Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė jan Rodyti pranešimą

    Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
    Vat su šiuo teiginiu sutinku, tačiau kokia gi bauda už tokį pažeidimą? Įspėjimas.
    Ir, jei jau bausti, tai bausti reiktų kone visus važiuojančius žiedu, nes turbūt nerastume nei vieno blaivo vairuotojo, kuris šio reikalavimo laikytųsi.
    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-04-22 203205.jpg Views:	1 Size:	446,4 kB ID:	2125765

    Tačiau kokią gi žinią tai duoda mūsų analizuotam atvejui dėl nesuprantamos paskirties užvažiuojamų paviršių tame kieme? Kad ant jų užvažiuoti būtina!
    Paskutinis taisė KEdas; 2024.04.22, 20:35.

    Comment


      Parašė jan Rodyti pranešimą

      Žiede kaip ir bet kokiam kitam vienpusiam kelyje nenustoja galioti taisyklė 119. Vairuotojas privalo važiuoti kuo arčiau dešiniojo važiuojamosios dalies krašto.
      Šiame pranešime, kurį palaikino KEdas iš esmės rašoma tas pats, kas maništkiame 107. Paryškinu:

      KET:
      107. Kai dėl savo gabaritų ar kitų priežasčių transporto priemonė negali pasukti (apsisukti) iš kraštinės padėties, sukti leidžiama ir ne nuo važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto, jeigu tai nesukliudys kitoms transporto priemonėms ir nesukels pavojaus kitiems eismo dalyviams.

      Ta "kraštinė padėtis" ir yra tas "bortas kuo dešiniau", taip pat kairėje esantis bortas toje saloje, kur jau aiškiai yra kitos medžiagos paklotos, na beveik kaip tas bortas skiriantis veją.

      Esmė yra tokia, kad tiesiog parodytas žiedas yra įrengtas ne pagal taisykles. Čia, kaip Anton'as įrengė 2 žiedukus Naujamiesty. Tos salos bortai privalo būti 3–7 cm aukštyje, o pats "centro blynas" dar kartą pakeltas. Tada ta KET 107. įvardinta "kraštinė padėtis" bus aiški fiziškai ne tik dešinėje, bet ir kairėje.

      Ploblema su ta "juostele" kieme, kad ten irgi bortas nėra bent 3 cm aukščio, nors taisyklėse šoninių juostų nenagrinėjau, bet tas pateiktas mano antras pavyzdys iš Kirtimų g. žieduko, rodo, jog ten tiek centras, tiek šonas truputį pakeltais bortais.
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Paco g naujienos.

        P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.

        Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.

        Comment


          Mintis šalia diskusijos - gal jau verta įvairių miestų "šaligatvių, pėsčiųjų ir dviračių takų" temas apjungti į viena sub-temą ?

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą
            Paco g naujienos.

            P. Stelmokas sakė, kad brėžiniai perduoti Susisiekimo Paslaugos vertinimui - turėtų užtrukti gal kokią savaitę. Sakė kai jie įvertins ar galima atlikti / sutinka su prašymais atvaizduotais brėžiniuose, man praneš ką jie sakė.

            Tuo metu buvau Paco g. ir matau, kad jau pastatytas naujas šaligatvis ties Paco 13 namu. Gerai tai, kad toje atkarpoje nėra poreikio perkelti bortą, tad tegu daro. Jei matysių, kad kitose vietose daro darbus ir reikia perstatyti bortus, bet man nieko nepraneš ar atsižvelgė į prašymus - turiu idėjų ką daryti.
            is tikruju stebina, labai nustebsiu jei jie nepasius tave tiesiog kuo toliau kad "netrukdytum dirbti, kas tu toks, ar turi diploma"

            Comment


              Tauro g. tvarkomo šaligatvio atkarpa. Ar kas nors gali paaiškinti, kam palikta šita purvyno juosta arčiau važiuojamosios dalies?

