Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    /\ A tikrai Žirmūnai tokie maži??? Pagal gyventojų skaičių antras pagal dydį mikrorajonas Vilniuje. Ir tikrai ne 'tarp LIDL'o ir šios vietos"...
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

      Kitoje gatvės pusėje yra panašaus pločio pėsčiųjų ir atskiras magistralinis dviračių takas. Neįsivaizduoju kodėl daug kas turėtų važiuoti šia puse, jei gali važiuoti kita. Apskritai, tas nedidelis Žirmūnų mikrorajonas tarp Lidl ir šios vietos tėra gyvenamas daugiausia ivyresnio amžiaus žmonių, kurie nelekioja dviračiais 40km/h., o takas į paplūdimį yra visai kitur. Tai taip, šitas šaligatvis bus naudojamas 3,2 ar 4,1 žmogaus per parą...
      Ta prasme jei nori nuo to Žirmūnų kampo nuvažiuot į Antakalnio galą - varyt per šviesoforą ir po to kitoj upės pusėj per viaduką? Ar geriau nevažiuot per šviesoforą ir tada patogiai dvirtakiu per Unoparką.

      Iš Žirmūnų trikampio (ar Baltupių, atvažiavus per trikampį) jei atsimuši į žalią - irgi geriau pervažiuot čia nei kitoj pusėj galvot kaip atsidurt Antakalnyje.

      Geras pavyzdys yra nauja Santaros gatvė kur vienoj pusėj tik dvirtakis, kitoj tik šaligatvis. O realybėje visi abiejose pusėse eina/važiuoja.

      Comment


        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

        Tikrai šitoje vietoje neužtektų keturių plytelių pločio? Puikus planavimo pavyzdys kai visokiose skylėse, užkampiuose kur sezono ir piko metu vidutiniškai 4,5 praeivio per parą, padaro kosminio pločio taką, bet ten kur tikrai labai daug žmonių ir stumdosi alkūnėmis kaip Vilnios krantinėje, padaro vieno žmogaus pločio takelį. Panašiai kaip anksčiau buvo, kažkur prie Maxima bazės pakloja platų plytelių pakilimo taką, kuris greitai apauga žolėmis, nes nieks nevaikšto, bet dešimtmečiais negalėjo pakloti takų Justiniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse. Iki šiol vienoje pusėje nėra tako nuo T. Narbuto stotelės iki spaudos, tik kažkoks pramintas 5 cm. pločio žemių ir purvo šunkelis.
        Mano manymu minimalus plotis neturėtų būti 4 plytelės. 5 būtų pats tas minimumas. Net jeigu per parą prasilenkia vos 2 žmonės. Nereiškia, kad jiems turi būti nekomfortiška. Kaip standartas, Susisiekimo paslaugų buvo minimos 6 plytelės (2,25 m) šalia naujų dviračių takų (standartiškai 2,5 m pločio). Einant 4-iomis, tai praktiškai petį į petį reik braukt su prasilenkiančiouoju. Kartais ir manęs privengia prietemoj, neretai ir pačiam nejauku sutemus artėti prie kažko, nuo kurio vos pora centrimetrų skiria. Pastebėjus, jog asmuo gali būti pavojingas, net neliaka nei kiek manevro laisvės.
        Paskutinis taisė dondc; 2020.11.20, 19:02.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą
          Apynaujis pandusinis šaligatvis nuo Žirmūnų g. palei Kareivių g. link Valakmpių tilto, kur anksičua buvo sutankinta danga:

          Click image for larger version Name:	IMG_20201117_140839.jpg Views:	143 Size:	3,43 MB ID:	1840280
          Vis tik paliko lietaus nubėgimą.

          Comment


            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
            Štai dar vienas Naujamiesčio "perlas": Mindaugo/Kauno g. esanti "IKI" turi "nebloga" priėjimą. Einant nuo Spartos pusės į IKI niekaip neįmanoma patekti (nebent eiti auto įvažiavimu į parkingą) tik per šią vietą, kur, beje, šalia stovi paštomatas. Nei IKI, nei savivaldybė nepagalvojo, kad taip gali nutikti, nes pakloti kokias 10 plytelių buvo didžiulė investicija. Jau turbūt antri metai kaip parduotuvė stovi, niekas nesiparina. Kiaulių gardo miestui tinka.

            Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	956
Size:	192,6 kB
ID:	1707577
            Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	954
Size:	200,3 kB
ID:	1707578
            Šitą vietą pagaliau sutvarkė:

            Click image for larger version

Name:	iki_mindaugo_kauno_20201121.jpg
Views:	1082
Size:	506,4 kB
ID:	1840771

            Comment


              J. Jablonskio g. "Kablio" pusėje įrengiamas naujas šaligatvis:

              Click image for larger version

Name:	jablonskio_1_20201121.jpg
Views:	1101
Size:	549,4 kB
ID:	1840773

              Click image for larger version

Name:	jablonskio_2_20201121.jpg
Views:	901
Size:	526,6 kB
ID:	1840774

              Click image for larger version

Name:	jablonskio_3_20201121.jpg
Views:	917
Size:	544,5 kB
ID:	1840775

              Comment


                Parašė bucaneer Rodyti pranešimą

                Šitą vietą pagaliau sutvarkė:
                Aplenkėt mane, nes norėjau šiandien įdėti foto iš šito amžiaus infrastruktūros projekto. Man atrodo jau praėjo kažkur 1,5 metų ar 2 metai, kai rašiau į IKI ir tvarkau Vilnių

                Dabar taip gerai, kad benamis patogiai įsitaisė:

                Click image for larger version

Name:	Webp.net-resizeimage.jpg
Views:	962
Size:	1,31 MB
ID:	1840796

                Comment


                  O iš Mindaugo gatvės pusės šitos dvi gėdos liko?

                  https://www.mapillary.com/app/?lat=5...59345583765857

                  https://www.mapillary.com/app/?lat=5...52487672254353
                  Paskutinis taisė Blaze; 2020.11.21, 19:22.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Vis tik paliko lietaus nubėgimą.
                    Panašu, kad ir atnaujino. Tik įdomu, ar nuolydžiai tvarkingai sudėti.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                      Aplenkėt mane, nes norėjau šiandien įdėti foto iš šito amžiaus infrastruktūros projekto. Man atrodo jau praėjo kažkur 1,5 metų ar 2 metai, kai rašiau į IKI ir tvarkau Vilnių

                      Dabar taip gerai, kad benamis patogiai įsitaisė:

                      Click image for larger version

Name:	Webp.net-resizeimage.jpg
Views:	962
Size:	1,31 MB
ID:	1840796
                      Po poros metų ir visvien atmestinai padaryta - nei bortas nuleistas, nei bandyta kompensuoti žalią zoną kokiais nors želdiniais. Ir dar IKI pretenduoja į prabangesnį klientų segmentą.

                      Comment


                        Dėl borto taip, bet dėl želdinių tai jau sakyčiau čia prisip$%inėjimas dėl kelių kvadratinių metrų.

                        Comment


                          Parašė bucaneer Rodyti pranešimą
                          J. Jablonskio g. "Kablio" pusėje įrengiamas naujas šaligatvis:

                          Click image for larger version

Name:	jablonskio_3_20201121.jpg
Views:	917
Size:	544,5 kB
ID:	1840775
                          is vienos puses gerai, is kitos tai reikejo platinti dviem plytelem kaip minimum ir siaurinti pravaziavima iki norminio plocio. Dabar plotis 2.5 juostu.

                          Comment


                            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                            is vienos puses gerai, is kitos tai reikejo platinti dviem plytelem kaip minimum ir siaurinti pravaziavima iki norminio plocio. Dabar plotis 2.5 juostu.
                            Atsižvelgiant, kad ten visada pilna mašinų, įtariu, kad toliau bus statoma vienu ratu ant naujo šaligatvio.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Dėl borto taip, bet dėl želdinių tai jau sakyčiau čia prisip$%inėjimas dėl kelių kvadratinių metrų.
                              Prisi...inėjimas būtų, jei imčiau tikrinti ar dabar žaliosios zonos kiekis sklype atitinka minimumą. O čia vien jau elementarus žmoniškumas kužda, jog gi reiktų kažko, juo labiau, kad visu plotu nieks nevaikščios. Pvz. Lidl analogiškoje situacijoje vos ne japonišką sodelį užveisė. Tai bent matosi, kad ne dzin kažkam, nors ir orientuojasi į vargingiausius klientus.

