Panašiau į betoninius. Čia montuoti granitinius būtų pinigų švaistymas. Tokioje gatvėje granitiniai turėtų būti tik sankryžų zonose ir saugumo salelėse.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPanašiau į betoninius. Čia montuoti granitinius būtų pinigų švaistymas. Tokioje gatvėje granitiniai turėtų būti tik sankryžų zonose ir saugumo salelėse.
Comment
-
Šiomis savaitėmis gan dažnai vaikštau Kosciuškos gatve šia atkarpa ir baisiuosi pėsčiųjų padėtimi. Šaligatvis ilgoje atkarpos dalyje yra 1 m pločio, kai kur dėl nusususių medžių pasvirimo šaligatvio lieka koks 70 cm, žmonių daug, važiuoja ir dviračiai šaligatviu, šaligatvis neremontuotas kokius 30 metų tad išsiklaipęs, daug kur gausiai užnešta smėliu ir nuo žiemos nenuvaloma, pro šoną lekia auto ant kokio 60 kmh... Žodžiu. O galėtų būti gan rimta pėsčiųjų ir dviračių susisiekimo arterija.
Panaiinus bent vieną juostą, būtų galima joje įrengti normalų šaligatvį kokio pvz 2 m pločio ir dvirtakį. Tuo labiau juk statomas LMTA miestelis, nemažai švietimo ir panašios paskirties įstaigų, kiti objektai tad tokio susisiekimo reikšmė tik didės. Tuo tarpu net prie Rokantiškių yra tiesiamas šaligatvis ir net su granitiniais (atrodo) bortais...
Paskutinis taisė spekas; 2023.06.25, 16:10.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimątaip sita vieta ne kas.. vienintelis variantas salnt medzius arba kazkokia atramine sienele statyt ko paveldas neleis.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Tikiuosi jūs ne taip išsireiškėte sakydamas ,,miestas be automobilių''? Senamiestis turi būti be automobilių / arba beveik be jų. Miestas be automobilių - neduok Dieve.
Faktas tas, kas mieste reikalinga kažkokia viešoji transporto ir erdvių sistema, paradedant juo laiptų per kaimyno stogą, baigiant 8+8 juostų greitkeliu. Automobiliai yra tik maža ir pakeičiama šios sistemos dalis. Įrodymas - Londono pašto metro sistema.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPanašiau į betoninius. Čia montuoti granitinius būtų pinigų švaistymas. Tokioje gatvėje granitiniai turėtų būti tik sankryžų zonose ir saugumo salelėse.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimątaip sita vieta ne kas.. vienintelis variantas salnt medzius arba kazkokia atramine sienele statyt ko paveldas neleis.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąTies siūle jau įskilęs.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąŠiomis savaitėmis gan dažnai vaikštau Kosciuškos gatve šia atkarpa ir baisiuosi pėsčiųjų padėtimi. Šaligatvis ilgoje atkarpos dalyje yra 1 m pločio, kai kur dėl nusususių medžių pasvirimo šaligatvio lieka koks 70 cm, žmonių daug, važiuoja ir dviračiai šaligatviu, šaligatvis neremontuotas kokius 30 metų tad išsiklaipęs, daug kur gausiai užnešta smėliu ir nuo žiemos nenuvaloma, pro šoną lekia auto ant kokio 60 kmh... Žodžiu. O galėtų būti gan rimta pėsčiųjų ir dviračių susisiekimo arterija.
Panaiinus bent vieną juostą, būtų galima joje įrengti normalų šaligatvį kokio pvz 2 m pločio ir dvirtakį. Tuo labiau juk statomas LMTA miestelis, nemažai švietimo ir panašios paskirties įstaigų, kiti objektai tad tokio susisiekimo reikšmė tik didės. Tuo tarpu net prie Rokantiškių yra tiesiamas šaligatvis ir net su granitiniais (atrodo) bortais...