              Paskutinis taisė John; 2024.04.24, 00:55.

              Comment


                Gal bandys įkišt vieną eilę krūmų?

                Comment


                  Gal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Gal bandys įkišt vieną eilę krūmų?
                    Nu kad labai jau siaura ta juostelė, kad ten tilptų krūmai. Tiesa, panaši, nors šiek tiek platesnė, juosta yra toliau viršuje ant seno šaligatvio, ten auga medžiai. Tai nebent jie bandys sodinti medžius?

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Gal Aksvaldas planuoja čia kokią tvorelę (pėsčiųjų saugumas ir t.t - "geroji praktika") įkalti? O kaip žinia į purvą lengviau kalasi, nei į betonines plyteles.
                      Realiai ten reiktų dvigubo aukščio autostradinių crash barjerų, matant kokiais greičiais į tą posūkį įskrenda dažnas lenktynininkas. Kitu atveju, ten neišvengiamai bus aukų.

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Realiai ten reiktų dvigubo aukščio autostradinių crash barjerų, matant kokiais greičiais į tą posūkį įskrenda dažnas lenktynininkas. Kitu atveju, ten neišvengiamai bus aukų.
                        Galima ir subtiliau pasielgti. Pakabinti kamerą, uždėti ženklą "radaras" ir tuomet visi kaip patys drausmingiausi vairuotojai važiuos -10 km/h nuo ten leistinų 40 km/h.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Nu kad labai jau siaura ta juostelė, kad ten tilptų krūmai. Tiesa, panaši, nors šiek tiek platesnė, juosta yra toliau viršuje ant seno šaligatvio, ten auga medžiai. Tai nebent jie bandys sodinti medžius?
                          Abejoju. Medžiai ir čia augo iki darbų. Lieku prie krūmų vienos juostos.

                          Comment


                            Laiptelių 'kokybė'
                            Click image for larger version

Name:	P40411-175232.jpg
Views:	862
Size:	2,78 MB
ID:	2126018

                            Comment


                              Mano irgi neblogi. Bandyta ir taisyti.

                              Click image for larger version

Name:	20231122_080340.jpg
Views:	821
Size:	2,65 MB
ID:	2126032

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                Abejoju. Medžiai ir čia augo iki darbų. Lieku prie krūmų vienos juostos.
                                Tada STR neatitiks, nes neliks ne tik apsaugos zonos minimalaus pločio šaligatviui, bet net į vidų augs. Kita vertus, stovi stulpas toliau, tai ten lieka 3 plytelės, t. y. jau net dabar neatitinka STR.

                                John dėl atitvarų manau teisus. Tik ne dėl pėsčiųjų statys, o dėl mašinistų. Įsivaizduokit pažiūrėję į foto – priekinis stiklas gautų tiesioginį smūgį į tilto atramą, o kapotas palįs po konstrukcija ir dar spaustų "mašinos salono turinį" žemyn...

                                Dėl laiptų prie buvusio pašto – FB vienas komentavo, kad čia dėl naujosios druskos (iš Maroko?). Tarsi ten kažkokie reagentai (chemija) labai graužia betoną.
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Tauro g. tvarkomo šaligatvio atkarpa. Ar kas nors gali paaiškinti, kam palikta šita purvyno juosta arčiau važiuojamosios dalies?

                                  Pirma mintis - palikta krūmams. Jei tai padarys bus dar vienas nusikaltimas prieš miestą, nes krūmus sodinant juos reikia atitraukti nuo keitosios dangos 60 cm iki kelmo, jei gerai pamenu. Sodinimo taisyklėse berods yra šis skaičius. Ir jis yra teisingas, nes krūmai maždaug tiek nusvyra į abi puses, tad įsivaizduokit kas čia dėsis...

