Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip, aišku, gerai, kad šaligatvis pagaliau sutvarkytas ir juo einant nebekyla reali rizika nugriūti ar išsisukti koją, ale visgi nuvilia, kad dalykai, apie kuriuos VMS pati ne kartą kalbėjo kaip blogas praktikas, yra toliau daromi ir įbetonuojami dar kokiems ~10 metų į priekį.
    Čia galima ir paminėti ir bortus kur dvirtakis susiduria su važiuojamąja dalimi. Jau n metų jų niekur nebebuvo, o dabar grįžo. Toks jausmas, kad Aksvaldas Bankuchenskas paskaitė FB dviračių grupes, gal net čia forumiuką ir įsakė, daryt priešingai gerosioms praktikoms, kad patriggerintų hipsterius su dviračiais. Nes nu taigi projektuotojai jau buvo supratę kaip daryt, betono liejikai išmoko lieti skersinius bortus, procurementas išmoko nupirkti granitinius įvažiavimo bortus iš Kinijos, Grinda išmoko juos sudėti. Kokio velnio, dabar staiga 180 laipsnių viskas? Nenuleist įvažiavimo gi mažiau darbo dar. Arba kam statyt bortus dvirtakiuose prieš sankryžas, kai gali nestatyt jų. Ir pigiau, ir greičiau.

    Comment


      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
      Ir vėl... kita gatvė - kitokios medžiagos, tekstūra ir spalvingumas. Panaikintas gatvių standartas davė vaisių.

      Dėl bordiūrų tikrai nesuprasi. Vienur sugeba įdėti įvažiavimo, kitur kažkokį fetišą bando rangovai patirti.
      Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".

      Comment


        Tie stulpai visur per beveik vidurį šaligatvio... Gal yra planų juos arčiau gatvės pritraukt?

        Comment


          Parašė faux Rodyti pranešimą
          Tie stulpai visur per beveik vidurį šaligatvio... Gal yra planų juos arčiau gatvės pritraukt?
          Nėra, nes laiko užima, reikia asfaltavimo rekordus mušti

          Comment


            Žinokit pastebėjau tendenciją, kad dabar kur tik esu matęs užvažiavimo bortus deda žemus su apvalintu kraštu, o ne aukštesnius, kurių šonas nupjautas maždaug 45 laipsniais. Tai ir lemia kad įvažiavimo zonose šaligatvis nusileidžia. Jei dėtų 45 laipsnių užvažiavimo bortus - šaligatvis nenusileistų arba beveik nenusileistų. Kodėl taip pradėta daryti man yra mistika.

            Beje, ką duoda tie žemi bortai tai jie suformuoja skersinį gan statoką nuolydį ir žiemos metu žmonės pasitiesinėja ant šono eidami įvažiavimo zona.

            Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	311 Size:	73,2 kB ID:	2177765
            Paskutinis taisė spekas; Šiandien, 12:16.

            Comment


              Daro taip, nes su mašina minkščiau, lengviau, greičiau užvažiuot.
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą

                Bortunskas matyt permažai tų įvažiavimo bortų užpirko - visiems neužtenka. Darbus daryti reikia, laikas bėga, tai daro "kaip įprasta".
                Užpirko pabandymui. Bet kadangi niekas nesigilino kokie jų privalumai (o privalumų yra) ir kaip teisingai juos įrengti, o greitosiomis pakeverzotas shema-piešinukas aiškumo neįnešė, tai eilinį kartą sukompromitavo gerą idėją ir matyt nebekartos
                Paskutinis taisė Ginthus; Vakar, 19:53.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Tvarkau miesta lt
                  ,,Paco g remontas, situacija ties Paco 1. Gruntas įrengtas maždaug 5 cm aukščiau šaligatvio paviršiaus, o turi būti atvirkščiai - šaligatvis turi būti aukščiau apie 5 cm nei gruntas. Šaligatvis turi būti bent 5 cm aukščiau nei gruntas tam, kad vanduo nuo šaligatvių nubėgtų ant grunto ir kad nuo grunto vanduo nebėgtų ant šaligatvių su savimi nešdamas purvo vonias.
                  Ši ydinga praktika atėjusi iš soviemečio ir kažkodėl tęsiasi iki šiol. Kodėl ji tęsiama ir tęsiama viso miesto mastu? Kiek metų ir kiek žmonių tiek su architektūriniu, tiek su statybiniu, tiek su susijusiais išsilavinimais raportuoja šias problemas ir prašo savivaldybės pagaliau baigti šią ydingą praktiką.
                  Savivaldybe, na nurodykite, sukurkite, papildykite pagaliau šaligatvių remonto gaires, principus viso miesto apimtimi, kurios nurodo ir ĮPAREIGOJA RANGOVUS, kad ŠALIGATVIS TURI BŪTI AUKŠČIAU GRUNTO BENT PER 5 CM.
                  Ačiū.

                  Antra problema - atrodo, kad ties paspirtukais gatvės vanduo subėga ant šaligatvio.''
                  ,,Atsakymas
                  Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.

                  Dėkojame už pateiktus pastebėjimus. Informuojame, kad Paco-J.Pauliaus II-ojo aikštės skvero tvarkymo darbai dar nebaigti. 2024 metais buvo atliktas Paco gatvės remontas, o 2025 metais planuojamas atlikti J.Pauliaus II-ojo parkavimo aikštelės ir šaligatvių remontas. Remonto metu dangų nuolydžiai bus suvedami tarpusavyje, kad vanduo nuo asfalto dangos nebėgtų ant šaligatvio dangos. Atitinkamai bus peržiūrėtas šaligatvio plytelių aukštis ties „žaliomis salomis“.

                  Atsakingas padalinys
                  Eismo organizavimo skyrius''

                  PS.
                  Dvigubas atsakymas - ne mano klaida. Tokį pateikė.

                  Comment


                    spekas Jeigu dar komunikuosi, tai gali primint, kad buvo projektukas aikštės ir parkingo patvarkymui ir geresniam suorganizavimui:



                    Comment

                    Working...
                    X