Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Priklauso nuo šalies. Vokietijoje beveik visur betonianiai tiek borteliai, tiek šaligatvių plytelės. Tiesą sakant, panašaus dizaino, kaip pas mus. Kas įdomiausia, kad ir visokie sunkvežimiai ir autobusiukai ten irgi mėgsta ant jų bent jau vienu ratu užvažiuoti. Skirtumas tik tas, kad pas mus tie betoniniai produktai trupa kaip vafliai, o Vokietijoje vargu ar rasi vieną suskilusią plytelę ar bordiūrą visame mieste.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė JuliusVNO Rodyti pranešimą
Ir kas įdomu, ant dviračių takų nuolat važiuoja mikriukai, pasistato, pristato krovinius. Ant šaligatvių taip pat nevieną kartą mačiau sunkiasvorius MAN, bet šaligatviams visiškai nieko. O pas mus užtenka, kad ant naujo raudono dviračių tako užvažiuoja medžių genėtojų komanda su sunkvežimiu ir viskas, įskilimai
Beje, nebūtinai trinkelės turi būti - plytelės irgi gerai atlaiko užvažiavimus jei pagrindas geras. Aišku, plytelės betonvežio gal ir neatlaikytų.Paskutinis taisė spekas; 2022.08.19, 14:39.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir dar vokiečiai mėgsta parkuodamiesi lygiagrečiai priekiniu ratu užlipt ant borto ir tada įvažiuot į vietą nuo šaligatvio. Nereikia stabdyt eismo įvažinėjant galu. Įdomu kaip pas mus bortai atrodytų jei liaudis pradėtų masiškai taip parkuotis.
- 1 patinka
Comment
-
Man truputį keista Lietuvos praktika su tais „techniniais šaligatviais“. Kokia jų paskirtis? Geriau jau storesnį bortą padaryt negu tuos kvailus šaligatvius, kuriems dar papildomai reikia plytelių ir bortelių.
O ištisinis asfaltas šaligatviams yra Š, ypač vasarą. Ta pirma foto iš Talino tai išvis baisi, kažkokios asfalto plynės. Jokio masteliškumo, medžiagiškumo, estetikos. Užtai gali atsisėdęs ant suoliuko apžiūrinėti mašinų kapotus100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 4 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąMan truputį keista Lietuvos praktika su tais „techniniais šaligatviais“. Kokia jų paskirtis? Geriau jau storesnį bortą padaryt negu tuos kvailus šaligatvius, kuriems dar papildomai reikia plytelių ir bortelių.
O ištisinis asfaltas šaligatviams yra Š, ypač vasarą. Ta pirma foto iš Talino tai išvis baisi, kažkokios asfalto plynės. Jokio masteliškumo, medžiagiškumo, estetikos. Užtai gali atsisėdęs ant suoliuko apžiūrinėti mašinų kapotus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąO ištisinis asfaltas šaligatviams yra Š, ypač vasarą. Ta pirma foto iš Talino tai išvis baisi, kažkokios asfalto plynės. Jokio masteliškumo, medžiagiškumo, estetikos. Užtai gali atsisėdęs ant suoliuko apžiūrinėti mašinų kapotus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Estetika... Nežinau. Man tvirti bortai ir lygus pilkas asfaltas yra estetiška. Bet ne tame esmė, o praktiškume - lygume. Danga turi būti tokia, kad jos nepastebėtum, eini ir eini, važiuoji ir važiuoji. Ir nepamirškim, kad čia mes diskutuojam turėdami galvoje Vilnių ir vilnietiškas plyteles bei bortus.
O betoninių bortų išvis nereikia naudoti. Šveicarijoje ar Vokietijoje nemačiau betoninių bortų, net jeigu šaligatviai iš asfalto.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Asfaltas, kaip šaligatvių danga, labai populiarus Helsinkyje ir suomiai kažkaip dėl jo estetikos problemų nemato. Ir net jei važiuojamoji dalis būna iš akmens, šaligatvis greičiausiai bus asfaltuotas. Manau, kad jie teikia pirmenybę praktiškumui vs. estetika ir tai viena dedamųjų kodėl jie yra laimingiausių šalių reitingų viršūnėje. Lietuvoje nemažai konfliktų matau tarp dviratininkų ir mamų su vežimėliais, kurios naudojasi dviračių taku vietoj to kad eiti šalia esančiu trinkelių taku, nes taip yra patogiau ir esu tikras, kad estetika joms rūpi mažiausiai.