1. JUDU man užklausus atsakė, kad P. Vileišio dviračių tako projekte nenumatytas dviračiams pakilimas ties Žirmūnų tiltu, tad T. Kosciuškos lieka būtina dviračių jungtis su Centru atvažiavus nuo Antakalnio pradžios ar Olandų g. Tačiau JUDU taip pat man yra atsakę, kad dviračių takai nenumatyti ir Kosciuškos g. ????♂️ Aš dabar dažniausiai minu asfaltu link Centro, bet yra labai nepatogu atsidurti toje kelio pusėje ir taip pat vėliau ties Vilnele sugrįžti į dviračių taką pietinėje pusėje.
2. Link Centro poreikio dviems eismo juostoms nėra visiškai jokio, nes į žiedą įvažiuojama tik iš vienos. Na nebent apsilenkti, bet toje ~1 km atkarpoje gal galima apsieiti ir be to.
3. Susiję su 2 punktu, kiek žinau dabartinės 4 juostos neatitinka minimalaus pločio, tad verčiau jau įrenkime pilnavertes 3 transporto juostas (3.25, 3 + 3.25), kad nebūtų tokių situacijų (nuotrauka iš interneto):
4. Nuo Mindaugo tilto link Olandų žiedo tiesiog būtina A juosta, kuri pasibaigtų ties Petro ir Povilo stotelės įvaža. Kuomet susidaro šioje gatvėje vakarinė spūstis, ji tęsiasi kartais beveik Vilnelės ir dėl to, kaip susidarę srautai Olandų g. žiede, eismas į žiedą įvažiuoja labai lėtai. Kažkada būdamas perpildytame 2 troleibuse išmatavau, jog tarp Kalnų Parko ir P. ir P. bažnyčios stotelių važiavome 12min30s, kai tuščiame kelyje trunka apie minutę. Būčiau supratęs, būčiau ėjęs pėsčiomis. Todėl turime situaciją, kai vienoje pagrindinių VT arterijų nuo Centro Rytų kryptimi, kuria pravažiuoja ir virš 30 t.p./h. VT keleiviai keliauja bendrame automobilių sraute ir neturi jokio pranašumo. Šitokioje svarbioje arterijoje VT piko metu tampa labai nepatikima paslauga laiko prasme.
Ką svarbiausia pabrėžti, jog įrengus A juostą tarp Mindaugo ir P. ir P. bažnyčios stotelių automobilius vairuojantiems sąlygos visiškai nepablogėtų:- Visiškai didžioji dauguma eismo į žiedą įvažiuoja 1 juosta, kuri leidžia sukti visomis kryptimis, antra juosta - tik į kairę. Tad dažna situacija būna, kad pirmoje juostoje prie žiedo laukia 10-15 automobilių, o antra juosta būna tuščia ar ja važiuoja 1-2 automobiliai. Žinoma kuomet kamštis pasidaro ilgas, užsipildo abi juostos ir vėliau papildomai prisideda chaoso kai persirikiuojama tarp juostų.
- Jau gerai žinoma situacija, kaip troleibusai šioje sankryžoje važiuoja antra juosta ir ties sankirta su Dobužinskio g. įvažiavimu rikiuojasi skersai į stotelę. Ir aš tikrai nekaltinu vairuotojų ir net dėkoju, nes dėka tokių bajerių bent kažkiek dar bandoma palaikyti adekvatesnį kelionių VT laiką. Kita vertus, vien dėl šitos VT eismo betvarkės save gerbiančioje ES sostinėje eismo organizavimo tvarka turėtų būti peržiūrėta. Siūliau seniau ties Dobužinskio g. įrengti geltoną korį pagrinde tam, kad kaip laikina priemonė VT galėtų sklandžiau ir mažiau blokuojant likusį eismą įsukti į stotelę, o taip pat skalndžiau automobiliai judėtų sukantys į/iš Dobužinskio g. Tai tiesiog atsakė kažką apie nesaugius kairius posūkius.
