Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą

    Lievakas. Ką mes, šio forumo dalyviai, galėtume padaryti, pasiūlyti, kad baigtųsi viena vertus lievų plytelių gamyba, kita vertus - šaligatvių drožimas automobiliais? Tai negali būti neišsprendžiamas klausimas.
    Tai čia nereikia būti genijumi, tiesiog naudot kokybiškas, ilgaamžes medžiagas (tada ir nebus baisu, jei kažkas karts nuo karto užvažiuos ant šaligatvio), o ne lipdyt piguvą, na ir projektuot normalias gatves (kuriuos minimalizuos galimybes važinėti šaligatviais), o ne daryt "paprastus remontus" kurie iš esmės yra sovietinių klaidų restauracija.

    Comment


      Parašė Knope Rodyti pranešimą

      Lievakas. Ką mes, šio forumo dalyviai, galėtume padaryti, pasiūlyti, kad baigtųsi viena vertus lievų plytelių gamyba, kita vertus - šaligatvių drožimas automobiliais? Tai negali būti neišsprendžiamas klausimas.
      Pradžiai lietvamzdį galėtų nuvesti į šalia esančią lietaus kanalizaciją, kad neišplautų šaligatvio pagrindo.

      Comment


        Aš tik niekaip nesuprantu, kodėl Vilniuje visur, VISUR naudojamos plytelės vietoj trinkelių, kai trinkelės yra ženkliai atsparesnės automobiliams dėl savo mažesnio dydžio? Logiška, kad argumentas yra kaina, tačiau vieno iš didžiausių gamintojų Lietuvoje Betono Mozaika kainyne 50mm storio klasikinių 100x200 trinkelių kvadrato kaina yra 11,50€ (tvirtesnių 60mm - 13,80€), kai Vilniuje itin populiarių 375x375 plytelių kvadrato kaina yra 16.90€... Kiek žinau, pagrindo atveju trinkelės reikalauja papildomo dolomito atsijų sluoksnio, kurio kaina iš internete besireklamuojančių klojėjų - 3€/m2. Tai vis dėl to, kur yra priežastis, kad naudojamos po pusmečio subyrančios plytelės vietoj tikrai ilgiau laikančių trinkelių?..

        Comment


          Ignalina, o kokia trinkelių ir plytelių išklojimo kaina 1 kv? Į tai reiktų atsižvelgti taip pat. Manau viskas remiasi į tai, kad plytelės perkamos didžiuliais kiekiais ir gaunasi jų kainos + klojimo kainos santykis geresnis.

          Comment


            Tai trinkeles perkant didžiuliais kiekiais, jų kaina irgi turėtų būti geresnė.
            Problema tame, kad plytelių klojimo kainos internete rasti nepavyko - visi siūlo tik trinkeles. Tačiau pagal vieną rastą straipsnį:
            Šaligatvio plytelės:
            • Dėl didesnių parametrų ir svorio plyteles fiziškai sunkiau kloti;
            • Klojant greičiau padengiamas norimas paviršiaus plotas;
            • Klojimo metu sunkiau išlaikyti atsijų sluoksnio tolygumą;
            • Dėl nemažo paviršiaus ploto plytelės gaminamos storesnės (standartiškai 7 cm);
            • Laikui bėgant plytelių grindinio deformacijos būna didesnės ir atsiranda "klibančių" plytelių tikimybė;
            • Labiau tinkamos pesčiųjų ir dviratininkų naudojamui grindiniui kloti.

