Bet tai net keista, paprastai po tokio pasivažinėjimo kas trečia plytelė jau suskilusi, gal žoliapjovė kokia lengva buvo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet tai net keista, paprastai po tokio pasivažinėjimo kas trečia plytelė jau suskilusi, gal žoliapjovė kokia lengva buvo?
- 2 patinka
Comment
-
Tas pats Kaune. Kas rytą traktoriukais šaligatvius šluoja, viskas efektyviai ir greitai sulaužoma, vos spėja ką nors pataisyt.
Atnaujinti, perdažyti namai išpurvinami, visokie jų laiptai, kampai apdaužomi remontuojant gatves ir šaligatvius . Vos išklojus naują grindinį, kiemas virsta užgrūsta parkovke ir viskas sulaužoma, arba ateina eilė keisti vamzdžius. Apdaužomi paminklai, iš lėto nužudomi dideli seni medžiai, kai ateina laikas Autokaustai ką nors perkast ir perplyteliuot aplink juos. Suoliukai apipeckiojami tagais, dar nespėjus jų nulakuoti. Vos sutvarko naujai kokį nors parką, tuo sušaukia ten masinę šventę, priveža tonas visokios įrangos pėsčiųjų takeliais ir pievomis su tonas sveriančiais automobiliais. Niekas netausojama, nes daroma už vokiečių pinigus? Ar šiaip žmonės nebemoka galvot apie aplinką ir tausot svetimų dalykų?
Paskutinis taisė manometras; 2022.08.26, 12:29.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 4 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBuvo neseniai apie tai kalbėta - kad galėtų 2 neįgaliųjų vežimėliai prasilenkti.
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNiekas netausojama, nes daroma už vokiečių pinigus? Ar šiaip žmonės nebemoka galvot apie aplinką ir tausot svetimų dalykų?
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTas grunto lygio iškilimas virš šaligatvių tai pas mus panašu yra kažkokiame patologiniame būvyje...
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
Nežinau, ar pastebėjote, bet šį medį aceit išsaugojo, darydami visokias projekto korekcijas, naujas laidas, bet jis jau puse vasaros be lapų. Ar skaitosi tada, kad jis yra išsaugotas?
Comment
-
Katras forumietis kreipėsi į redakciją?
Vilniečiai pasipiktinę: ištrupėję šaligatviai prie geležinkelio stoties ne tik kraipo kojas, bet ir bado akis
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...t-ir-bado-akis
Savivaldybė prieš 4-erius ar 5-erius metus kapitaliai sutvarkė šaligatvius aplink sostinės geležinkelio stotį. Panašu, kad per tą laiką dalis dangos spėjo susidėvėti.
Atsižvelgiant į susiklosčiusią situaciją, anot savivaldybės atstovo, dar šiais metais yra suplanuotas Sodų ir Seinų gatvių sankryžos šaligatvių remontas, taip pat planuojama sutvarkyti ir kitas lokalias Sodų gatvės šaligatvio problemines vietas.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąKatras forumietis kreipėsi į redakciją?
Vilniečiai pasipiktinę: ištrupėję šaligatviai prie geležinkelio stoties ne tik kraipo kojas, bet ir bado akis
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...t-ir-bado-akisPašnekovo teigimu, savivaldybė prieš 4-erius ar 5-erius metus kapitaliai sutvarkė šaligatvius aplink sostinės geležinkelio stotį. Panašu, kad per tą laiką dalis dangos spėjo susidėvėti.
Taip yra tikriausiai todėl, kad pašnekovas iš VMS per minimus paskutinius 4-5 metus apskritai nėra buvęs prie Geležinkelio stoties ir nesupranta, apie ką išvis eina kalba. Tiesiog matyt atkniso kažkokį doką ar straipsnį, kur parašyta, kad buvo tvarkomi kažkokie šaligatviai prie stoties ir sugalvojo, kad bus geras atmazas.
Kaip gerai, kad yra Street View atskirais laikotarpiais. Štai viena vietų, prie pat stoties.