- Tad pirmą juostą pavertus į A, automobiliai tiesiog persikeltų į 2 juostą, o ties Dobužinskio g. srautas vėl išsiskirtų į 2 juostas kaip yra dabar ir pasiskirstytų. srautas. Be to, dabar norint pasukti į Olandų g (pirmas išvažiavimas dešinėje) dažnai greičiau yra antra juosta padaryti ratą žiedu (taip dar labiau mažinant žiedo pralaidumą) nei sąžiningai laukti pirmoje juostoje. Tad A juosta įneštų ir gerokai daugiau tvarkos.
- Su A juosta šioje gatvėje iš esmės užtikrintume, kad visuomet, nesvarbu esant kokiems automobilių srautams VT tarp Mindaugo tilto ir Olandų žiedų pravažiuotų per 3-4 min ir būtų išspręstas bene didžiausias butelio kakliukas šią gatve važiuojančių VT maršrutų trasose. Tai būtų didelis laiko sutaupymas jau esamiems keleivių srautams ir atsižvelgiant į tai, kad būtų užtikrinta gerokai patikimesnė paslauga, esu įsitikinęs, kad nemaža dalis čia automobiliais keliaujančių persėstų į VT ir augtų keleivių srautai.
- Kadangi mažėtų VT trasos trukmė, tai leistų užtikrinti dažnesnį VT esamais resursais, kas žinant vairuotojų trūkumo problemą ir klausimo perspektyvą yra labai aktualu.
5. Pergalvojus gatvę ties menų mokyklomis gatvėje galėtų atsirasti ir tvarkingos paralelinio sustojimo vietos išleisti ir paimti mokinius taip mažinant nereikalingą sukinėjimąsi į Dobužinskio g.
Tad manau išloštų šioje situacijoje bene visi. A juostos Kosciuškos g. lyg ir numatytos plane iki 2025 m., bet esu įsitikinęs, kad jų laiku neatsiras žinant esamus įgyvendinimo tempus (ar ne šiemet turėjo būti statomos likusios A juostos Narbuto g.?). Bet net ir dar 2 metus laukti tuščiai švaistant laiką yra tiesiog neatsakinga.
Įdomu kaip merui seksis įgyvendinti savo pažadą įrengti 30 km A juostų.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimą
Comment
-
Bluefox,
10 balų.
Dar pridėčiau, kad norėčiau matyti A juostą pratęstą nuo PP stotelės iki žiedo, kad VT nebūtų stabdomas likusioje atkarpėlėje.
PS.
Labai gerai pastebėta, kad ši gatvė gan unikali ir tuo, kad atėmus 1 juostą iš auto jų eismas nepablogėtų. Taigi čia net nebūtų infra įrengiama jų saskaita. Išlošimai visiems.
Dar ir asfalto taisymo išlaidos sumažėtų, nes nebebūtų 1 juostos.
PPS.
Dar nepaminėjau kas darosi 1 m pločio atkarpoje žiemą... Pvz šią žiemą ji net nebuvo valoma tad žmonės išmynė dviejų pėdų pločio praėjimą, kuris buvo gal kokio 20 cm gylio. Toks griovelis pėstiesiems... Gal naują kategoriją įvesti : )?Paskutinis taisė spekas; 2023.06.26, 11:37.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Ne kartą yra tekę matyti taip važiuojančius troleibusus (ne šitoje vietoje). Niekaip nesuprantu, kas ten negerai - nei medžiai, nei dar kažkas netrukdo važiuoti normaliai.
- 1 patinka
Comment
-
Kosciuškos g rekonstrvimo projektas. Labai tikiuosi jo koks yra neįgyvendins.
https://citify.eu/lt/t-kosciuskos-g/
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąBluefox,
10 balų.
Dar pridėčiau, kad norėčiau matyti A juostą pratęstą nuo PP stotelės iki žiedo, kad VT nebūtų stabdomas likusioje atkarpėlėje.
Comment
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimą
Nuvažiavau šiandien dar kartą ir nufotkinau bortus iš arčiau.
Comment
Comment