                              Comment


                                Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                /\ A tikrai Žirmūnai tokie maži??? Pagal gyventojų skaičių antras pagal dydį mikrorajonas Vilniuje. Ir tikrai ne 'tarp LIDL'o ir šios vietos"...
                                T.y. tu nori pasakyt, kažkas kasdien SPECIALIAI eina iš Žirmūnų prie Sporto rūmų ir iš Žirmūnų prie Minsko 3-4 kilometrus, kad šitu taku prasieit? Yra tokių keistuolių? Aišku, kad ne, juo naudojasi tik gretimo kvartalo gyventojai, kuris pastatytas 1960 metais ir ten gyvena daugiausiai pensininkai. Yra tik vienas prieš 15 metų pastatytas 16 a. namas su keliasdešimt butų kur jaunesnės šeimos. Ir išvis, kur tu ten eini tuo taku? Kokie ten traukos objektai? Eini vaikščiot pėsčiom per Valakampių tiltą, nes todėl? Visiškas nulis logikos. Kaip sakiau, per parą tokiu taku pasinaudoja 1,7 žmogaus. Tiek vidutiniškai vasarą. Žiemą vidutiniškai kažkur 0,6 žmogaus. Ir dėl to ten reikėjo 6 plytelių pločio? Nors prie Impuls kitoje pusėje NAUJAME take 4 plytelių plotis... Ir daugelyje vietų Vilniuje tankiai gyvenamuose kvartaluose 4 plytelių plotis, bet vat čia reikėjo būtinai 6 plytelių.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Ta prasme jei nori nuo to Žirmūnų kampo nuvažiuot į Antakalnio galą - varyt per šviesoforą ir po to kitoj upės pusėj per viaduką?
                                Tai aš ir klausiau, negi tame mažame kvartale, pastatytame 1960 metais yra tūkstančiai nuolat norinčių nuvažiuoti būtent per Valakampių tiltą, būtent į Uno parką? Aišku, kad ne.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Ar geriau nevažiuot per šviesoforą ir tada patogiai dvirtakiu per Unoparką.
                                Nu tai gerai, vidutiniškai 2,5 žmonėms per mėnesį, norintiems važiuoti į Uno parką, padarė patogų taką. Bet kodėl 6 plytelių pločio? Gal reikėjo 12 plytelių pločio – būtų DAR PATOGIAU. Lol

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Iš Žirmūnų trikampio (ar Baltupių, atvažiavus per trikampį) jei atsimuši į žalią - irgi geriau pervažiuot čia nei kitoj pusėj galvot kaip atsidurt Antakalnyje.
                                Nu jo, nes yra tūkstančiai žmonių, kurie nuolat galvoja kaip atsidurnt konkrečiai Antakalnyje ir konkrečiai jo pačiame gale prie O. Milašiaus gatvės. Srautas kaip prie Žaliojo tilto, net neišsitenka pėstieji, o dviratininkai daužosi alkūnėmis kaip take prie Žvėryno. Jo, sutinku, reikėjo daryti net 12 plytelių plotį, 6 per mažai.

                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                Geras pavyzdys yra nauja Santaros gatvė kur vienoj pusėj tik dvirtakis, kitoj tik šaligatvis. O realybėje visi abiejose pusėse eina/važiuoja.
                                Ten manau išvis beveik nėra nei pėsčiųjų, nei dviratininkų. Tuo tarpu nuo T. Narbuto iki Sietyno stotelės apskirtia nėra NEI JOKIO nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. nors tai yra vidurys miesto. Nulis logikos ir keistai sudėlioti prioritetai. Kur nulis žmonių nutiesia dviraičų ir pėsčiųjų takus (po du, šešių plytelių pločio), kur žmonių daug, tiesia keturių arba iš viso nėra.


                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Mano manymu minimalus plotis neturėtų būti 4 plytelės. 5 būtų pats tas minimumas.
                                Tai galbūt, bet ne tik pusė meisto takų yra būtent 4 plytelių, ten kur labai daug pėsčiųjų, bet ir NAUJUS tiesia keturių, kai kuriose vietose 4 plytelės kur JAU daug pėsčiųjų arba potencialiai greit bus daug. O čia vidury niekur nutiesia 6 plytelių prospektą. Nesąmonė. Nuėmus dvi plyteles, jau gautųsi pėsčiųjų takas T. Narbuto gatvėje, kur jo iš viso NĖRA...

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Net jeigu per parą prasilenkia vos 2 žmonės. Nereiškia, kad jiems turi būti nekomfortiška.
                                Nežinau, čia jau man snowlake'iška skamba, prasilenkt 0,01 sek. staiga NEKOMFORTIŠKA. Juokingai skamba. Tikriausiai toks žmogus, prasilenkęs, paskui tris dienas stresuoja, kreipiasi į psichologą, nuolat jaudinasi. Jau toks siaubingas stresas, kad neaišku kaip paskui iš viso gyvent mieste per 0,01 sek. prasilenkus su kitu žmogumi, liekant 0,5 metro iki jo.

