Šešėlis laukiant stotelėse tikrai būtų malonus dalykas, bet bijau kad čia baigsis eiliniu VMS stiliumi šluota kuri per 10 metų paaugs 10 CM ir šalia purvynas per kurį reikės vaikščioti nes autobusas syustos taip kad durys atsidarys į purvyną, mat stotelė eilinį kartą bus padaryta per trumpa.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Globalus Rodyti pranešimąOzo g.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGal yra kokia taisyklė ar rekomendacija, nurodanti įrengti lygaus gradiento aikšteles kas kažkokį atstumą judumo negalią turinčių vežimėliams, jeigu bendras gradientas viršyja kažkokį dydį?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Įdomiai čia su tais laiptais sužaidė. Ta prasme netilpo į norminį nuolydį, tai suformavo laiptus ir pandusus, tik kažkokį keistą variantą išgalvojo. Neišmanau, kam gali pasirodyti patogu tais laiptais lipti. O ir turėklai berods reikalingi.
Parašė Resutas Rodyti pranešimąMan kartais išviso nesuprantami laiptų tokie įrenginėjimai. Yra daugiau vietų kur šalia labai patogus apndusas eina. Niekam nebūna patogiau eiti laiptais, jei šalia eina geras pandusas. Jei neklystų ir pigiau pandusas dažnu atveju.
- 1 patinka
Comment
-
Praėjimas laiptais, tai per siauras. Min. plotis turi būti 1,5 m (4 plytelių plotis). VMS „pasitvirtinę“, kad dažniausiai užtenka 6 plytelių šaligatvio. Čia pandusas 7. Reikėjo nuvažiavimą lokaliai siaurint iki 6, o laiptus platint iki minimumo. Dviračiu kas važiuos, tai leisis vis tiek dešiniau, tai pasiaurėjimas nebūtų pavojingas, o kylantiems vienodai. Net jei pagal srautus ten reiktų nuvažiavimo 7 plytelių pločio, tai jau nuo tos 1 papildomai įrengiamos plytelių eilės ties laiptais nenubiednėtų. Pats principas, tai nieko naujo, Baltupiuose tas pats tik pakilimas be plokštumų neįgaliesiems ir sprendiniai skirtingose kelio pusėse:
https://www.google.com/maps/@54.7274...7i13312!8i6656
Ten turėklų irgi nėra, kaip ir prie 2-ojo troleibusų ir autobusų parko, kur įrengta po 1 ir 2 laiptus:
https://erdvinis.vilnius.lt/?d=0&l=-...77,-0.5778&k=E
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kai žiema nuolydis taps ledo čiuožykla būsi dėkingas kad yra laiptai.
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šiaip tai ne. Tauro kalno įkalnėje, J. Basanavičiaus g., Naugarduko g. ir kitur nebūna jokios čiuožyklos.
Ir Basanavičiaus, ir Naugarduko būna. Ne visada, bet būna. Kalinausko arčiau pakankamo statumo. Nors ir ten esu pataikęs, kad norėjosi turėklų...
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šiaip tai ne. Tauro kalno įkalnėje, J. Basanavičiaus g., Naugarduko g. ir kitur nebūna jokios čiuožyklos.
Comment
-
Nu va, įrengė kalniuką ir pastatė perėjos ženklus nuovažoje nuo Ozo g. į Geležinį link Žalgirio. Foto nepadariau, bet kalniukas toks visai nemenkas ir iki 20-30km/h sulėtinti būtina, norint nelaužyti važiuoklės ar neapsibraižyti bamperio. Visi draugiškai sulėtina ir net praleidžia pėsčiuosius. Smulkus, bet visgi pokytis, kuris padarė šitą baisų mazgą šiek tiek saugesnį.
- 5 patinka
Comment
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąNu va, įrengė kalniuką ir pastatė perėjos ženklus nuovažoje nuo Ozo g. į Geležinį link Žalgirio. Foto nepadariau, bet kalniukas toks visai nemenkas ir iki 20-30km/h sulėtinti būtina, norint nelaužyti važiuoklės ar neapsibraižyti bamperio. Visi draugiškai sulėtina ir net praleidžia pėsčiuosius. Smulkus, bet visgi pokytis, kuris padarė šitą baisų mazgą šiek tiek saugesnį.
Geležinio vilko yra A kategorija, Ozo B kategorija.
23. Atnaujinamos esamos arba įrengiamos naujos pėsčiųjų perėjos įrengimo vieta kartu su eismo intensyvumo kriterijais (žr. Taisyklių III skyrių) turi atitikti šiuos eismo saugos kriterijus:
23.1. vieta yra gyvenvietėje;
23.2. vietos matomumas yra pakankamas pagal Taisyklių IX skyriaus pirmojo skirsnio nuostatas;
23.3. leistinas arba faktinis važiavimo greitis yra nuo 30 iki 50 km/h įskaitytinai (rekomenduojama remtis nustatytu faktiniu važiavimo greičiu pagal 85-ojo procentilio reikšmę – tai greičio riba, kurios neviršija 85 proc. transporto priemonių);
23.4. vieta yra B (išskyrus gatves, kuriose yra organizuojamas nepertraukiamas eismas (skirtingų lygių sankryžos), C arba D kategorijos gatvėje;
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kas pakomentuos? Ar čia iš principo gali būti pėsčiųjų perėja?
Geležinio vilko yra A kategorija, Ozo B kategorija.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...16c98db9b69006
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia tas atvejis, kai reiktų vadovautis sveiku protu, o ne mojuoti STR. Vienintelis kitas galimas variantas būtų šviesoforo įrengimas ant viršuje esančių nuovažų (minimum 8 poros šviesoforų), kas, sutikim, kur kas labiau trukdytų automašinų eismui ir būtų belenkiek kartų brangesnis. Daryti brangiau ir blogiau būtų neprotinga.
Nėra ko pėstiesiems vaikščioti šalia A/B gatvių.
PS
Užkilus nuo GV (Santariškės) link Kareivių neatitinka matomumo kriterijaus. Man sveikas protas sako: "taip perėjos nedaromos".
Comment
Comment