Tai kaip visada - jei problemos sisteminės, matyt verta kelti čia. Jei tokios, kur pasitaiso pareportinus - matyt neverta.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
- 11 patinka
Comment
-
Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimąVMS išleido straipsnį apie pėsčiųjų infrastruktūrą: Pėsčiųjų infrastruktūra Vilniuje: net 1871 km takų
Teksto tonas, be abejo, pozityvus. Bet vienas sakinys parodo, kad nėra tos tendencijos tokios jau teigiamos:
T.y. iš esmės tyrimai rodo, kad kelionių pėsčiomis Vilniuje skaičius mažėja. Šiaip tai rimtas signalas susimąstyti, jei pagal planus judėjimas pėsčiomis kaip tik tūrėtų augti.
Neseniai įrengtas pėsčiųjų takas bei dviračių kelias P. Vileišio g.
Šiemet tvarkomi Šv. Stepono g. takai. <...>
2023 m. buvo įrengti nauji šaligatviai ir dviračių takai:
Žvėryne, Miglos g. sumontuotas bendras dviračių – pėsčiųjų takas (1 km).
Patys judriausi maršrutai tarp seniūnijų yra Lazdynų – Senamiesčio. <...>
Kertant važiuojamąją dalį draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu ir būtina apsidairyti, o einant tamsiuoju paros metu taip pat privalu dėvėti atšvaitą.
Kyla klausimas – kokia ateitis laukia Vilniaus miesto vaikštumo?
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 7 patinka
Comment
-
Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
Tu pažiūrėk kiek parkocis prie teismo yra.. Sugalvojo jis čia su VT varyt..
Antrą kartą į teismą vykau Boltu...įkvėptas parkovkės prie teismo... : )
- 1 patinka
Comment
-
Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimąVMS išleido straipsnį apie pėsčiųjų infrastruktūrą: Pėsčiųjų infrastruktūra Vilniuje: net 1871 km takų
Teksto tonas, be abejo, pozityvus. Bet vienas sakinys parodo, kad nėra tos tendencijos tokios jau teigiamos:
T.y. iš esmės tyrimai rodo, kad kelionių pėsčiomis Vilniuje skaičius mažėja. Šiaip tai rimtas signalas susimąstyti, jei pagal planus judėjimas pėsčiomis kaip tik tūrėtų augti.
Atėjo į darbą, gavo PR'ines šablonkes paporinti žmonėms apie kaip mes darniname, vystome, įtraukiame... Vilniaus susisiekimo infra (ypač šaligatviai) paskutiniu metu išvis vertinama ir ''tvarkoma'' per Zoom ir Teams. Nebeireikia net į vietą nuvykti pasižiūrėti kad daug kur šaligatvių net nėra, o jei ir yra tai kokia 1 m pločio ir surgiuvę. Atvyktų į Antakalnį tai aš jiems tiek prirodyčiau ir tiek išaiškinčiau, kad nežinau ar dienos pakaktų, o po to matomai jie arba neturėtų kur iš gėdos dėtis (jei tokios turi) arba nuracionalizuotų, kad čia viskas gerai, ir toliau į trąsą su savo svaigimu...
Bet žinoma, kad parodyti savo nuovokos ir IQ lygį dar paporins apie tai, kad „Pėsčiomis kirsti važiuojamąją dalį galima tik per perėjas, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Kertant važiuojamąją dalį draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu ir būtina apsidairyti, o einant tamsiuoju paros metu taip pat privalu dėvėti atšvaitą.'', nes matai mes ne tik 4 metų lėliukai, bet ir reikia užsivilkti riterio šarvus, įjungti oro pavojaus sireną bei iškviesti policijos eskortą kertant gatvę. O šioji moteriškė (matomai su visa įstaiga) - infrastruktūros Pranašė, kuri, be kita ko, itin mumis susirūpinusi...
Ar ji žino kokia jos lytis?..Paskutinis taisė spekas; 2024.09.06, 12:53.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė romm Rodyti pranešimąNaujas šaligatvis Salotės g. (ties keliomis tvoromis nutrūksta).
- 3 patinka
Comment
-
Grubiai pamatavus, siauriausiose vietose tarp sklypų yra bent 9 m. Gatvė C kategorijos tad juostos plotis min 3 m turi būti. Reiškia jau dabar galima turėti dvi juostas ir abipus šaligatvius po 1,5 m.
Šiose foto užimta valstybinė žemė (yra ir daugiau vietų kur užimta, bet ne visur, atrodo, reikėtų šalinti, kad nutiesti šaligatvius):
- 7 patinka
Comment
-
Infrastruktūros temoje parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti trūkstamą Subačiaus atkarpą, ypač turint mintyje kaip padidės eismo srautai (pėstieji, žinoma, jų dalis) baigus statyti Manufaktūrų kvartalus.
- 3 patinka
Comment
-
Apie 20 m galima pasvajoti. Nereikėtų prie to rištis - reikia daryti tai kas realiai gan lengvai padaroma. Jau dabar galima turėti abipus šaligatvius po 1,5 m pločio, pašalinus, kur reikia, valstybinės žemės užėmimą, ir/arba, spėju, susiaurinus asfaltą jei jis platesnis nei 6 m.
TIkiuosi nebus ''sprendimas'' ištisinis asfaltavimas?... (Gal man nereikėtų tokių dalykų rašinėti viešai...)
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠaligatvis aukščiau nei aplinkinis gruntas?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
NAUJIENOS
Stelmokas sakė, kad planuojama išlaikyti bent 1,5 m pločio šaligatvį nuo Olandų iki Saulės g.. Tik nesakė kas planuojama nuo Saulės iki Mildos g..
Nuoroda į brėžinius, kuriais pasidalinau dar balandį.
Surandu darbų vadovą (prisistatė kaip meistras). Sako baigsim iki kokios 24.00. Sako: bus keičiami šaligatviai nuo Olandų iki Saulės g.. Pasitikslinu ar visi. Sako taip. Labai gerai. Labai tikiuosi Stelmokas nepaves ir visgi turėsime bent 1,5 m pločio šaligatvius. Tik nesuprantu kodėl lieja asfaltą nekeisdami bortų... Tai matomai kai ties šaligatvius asfaltą pjaustys, statys bortus, o tada vėl asfaltuos ties bortais?.. Be to, kai kur norint praplatinti šaligatvį bortą reikia perkelti asfalto sąskaita tai nežinau kaip bus.
PS.
Apie pusė Paco g asfaltuota ištisiniu prieš maždaug 2-3 metus...Paskutinis taisė spekas; 2024.09.17, 21:33.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Taip ir turi būti, kitaip po lietaus bus ne šaligatviai o purvo vonia.
- 1 patinka
Comment
-
Bitėnų g. keičiama gatvės danga ir šaligatviai. Vienoje vietoje vietoj seniau buvusio nuožulnaus borto daromas status. Savivaldybės organizacija aukščiausiam lygmeny!
Palyginimui - seniau buvęs šaligatvis https://maps.app.goo.gl/URnPYK3nuwCmwv6JA?g_st=im
Gal kas į WTF Vilnius grupę įkeltų?
- 3 patinka
Comment
Comment