            Grindinio trinkelės:
            • Nedidelis trinkelių svoris leidžia fiziškai legnviau dirbti;
            • Dėl mažesnėio trinkelių dydžio lengviau išlaikyti ir koreguoti ištisas linijas;
            • Trinkelės atsparesnės deformacijoms ir lengviau perneša apkrovas;
            • Platesnis panaudojimas.
            panašu, kad žmogiško darbo kaina turėtų būti vienoda, jei ne geresnė trinkelių atžvilgiu (mažiau sunkaus kilnojimo - viena šaligatvio plytelė sveria 24kg, kai trinkelė - 2,8kg).
            Tuo labiau, trinkelėms yra mechanizuoto klojimo metodai:

            Žinant ir tai, kad mažesniuose miestuose trinkelės daug kartų populiaresnės, galima viską nurašyti pirkimų kiekiui, tačiau kaina nuo to turėtų skirtis tikrai neženkliai, o vertinant ilguoju laikotarpiu - trinkelės vienareikšmiškai laimėti, kadangi jos nesutrupa po pusmečio..

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
              Aš tik niekaip nesuprantu, kodėl Vilniuje visur, VISUR naudojamos plytelės vietoj trinkelių, kai trinkelės yra ženkliai atsparesnės automobiliams dėl savo mažesnio dydžio? Logiška, kad argumentas yra kaina, tačiau vieno iš didžiausių gamintojų Lietuvoje Betono Mozaika kainyne 50mm storio klasikinių 100x200 trinkelių kvadrato kaina yra 11,50€ (tvirtesnių 60mm - 13,80€), kai Vilniuje itin populiarių 375x375 plytelių kvadrato kaina yra 16.90€... Kiek žinau, pagrindo atveju trinkelės reikalauja papildomo dolomito atsijų sluoksnio, kurio kaina iš internete besireklamuojančių klojėjų - 3€/m2. Tai vis dėl to, kur yra priežastis, kad naudojamos po pusmečio subyrančios plytelės vietoj tikrai ilgiau laikančių trinkelių?..
              Klaipėdoje labai daug kur sudėtos trinkeles ir vaizdas nepalyginamai geresnis nei Vilniui. Reiškia, įmanoma.

              Comment


                Parašė Knope Rodyti pranešimą

                Lievakas. Ką mes, šio forumo dalyviai, galėtume padaryti, pasiūlyti, kad baigtųsi viena vertus lievų plytelių gamyba, kita vertus - šaligatvių drožimas automobiliais? Tai negali būti neišsprendžiamas klausimas.
                Plytelių krašte priklijuoti padangas praduriančių spyglių. Tada galbūt įsijungtų vairuotojų smegenys.

                Comment


                  Senamiestyje padarius paviršius viename lygyje automatiškai dingtų reiškinys ,,reikia užvažiuoti ant šaligatvio, kad iškrauti / pakrauti prekes''. Žinoma, tai ilgesnės strategijos klausimas, bet iš kitos pusės - koks skirtumas? Juk ir taip daug kur senamiestyje subyrėję tie šaligatviai tad... Taip, tai tik vienas aspektas, tiesiog į jį norėjau atkreipti dėmesį.

                  Comment


                    Pašilaičių 9 ir 11 namų kiemuose keičiamos plytelės. Gyventojai sako, kad tai savivaldybės iniciatyva, tarsi dovana gyventojams, kurie renovavo savo namus. Viskas o.k, gal bus gerai, bet mąstau dėl tokio atnaujinimo tikslingumo šioje vietoje - veik visos plytelės kieme (9-to) be pažeidimų, tik vienoje vietoje yra remontuotina įduba. Kokia prasmė lupti jas visas ir tiesti asfaltą?

                    Click image for larger version

Name:	20220705_134909.jpg
Views:	742
Size:	2,25 MB
ID:	1978086

                    Click image for larger version

Name:	20220705_135003.jpg
Views:	728
Size:	2,16 MB
ID:	1978088
                    Click image for larger version

Name:	20220705_135033.jpg
Views:	727
Size:	2,14 MB
ID:	1978087

                    Comment


                      asfaltą ten ties kad lengviau nelegaliai būtų automobilius statyti, nes dabar gauna buadas už stovėjima ant šaligatvio, tai patiesus asfalta savivaldybė galės atmazinti kad "nėra šaligatvio".

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        asfaltą ten ties kad lengviau nelegaliai būtų automobilius statyti, nes dabar gauna buadas už stovėjima ant šaligatvio, tai patiesus asfalta savivaldybė galės atmazinti kad "nėra šaligatvio".
                        Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.

