Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ta zieda is viso naikinti reiketu. Jau kiek metu kalbama, kad jis yra neefektyvus ir lygioj vietoj sukelia kamscius, taip pat sukuria nemazai nereikalingo ploto centre. Simta metu kalbos vyksta, bet realiu ir miestui naudingu darbu nesiimama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Ta zieda is viso naikinti reiketu. Jau kiek metu kalbama, kad jis yra neefektyvus ir lygioj vietoj sukelia kamscius, taip pat sukuria nemazai nereikalingo ploto centre. Simta metu kalbos vyksta, bet realiu ir miestui naudingu darbu nesiimama.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Ten tiesiog pernelyg didelis srautas ir tiek. Iš visų keturių pusių daug eismo, VT transporto, nepadeda ir kreivai sukabintas kontaktinis tinklas, dėl kurio troleibusai ten važiuoja lėtai... Kažkiek gal padėtų papildoma juosta į dešinę, pvz. nuo Žirmūnų tilto ar iš Olandų g. į Antakalnį, bet kažkokių stebuklingų sprendimų ten nelabai rastume (nebent tiesiog automobilizmo mažinimas ir VT gerinimas).
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Troleibusai žieduose yra mano "trigeris". Esu giliai (bet be jokių įrodymų) įsitikinęs, kad toje vietoje VT pakeitus autobusais, kamščiai tame žiede ženkliai sumažėtų. Nes kol žiedu važiuoja troleibusas (kas užtrunka 30-60 sekundžių), tol visas eismas aplink jį yra praktiškai stabdomas.Lietuva visiems.
- 9 patinka
Comment
-
Parašiau prašymą VMS dėl šaligatvio įrengimo Filaretų g. atkarpoje tarp 77 ir 58 namo. Situacija ten problematiška nes nuo Rudens g. nemažai vaikų yra vedami kelkraščiu į Filaretų pradinę mokyklą, o priešinga kryptimi vedami į Jūratės g. esantį lopšelį-darželį "Voveraitė". Piko metu ten susidaro nemažas eismas ir dėl bandymų apvažiuoti Olandų g. kamštį. Žiūrėsiu kaip bus sprendžiamas prašymas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąParašiau prašymą VMS dėl šaligatvio įrengimo Filaretų g. atkarpoje tarp 77 ir 58 namo. Situacija ten problematiška nes nuo Rudens g. nemažai vaikų yra vedami kelkraščiu į Filaretų pradinę mokyklą, o priešinga kryptimi vedami į Jūratės g. esantį lopšelį-darželį "Voveraitė". Piko metu ten susidaro nemažas eismas ir dėl bandymų apvažiuoti Olandų g. kamštį. Žiūrėsiu kaip bus sprendžiamas prašymas.
Jei jums pavyks pramušti - bus didelė pagarba.
- 5 patinka
Comment
-
Man visuomet kildavo klausimas, kodėl Lietuvos miestuose šaligatviai yra klojami iš plytelių. Jos pastoviai išdaužytos, suskilusios, o kai kur šaligatvio būklė tokia, jog jis atrodo išbombarduotas. Net ir ant naujo šaligatvio užvažiavus bet kokiam transportui tos plytelės tampa nebelygios, o dar jeigu kas statybinį konteinerį pastato ir tampo…
Žodžiu, gal kas žino, kodėl plytelės yra pasirenkamos vietoje, pavyzdžiui, asfalto ar kitos panašios dangos? Ar šaligatvis iš plytelių yra pigesnis, nei asfaltinis? Žiūrint, kaip nenašiai yra klojamos tos plytelės, tai asfaltinio šaligatvio alternatyva man atrodo kaip tik pigesnė, nes galima turbūt ir per pusę valandos gana didelį šaligatvio plotą išasfaltuoti. Plytelės tai nebent Gedimino pr. tinka, kur niekas jų išraust negali, o visur kitur tai galima ir nustot tas plyteles klot.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė viiiiivi Rodyti pranešimąMan visuomet kildavo klausimas, kodėl Lietuvos miestuose šaligatviai yra klojami iš plytelių. Jos pastoviai išdaužytos, suskilusios, o kai kur šaligatvio būklė tokia, jog jis atrodo išbombarduotas. Net ir ant naujo šaligatvio užvažiavus bet kokiam transportui tos plytelės tampa nebelygios, o dar jeigu kas statybinį konteinerį pastato ir tampo…
Žodžiu, gal kas žino, kodėl plytelės yra pasirenkamos vietoje, pavyzdžiui, asfalto ar kitos panašios dangos? Ar šaligatvis iš plytelių yra pigesnis, nei asfaltinis? Žiūrint, kaip nenašiai yra klojamos tos plytelės, tai asfaltinio šaligatvio alternatyva man atrodo kaip tik pigesnė, nes galima turbūt ir per pusę valandos gana didelį šaligatvio plotą išasfaltuoti. Plytelės tai nebent Gedimino pr. tinka, kur niekas jų išraust negali, o visur kitur tai galima ir nustot tas plyteles klot.- leidžia lengvai sudėti, nuimti, perdėti kai reikia (keičiant tinklus, sodinant, taisant duobes ir pan.)
