Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Rašau iš Migracijos d.. Šįkart ėjau iš kito pusės. : D
- 2 patinka
Comment
-
Eilinis savaitės pabaigos Grindos pasigyrimas apie miesto niokojimą ir pinigų švaistymą
Noriu tiesiog išsaugoti, kad vėliau pamatytume baisius 2023 metus
Tako plotis neįsivaizduoju koks ir kam toks skirtas...
Šv. Stepono gatvė
5 min google maps pavyzdžiai iš Europos:
Krokuva: https://www.google.com/maps/@50.0606...6656?entry=ttu
Budapeštas: https://www.google.com/maps/@47.4981...8192?entry=ttu
Ostrava: https://www.google.com/maps/@49.8359...6656?entry=ttu
Paskutinis taisė Kaid; 2023.10.20, 12:49.
- 15 patinka
Comment
-
"Šaligatvio" plotis pakankamas priparkuoti mašinai netrukdant normaliems bachūrams pravažiuoti. https://maps.app.goo.gl/ghpfGiHv3BNWvMY86
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Rašau iš Migracijos d.. Šįkart ėjau iš kito pusės. : D
Tekstinė citata iš Tvarkau miestą (pranešimas nebepasiekiamas puslapyje):
2018-06-14 18:58:28
"Vytenio g. 20, Vilnius 03229, Lithuania
Beveik visoje Vytenio g. atkarpoje tarp T. Ševčenkos ir Naugarduko g. automobiliai statomi prie pat pastatų. Nepaliekama jokios erdvės pėstiesiems. Tenka eiti važiuojamaja dalimi. Sukeliama avarinių situacijų. Prašau organizuoti kitokį stovėjimo būdą (lygiagrečiai važiavimo krypčiai arba dalinai, o ne pilnai, ant šaligatvio) ir atlaisvinti praėjimą pėstiesiems.
2018-06-19 15:24:07
Dėkojame už Jūsų pastabą dėl automobilių statymo būdo keitimo.
Automobilių stovėjimo vietos Vytenio g. lyginių numerių pusėje tarp T.Ševčenkos ir Naugarduko g. įrengtos neatskiriant stovėjimo vietų nuo šaligatvio. Informuojame, kad yra numatyta palaipsniui keisti automobilių statymo būdą, įrengiant automobilių stovėjimo vietų ribotuvus taip, kad būtų paliekamas pėstiesiems pakankamo pločio praėjimas."
54.675720,25.264935
"Eismo organizavimas"
Išnagrinėta
- 4 patinka
Comment
-
Žinote, po šių metų fiasko su 40 milijonų skyrimu ištisiniam asfaltavimui, pagalvojau - jei už 10 mln galima nutiesti apie 140 km 1,5 m pločio šaligatvio, tai keturis metus iš eilės iš biudžeto skyrus po 10 mln būtų galima nuteisti apie 550 km šaligatvio. Man atrodo tokio kiekio užtektų vieną kartą baigti agoniją su šaligatviais?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, nebent irgi tiestum be projektų, kaip dabar vykdomas asfaltavimas.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąOžkiniuose naujus šiukšlių konteinerius pastatė. Foto iš uždaros gyventojų FB grupės.
Comment
-
Šiandien pravažiuodamas mačiau kad šaligatvio atkarpa prie Antakalnio žiedo tarp Žirgo ir Žirgo gatvių pagaliau sutvarkyta. Kuo toliau, tuo man labiau patinka Benkunskas - buvo vienas šlykščiausių šaligatvių Vilniuje.
Dabar beliko sulaukti kol sutvarkys šaligatvį prie Antakalnio stotelės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąŠiandien pravažiuodamas mačiau kad šaligatvio atkarpa prie Antakalnio žiedo tarp Žirgo ir Žirgo gatvių pagaliau sutvarkyta. Kuo toliau, tuo man labiau patinka Benkunskas - buvo vienas šlykščiausių šaligatvių Vilniuje.
Dabar beliko sulaukti kol sutvarkys šaligatvį prie Antakalnio stotelės.
ech, per anksti apsidžiaugiau.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTaigi 40 limonų suėjo eksfaltavimui. Asfaltuojama net gan geros būklės gatvės...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimąVilnius. Antokolskio gatvės antroji arka. Vaizdas nuo Stiklių gatvės pusės, tolumoje - sugriauta pirmoji arka. 1944 m. rugpjūtis. Fot. Janas Bulhakas. Pastatai apdegė 1944 m., namai už arkos nugriauti po karo, jų vietoje suformuotas kiemas.