2014
2018
2019
Kita vieta biškiuką toliau link Sodų g., pro kur daugelis eina iš stoties į Senamiestį
2012
2019
Ir t.t.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Meluoja
Taip yra tikriausiai todėl, kad pašnekovas iš VMS per minimus paskutinius 4-5 metus apskritai nėra buvęs prie Geležinkelio stoties ir nesupranta, apie ką išvis eina kalba. Tiesiog matyt atkniso kažkokį doką ar straipsnį, kur parašyta, kad buvo tvarkomi kažkokie šaligatviai prie stoties ir sugalvojo, kad bus geras atmazas.
Kaip gerai, kad yra Street View atskirais laikotarpiais. Štai viena vietų, prie pat stoties.
2014
2018
- 6 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nuo 2014 iki 2018 metų ta pati reklama kabėjo?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bbž, gal Street view gličina. Esmė, kad tie šaligatviai ten "prieš 4-5 metus" nebuvo tvarkomi, o VMS atstovas tyčia meluoja arba neturi supratimo, kokia yra situacija.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Meluoja
Dar 2018 ar 2019 metais kariavau su tais degradais dėl Geležinkelio gatvės ir aplinkinių šaligatvių. Tada jie vadino ištrupėjusius sovietinius šaligatvius paveldu, aiškino, kad nėra prasmės remontuot, nes "o kas jeigu kada nors kokio vamzdžio avarija bus, juk reiks vėl išraust..." ir visokiais kitais būdais melavo. Paskui kai tai pateko į žiniasklaidą (Dumalakas iš mano šioje temoje parašytų pranešimų sukūrė straipsnį su kažkokiais fake veikėjais, kur mano istoriją kažkokia jo išgalvota "vietinė gyventoja" pasakoja kaip savo ) jie dar porą kartų darė susirinkimus pas vicemerą dėl 100 metrų šaligatvio remonto. O visas kitas problemas pažadėjo sutvarkyt su tada planuota "Stoties aikštės" rekonstrukcija, kuri paskui pradingo, nes atsirado Vilnius Connect, na o dabar, sprendžiant pagal viską, ir šiam projektui nelabai kas tebešviečia
- 6 patinka
Comment
-
Vyksta pertvarkymai prie Pašilaičių 9 ir kt. gretimų namų. Tiesiamas takas nuo Pašilaičių g. iki Ukmergės. Kaip ir bijojau: žalia juosta, skyrusi taką nuo automobilių stovėjimo aikštelės, išnyksta ir tūlas, išėjęs iš laiptinės, bedasi nosim į automobilių galus. Kai palygini su tuo, kas buvo, labai nekomfortiška. Išsprendžiama iš dalies automobilių prasilenkimo kieme problema, bet nesu tikras, ar reikėjo, ar buvo taip jau būtina. Priedo: seniau auto statydavom nosim į priekį ir išmetamieji vamzdžiai buvo nukreipti nuo langų. Priedo: prarandam 3 vietas. Prasmė?
- 1 patinka
Comment
-
Viešojo transporto stotelėse vilniečius vėsins žaluma
Vilnius ieško sprendimų, kaip į urbanizuotas teritorijas įlieti gamtos – liepą startavo bandomasis 11 viešojo transporto stotelių apželdinimo projektas.
„Klimatas šyla ir, panašu, niekur nesitrauks artimiausią dešimtmetį. Miestuose dažnai susidaro šilumos salų, tad mūsų rūpestis sumažinti įkaistančių paviršių kiekį ir sudaryti sąlygas miestiečiams pasislėpti nuo kaitros. Tam tikslui skirtas ir stotelių apželdinimo projektas – želdynai ne tik sukurs pavėsį, bet ir papuoš aplinką bei sugers miesto dulkes“, – sako Vilniaus vicemeras Tomas Gulbinas.