- geriau sugeria vandenį
- mažiau kaista
- leidžia skaidyti ir kurti erdves, pvz., skirtingais raštais atskiriant inžinerijai skirtą šaligatvio dalį nuo pagrindinės dalies
- vizualiai patrauklesnės, daugumoje nėra tamsios, galima žaisti raštais
- leidžia aiškiai nustatyti prioritetus per dangas (pvz., iškilęs ir besitęsiantis šaligatvis sankryžoje diktuoja pėsčiųjų pirmenybę)
Asfaltas neturi nei vieno iš šių punktų.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė viiiiivi Rodyti pranešimąMan visuomet kildavo klausimas, kodėl Lietuvos miestuose šaligatviai yra klojami iš plytelių. Jos pastoviai išdaužytos, suskilusios, o kai kur šaligatvio būklė tokia, jog jis atrodo išbombarduotas. Net ir ant naujo šaligatvio užvažiavus bet kokiam transportui tos plytelės tampa nebelygios, o dar jeigu kas statybinį konteinerį pastato ir tampo…
Žodžiu, gal kas žino, kodėl plytelės yra pasirenkamos vietoje, pavyzdžiui, asfalto ar kitos panašios dangos? Ar šaligatvis iš plytelių yra pigesnis, nei asfaltinis? Žiūrint, kaip nenašiai yra klojamos tos plytelės, tai asfaltinio šaligatvio alternatyva man atrodo kaip tik pigesnė, nes galima turbūt ir per pusę valandos gana didelį šaligatvio plotą išasfaltuoti. Plytelės tai nebent Gedimino pr. tinka, kur niekas jų išraust negali, o visur kitur tai galima ir nustot tas plyteles klot.
Problema ne "trinkelės vs asfaltas" pasirinkime, o visiškos piguvos naudojimas ir šūdarankiai, kurie kloja tas trinkeles... Jeigu pasižiūrėsit į civilizuotas šalis iš kurių mums reikia imti pavyzdį (Skandinavija, Vokietija, Olandija), ten nėra tokių problemų su išdaužytom ir suskilusiom trinkelėm, nors per šaligatvius gan laisvai važinėja aptarnaujantis transportas. Kodėl? Nes kokybiškos medžiagos ir kokybiškai atlikti darbai. Na o pas mus Vilniuje absoliučioje daugumoje naujų objektų dar nepasibaigus darbams jau yra broko, kuris paskui 2 ar 3 metus kosmetiškai taisomas, o pasibaigus garantiniam laikotarpiui išvis pamirštamas.
- 5 patinka
Comment
-
Įvyko šiek tiek prasilenkimas su atsakymais ir klausimu. Kolega klausė apie plyteles, o atsakymai apie trinkeles : ). Bet atsakymai labai geri apie trinkeles - pilnai pritariu.
Šiaip, jau nemažai metų stebint kas vyksta su plytelėmis VIlniuje, skaitant šį forumą, man kilo tokia mintis - reikia nebenaudoti plytelių visai, o vien tik trinkeles ir jų storis turi būti pritaikytas sunkiasvoriam transportui. Berods nuo 10 cm storio prasideda tokios trinkelės (pataisykite jei klystu)?