M. Antokolskio gatvė | Eksponatai ir vertybės | Limis
- 2 patinka
Comment
-
Gerbiamieji žinovai, ar gali kas nors paaiškinti šitą lietuviško "planavimo" fenomeną, kuomet ar tai už verslo pinigus sutvarkoma infrastruktūra, ar už miesto (mokesčių mokėtojų) pinigus ji tvarkoma ir "planavimo genijai", geriausi gudriausi lietuviškieji vadybininkai sugalvoja daryti plėtros projektus būtent ten, kur visai neseniai buvo pagal projektus atnaujintos dangos, sutvarkytos probleminės vietos tiesti naujus elektros kabelius, didinti galią ir pan., o paskui prieš tai atnaujintuose atkarpuose "atstatymo" darbais tvarkomi šaligatviai, kai jau bus pažeistas plytelių/trinkelių integralumas ir po kurio laiko pasijaus, kad viskas nelygiai, ar iš vis sukrenta ir būna eilinis š. Nuoširdžiai nesuvokiu šito dalb*jo*izmo, kuris, panašu, niekam nerūpi. Idiotai be prošvaisčių.
https://www.eso.lt/lt/verslui/elektr...tros-wcmc.html
- 8 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Gal žinote kas ir kokiu laikotarpiu tokius šaligatvius įrengė? Man norisi išsiaiškinti girdint paveldosaugininkų teiginius apie norimus sutvarkyti senamiesčio šaligatvius juos sulyginant su važiuojamaja dalimi, kad negalima sulyginti, nes ''paveldas''. Čia sovietinis paveldas ar ne? Jei ne sovietinis - kada maždaug jie įrengti ir kieno? Iš anksto dėkoju jei kas žinote.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Gal žinote kas ir kokiu laikotarpiu tokius šaligatvius įrengė? Man norisi išsiaiškinti girdint paveldosaugininkų teiginius apie norimus sutvarkyti senamiesčio šaligatvius juos sulyginant su važiuojamaja dalimi, kad negalima sulyginti, nes ''paveldas''. Čia sovietinis paveldas ar ne? Jei ne sovietinis - kada maždaug jie įrengti ir kieno? Iš anksto dėkoju jei kas žinote.
Siaip kaip ir tikrai rase cia paziurejus tema Vilnius iki 1918 puikiai matosi, kad absoliuti dauguma saligatviu buvo mediniai viename lygyje su gatve per grioveli. Butent tie, kuriuos dabar KPD taip "saugo". Taigi taip, jie pasirinko "saugoti" 20 amziaus tarpukario laikotarpi. Ta laika, kai beveik nebuvo dar nei automobiliu, nei kas maise vaikscioti viduryje gatviu. Tai jei taip, tegu uzdraudzia automobiliu eisma tomis "saugomomis" gatvemis.
Pvz cia:
Žydų gatvė Vilniuje. 1917 m. Fot. Augustas Heeras
Puikiai matosi, kad saligatvis atlikdavo visiskai kitokia funkcija. Tai maza siaura erdve priesais nama, realiai nera labai skirta vaiksciuoti pestiesiems ir mamoms su vezimeliais ir baidytis pralekianciu 50 kmh vezimu. Kazkur reikejo padaryti vandens nuvedima (o anksciau gal ir srutu) nuo gatves ir ta darba atlikdavo du grioviai. Aisku tie grioviai negalejo buvo visiskai prie namo pamatu (kad neuzlietu rusiu, pvz), tad likdavo sioks toks tarpas tarp gatves ir namu (cia mano isvedziojimai, ne istoriniai duomenys). Ilgainiui sitas tarpelis ir pasidare siuolaikiniu saligatviu.
Kaip matote zmones naudojasi patogiausia gatves teritorija. Paskui atsiradus "naujoviskiems" borteliams matyt daug kur buvo perdaryta danga, tie tarpeliai prie namu pakelti ir uzkloti plytelemis, o vanduo nuo gatves vidurio, kuris buvo zemiau, vistiek negalejo prateketi prie pamatu, kas visus tenkino, nes tie grioviai nera labai praktiski, juos ziema uzkloja sniegu ir galima kojas susilaizyt ir siaip nera saugus. Bortai siuo atveju turbut geriau.
Bet paskui Senamiestyje atsirado automobiliai ir jie uzeme visas gatves. O zmones nutreme i tas vat technines dalis prie pat namu sienu. Nors esant dabartinems technologijoms ir lietaus nuvedimo tinklui absoliuciai nera reikalo tureti tokius griovius ar gatves atskirima nuo namu 15 cm nuzeminimu per borta. Geras pavyzdys dabartine Pilies g. Ten padaryti sonuose mazesni nuzeminimai ir ju visiskai pakanka. Realiai vanduo vistiek teka ne jais, o jie atlieka labiau istorine funkcija. Visas grindinys viename lygyje ir zmones kaip ir anksčiau, naudojasi visa gatve.
Kenkejai is KPD saugo gi tarpukario / sovietinius bortus, bet nesaugo gatves funkcijos, kuri nuo to tarpukario visiskai pasikeite.
- 8 patinka
Comment
Comment