Parašė Arunasx
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/339221
Viskas suchujarinta, bet sutvarkys per metus, chill seniuk.
- 12 patinka
Comment
-
Čia ne kampo o tarpinės tarp kėdės ir vairo problema. Reikia pastatyti vietoj to žolyno akmenis kokius ir tegu mokosi kad vairas pasisuka daugiau nei centrimetrą. O paskutinėje nuotraukoje tai panašu tiesiog šiaip nepataikė ir tiesiai per žolyną važinėjo. Sukti pradėjo jau dviračių take. Beje iš sniege išvažinėtu vėžių matosi kad lengvai galima susisukti neužvažiavus ant purvyno.
- 2 patinka
Comment
-
Nesakyčiau, jog tik tarpinės problema. Ten darbo dienomis būna automobiliais užstatyta kita gatvės pusė ir taip susiaurinamas pravažiavimas. Bet nesisielokite, rekonstruota gatvė dar nėra perduota miesto valdymui. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/331648
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimąNesakyčiau, jog tik tarpinės problema. Ten darbo dienomis būna automobiliais užstatyta kita gatvės pusė ir taip susiaurinamas pravažiavimas. Bet nesisielokite, rekonstruota gatvė dar nėra perduota miesto valdymui. https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/331648
Comment
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimąKapsų g., jau pareportinta.
Comment
-
Aš Upės g. nuo CUP iki Forum Palace reportinau, tai gal ne taip, bet panašiai buvo, perdarė nemažą atkarpą, tai kaip ten nesuėjo, nesueis ir Naujininkuose. Esmė ne rajone, o praktiškai daugumoje Vilniaus vietų. Čia toks jausmas, kad darbininkai pirmą kartą susidūrė su šaligatvių klojimo technologija, nes pridėjus kokį baslį, ten per tokį plotį nemažas bangavimas gausis.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Azure Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokie bordiūrai, žiūrint iš šaligatvio ir pėsčiojo perspektyvos, apskritai legalūs?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokie bordiūrai, žiūrint iš šaligatvio ir pėsčiojo perspektyvos, apskritai legalūs? KEdas"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tokie bordiūrai, žiūrint iš šaligatvio ir pėsčiojo perspektyvos, apskritai legalūs? KEdas
68. [...] visose pėsčiųjų perėjimo per kelią (gatvę) vietose aukščio skirtumas tarp pėsčiųjų tako (šaligatvio) ir važiuojamosios dalies turi būti ne didesnis kaip 2 cm [...]. Bordiūras turėtų būti stačiakampis. Užapvalinto bordiūro spindulys turėtų būti ne didesnis kaip 10 mm.
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
2017-ais panaikino šį reikalavimą:
Dabar beveik legalu, kiek legaliais galima laikyti projekto kaitaliojimus be derinimų...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O bordiūro aukščiui nėra jokių reikalavimų? Ten, sprendžiant iš akies, kokie geri 3-4cm.
37.12. važiuojamoji dalis nuo kitų gatvės elementų atskiriama bordiūru, kurio aukštis A, B, C kategorijos gatvėse 15 cm.
116. Statant automobilius statmenai arba kampu važiuojamajai daliai, bortas, atskiriantis automobilių stovėjimo vietas nuo šaligatvio ar vejos, turi būti įrengiamas 8 – 10 cm aukštyje.
Comment
-
Priminimas ir žvilgtelėjimas atgal.
Pamenate kai praeitais metais buvo pastebėta, kad Vilniaus 2023 biudžetas augo apie 200 milijonų ir pasipiktinau, kad, švelniai tariant, neskiriama pakankamai pinigų bent jau šaligatviams, kurie netaisyti apie 50 metų, buvo forume sakoma, kad arba ,,infliacija visuos 200 milijonų suvalgė'', arba ,,iš ko atimti (pinigus)?''?
Tai kai šiais metais sužinojome, kad iš 2023 biudžeto nepanaudotų liko 72 milijonai tai dabar šie argumentai nebetenka galiojimo. Ir dar reikia pridėti, kad biudžetas 2024 metams paaugo apie 90 milijonų.
Ar dar atsiras kokių argumentų kodėl šaligatviams eilinį kartą per 50 metų nėra pinigų?
- 6 patinka
Comment
Comment