Kodėl tik trinkeles? Pagrinde dėl to, kad jos elementariai nebebūtų laužomos užvažiavus transportui, neįdubtų (aišku tuomet reikia ir pagrindą atitinkamą daryti). Beje, tuomet būtų galima ramiai ir žiemą tokius šaligatvius valyti su technika.
O betoninius bordiūrus nustoti naudoti ir dėti granitinius.
Sudėjus granitinius bortus, padarius transportą atlaikantį pagrindą (jis nelabai skiriasi nuo standartinio šaligatvinio, tad šioje vietoje net nelabai papildomų darbų turėtų būti) ir sudėjus trinkeles - tokie šaligatviai būtų kapitaliniai. Net užvažiavus 20 tonų sunkvežimiui turėtų nieko nebūti. Kodėl nieko nebūti? Nes Pavasario gatvėje VIlniuje per tokį trinkelinį šaligatvį (beje su apvalainai nusklembtais betoniniais bortais), kuris buvo specialiai pritaikytas tokiems užvažiavimams, jau apie pora metų keliasdešimt kartų užvažiavus tiek pilniems betonvežiams, tiek pilniems žvyrvėžiams, šaligatviui nieko nenutiko.
Comment
-
Lenvąjam transportui užtenka ir 8cm trinkelių, 10cm kai važinėja sunkusis.
Po plytelėmis paprastai neįrenginėja skaldos sluoksnio, tik smėlį, tad kainoj skirtumas šioks toks visgi susidaro.
šiaip kažkuriuo momentu jau buvo pradėję visur įrenginėt trinkelių šaligatvius su pagrindais transportui, bet po kurio laiko vėl pradėta taupyti.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąĮvyko šiek tiek prasilenkimas su atsakymais ir klausimu. Kolega klausė apie plyteles, o atsakymai apie trinkeles : ). Bet atsakymai labai geri apie trinkeles - pilnai pritariu.
Šiaip, jau nemažai metų stebint kas vyksta su plytelėmis VIlniuje, skaitant šį forumą, man kilo tokia mintis - reikia nebenaudoti plytelių visai, o vien tik trinkeles ir jų storis turi būti pritaikytas sunkiasvoriam transportui. Berods nuo 10 cm storio prasideda tokios trinkelės (pataisykite jei klystu)?
Kodėl tik trinkeles? Pagrinde dėl to, kad jos elementariai nebebūtų laužomos užvažiavus transportui, neįdubtų (aišku tuomet reikia ir pagrindą atitinkamą daryti). Beje, tuomet būtų galima ramiai ir žiemą tokius šaligatvius valyti su technika.
O betoninius bordiūrus nustoti naudoti ir dėti granitinius.
Sudėjus granitinius bortus, padarius transportą atlaikantį pagrindą (jis nelabai skiriasi nuo standartinio šaligatvinio, tad šioje vietoje net nelabai papildomų darbų turėtų būti) ir sudėjus trinkeles - tokie šaligatviai būtų kapitaliniai. Net užvažiavus 20 tonų sunkvežimiui turėtų nieko nebūti. Kodėl nieko nebūti? Nes Pavasario gatvėje VIlniuje per tokį trinkelinį šaligatvį (beje su apvalainai nusklembtais betoniniais bortais), kuris buvo specialiai pritaikytas tokiems užvažiavimams, jau apie pora metų keliasdešimt kartų užvažiavus tiek pilniems betonvežiams, tiek pilniems žvyrvėžiams, šaligatviui nieko nenutiko.
Jeigu atitinkamą pagrindą padarysi, tai ir plytelės neįdubs ir mažiau lūš. Tiesiog ar tikrai reikia daryti 5 kartus brangesnį pagrindą nes kažkoks debilas sugalvojo pasivažinėti šaligatviu? Transportą atlaikantis pagrindas yra net kelis kartus gilesnis nei šaligatvio, tai apie panašias kainas gali pamiršti.
Tie specialus apvali bortai beveik visur išlaužyti šiaip.
Comment
-
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąĮdomiai kai kuriuose kampuose sudėjo kuoliukus, bet ne visuose. Pagal kokią logiką dėliojo?
- 1 patinka
Comment
Comment