Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip, aišku, gerai, kad šaligatvis pagaliau sutvarkytas ir juo einant nebekyla reali rizika nugriūti ar išsisukti koją, ale visgi nuvilia, kad dalykai, apie kuriuos VMS pati ne kartą kalbėjo kaip blogas praktikas, yra toliau daromi ir įbetonuojami dar kokiems ~10 metų į priekį.
    Čia galima ir paminėti ir bortus kur dvirtakis susiduria su važiuojamąja dalimi. Jau n metų jų niekur nebebuvo, o dabar grįžo. Toks jausmas, kad Aksvaldas Bankuchenskas paskaitė FB dviračių grupes, gal net čia forumiuką ir įsakė, daryt priešingai gerosioms praktikoms, kad patriggerintų hipsterius su dviračiais. Nes nu taigi projektuotojai jau buvo supratę kaip daryt, betono liejikai išmoko lieti skersinius bortus, procurementas išmoko nupirkti granitinius įvažiavimo bortus iš Kinijos, Grinda išmoko juos sudėti. Kokio velnio, dabar staiga 180 laipsnių viskas? Nenuleist įvažiavimo gi mažiau darbo dar. Arba kam statyt bortus dvirtakiuose prieš sankryžas, kai gali nestatyt jų. Ir pigiau, ir greičiau.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Ir vėl... kita gatvė - kitokios medžiagos, tekstūra ir spalvingumas. Panaikintas gatvių standartas davė vaisių.

      Dėl bordiūrų tikrai nesuprasi. Vienur sugeba įdėti įvažiavimo, kitur kažkokį fetišą bando rangovai patirti.
      Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".

      Comment


        Tie stulpai visur per beveik vidurį šaligatvio... Gal yra planų juos arčiau gatvės pritraukt?

        Comment


          Parašė faux Rodyti pranešimą
          Tie stulpai visur per beveik vidurį šaligatvio... Gal yra planų juos arčiau gatvės pritraukt?
          Nėra, nes laiko užima, reikia asfaltavimo rekordus mušti

          Comment


            Žinokit pastebėjau tendenciją, kad dabar kur tik esu matęs užvažiavimo bortus deda žemus su apvalintu kraštu, o ne aukštesnius, kurių šonas nupjautas maždaug 45 laipsniais. Tai ir lemia kad įvažiavimo zonose šaligatvis nusileidžia. Jei dėtų 45 laipsnių užvažiavimo bortus - šaligatvis nenusileistų arba beveik nenusileistų. Kodėl taip pradėta daryti man yra mistika.

            Beje, ką duoda tie žemi bortai tai jie suformuoja skersinį gan statoką nuolydį ir žiemos metu žmonės pasitiesinėja ant šono eidami įvažiavimo zona.

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	311 Size:	73,2 kB ID:	2177765
            Paskutinis taisė spekas; 2025.01.22, 12:16.

            Comment


              Daro taip, nes su mašina minkščiau, lengviau, greičiau užvažiuot.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".
                Užpirko pabandymui. Bet kadangi niekas nesigilino kokie jų privalumai (o privalumų yra) ir kaip teisingai juos įrengti, o greitosiomis pakeverzotas shema-piešinukas aiškumo neįnešė, tai eilinį kartą sukompromitavo gerą idėją ir matyt nebekartos
                Paskutinis taisė Ginthus; 2025.01.21, 19:53.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Tvarkau miesta lt
                  ,,Paco g remontas, situacija ties Paco 1. Gruntas įrengtas maždaug 5 cm aukščiau šaligatvio paviršiaus, o turi būti atvirkščiai - šaligatvis turi būti aukščiau apie 5 cm nei gruntas. Šaligatvis turi būti bent 5 cm aukščiau nei gruntas tam, kad vanduo nuo šaligatvių nubėgtų ant grunto ir kad nuo grunto vanduo nebėgtų ant šaligatvių su savimi nešdamas purvo vonias.
                  Ši ydinga praktika atėjusi iš soviemečio ir kažkodėl tęsiasi iki šiol. Kodėl ji tęsiama ir tęsiama viso miesto mastu? Kiek metų ir kiek žmonių tiek su architektūriniu, tiek su statybiniu, tiek su susijusiais išsilavinimais raportuoja šias problemas ir prašo savivaldybės pagaliau baigti šią ydingą praktiką.
                  Savivaldybe, na nurodykite, sukurkite, papildykite pagaliau šaligatvių remonto gaires, principus viso miesto apimtimi, kurios nurodo ir ĮPAREIGOJA RANGOVUS, kad ŠALIGATVIS TURI BŪTI AUKŠČIAU GRUNTO BENT PER 5 CM.
                  Ačiū.