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Einant 4-iomis, tai praktiškai petį į petį reik braukt su prasilenkiančiouoju.
                                Nebent tų žmonių svoris po 300 kilogramų. Kitaip neįsivaizduoju kaip gali būti tokie platūs žmonės, kad keturių plytelių take braukytųsi pečiais ir kitaip glebėsčiuotųsi, vos ne eitų sumo imtynių.

                                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                Kartais ir manęs privengia prietemoj, neretai ir pačiam nejauku sutemus artėti prie kažko, nuo kurio vos pora centrimetrų skiria. Pastebėjus, jog asmuo gali būti pavojingas, net neliaka nei kiek manevro laisvės.
                                Neaišku kokiu tikslu ten reikėtų nuolat manevruoti, sukiotis naktį. Ar tikrai yra tiek daug lunatikuojančių žmonių, kurie nuolat eina naktimis vaikščiot pirmyn-atgal nuo Valakampių tilto iki Žirmūnų-Kareivių sankryžos ir nors jie yra mizantropiški bei vengia žmonių, tenka vis prasilenkinėti su daug tokių žmonių? Man tai skamba keistai, manau, kad tai yra išgalvota.

                                O dabar esmė, kad toje pačioje Kareivių gatvėje kitoje pusėje prie Impuls naujas pėsčiųjų takas yra 4 plytelių. Ten kažkaip niekam nekyla bijojimo brūžintis pečiais, užtenka pločio, visai nėra žmonių judėjimo, o čia staiga kyla tokios problemos.

                                Comment


                                  Nu nereikia čia tų kliedesių apie 2,5 žmogaus per mėnesį. Pats visą vasarą kasdien (ar bent kas antrą dieną) tuo žvirkeliuku prasieidavau, ir kaskart prasilenkdavau tai su pasivaikščioti išėjusiais pensininkais, tai su dviratininkais ir pan.
                                  Traukos objektu tapo sutvarkytas Vileišio takas Antakalnyje, dabar galima ratuką apeit aplink Nerį ramiais pėsčiųjų ir dviračių takais.
                                  Ne visi žmonės užkietėję automobilistai.

                                  Comment


                                    Ačiū, ponas anekdotų pasakotojau.Prisidėk save prie to 2,5 per mėnesio. Tebūnie 3,5 per mėnesį, kad tik būtum patenkintas.

                                    Anecdotal evidence is evidence from anecdotes: evidence collected in a casual or informal manner and relying heavily or entirely on personal testimony.
                                    Ir dėl to ten reikėjo 6 plytelių pločio tako, kad ponas kartą per mėnesį prasieitum aplink Antakalnį?

                                    Tuo tarpu kai sumažinus iššvaistytas statybines medžiagas ir susiaurinus ten, kur naudojasi 2,5 žmonės per mėnesį, iki 4 plytelių, galima buvo skirti tas medžiagas kokį nors dar vieną taką pėsčiųjų taką nutiesti, kur juo realiai naudotųsi daugiau nei 2,5 žmonės (pavyzdžiui 2500 žmonių), iš neturėjimo ką veikt vaikštantys apie Antakalnius.

                                    Comment


                                      Jeigu jis eina kasdien reikėtu pridėti trisdešimt per mėnesį, o ne vieną, anekdotų skaičiuotojau.

