Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kaip visada - jei problemos sisteminės, matyt verta kelti čia. Jei tokios, kur pasitaiso pareportinus - matyt neverta.

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą
      Click image for larger version Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	146,8 kB ID:	2150038
      Tu pažiūrėk kiek parkocis prie teismo yra.. Sugalvojo jis čia su VT varyt..

      Comment


        Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
        VMS išleido straipsnį apie pėsčiųjų infrastruktūrą: Pėsčiųjų infrastruktūra Vilniuje: net 1871 km takų

        Teksto tonas, be abejo, pozityvus. Bet vienas sakinys parodo, kad nėra tos tendencijos tokios jau teigiamos:

        T.y. iš esmės tyrimai rodo, kad kelionių pėsčiomis Vilniuje skaičius mažėja. Šiaip tai rimtas signalas susimąstyti, jei pagal planus judėjimas pėsčiomis kaip tik tūrėtų augti.
        Teksto tonas ne tik pozityvus, bet ir melagingas. Juk Made in Vilnius atliko pakartotinę apklausą, kur visiškai priešingi rezultatai VT pasitenkinimo.

        Neseniai įrengtas pėsčiųjų takas bei dviračių kelias P. Vileišio g.
        Na dviračių kelias ten buvo ir anksčiau, kai buvo gyvenama zona.

        Šiemet tvarkomi Šv. Stepono g. takai. <...>
        Jų plotis su apsaugos zonomis bent STR atitinka?

        2023 m. buvo įrengti nauji šaligatviai ir dviračių takai:
        Beveik visi išvardinti yra ne nauji, o rekonstrukcijos. Laisvės pr. Lazdynuose išvis prieštarauja DJMP, nes ten bendras takas, o atkarpa magistralinė (E2 kat.).
        Click image for larger version

Name:	Screenshot (5).png
Views:	529
Size:	72,5 kB
ID:	2150156

        Žvėryne, Miglos g. sumontuotas bendras dviračių pėsčiųjų takas (1 km).
        "Sumontuota" jau buvo prieš "sumontavimą". Tik "permontuojant" nebuvo "primontuota" papildomo pločio ir "nepermontuota" į atskirus takus. Apie brūkšnio panaudojimą ne vietoj nekomentuosiu...

        Patys judriausi maršrutai tarp seniūnijų yra Lazdynų – Senamiesčio. <...>
        No shit. Net teoriškai nėra įmanoma.
        Click image for larger version

Name:	Screenshot (4).png
Views:	547
Size:	947,9 kB
ID:	2150155

        Kertant važiuojamąją dalį draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu ir būtina apsidairyti, o einant tamsiuoju paros metu taip pat privalu dėvėti atšvaitą.
        Nieks neišvirtot iš taburečių, sužinoję, jog Vilniuje, kur, kaip giriamasi, tūkstančiai km šaligatvių reikia dėvėti atšvaitą einant per perėją?

        Kyla klausimas – kokia ateitis laukia Vilniaus miesto vaikštumo?
        Turbūt šviesi, su ekperte Indre, kuri JUDU dirba net 4 mėn., o prieš tai dirbus autoservise irgi net 4 mėn. https://lt.linkedin.com/in/indre-ivanauskaite

        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Naujas šaligatvis Salotės g. (ties keliomis tvoromis nutrūksta).

          Comment


            Parašė MartynasT Rodyti pranešimą

            Tu pažiūrėk kiek parkocis prie teismo yra.. Sugalvojo jis čia su VT varyt..
            Nuo mano namų iki stotelės, iš kurios išvyksta VT, yra apie 830 m (maps lt rodo). Nuo tos stotelės iki Ukmergės g. stotelės autobusai važiuoja tik kas 30 min.. Vakar pavėlavau į stotelę apie minutę ir praleidau autobusą (pilnai mano atsakomybė - jokių priekaištų VT dėl to neturiu). Stotelėje švieslentė nedega, bet žinau, kad važiuoja autobusai kas 30 min, nes stops.lt žiūrėjau ir galvoju ką daryti - galvoju palauksiu kažkiek, pažiūrėsiu gal kas pasikeitę. Palaukiau apie 20 min ir pamatęs, kad nebeturiu laiko, išsikviečiau Boltą.

