Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gangstarr Rodyti pranešimą

    Per tvarkau miestą šita problema užregistruota.

    .
    Kokia problema? Kad kampai statūs?

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

      tą patį Zuoką kuris užleido šaligatvius iki tokio lygio?
      Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.
      Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.

      Comment


        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
        Bet bent jau nesvarstė dūmų kamuoliais besispjaudančių autobusų per Vingio parką paleist.
        T.y. kad šimtai senų automobilių su euro 4 standartu (vidutinis Lietuvoje registruotų automobilių amžius siekia 15 metų, kas yra euro 4), kasdien važinėjančių į Vingio parką jums nekliūna, bet čia primeskite, pravažiuos trys nauji autobusai per valandą su nauju euro 7 ir jau bus katastrofa? Primenu kad nauji euro standartai išmetamąsias daleles sumažina ne procentais, o kartais.

        Visiems ne vilniečiams - Vingio parkas, kur trys nauji autobusai per valandą sukels katastrofą:

        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-21 100451.jpg
Views:	354
Size:	512,8 kB
ID:	2077427

        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tarp Zuoko ir Vileiko buvo ir daugiau merų.
        Dabar jau antras netgi ir po Zuoko.
        Mano nuorodose subirę šaligatviai 2012-tais, o abonentas sėdėjo meruose 2000-2003, 2003-2007 ir 2011-2015. Koks vargšas zuokas pasirodo, kažkas nuo 2007-tų per penkis metus jam visus prieš tai buvusius idealius šaligatvius sugriovė. Ot niekadėjas, net prie prezidentūros pasistengė:

        Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	345
Size:	356,2 kB
ID:	2077428

        Upd - gaunu taisyti komentarą nes forumas gadina nuorodas. Gal kažką darau neteisingai, nežinau.
        Paskutinis taisė Maalinauskas; 2023.09.21, 10:07.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

          Kokia problema? Kad kampai statūs?
          Nėra šaligatvio bortelių. Po žiemos šoninės plytelės susmigs kampu į žemę.

          Comment


            Čia vadinasi ,,pėstieji, užsikruškit.''.

            Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1296
Size:	103,6 kB
ID:	2077982

            Comment


              Mildos g ištisinio asfaltavimo epas yra puiki iliustracija kas būna kai ignoruoji principą ,,Daryk gerai arba išvis nedaryk.''. Kaip jau esu minėjęs, čia darbų išvis nereikėjo net pradėti be gatvės paslinkimo link miško (kur platūs ardai žolės), gatvės vos vos paplatinimo, šaligatvių išdėstymo pakeitimo ties daugiabučiais ir dar kur reikia ir taip toliau...

              Comment


                Moka Dumalakas ir normalesnių straipsnių parašyti - Baisisi ištrupėjusiomis Vilniaus gatvėmis: kur jūs tai matėte normalioje valstybėje?
                Šalia Prezidentūros esančioje S.Skapo gatvėje gyvenanti Irena Skripetienė pasakojo, kad per dieną po kelis kartus mato užkliuvusius už netvarkingų trinkelių ir klupinėjančius turistus.

                Siaubingas ir Liejyklos gatvės šaligatvis šalia Prezidentūros, o Šv.Jono gatvėje tebėra sovietinės bent trijų dydžių ir atspalvių trinkelės. O juk tai – gatvės pačioje miesto širdyje.

                Bet savivaldybė giriasi, kad remontuoja miesto pakraštyje esančią Panerių gatvę, kur reta praeivių, o vicemerė Donalda Meiželytė aiškina, jog suremontuoti Senamiesčio šaligatvius – ilgas ir sudėtingas procesas.

                Bet vicemerė skėsčiojo rankomis sakydama, kad be Kultūros paveldo departamento pritarimo gali Senamiestyje pakeisti daugiausia 2–4 kvadratinius metrus trinkelių. Mat Vilniaus senamiestis yra kultūros paveldo teritorijoje, todėl keičiant kelių dangą būtina rengti techninius projektus, gauti leidimus, o tam reikia laiko.

                Kitas savivaldybės atsikalbinėjimas – Senamiestyje yra gerokai per 100 gatvių, kurių daugelis grįstos senovinėmis trinkelėmis. Tokių gatvių remontas esą reikalauja ypač didelių finansinių ir laiko išteklių.

                Kad tai prasilenkia su tikrove, nesunku įsitikinti minėtose Liejyklos, S.Skapo ar Šv.Jono gatvėse, kuriose suskilinėjusios, kreivos trinkelės – sovietmečio.

                Comment


                  Jeigu vicemerė Donalda, tai viskas aišku.