                                      Comment


                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                        T.y. tu nori pasakyt, kažkas kasdien SPECIALIAI eina iš Žirmūnų prie Sporto rūmų ir iš Žirmūnų prie Minsko 3-4 kilometrus, kad šitu taku prasieit? Yra tokių keistuolių? Aišku, kad ne, juo naudojasi tik gretimo kvartalo gyventojai, kuris pastatytas 1960 metais ir ten gyvena daugiausiai pensininkai. Yra tik vienas prieš 15 metų pastatytas 16 a. namas su keliasdešimt butų kur jaunesnės šeimos. Ir išvis, kur tu ten eini tuo taku? Kokie ten traukos objektai? Eini vaikščiot pėsčiom per Valakampių tiltą, nes todėl? Visiškas nulis logikos. Kaip sakiau, per parą tokiu taku pasinaudoja 1,7 žmogaus. Tiek vidutiniškai vasarą. Žiemą vidutiniškai kažkur 0,6 žmogaus. Ir dėl to ten reikėjo 6 plytelių pločio? Nors prie Impuls kitoje pusėje NAUJAME take 4 plytelių plotis... Ir daugelyje vietų Vilniuje tankiai gyvenamuose kvartaluose 4 plytelių plotis, bet vat čia reikėjo būtinai 6 plytelių.
                                        Aš ne kartą esu naudojęsis. Gyvenu kitame miesto gale. Dėl pensininkų didesnio pločio ir reikia, dėl leitaus latako, kuriame gali prasmegti pensininko ėjimo lazdelė, jis gali susilaužyti kaulus griūdamas. Yra 0,5 m pėsčiųjų ėjimo apsaugos zonos pagal STR, tai drąsiai reikia minusuoti 0,5 m nuo latako (kliūties), tad panaudojama tik 1,75 m, t. y. mažiau nei 5 plytelės. O jei tam pensininkui reikės prasilenkti su dviračiu su priekaba (gabaritas 1,15 m) – tai šaligatvis per siauras – 1 dviratis su priekaba bei 1 pėsčiasis jau 1,9 m gabaritas ir apsaugos zona pažeidžiama. Ar siūlai ir dviračiu vežant vaiką priekaboje važiuoti su lietaus latako riba ir rizikuoti, kad ratas smigs į prarają? Mano gyvenamoje aplinkoje pagrinde 8 plytelių plotis abipus gatvės, alėja 10-12 plytelių, galiu nueit iki kitos, kur plotis kinta nuo 11 iki 27.

                                        Sakai, išardyt ir atiduot kitam rajonui? O gal esant bedarbiui ateiti ir tavo architekto algos pasiimti? Win-win, tau lieka darbas, bedarbiui pinigai.

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Tai aš ir klausiau, negi tame mažame kvartale, pastatytame 1960 metais yra tūkstančiai nuolat norinčių nuvažiuoti būtent per Valakampių tiltą, būtent į Uno parką? Aišku, kad ne.

                                        Nu tai gerai, vidutiniškai 2,5 žmonėms per mėnesį, norintiems važiuoti į Uno parką, padarė patogų taką. Bet kodėl 6 plytelių pločio? Gal reikėjo 12 plytelių pločio – būtų DAR PATOGIAU. Lol
                                        Atlikai eismo matavimo tyrimus? senasnamas kažkada porino, kaip T. Narbuto g. niekas nevaikšto ir šaligatvių išvis nereikia. Visus metus važynėjau nuo Laisvės pr. į darbą dviračiu nusukdamas į Žvėryną, nei karto, turbūt, nebuvo, kad nebūčiau sutikęs žmogaus savo kelio pusėje.

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Nu jo, nes yra tūkstančiai žmonių, kurie nuolat galvoja kaip atsidurnt konkrečiai Antakalnyje ir konkrečiai jo pačiame gale prie O. Milašiaus gatvės. Srautas kaip prie Žaliojo tilto, net neišsitenka pėstieji, o dviratininkai daužosi alkūnėmis kaip take prie Žvėryno. Jo, sutinku, reikėjo daryti net 12 plytelių plotį, 6 per mažai.
                                        Kodėl gi ne, mano aplinkoje 8-10-12, yra ir 11–27. Eismo tyrimus atlikai?

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Ten manau išvis beveik nėra nei pėsčiųjų, nei dviratininkų. Tuo tarpu nuo T. Narbuto iki Sietyno stotelės apskirtia nėra NEI JOKIO nei dviračių, nei pėsčiųjų tako. nors tai yra vidurys miesto. Nulis logikos ir keistai sudėlioti prioritetai. Kur nulis žmonių nutiesia dviraičų ir pėsčiųjų takus (po du, šešių plytelių pločio), kur žmonių daug, tiesia keturių arba iš viso nėra.

                                        Tai galbūt, bet ne tik pusė meisto takų yra būtent 4 plytelių, ten kur labai daug pėsčiųjų, bet ir NAUJUS tiesia keturių, kai kuriose vietose 4 plytelės kur JAU daug pėsčiųjų arba potencialiai greit bus daug. O čia vidury niekur nutiesia 6 plytelių prospektą. Nesąmonė. Nuėmus dvi plyteles, jau gautųsi pėsčiųjų takas T. Narbuto gatvėje, kur jo iš viso NĖRA...
                                        Yra ir mano aplinkoje, kur 8 plytelių plotį susiaurino iki 4 dar ir lietaus latakus panaikinę bei pažeidę STR saugos zonas. Visgi, T. Narbuto g. šaligatviai ten yra abejose pusėse, nuo dviratininkų viaduko iki Laisvės pr. estakados – vienoje pusėje. Yra projektas, padarys ir kitoje pusėje.

