokit pastebėjau tendenciją, kad dabar kur tik esu matęs užvažiavimo bortus deda žemus su apvalintu kraštu, o ne aukštesnius, kurių šonas nupjautas maždaug 45 laipsniais. Tai ir lemia kad įvažiavimo zonose šaligatvis nusileidžia. Jei dėtų 45 laipsnių užvažiavimo bortus - šaligatvis nenusileistų arba beveik nenusileistų. Kodėl taip pradėta daryti man yra mistika.
Beje, ką duoda tie žemi bortai tai jie suformuoja skersinį gan statoką nuolydį ir žiemos metu žmonės pasitiesinėja ant šono eidami įvažiavimo zona.
Paskutinis taisė spekas; 2025.01.22, 12:16.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".Paskutinis taisė Ginthus; 2025.01.21, 19:53.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTvarkau miesta lt
,,Paco g remontas, situacija ties Paco 1. Gruntas įrengtas maždaug 5 cm aukščiau šaligatvio paviršiaus, o turi būti atvirkščiai - šaligatvis turi būti aukščiau apie 5 cm nei gruntas. Šaligatvis turi būti bent 5 cm aukščiau nei gruntas tam, kad vanduo nuo šaligatvių nubėgtų ant grunto ir kad nuo grunto vanduo nebėgtų ant šaligatvių su savimi nešdamas purvo vonias.
Ši ydinga praktika atėjusi iš soviemečio ir kažkodėl tęsiasi iki šiol. Kodėl ji tęsiama ir tęsiama viso miesto mastu? Kiek metų ir kiek žmonių tiek su architektūriniu, tiek su statybiniu, tiek su susijusiais išsilavinimais raportuoja šias problemas ir prašo savivaldybės pagaliau baigti šią ydingą praktiką.
Savivaldybe, na nurodykite, sukurkite, papildykite pagaliau šaligatvių remonto gaires, principus viso miesto apimtimi, kurios nurodo ir ĮPAREIGOJA RANGOVUS, kad ŠALIGATVIS TURI BŪTI AUKŠČIAU GRUNTO BENT PER 5 CM.
Ačiū.
Antra problema - atrodo, kad ties paspirtukais gatvės vanduo subėga ant šaligatvio.''
Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.
Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.
Atsakingas padalinys
Eismo organizavimo skyrius''
PS.
Dvigubas atsakymas - ne mano klaida. Tokį pateikė.
Comment
-
Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
Parašė dondc Rodyti pranešimą
за пацаны:
Atsakydami pranešame, kad atliekant laiptų remonto darbus vietoj seno tipo
panduso buvo įrengti paviršiai, pritaikyti ne tik dviračiams, bet ir dažniausiai senjorų naudojamiems
krepšiams su ratukais. Taip pat pranešame, kad vienos eismo juostos plotis turi būti ne mažesnis
kaip 0,75 m, o Jūsų minimų laiptų plotis po remonto yra didesnis.
Atsižvelgdami į nedidelį pėsčiųjų eismo srautą ir galimybes rinktis kitus du maršrutus
manome, kad vienos eismo krypties laiptų pločio tarp namų Viršuliškių g. 23 ir 25 pakanka ir laiptų
platinimo darbų, dėl kurių būtų panaikinti dviračių vedimo paviršiai, atlikti neplanuojama.
Administracijos direktorius Adomas Bužinskas♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Dėkui, Creatium, už pasiūlymą. Mane labai nustebino jų atsakymas, nes pagal mane jų ketinimai atsakyme kiek pjaunasi su aikštės atnaujinimo planais. Man atrodo, kad dabar vyksta gan nemažas spjovimas ant projektų (pvz kad ir tos pačios Kosciuškos gatvės dalies projektas buvo parengtas, kuriame daug gerų sprendinių, bet kaip suprantu jis patrauktas į šoną darbus atliekant paprasto remonto būdu ir nieko nekeičiant). O aikštės atnaujinimo pagal projektą labai laukiu. Manau ir turistai būtų patenkinti, nes ten nuolatinės problemos su gan nemažu autobusų srautu.Paskutinis taisė spekas; 2025.01.28, 16:20.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAtsižvelgdami į nedidelį pėsčiųjų eismo srautą ir galimybes rinktis kitus du maršrutus
manome, kad vienos eismo krypties laiptų pločio tarp namų Viršuliškių g. 23 ir 25 pakanka ir laiptų
platinimo darbų, dėl kurių būtų panaikinti dviračių vedimo paviršiai, atlikti neplanuojama.
Administracijos direktorius Adomas Bužinskas
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Parašyk prašymą Bužinskui, kad nustatytų vienos krypties eismo kryptį ir ją pažymėtų rodyklėmis. Paskui atsiųstų viešąją tvarką užtikrinti krypties laikymosi.