                        Comment


                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                          Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.
                          Kiemas nėra uždaras, tik apsuptas namais iš 3 pusių. Vienintelis privažiavimas ten kur nuotraukoje stovi automobilis yra per pėsčiųjų bulvarą. Fone matomi vartai - nesu matęs, kad jie kada nors būtų atrakinami, automobiliai važiuoja pro kitur. Ar teritorija yra privati ar savivaldybės nežinau.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Kiemas nėra uždaras, tik apsuptas namais iš 3 pusių. Vienintelis privažiavimas ten kur nuotraukoje stovi automobilis yra per pėsčiųjų bulvarą. Fone matomi vartai - nesu matęs, kad jie kada nors būtų atrakinami, automobiliai važiuoja pro kitur. Ar teritorija yra privati ar savivaldybės nežinau.
                            Tikrai ne privati.

                            Comment


                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.
                              Tai taip, bent jau šiame kieme to tikrai nereikėjo... Remiuosi statybininkų žodžiais, tai gal žino...

                              Comment


                                Viešpatie, ar jie gerai jaučiasi? Dafiga Vilniaus šaligatvių arba visai subyrėję arba jų net nėra / nebuvo net tokiose vietose kapi gatvelėse šalia Petro Povilo bažnyčios, o čia geros būklės dangą... Trūksta žodžių.

                                Comment


                                  Šaligatvių Vasario 16-osios g., A. Goštauto g., J. Tumo-Vaižganto g. ir Lukiškių g. atkarpoje ties sklypo ribomis, dviračių tako J. Tumo-Vaižganto g. ties sklypo riba, A. Goštauto / J. Tumo-Vaižganto gatvių sankryžos rekonstravimo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas

                                  https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...umo-vaizganto/

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Viešpatie, ar jie gerai jaučiasi? Dafiga Vilniaus šaligatvių arba visai subyrėję arba jų net nėra / nebuvo net tokiose vietose kapi gatvelėse šalia Petro Povilo bažnyčios, o čia geros būklės dangą... Trūksta žodžių.
                                    Turbūt visai gerai... Šiaip, verčia tas plyteles į savivartį kaip šiukšles. Nors jos yra - GEROS, per 30 metų nesuskilusios. Gyventojai pasiprašę pasiima sau, štabeliuojasi prie durų.

                                    Comment


                                      Apgailetina, butent sitie kiemai vieni normlaliausiu. Ten aplink tikras Celiabinskas, bet vat keist reikia butent cia.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Omfg, čia rimtai? O tai čia nėra taip, kad uždaras kiemas ir tik gyventojų reikalas, kaip jį naudoti? Nes nu asfaltuoti, tai šuolis 50 metų atgal.
                                        Tvarkoma pagal Kaimynijų programą. Arba teisingiau sakant vietoj jos. Nes Kaimynijų programa nepasiteisino dėl sudėtingų ir ilgų projektų derinimo procedūrų. Pagal šią programą renovuotų daugiabučių bendrijos gali kreiptis į savivaldybę, kad būtų atnaujinta namo aplinka. Mes taip susitvarkėm šaligatvius aplink namą. Savivaldybė duoda paramą dangų, suoliukų ir pan. atnaujinimui ar įrengimui.
                                        Paskutinis taisė Perfect; 2022.07.08, 16:13.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Apgailetina, butent sitie kiemai vieni normlaliausiu. Ten aplink tikras Celiabinskas, bet vat keist reikia butent cia.
                                          Turbūt 80% miesto šaligatvių prastesnės būklės arba jų iš viso nėra.
                                          Šiaip tai įdomi praktika. Žirmūnų trikampyje irgi pertiesė takus, kurie buvo remontuoti maždaug prieš 15-20 metų. O kiti liko dar nuo 1966 m. jau pusiau skalda pavirtę. Palyginti geras plyteles išvežė (gal būt) į savartyną.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X