                                        Nors kartą siuntei PP stadijoj reikalavimus tiesti platesnius takus? Aš – taip. Tu – ne? Tai kam skundies? Gi vistiek sakai, jog tik lunatikai eina pasivaikščiot, o pensininkai ne žmonės vis tiek, nors būtent jie tau pastatė miestą kuriame dabar lieji tulžį.

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Nežinau, čia jau man snowlake'iška skamba, prasilenkt 0,01 sek. staiga NEKOMFORTIŠKA. Juokingai skamba. Tikriausiai toks žmogus, prasilenkęs, paskui tris dienas stresuoja, kreipiasi į psichologą, nuolat jaudinasi. Jau toks siaubingas stresas, kad neaišku kaip paskui iš viso gyvent mieste per 0,01 sek. prasilenkus su kitu žmogumi, liekant 0,5 metro iki jo.
                                        Gal dėl to lietuviai statistiškai patys nelaimingiausi. Juk nežinai?

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Nebent tų žmonių svoris po 300 kilogramų. Kitaip neįsivaizduoju kaip gali būti tokie platūs žmonės, kad keturių plytelių take braukytųsi pečiais ir kitaip glebėsčiuotųsi, vos ne eitų sumo imtynių.
                                        Tai storiem žmonėm, dar su prekių maišais iš šonų apsipirkus parduotuvėje negalima naudotis šaligatviais, nes neišlaikomi STR?

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Neaišku kokiu tikslu ten reikėtų nuolat manevruoti, sukiotis naktį. Ar tikrai yra tiek daug lunatikuojančių žmonių, kurie nuolat eina naktimis vaikščiot pirmyn-atgal nuo Valakampių tilto iki Žirmūnų-Kareivių sankryžos ir nors jie yra mizantropiški bei vengia žmonių, tenka vis prasilenkinėti su daug tokių žmonių? Man tai skamba keistai, manau, kad tai yra išgalvota.
                                        Negalima storiems žmonėms eiti į parduotuvę, tai dabar jau ir naktį ploniems negalima išsivesti šuns pavedžioti su pavadėliu?

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        O dabar esmė, kad toje pačioje Kareivių gatvėje kitoje pusėje prie Impuls naujas pėsčiųjų takas yra 4 plytelių. Ten kažkaip niekam nekyla bijojimo brūžintis pečiais, užtenka pločio, visai nėra žmonių judėjimo, o čia staiga kyla tokios problemos.
                                        Tai jeigu ten tik 4 plytelės, tai vadinasi, jog to užtenka? Nebūtinai.

                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
                                        Ačiū, ponas anekdotų pasakotojau.Prisidėk save prie to 2,5 per mėnesio. Tebūnie 3,5 per mėnesį, kad tik būtum patenkintas.

                                        Ir dėl to ten reikėjo 6 plytelių pločio tako, kad ponas kartą per mėnesį prasieitum aplink Antakalnį?

                                        Tuo tarpu kai sumažinus iššvaistytas statybines medžiagas ir susiaurinus ten, kur naudojasi 2,5 žmonės per mėnesį, iki 4 plytelių, galima buvo skirti tas medžiagas kokį nors dar vieną taką pėsčiųjų taką nutiesti, kur juo realiai naudotųsi daugiau nei 2,5 žmonės (pavyzdžiui 2500 žmonių), iš neturėjimo ką veikt vaikštantys apie Antakalnius.
                                        Tikėkimės dangoraižistas nestato dangoraižių ne pagal STR. Kam tos medžiagos, galima būtų ir kokią trobą Šnipiškėse iš „atliekamų” paremti, kokią sieną, stogą.

                                        Click image for larger version

Name:	Parametrai.jpg
Views:	1583
Size:	156,6 kB
ID:	1842954
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                          Atlikai eismo matavimo tyrimus? senasnamas kažkada porino, kaip T. Narbuto g. niekas nevaikšto ir šaligatvių išvis nereikia. Visus metus važynėjau nuo Laisvės pr. į darbą dviračiu nusukdamas į Žvėryną, nei karto, turbūt, nebuvo, kad nebūčiau sutikęs žmogaus savo kelio pusėje.
                                          Ten vaikščioti gali tik savižudžiai. Teko kelis kartus bandyti, dėl reljefo automobilių išmetamosios dujos pasilieka žemai ir turbūt vienintelė vilniuje gatvė kur realiai galvojau, kad dūstu.




                                          Comment

                                          Working...
                                          X