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                    Vokiečiai naudoja pagrindams ir trinkelių siūlėms specialius mišinius, kas labai sutvirtina trinkelių konstrukciją ir "suriša" jas. Pavyzdžiui, Mapestone ar Romex gaminiai, juos tiekia ir Lietuvoje.
                                    Bet pas mus geriau matyti mažą statybos kainą, nei ilgalaikėje perspektyvoje turėti tvirtą, kokybišką ir ilgaamžę konstrukciją bei dangas.
                                    Taip, teisingas pastebėjimas. Taupoma ir iš anksto "pasirašoma" ant garantinio remonto 5 metus, o paskui - tai miesto problema. Naudojant teisingą grindinio montavimo sistemą šių problemų galima būtų išvengtii. Rekomenduoju paskaityt plačiau apie MAPESTONE SYSTEM: https://sa.lt/mapei-mapestone-patiki...s-grindiniams/

                                    Ši sistema jau panaudota Studentų skvere, Vienybės aikštėje (bet tik apatinėje dalyje, viršutinėje, užlipus laiptais, prie pat BLC sumontuota standartiškai ant atsijų ir iš karto matomas akivaizdus skirtumas), šiuo metu montuojama dar keliuose reprezentaciniuose objektuose Lietuvoje. Taip pat vis daugiau kelininkų naudoja automobilių žieduose, nes pavargo nuo išbyrėjusių trinkelių po pirmos žiemos.
                                    Žinoma, kainuoja daugiau nei montavimas ant atsijų, bet ir rezultatas - kito lygio.
                                    Paskutinis taisė |ViRuZO|; 2024.04.28, 12:29.

                                    Comment


                                      Fermentų g. naujo šaligatvio darbų kokybė. Šaligatvis ne tai kad trupa kaip vaflis, bet trupa į fakin miltus









                                      Prie to paties. Ant šaligatvių supiltos atsijų krūvos. Jos ten guli jau mažiausiai apie mėnesį
                                      ,



                                      Tas pats Stasylų g.


                                      Comment


                                        Dar kartą grįžtant prie temos, kodėl "nauji" (2015-) Vilniaus šaligatviai tokios apgailėtinos kokybės ir kai kuriais atvejais sulūžta į šipulius nepraėjus net kelioms savaitėms po jų pastatymo. Kalbėjau su vienu pažįstamu, kuris savo laiku jaunystėje uždarbiaudavo dirbdamas šaligatviu klojėju. Dabar irgi pats organizuojasi ir supervaizina visus įmanomus su statybomis susijusius darbus. Paklausinėjau, dėl kokių priežasčių tokia bloga situacija su Vilniaus šaligatviais, parodžiau keletą nuotraukų. To mano pažįstamo nuomonė buvo gana vienareikšmiška: blogi pagrindai. Galbūt ir pačios plytelės pagamintos blogai, bet faktas, kad pagrindai Vilniuje yra daromi blogai.

                                        Pora nuotraukų pailiustravimui.

                                        Panerių g. dabar tvarkomas šaligatvis. Pagrindo viršutinis sluoksnis yra paprasčiausias smėlis. Pasak mano pažįstamo "haha, čia tikrai pataupė"


                                        Čia ardomas ~20xx metų Zuokmečio šaligatvis. Pagrindo viršutinis sluoksnis ne smėlis, o atsijos. Specialiai pakasinėjau, ten tikrai geras sluoksnis atsijų. Mano pažįstamas užtikrino, kad čia gerokai rimčiau atrodo


                                        Tai panašu, kad VMS eilinį kartą krachaborina ir daro pigų šūdą, kuris iškart sulūžta. Labai liūdna

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Tai panašu, kad VMS eilinį kartą krachaborina ir daro pigų šūdą, kuris iškart sulūžta. Labai liūdna
                                          Viskas tik dėl to, kad daro pagal schemas, o ne pagal projektus.
                                          Kaip kitoje temoje minėjau - siekia kiekybės, o ne kokybės. Tas puikiai matosi mero FB postuose ir kažkokių rekordų siekimu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X