Kas liecia kreivas plyteles, tai asfaltas čia problemos nespręstų, nes pagrindinė problema - prastai įrengiami pagrindai/drenažai, kurie asfalto atvejų lygiai taip pat gali įgriūti ar išsibanguoti, tik jį sutvarkyti dar sudėtingiau.Paskutinis taisė evil; 2022.08.22, 09:28.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimą
Estetika... Nežinau. Man tvirti bortai ir lygus pilkas asfaltas yra estetiška. Bet ne tame esmė, o praktiškume - lygume. Danga turi būti tokia, kad jos nepastebėtum, eini ir eini, važiuoji ir važiuoji. Ir nepamirškim, kad čia mes diskutuojam turėdami galvoje Vilnių ir vilnietiškas plyteles bei bortus.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPagal piešinuką tai bus šaligatvis vietoj purvyno iki autobuso stotelės, bet negali aikštelė ant žolės bus įteisinta asfaltu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąTaip, bus šaligatvis iki Ukmergės g. Ir labai platus šaligatvis. Dėl to man kyla klausimų. Kam tokio reikia?
- 1 patinka
Comment
-
O kaip reikėtų spręsti per siaurų šaligatvių problemas, ten kur jų plėsti fiziškai nėra galimybės? Pvz. Antakalnio g. atkarpa nuo to bažnyčios žiedo iki L. Sapiegos st., paskui Žalgirio gatvėje kur stovi seni namai (priešais naujai įrengtą Oršos stotelę), o geriausia tai Sukilėlių g., iš abiejų pusių ribojama kapinių tvoros. Šaligatvis tokio siaurumo, jog net pro ten einantis pėsčiasis turi akylai žiūrėti, kad mosuodamas kaire ranka neužkabintų pravažiuojančios mašinos, o ir pravažiuojančio didelių gabaritų transporto priemonės neretai ratais užkabina bordiūrą. Ką reiktų daryti ten - negi plėsti šaligatvį perkeliant kapus kažkur toliau?
Comment
-
Parašė Kristupas0220 Rodyti pranešimąO kaip reikėtų spręsti per siaurų šaligatvių problemas, ten kur jų plėsti fiziškai nėra galimybės? Pvz. Antakalnio g. atkarpa nuo to bažnyčios žiedo iki L. Sapiegos st., paskui Žalgirio gatvėje kur stovi seni namai (priešais naujai įrengtą Oršos stotelę), o geriausia tai Sukilėlių g., iš abiejų pusių ribojama kapinių tvoros. Šaligatvis tokio siaurumo, jog net pro ten einantis pėsčiasis turi akylai žiūrėti, kad mosuodamas kaire ranka neužkabintų pravažiuojančios mašinos, o ir pravažiuojančio didelių gabaritų transporto priemonės neretai ratais užkabina bordiūrą. Ką reiktų daryti ten - negi plėsti šaligatvį perkeliant kapus kažkur toliau?
Sukilėlių g. paprasčiau turbūt būtų organizuoti vienpusį eismą ratu per Rasų g.
Comment
-
Pykčio valandėlė. Turėjau progos šią savaitę dažniau pavaikščioti Algirdo g. naujai išklotu šaligatviu. Taigi, niekaip nesuprantu mūsų Muchosransko (žinomu kaip Vilnius) valdymo, t.y. elementaraus požiūrio į priežiūrą ir tvarką. Antai pasirodo Algirdo g. žalios zonos šienaujamos kažkokia ratine priemone, o ne trimeriu. Visi nauji takai išvažinėti, ryškiai matosi padangų žymės:
Šią savaitę, pasirodo, kad tvarkė vadinamąjį Romanovų skverą, kuris yra tarp Basanavičiaus ir Kalinausko g. Sodino (jeigu neklystu, tai "Stebulė") želdinius, bet prieš tai perkasė žemę ir paliko keliom dienom, viskas atrodė taip:
Tuomet po 3 dienų sutvarkė šiukšlyną ir daugiau mažiau išrinko visokias statybines šiukšles, akmenis ir t.t., palaistė viską, taigi dabar situacija po paskutinio palaistymo atrodo taip, t.y. kažkoks šiukšlynas, purvynas. Kažko nesuprantu miesto priežiūroje.
p.s. atsiprašau už 2 žemiau paskartojančias foto. Sunku redaguoti, kažkaip kreivai įsikėlė.Paskutinis taisė R.D.; 2022.08.25, 22:13.
- 7 patinka
Comment
Comment