Visų žaliųjų stotelių įrengimo metu bus keičiamos dangos, pritaikant judėjimo ir regėjimo negalią turintiems asmenims, pakoreguotos laukimo paviljonų vietos, keičiamos kontaktinio tinklo ir apšvietimo atramos ir pan. Kartu atsirasiančiose apželdinimo vietose bus pasodinti iš viso 27 medžiai (liepos ir beržai), 580 krūmų (lanksvos, hortenzijos, alyvos bei kt.) ir vijoklių (raganės ir vinvyčiai). Naujovę galima išvysti Ateities, Kaukaro, J. Matulaičio, Santariškių, Savanorių, TV bokšto, Viršuliškių, Kunigiškių, Parko, Pavilnionių ir Ryto stotelėse. Galutinai stotelės bus apželdintos ir jose įrengti suoliukai iki spalio vidurio.
Per darbo dieną viešuoju transportu atliekama apie 380 tūkst. kelionių. Skaičiuojama, kad keleiviai važiuoja pirmyn ir atgal, o taip pat gali ir persėsti, todėl vienam keleiviui priskiriama apie 2,4 kelionės, tad vidutiniškai išeina, kad apie 160-170 tūkst. žmonių kasdien pasinaudoja viešuoju transportu Vilniaus mieste.
Vienas iš transformacijos pavyzdžių – Savanorių pr. stotelė (link Vingio). Į stotelę nuo pėsčiųjų tako ir daugiabučių dėl esamų laiptų buvo sunku patekti žmonėms su negalia ir tėvams su vežimėliais. Išardžius esamą atraminę sienelę už spaudos kiosko suformuotas pandusas ir aikštelė sudarant žmonėms su negalia bei tėvams su vežimėliais tiesiogiai patekti į stotelės peroną. Atitrauktos žmonių judėjimui perone ir išlipimui bei įlipimui į autobusą trukdžiusios kontaktinio tinklo atramos. Perkelti kelio ženklai. Šiuo metu pasodinti penki medžiai, vėliau želdinių zona bus papildyta krūmų grupėmis.
Televizijos bokšto stotelėje (link Vaivorykštės stotelės, Laisvės pr.) ties peronu nebuvo jokio nuo medžių krentančio šešėlio, tad žmonės slėpdavosi už stotelės paviljono. Taip greta esamo tako link parduotuvės susiformavo žmonių ištryptas takas.
Viso perono perimetre stotelėje numatyta įrengti įspėjamąjį ir vedamąjį paviršių. Greta paviljono autobuso laukiantiems žmonėms bus suformuotos dvi aikštelės prisėsti. Kad nebūtų trypiama veja, už paviljono numatyta įrengti kietąją dangą. Esamas takas nuo stotelės perono link parduotuvės bus praplėstas iki 2,5 m taip mažinant vejos naikinimą. Taip pat atitrauktos kontaktinio tinklo atramos, trukdžiusios žmonių judėjimui perone ir išlipimui bei įlipimui į autobusą. Vejoje už perono bus formuojami nauji želdiniai – numatyta pasodinti tris medžius (liepa mažalepė) ir suformuoti krūmų grupes (šermūkšnalapė lanksvūnė, pilkoji lanksva, šviesioji hortenzija, tarpinė forzitija, juoduogis šeivamedis). Želdiniai formuos šešelį, stabdys vėjo gūsius susiformuočius tarp pastatų iš šiaurės vakarų pusės.
Santariškių stotelėje (link Jeruzalės), susiformavusios kelios skirtingos dangos, nėra jokio šešėlio laukiantiems viešojo transporto. Numatyta pakeisti dangą, įrengti vedamąjį ir, įspėjamąjį paviršius visame stotelės perone. Bus suformuotos penkios želdinių salos: už paviljonų salos su krūmais, salos su medžiais, salos su krūmais ir suolais.
Salos formuojamos užtikrinant šešėlio kritimą ir galimybę autobusų lauktti ne paviljone. Šešiose 0,80 m gylio aikštelėse bus galima įrengti suolus, netrukdant žmonių judėjimo. Taip pat atitraukiamos kontaktinio tinklo atramos, trukdžiusios žmonių judėjimą perone – išlipimui bei įlipimą į autobusą.
- 1 patinka
Comment
Comment