                  Antra problema - atrodo, kad ties paspirtukais gatvės vanduo subėga ant šaligatvio.''
                  ,,Atsakymas
                  Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.

                  Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.

                  Atsakingas padalinys
                  Eismo organizavimo skyrius''

                  PS.
                  Dvigubas atsakymas - ne mano klaida. Tokį pateikė.

                  Comment


                    spekas Jeigu dar komunikuosi, tai gali primint, kad buvo projektukas aikštės ir parkingo patvarkymui ir geresniam suorganizavimui:



                    Comment


                      Parašė frefromwig Rodyti pranešimą

                      Atnaujinimas

                      Click image for larger version  Name:	PXL_20241217_122357889.MP.jpg Views:	1472 Size:	1,62 MB ID:	2171585

                      Parašė dondc Rodyti pranešimą

                      Pasiuntė velniop: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/404333

                      Pateikiau skundą VMS.

                      за пацаны:
                      Atsakydami pranešame, kad atliekant laiptų remonto darbus vietoj seno tipo
                      panduso buvo įrengti paviršiai, pritaikyti ne tik dviračiams, bet ir dažniausiai senjorų naudojamiems
                      krepšiams su ratukais. Taip pat pranešame, kad vienos eismo juostos plotis turi būti ne mažesnis
                      kaip 0,75 m, o Jūsų minimų laiptų plotis po remonto yra didesnis.
                      Atsižvelgdami į nedidelį pėsčiųjų eismo srautą ir galimybes rinktis kitus du maršrutus
                      manome, kad vienos eismo krypties laiptų pločio tarp namų Viršuliškių g. 23 ir 25 pakanka ir laiptų
                      platinimo darbų, dėl kurių būtų panaikinti dviračių vedimo paviršiai, atlikti neplanuojama.

                      Administracijos direktorius Adomas Bužinskas
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Dėkui, Creatium, už pasiūlymą. Mane labai nustebino jų atsakymas, nes pagal mane jų ketinimai atsakyme kiek pjaunasi su aikštės atnaujinimo planais. Man atrodo, kad dabar vyksta gan nemažas spjovimas ant projektų (pvz kad ir tos pačios Kosciuškos gatvės dalies projektas buvo parengtas, kuriame daug gerų sprendinių, bet kaip suprantu jis patrauktas į šoną darbus atliekant paprasto remonto būdu ir nieko nekeičiant). O aikštės atnaujinimo pagal projektą labai laukiu. Manau ir turistai būtų patenkinti, nes ten nuolatinės problemos su gan nemažu autobusų srautu.
                        Paskutinis taisė spekas; 2025.01.28, 16:20.

                        Comment


                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                          Atsižvelgdami į nedidelį pėsčiųjų eismo srautą ir galimybes rinktis kitus du maršrutus
                          manome, kad vienos eismo krypties laiptų pločio tarp namų Viršuliškių g. 23 ir 25 pakanka ir laiptų
                          platinimo darbų, dėl kurių būtų panaikinti dviračių vedimo paviršiai, atlikti neplanuojama.

                          Administracijos direktorius Adomas Bužinskas
                          Parašyk prašymą Bužinskui, kad nustatytų vienos krypties eismo kryptį ir ją pažymėtų rodyklėmis. Paskui atsiųstų viešąją tvarką užtikrinti krypties laikymosi.

                          Comment


                            Antakalnio 124 ligoninė. Šaligatvis tarp parkingo ir ligoninės. Galėtų būti tiesiog lygus su nedideliu nuolydžiu, bet taip gyventi nesinori - reikia lygioje vietoje kurti problemas (bereikalingi laiptai).