                  Comment


                    Šaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
                    Attached Files

                    Comment


                      O kam ten tos parkingo vietos?? Už kampo, Vytenio g. jų tiek, kad ir vežimu vežk

                      Comment


                        Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
                        Šaligatvis ties Kauno g. 32A (https://citify.eu/lt/) Ties sankryža su Vytenio g. šaligatvis gražiai sueina viename lygyje su įėjimais į komerciją, tačiau toliau nuo sankryžos šaligatvis palei gatvę iškyla aukščiau. Manyčiau būtų buvę tikslinga įrengti ir 1-2 automobilių sustojimo vietas palei Kauno ar Vytenio gatvę komercijos aptarnavimui.
                        Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.

                        Comment


                          Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)

                          1. Takas nuo Vienaragių st. iki Kauno g. siauras, su stulpais ir priparkuotais paspirtukais. Danga neeilinė Vilniui, atrodo gražiai ir kokybiškai.

                          2. Vienaragių stotelė. Apstatyta kuom tik įmanoma. "Vazonai "bus skirti tik augalams, nes visi pripildyti dirvožemiu, mačiau kaip vyras atėjęs į stotelę, norėjo pasidėti tašę ant vazonų, bet pamatės dirvožemį, persigalvojo.

                          3.

                          4. Kažkodėl susodinę krūmus sugalvojo dar kabelį kažkokį permesti. Atramos atitinkamos - su rūdimis.
                          Visos patalpos pirmuose aukštuose jau veikiančios, kiek tenka važiuoti pro čia, visada pilna žmonių.

                          5. O čia pasirodo buvo bendras pėsčiųjų-dviračių takas
                          Įvažiavimas į parkingą išskirtas kitokiomis trinkelėmis ir spalva, įrengti įspėjamieji paviršiai, galima suprasti, kad automobiliams pirmumas.

                          6. Kol nėra Švitrigailos g. 30 pastato - tol purvo parkavimo aikštelė...

                          7. ... su šlogbaumu. Dangos taip pat išskirtos.

                          8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom

                          9. Visos geriausios praktikos vienoje vietoje.

                          10. Dar buvo sutvarkyta dalis Naugarduko g. tako. Žiauriai per siauras, visi vos telpa.

                          11. Ir niekaip nesuprantu, kam A juostoje palieka įvažas stotelėse. Dabar supratau. Kad sugedę automobilai turėtų, kur sustoti.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)

                            8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom
                            Nelabai suprantu, VMS sugalvojo naudoti tuos olandiškus bortus įvažaivimuose, bet iki šiol visus projektus įskaitant ir šį tvirtino su palankiausiais bortais automobiliams. Pėsčiųjų ėjimui patogus plotis ne visas išnaudojamas dėl atsikišusio borto. Įdomi filosofinė transformacija. Ar tai reiškia, kad VMS savo nuožiūra visokiuose "siaurinamose humanitarinėse gatvėse" tik patiems rekonstruojant naudos tuos mašinas pristabdančius bortus?

                            Aišku, ir toliau nesuprantu, kodėl nenaudoja to paties granito 45° bortų, kaip Gedimino pr., kurie nei kiek nesiaurina pėsčiųjų tako ir taip pat yra vos žemesni, kaip tie olandiško tipo

                            Galim sakyti, Švitrigailos g. darė greitesnius išsukimus iš gatvės, kad nestabdyti eismo, bet tokie įvažiavimai ir užkampyje, kaip Lietaus g., kodėl pastarojoje nenaudojo 45° bortų, kol dar nebuvo pradėti naudoti olandiški?
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                              Nereikia, tokie parkingai tiesiai is pagrindines gatves labai negraziai stabdo trafika, yra ziauriai unfriendly pestiesiems. Plius 1-2 stovejimo vietos nepakeicia visiskai NIEKO.
                              Na turiu omenyje turėti porą vietų iškrovimui, komercijos aptarnavimui, keleivių paėmimui. Nebūtinai iš Kauno g., galima ir iš Vytenio g. Kita vertus, jei būtų buvę pasinaudota proga juostas padaryti juostas pagal STR, atsirastų per akis vietomis parkavimui ir pėstiesiems ar tiesiog žaliąjai erdvei. Tačiau kažkodėl buvo nuspręsta palikti beveik 4 m pločio juostas Kauno g. bei 14 m pločio 2 eismo juostų važiuojamąją dalį D kategorijos Vytenio g. Be to, dar ir uždėtas sustoti draudžiantis ženklas. O kitoje Vytenio g. pusėje prie kito rekonstruoto objekto paliktas statmenas parkavimas sumažinant gatvės dalį pėstiesiems iki apsurdo.
                              Attached Files

                              Comment


                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą

                                5. O čia pasirodo buvo bendras pėsčiųjų-dviračių takas
                                Įvažiavimas į parkingą išskirtas kitokiomis trinkelėmis ir spalva, įrengti įspėjamieji paviršiai, galima suprasti, kad automobiliams pirmumas.
                                Tiesiog nesuprantama, kaip tokiame take gali stovėti šitas ženklas. Ten net pėstiesiems vietos trūksta... Reikia kreiptis, kad jį nukabintų, nes atrodo kaip pasityčiojimas.