            Antrą kartą į teismą vykau Boltu...įkvėptas parkovkės prie teismo... : )

            Comment


              Parašė NeViskasTaipPaprasta Rodyti pranešimą
              VMS išleido straipsnį apie pėsčiųjų infrastruktūrą: Pėsčiųjų infrastruktūra Vilniuje: net 1871 km takų

              Teksto tonas, be abejo, pozityvus. Bet vienas sakinys parodo, kad nėra tos tendencijos tokios jau teigiamos:



              T.y. iš esmės tyrimai rodo, kad kelionių pėsčiomis Vilniuje skaičius mažėja. Šiaip tai rimtas signalas susimąstyti, jei pagal planus judėjimas pėsčiomis kaip tik tūrėtų augti.
              Paskaičiau. Nuo briedo ausys linko.
              Atėjo į darbą, gavo PR'ines šablonkes paporinti žmonėms apie kaip mes darniname, vystome, įtraukiame... Vilniaus susisiekimo infra (ypač šaligatviai) paskutiniu metu išvis vertinama ir ''tvarkoma'' per Zoom ir Teams. Nebeireikia net į vietą nuvykti pasižiūrėti kad daug kur šaligatvių net nėra, o jei ir yra tai kokia 1 m pločio ir surgiuvę. Atvyktų į Antakalnį tai aš jiems tiek prirodyčiau ir tiek išaiškinčiau, kad nežinau ar dienos pakaktų, o po to matomai jie arba neturėtų kur iš gėdos dėtis (jei tokios turi) arba nuracionalizuotų, kad čia viskas gerai, ir toliau į trąsą su savo svaigimu...

              Bet žinoma, kad parodyti savo nuovokos ir IQ lygį dar paporins apie tai, kad „Pėsčiomis kirsti važiuojamąją dalį galima tik per perėjas, o kur jų nėra – sankryžose pagal šaligatvių arba kelkraščių liniją. Kertant važiuojamąją dalį draudžiama naudotis mobiliuoju telefonu ir būtina apsidairyti, o einant tamsiuoju paros metu taip pat privalu dėvėti atšvaitą.'', nes matai mes ne tik 4 metų lėliukai, bet ir reikia užsivilkti riterio šarvus, įjungti oro pavojaus sireną bei iškviesti policijos eskortą kertant gatvę. O šioji moteriškė (matomai su visa įstaiga) - infrastruktūros Pranašė, kuri, be kita ko, itin mumis susirūpinusi...

              Ar ji žino kokia jos lytis?..
              Paskutinis taisė spekas; 2024.09.06, 11:53.

              Comment


                Parašė romm Rodyti pranešimą
                Naujas šaligatvis Salotės g. (ties keliomis tvoromis nutrūksta).
                Klasikinis "susibangavimas" ties kiekviena įvaža. Nujaučiu dar prie kiekvienos iš jų įrengs įspėjamuosius paviršius silpnaregiams iš abiejų pusių

                Comment


                  Užmačiau feisbuke postą, kuris gerai iliustruoja pėsčiųjų eismo būklę mieste ir savivaldybės požiūrį į pėsčiuosius.

                  Veiksmas ties Subačiaus 104

                  Click image for larger version

Name:	Capture3.JPG
Views:	141
Size:	46,1 kB
ID:	2151870

                  Click image for larger version

Name:	Capture5.JPG
Views:	142
Size:	163,4 kB
ID:	2151871

                  Comment


                    Grubiai pamatavus, siauriausiose vietose tarp sklypų yra bent 9 m. Gatvė C kategorijos tad juostos plotis min 3 m turi būti. Reiškia jau dabar galima turėti dvi juostas ir abipus šaligatvius po 1,5 m.

                    Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	141
Size:	82,8 kB
ID:	2151873

                    Šiose foto užimta valstybinė žemė (yra ir daugiau vietų kur užimta, bet ne visur, atrodo, reikėtų šalinti, kad nutiesti šaligatvius):

                    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	141
Size:	194,0 kB
ID:	2151874
                    Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	139
Size:	173,1 kB
ID:	2151875

                    Comment


                      Infrastruktūros temoje parodžiau kaip svarbu užbaigti tiesti trūkstamą Subačiaus atkarpą, ypač turint mintyje kaip padidės eismo srautai (pėstieji, žinoma, jų dalis) baigus statyti Manufaktūrų kvartalus.

                      Click image for larger version

Name:	Capture4.JPG
Views:	141
Size:	138,0 kB
ID:	2151877

                      Comment


                        C kategorijos gatvės minimalus koridoriaus (raudonųjų linijų) plotis - 20 metrų. Ši problema buvo spręsti numatyta bendrajame plane, bet kaip matome niekam neįdomus šis klausimas, paprasčiau yra palikti kaip yra ir kažką asfaltuoti.

                        Comment

                        Working...
                        X