                            Click image for larger version  Name:	PhotoPictureResizer_12825.jpg Views:	0 Size:	396,7 kB ID:	2179763

                            Comment


                              Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                              Parašyk prašymą Bužinskui, kad nustatytų vienos krypties eismo kryptį ir ją pažymėtų rodyklėmis. Paskui atsiųstų viešąją tvarką užtikrinti krypties laikymosi.
                              Irgi tokia mintis šmėstelėjo. Atrašys, kad KET nepritaikytas... Dabar permečiau reportinimo pajėgas į kitą mikrorajoną dėl lietvamzdžių: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/409219

                              Bijau, kad servai nulūš, bet dar tokį "mažiau egzotišką" normalesnį mestelėjau: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/408199
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą



                                за пацаны:
                                Kaip ir sakiau, net patys nežino, kam tuos "pandusus" daro. Tai dviračiams (kam užtektų 5cm lovelio ir liktų dar metras laiptams), tai senjorams (greičiau patys užsivoš kojoms susipynus tame tarpelyje). Gerai, kad nors neminėjo mamyčių su kūdikiais, nes jau net jiems tiek protas nepasimaišė.

                                Comment


                                  Ginthus, kaip suprantantis, gali įverinti pirmą mano nuorodą pastarajame pranešime? Jau yra atsakymas, nors užpildžiau tik prieš 4 dienas (šeštadienį)! Šiandien praėjęs jau mačiau atkapstytą tą "užgriuvusį" purvu kitą latako galą, kur statybų nebuvo. Lyg ir nepastebėjau, kad ten būtų buvusi pralaida, tai arba jau buvo užaklinta seniau (bet mažai tikėtina, nes statyba ta pati originaliai sena) – arba originaliai nuo remontuotų laiptų pusės buvo nuvesta iškart link lietaus surinkimo grotelių. Viską žiūrėti tik "geltono rėmelio foto". Bijau, jog neatsakytų, kad: "Ai čia kitam gale nėra ir nebuvo pralaidos, tai nieko mes čia neužaklinom kitam įvažiavimo gale irgi".

                                  Tipo iškart į požemius po įvažiavimu galėjo būti originaliai pajungta?
                                  Click image for larger version

Name:	x.png
Views:	311
Size:	642,1 kB
ID:	2179801
                                  Paskutinis taisė dondc; 2025.01.28, 20:45.
                                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                  Comment


                                    Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                    Ginthus, kaip suprantantis, gali įverinti pirmą mano nuorodą pastarajame pranešime? Jau yra atsakymas, nors užpildžiau tik prieš 4 dienas (šeštadienį)! Šiandien praėjęs jau mačiau atkapstytą tą "užgriuvusį" purvu kitą latako galą, kur statybų nebuvo. Lyg ir nepastebėjau, kad ten būtų buvusi pralaida, tai arba jau buvo užaklinta seniau (bet mažai tikėtina, nes statyba ta pati originaliai sena) – arba originaliai nuo remontuotų laiptų pusės buvo nuvesta iškart link lietaus surinkimo grotelių. Viską žiūrėti tik "geltono rėmelio foto". Bijau, jog neatsakytų, kad: "Ai čia kitam gale nėra ir nebuvo pralaidos, tai nieko mes čia neužaklinom kitam įvažiavimo gale irgi".

                                    Tipo iškart į požemius po įvažiavimu galėjo būti originaliai pajungta?
                                    Click image for larger version  Name:	x.png Views:	50 Size:	642,1 kB ID:	2179801
                                    Visos šios pralaidos tėra chaltūra iš reikalo, nes metalinės grotos ilgai neišgyveno. Į šulinį labai abejoju, kad kas jungė, nebent irgi chaltūrinant. Originaliai būtų vedę atviru lataku. Turėtų būti pačioje latako pabaigoje šulinys su grotelėmis. Tad tas pralaidas ne valyti reiktų, o sumontuoti normalius latakus su grotelėmis
                                    Paskutinis taisė Ginthus; 2025.01.29, 07:29.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Visos šios pralaidos tėra chaltūra iš reikalo, nes metalinės grotos ilgai neišgyveno. Į šulinį labai abejoju, kad kas jungė, nebent irgi chaltūrinant. Originaliai būtų vedę atviru lataku. Turėtų būti pačioje latako pabaigoje šulinys su grotelėmis. Tad tas pralaidas ne valyti reiktų, o sumontuoti normalius latakus su grotelėmis
                                      Hm. Rašai, kad normaliai turėtų būti metalinės grotos, nors prieš tai sakai, kad ilgai neišgyvena. Būtų labai smagu pamatyti tą tikrą gerą foto pavyzdį. O grotelės toj Rygos g. apačioj yra – iškarto už užaklinto įvažiavimo į "IKI" Šiandien kaip tik ten vanduo susikaupęs iki pat viršaus...
                                      ---
                                      Tęsiam apie pandusų remontus. Jei jų neremontuotų – gi maži srautai pagal Bužą iš VMS bei galima per aplinkui apeit – gal atsirastų pinigų Šiaurinės g. autonominiam metro-tramvajui?!

