Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
- 1 patinka
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
O žolę nudažys?
___
Zigmas Vitkus. Kai šaligatvius duobia traktoriai. Apie viešųjų erdvių dangas
https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...-erdviu-dangas
Vilniuje klojamų standartinių šaligatvio plytelių (a) ir jų klojimo darbų (b) kokybė nusipelno atskiro dėmesio: plytelės labai lengvai trupa ir skyla (kaip ryžių trapučiai), maža to, labai dažnai suklojamos bet kaip: aukščių skirtumai, plyšiai tarp plytelių, pagailima arba kai kur išvis užmirštama įterpti atsijų. Atrodytų, smulkmenos, bet ne – švaistoma energija ir mūsų pinigai, o infrastruktūra greit dėvisi ir po kelerių metų nauja jau atrodo sena.
Jeigu mano, vienišo miesto gyventojo stebėtojo, klausimai neatrodo svarūs, kviesčiau užsukti į urbanistikos mėgėjų ir profesionalų portalą Miestai.net <...>
Prie mūsų namų yra apie 1990 m. paklotos plytelės. Meskite akį: skilusi lygiai VIENA. Nė vieno ištrupėjimo. Vadinasi, įmanoma užmaišyti gerą tešlą.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 11 patinka
Comment
-
Straipsnis LRT apie mums visiems čia rūpimą temą.
"Vilniuje klojamų standartinių šaligatvio plytelių (a) ir jų klojimo darbų (b) kokybė nusipelno atskiro dėmesio: plytelės labai lengvai trupa ir skyla (kaip ryžių trapučiai), maža to, labai dažnai suklojamos bet kaip: aukščių skirtumai, plyšiai tarp plytelių, pagailima arba kai kur išvis užmirštama įterpti atsijų. Atrodytų, smulkmenos, bet ne – švaistoma energija ir mūsų pinigai, o infrastruktūra greit dėvisi ir po kelerių metų atrodo blogai".
https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...-erdviu-dangas
- 8 patinka
Comment
-
- Gerai pažymėta, kad esame civilizacijų riba. Kai važiuoji tik į Vakarus, tas mūsų šalyje esantis miksas jaučiasi esantis mūsų nenaudai. Iš Rytų (ne Rytų megapolių) atvažiavus atrodom tvarkingesni. Standartai kokia turi būt tvarka yra žemi, nors galėjo pakilt po 2009 krizės, bet net per bumą iki 2009 apskritai į infra investicijos buvo simbolinės/sporadinės.
- Rašydamas tai suprantu, kad gal esu pernelyg smulkmeniškas, gal apskritai kvaila rimtų geopolitinių įvykių metu kreipti dėmesį į tokias smulkmenas, bet man atrodo, kad verta
- 4 patinka
Comment
-
Tauro kalnas absoliučiai visas užtvertas, aišku nebuvo galima sugalvot varianto palikt praėjimą vakarinėj pusėj, tvarkant rytinę ir vice versa. Dabar dviem metam, pagal projektą, visiškai panaikintas pėsčiųjų susisiekimas tarp aukštutinio ir žemutinio Naujamiesčio. Nors žiūrint kaip sekasi su šalimais vykdomu Liuteronų sodų projektu, turbūt greičiau kokiems 5 metams. Likusios opcijos palei Tauro ir Kurdirkos g. yra VO Šiandien vos neuždusau nuo išmetamųjų dujų, o podcastą ausinėse reikėjo užsukt iki max, nes nepertraukiamas mašinų eismas ant 80 kmh tiesiog permuša viską.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Priežastys gana paprastos:
1. Tai nelegalu ir neatitinka VMS patvirtinto ir pasirašyto projekto.
2. Atskirti komerciją nuo šaligatvio (šiuo atveju tiesiog šaligatvį nuo kitos šaligatvio dalies) yra elementari kvailystė.
Šiaip labai keista, kad tokius dalykus reikia kam nors aiškinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimąbet sustatyti kavinės staliukus ant šaligatvio - tai... komercijos neatskyrimas?
Comment
-
Parašė Kitas Rodyti pranešimą
Taip, tokius dalykus reikia aiškinti tokiems, kaip aš, nes aš šitame forume tam, kad suprasčiau, kas ir kodėl vyksta mano Vilniuje, o aš neturiu atitinkamo išsilavinimo. Taigi, ačiū, kad skyrėt laiko, bet man vis tiek klausimas - atskirti šaligatvį nuo komercijos "yra elementari kvailystė", bet sustatyti kavinės staliukus ant šaligatvio - tai... komercijos neatskyrimas?
Dėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
- 1 patinka
Comment
-
Beje, jau minėtam Zigmo Vitkaus straipsnyje LRT yra panadotos foto iš šio forumo, bet LRT buvo sąžingesni negu "madeinVilnius" ir parašė šaltinį:
Zigmas Vitkus. Kai šaligatvius duobia traktoriai. Apie viešųjų erdvių dangas
https://www.lrt.lt/naujienos/nuomone...-erdviu-dangas
Azure nuotrauka iš posto #2601 ir Robyla nuotrauka iš #2592 posto:
- 7 patinka
Comment
-
Tai ir Knopes paskutinė foto straipsnyje (postas 2526), tik apkirpta iš viršaus ir apačios bei pasodrintos spalvos. Rašo, kad fotkė to Zigmo. Knopke, tu Zigmas?
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Na tiesiog pamačiau, kad tavo forumo prisijungimo data yra 2007 metai, tai pagalvojau, kad iki dabar jau kaip ir buvo galima daugmaž permesti akimis daugumą diskusijų ta tema, kad tokių klausimųnebekiltų. Tai sorry, jei to padaryti dar nepavyko.
Dėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
Dar būtų galima staliukus ant važiuojamosios dalies (pradžiai dvirtakių, vėliau ir auto juostų) išstatyt. Taip būtų susijungiama ne tik su išore, bet ir su pravažiuojančiais. Gal kas bandydami apvažiuot užsimanytų ir patys aplankyti tokį į išorę integruotą verslą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mantas95 Rodyti pranešimąIstorinis momentas - 115-am 4514.
2023-04-25
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąDar būtų galima staliukus ant važiuojamosios dalies (pradžiai dvirtakių, vėliau ir auto juostų) išstatyt. Taip būtų susijungiama ne tik su išore, bet ir su pravažiuojančiais. Gal kas bandydami apvažiuot užsimanytų ir patys aplankyti tokį į išorę integruotą verslą.Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.25, 20:46.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
į Vilniaus senamiestį gal nevažiuokit - širdis sušlubuos
Toks jausmas, kad arba ateik paėst ir atiduot €€€ - arba mink velniop ir netrukdyk VIARSLUI. Nu taip, su savo termosu ant suoliuku nepakankamai giniroju ikanomiką.
- 3 patinka
Comment
-
- Asfaltas kainuoja pigiau.
- Vaikų vežimėlius stumti per plyteles nemalonu, krato.
- Estetinis vaizdas kaip ir labai nesiskiria, asmeniškai gal net labiau patinka asfaltas.
- Komunikacijų keitimui galima prasigręžti pro apačią.
Galbūt nauja administracija atsisakys tų trapučių klojimo. Bent jau mikrorajonuose.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą[LIST][*]Estetinis vaizdas kaip ir labai nesiskiria, asmeniškai gal net labiau patinka asfaltas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą- Estetinis vaizdas kaip ir labai nesiskiria, asmeniškai gal net labiau patinka asfaltas.
- 4 patinka
Comment
Comment