Bijau, kad servai nulūš, bet dar tokį "mažiau egzotišką" normalesnį mestelėjau: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/408199♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą↓
↓
за пацаны:
- 4 patinka
Comment
-
Ginthus, kaip suprantantis, gali įverinti pirmą mano nuorodą pastarajame pranešime? Jau yra atsakymas, nors užpildžiau tik prieš 4 dienas (šeštadienį)! Šiandien praėjęs jau mačiau atkapstytą tą "užgriuvusį" purvu kitą latako galą, kur statybų nebuvo. Lyg ir nepastebėjau, kad ten būtų buvusi pralaida, tai arba jau buvo užaklinta seniau (bet mažai tikėtina, nes statyba ta pati originaliai sena) – arba originaliai nuo remontuotų laiptų pusės buvo nuvesta iškart link lietaus surinkimo grotelių. Viską žiūrėti tik "geltono rėmelio foto". Bijau, jog neatsakytų, kad: "Ai čia kitam gale nėra ir nebuvo pralaidos, tai nieko mes čia neužaklinom kitam įvažiavimo gale irgi".
Tipo iškart į požemius po įvažiavimu galėjo būti originaliai pajungta?
Paskutinis taisė dondc; 2025.01.28, 20:45.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąGinthus, kaip suprantantis, gali įverinti pirmą mano nuorodą pastarajame pranešime? Jau yra atsakymas, nors užpildžiau tik prieš 4 dienas (šeštadienį)! Šiandien praėjęs jau mačiau atkapstytą tą "užgriuvusį" purvu kitą latako galą, kur statybų nebuvo. Lyg ir nepastebėjau, kad ten būtų buvusi pralaida, tai arba jau buvo užaklinta seniau (bet mažai tikėtina, nes statyba ta pati originaliai sena) – arba originaliai nuo remontuotų laiptų pusės buvo nuvesta iškart link lietaus surinkimo grotelių. Viską žiūrėti tik "geltono rėmelio foto". Bijau, jog neatsakytų, kad: "Ai čia kitam gale nėra ir nebuvo pralaidos, tai nieko mes čia neužaklinom kitam įvažiavimo gale irgi".
Tipo iškart į požemius po įvažiavimu galėjo būti originaliai pajungta?
Paskutinis taisė Ginthus; 2025.01.29, 07:29.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Visos šios pralaidos tėra chaltūra iš reikalo, nes metalinės grotos ilgai neišgyveno. Į šulinį labai abejoju, kad kas jungė, nebent irgi chaltūrinant. Originaliai būtų vedę atviru lataku. Turėtų būti pačioje latako pabaigoje šulinys su grotelėmis. Tad tas pralaidas ne valyti reiktų, o sumontuoti normalius latakus su grotelėmis
---
Tęsiam apie pandusų remontus. Jei jų neremontuotų – gi maži srautai pagal Bužą iš VMS bei galima per aplinkui apeit – gal atsirastų pinigų Šiaurinės g. autonominiam metro-tramvajui?!
Viršulų g., ties aptartais tais populiariais laiptais su atsiradusiais laiptukais panduso centre (saugumui, kaip sakė VMS). Remontuoja greta šiuos – ar tai reiškia, jog nepadarius laiptukų panduso centre, šie yra nesaugūs?
O dabar rimtai. 1 foto – 13 pakopų po 3 laiptus, šaligatvis neteisėtai per siauras. Atkreipkit dėmesį už tų 5-ių priparkuotų mašinų kieme – ten kiti laiptai:
Senas → Street View ←.
Iki šių antrųjų laiptų veda belaiptis šaligatvis nuo gatvės ir asfaltas (pvz. dviračiams). Čia jau ne 13 pakopų po 3 laiptus, bet tik 5* pakopos po 3 laiptus:
* viena pakopa 2 laiptų apjungiam su 1 pakopa 1 laipto
Orientyras – biotualetas, kur prasideda tie grandioziniai nelegalūs 13-apakopiai laiptai:
Šalia šitų, geresnių yra jau padorus peraukštėjimas ir veja naudojamasi:
Net jeigu toks gradientas būtų per didelis, tai nuo šio mažo daugiabučio kitos pusės yra veja, dar su mažesniu užkylimu, kur pasiekiamas laiptinės aukščio lygis. Čia tik 10 laiptų. Per pievą lanku dar nuosaikesnis kylimas:
Tuo tarpu, VMS atsako (beje labai optimistiškai ir stebėtinai maloniai – gal naujokas dirba?), kad pinigų trūksta šaligatviams! [ištryniau keiksmažodžius] Teoriškai gyvent netrūkdytų, bet kai laiptai net min. reikalaujamo legalaus pločio neatitinka, tai!.. KEdas, jei bus pribręsta teismui, tai būtų gerai informuoti visuomenę, kad užpildytų salę, kaip filmuose.
VMS: 2025-01-30
Mieste vis dar yra nemažai nusidėvėjusių arba neįrengtų pėsčiųjų takų, ir visų jų sutvarkyti taip greitai, kaip norėtume, nėra galimybių.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Hm. Rašai, kad normaliai turėtų būti metalinės grotos, nors prieš tai sakai, kad ilgai neišgyvena. Būtų labai smagu pamatyti tą tikrą gerą foto pavyzdį. O grotelės toj Rygos g. apačioj yra – iškarto už užaklinto įvažiavimo į "IKI" Šiandien kaip tik ten vanduo susikaupęs iki pat viršaus...
---
Parašė dondc Rodyti pranešimąVMS: 2025-01-30
Mieste vis dar yra nemažai nusidėvėjusių arba neįrengtų pėsčiųjų takų, ir visų jų sutvarkyti taip greitai, kaip norėtume, nėra galimybių.
- 3 patinka
Comment
Comment