                                      Viršulų g., ties aptartais tais populiariais laiptais su atsiradusiais laiptukais panduso centre (saugumui, kaip sakė VMS). Remontuoja greta šiuos – ar tai reiškia, jog nepadarius laiptukų panduso centre, šie yra nesaugūs?

                                      O dabar rimtai. 1 foto – 13 pakopų po 3 laiptus, šaligatvis neteisėtai per siauras. Atkreipkit dėmesį už tų 5-ių priparkuotų mašinų kieme – ten kiti laiptai:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_131800.jpg
Views:	126
Size:	1,34 MB
ID:	2180190
                                      Senas → Street View ←.

                                      Iki šių antrųjų laiptų veda belaiptis šaligatvis nuo gatvės ir asfaltas (pvz. dviračiams). Čia jau ne 13 pakopų po 3 laiptus, bet tik 5* pakopos po 3 laiptus:
                                      * viena pakopa 2 laiptų apjungiam su 1 pakopa 1 laipto
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_131916.jpg
Views:	125
Size:	1,49 MB
ID:	2180191

                                      Orientyras – biotualetas, kur prasideda tie grandioziniai nelegalūs 13-apakopiai laiptai:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_131943.jpg
Views:	126
Size:	1,66 MB
ID:	2180192

                                      Šalia šitų, geresnių yra jau padorus peraukštėjimas ir veja naudojamasi:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_132015.jpg
Views:	125
Size:	1,58 MB
ID:	2180193

                                      Net jeigu toks gradientas būtų per didelis, tai nuo šio mažo daugiabučio kitos pusės yra veja, dar su mažesniu užkylimu, kur pasiekiamas laiptinės aukščio lygis. Čia tik 10 laiptų. Per pievą lanku dar nuosaikesnis kylimas:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_132128.jpg
Views:	126
Size:	1,72 MB
ID:	2180194

                                      Tuo tarpu, VMS atsako (beje labai optimistiškai ir stebėtinai maloniai – gal naujokas dirba?), kad pinigų trūksta šaligatviams! [ištryniau keiksmažodžius] Teoriškai gyvent netrūkdytų, bet kai laiptai net min. reikalaujamo legalaus pločio neatitinka, tai!.. KEdas, jei bus pribręsta teismui, tai būtų gerai informuoti visuomenę, kad užpildytų salę, kaip filmuose.

                                      VMS: 2025-01-30
                                      Mieste vis dar yra nemažai nusidėvėjusių arba neįrengtų pėsčiųjų takų, ir visų jų sutvarkyti taip greitai, kaip norėtume, nėra galimybių.
                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą

                                        Hm. Rašai, kad normaliai turėtų būti metalinės grotos, nors prieš tai sakai, kad ilgai neišgyvena. Būtų labai smagu pamatyti tą tikrą gerą foto pavyzdį. O grotelės toj Rygos g. apačioj yra – iškarto už užaklinto įvažiavimo į "IKI" Šiandien kaip tik ten vanduo susikaupęs iki pat viršaus...
                                        ---
                                        Šie latakai įrenginėti prieš pat laukinius 90-uosius. Dabar jau truputį atkutę esam ir galim sau leisti neįbetonuotas metalines detales palikti viešose vietose. Latakus bent yra šansų, kad pravalytų retkarčiais, o ne lauktų, kol nebesimatys, kaip su vamzdžiais. Beje anie dar gali būti ir asbestiniai - tai dar vienas motyvas apsimesti, kad jų ten nėra.

                                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                        VMS: 2025-01-30
                                        Mieste vis dar yra nemažai nusidėvėjusių arba neįrengtų pėsčiųjų takų, ir visų jų sutvarkyti taip greitai, kaip norėtume, nėra galimybių.
                                        Lygiai tą patį rašė jau bemaž prieš dešimtmetį. Vis dar tęsia tą "pirma šitą, o po to tik tą". Kai kurie turbūt tiki ir dabartinio mero pasakomis apie "pirma greitai asfaltą patvarkom, o po to jau visa kita".

                                        Comment

                                        Working...
                                        X