                                Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                8. Įvažiavimai tako lygyje, bet svarbiausia nebuvo užmiršta latakų išvesti tiesiai pėstiesiems po kojom
                                Jei pastebit, toje vietoje sovietmečiu buvo padarytas važiuojamosios dalies išplatėjimas neva kažkokiai tai lėtėjimo juostai posūkiui į Naugarduko gatvę. Tai, aišku, jį paliko, nors jis visai nereikalingas, bet va, VT juosta čia platesnė nei kitur Švitrigailos g. Kitas nefunkcionalus išplatėjimas priešingoje gatvės pusėje prie ankstesnės valdžios buvo panaikintas.

                                Apibendrinus – norėjom kaip geriau, išėjo – kaip visada. Be tvarkos, be standartų, be kontrolės. Apgailėtina.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  Na del nesamoningu ivazu, tai nezinau ar sita vieta galima kazkaip perspjauti. Dabar idejo ir granito bordiurus. Nors sustoti aplink ir autobusams ir siaip masinoms vietu belekiek. Autobusai turi savo parkinga palei gatve prie Operos teatro kriokliu, o masinoms yra nemazas Operos parkingas.

                                  Click image for larger version

Name:	20230919_174318.jpg
Views:	1435
Size:	1,97 MB
ID:	2079381

                                  Numanau kad sovietmeciu cia buvo VT stotele ir aisku ivaza taip ir paliko per N "paprastuju remontu". Na o dabar dar ir iformino i granita. Medziai salia leisgyviai, nes dedant naujus bortus greiciausiai pakapojo ir saknu. Ivaza palikt aisku buvo svarbiau.

                                  Comment


                                    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                    Sutvarkė takus Švitrigailos g. palei Cyber City (Švitrigailos g. 32)

                                    11. Ir niekaip nesuprantu, kam A juostoje palieka įvažas stotelėse. Dabar supratau. Kad sugedę automobilai turėtų, kur sustoti.
                                    Vien jau silpnaregių vedimo paviršius turėtų uždegti raudoną lemputę, nes pagal jį takas kažkodėl padaro posūkį ir dingsta, o praeiti galima tik per troleibuso duris.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                      Vien jau silpnaregių vedimo paviršius turėtų uždegti raudoną lemputę, nes pagal jį takas kažkodėl padaro posūkį ir dingsta, o praeiti galima tik per troleibuso duris.
                                      Kas nors esat matę silpnaregį, besinaudojantį tomis trinkelėmis? Kažkaip įtariu, kad, jei ir kas bandė, tai greitai įsitikino, kad jomis pasikliauti pavojingiau ir mažiau patogu negu tiesiog visur baksnoti lazdele paprastuoju būdu. O dar turint omeny, kiek pridaryta tokių paviršių, nurodančių nebeegzistuojančias ar niekada neegzistavusias pėsčiųjų perėjas...
                                      Paskutinis taisė 1252; 2023.10.01, 12:09.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Na del nesamoningu ivazu, tai nezinau ar sita vieta galima kazkaip perspjauti. Dabar idejo ir granito bordiurus. Nors sustoti aplink ir autobusams ir siaip masinoms vietu belekiek. Autobusai turi savo parkinga palei gatve prie Operos teatro kriokliu, o masinoms yra nemazas Operos parkingas.

                                        Numanau kad sovietmeciu cia buvo VT stotele ir aisku ivaza taip ir paliko per N "paprastuju remontu". Na o dabar dar ir iformino i granita. Medziai salia leisgyviai, nes dedant naujus bortus greiciausiai pakapojo ir saknu. Ivaza palikt aisku buvo svarbiau.
                                        Dabar tiesiog prisimenam/įsivaizduojam kiek Vilniuje jau yra/dar bus užasValduota panašiai beprasmiškų vietų ir kiek mums visiems, kaip mokesčių mokėtojams, tai kainuos

                                        Comment


                                          Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                                          7. ... su šlogbaumu. Dangos taip pat išskirtos.
                                          O kam tas šlakbaumas jeigu automobiliai važiuoja aplinkui (nutraukdami stop juostą)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X