Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Naujas šaligatvis Sietyno g.:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20201004_144724.jpg
Views:	2765
Size:	5,14 MB
ID:	1833070 Click image for larger version

Name:	IMG_20201004_144757.jpg
Views:	2628
Size:	4,51 MB
ID:	1833068 Click image for larger version

Name:	IMG_20201004_144807.jpg
Views:	2552
Size:	3,90 MB
ID:	1833069

    Comment


      Ukmergės 292 šaligatvis iš niekur į nieką* baigtas.

      Click image for larger version  Name:	20201021_115736.jpg Views:	91 Size:	6,07 MB ID:	1833626
      Click image for larger version  Name:	20201021_115836.jpg Views:	90 Size:	5,05 MB ID:	1833627
      Žolynas išvažinėtas/išmindžiotas ir paliktas gruntui subėgti į gatvę. Paberta sėklų kurios per ateinančias šalnas neprigis.

      Click image for larger version  Name:	20201021_115850.jpg Views:	90 Size:	6,87 MB ID:	1833628 Visas gruntas bėga į gatvės kanalizaciją, laukia kol užsikiš.

      Click image for larger version  Name:	20201021_115857.jpg Views:	90 Size:	6,82 MB ID:	1833629
      Šaligatvio nutiesti tiesiai neišėjo, gavom vingius.
      Click image for larger version  Name:	20201021_115916.jpg Views:	89 Size:	5,23 MB ID:	1833630 Click image for larger version  Name:	20201021_120034.jpg Views:	90 Size:	4,93 MB ID:	1833631
      Nuotekų nubėgimas atviras.

      Click image for larger version  Name:	20201021_120119.jpg Views:	88 Size:	5,36 MB ID:	1833632 Ir jau pilnas šiukšlių.
      Click image for larger version  Name:	20201021_120127.jpg Views:	90 Size:	6,29 MB ID:	1833633

      * - iš niekur į niekur - šaligatvis prasideda automobilių išvažiavimu iš aikštelės ir baigiasi purvynu už autobuso stotelės.
      Attached Files
      Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.10.21, 18:09.

      Comment


        Šaligatvio Paviolnionių gatvėje tarp Gabijos 42 ir Ukmergės 300H progresas:

        Daug plytelių jau suklota, kertant Pavionionių gatvę bordiūrai nuimti, matyt nuleidinės. Šaligatvio pabaiga ties Ukmergės 300H automobilių aikštele paliktas bordiūras.

        Click image for larger version  Name:	20201021_121626.jpg Views:	0 Size:	6,32 MB ID:	1833638 Click image for larger version  Name:	20201021_121634.jpg Views:	0 Size:	5,79 MB ID:	1833639 Click image for larger version  Name:	20201021_121701.jpg Views:	0 Size:	5,94 MB ID:	1833640

        P.S. kodėl du kartus deda nuotraukas, aš ką nors ne taip darau?
        Attached Files

        Comment


          Nuleido.

          Click image for larger version

Name:	20201024_173122.jpg
Views:	1443
Size:	3,78 MB
ID:	1835091

          Comment




            Click image for larger version

Name:	Screenshot.png
Views:	2709
Size:	2,26 MB
ID:	1835437

            Attached Files
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Lenkijoj teko matyti asfaltuotus kelius su akmenimis grįstais kelkraščiais. Manau visai tiktų toks variantas.

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Lenkijoj teko matyti asfaltuotus kelius su akmenimis grįstais kelkraščiais. Manau visai tiktų toks variantas.
                Tai pėstiesiems tada gatve reikia eiti?

                Comment


                  Kaip tik reikėtų, akd važiuojamoji dalis būtų iš akmenų, o šaligtviai iš iš lygesnios dangos, kad su vežimeliu įmanoma būtų važiuoti.

                  Comment


                    Parašė Horn Rodyti pranešimą

                    Tai pėstiesiems tada gatve reikia eiti?
                    Šaligatviu, kuris grįstas trinkelėm, toliau važiuojamosios dalies kraštas, grįstas akmenim, toliau važiuojamosios dalies vidurys asfaltuotas. Labai populiaru Vokietijoj.
                    Paskutinis taisė deep'as; 2020.10.29, 16:32.

                    Comment


                      Skamba gerai, jei greitis 20–30 km/h, kitu atveju jau įsivaizduoju, kaip automobilistai stumtų dviratininkus link akmenų.
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        Skamba gerai, jei greitis 20–30 km/h, kitu atveju jau įsivaizduoju, kaip automobilistai stumtų dviratininkus link akmenų.
                        Taip pat kaip dabar į žvyruotas pakeles ir šaligatvių bortus?

                        Comment


                          Diskusija prasidėjo Šnipiškių temoje, dėl Krokuvos g., kur aplink dangoraižiai ir trobos, kur Giedraičių g. net normatyviniai šaligatviai netilpo, o dabar paistot apie kelkraščius ir nežinia kokio pločio gatves. Visai ne į temą.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Man dar toks klausimas, gal kas žino atsakymą: kodėl kai kuriuose projektuose yra neregių vedimo juostos (ar kaip ten jos vadinasi), o kai kuriuose naujuose - ne?

                            Comment


                              Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                              Man dar toks klausimas, gal kas žino atsakymą: kodėl kai kuriuose projektuose yra neregių vedimo juostos (ar kaip ten jos vadinasi), o kai kuriuose naujuose - ne?
                              Jeigu take yra aiškus bortelis nenutrūkstamas, tuomet aklųjų vedimo takelis nėra privalomas išskyrus įspėjamąją dangą ten kur takas kerta dviračių taką / važiuojamąją dalį arba nutrūksta visai. Anksčiau kai kuriose vietose tų takelių net perteklinai buvo įrengta, kur jie visai nebūtini ir aklieji puikiai orientuojasi ir be jų, tai dabar turim pačių įvairiausių konfigūracijų pėsčiųjų takų.

                              Comment


                                Apynaujis pandusinis šaligatvis nuo Žirmūnų g. palei Kareivių g. link Valakmpių tilto, kur anksičua buvo sutankinta danga:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20201117_140839.jpg
Views:	1969
Size:	3,43 MB
ID:	1840280

                                Tilto atramos irgi atnaujinamos:

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20201117_141046.jpg
Views:	1450
Size:	2,43 MB
ID:	1840281
                                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                Comment


                                  Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                  Apynaujis pandusinis šaligatvis nuo Žirmūnų g. palei Kareivių g. link Valakmpių tilto, kur anksičua buvo sutankinta danga:
                                  O geras, nežinojau, kad šitą atkarpą sutvarkė. Visada jos vengdavau būtent dėl blogos dangos būklės.

                                  Comment


                                    Antakalnio Šilo miško parke įrengė apšvietimą, praėjimas nuo Mildos g. iki Jūratės g.

                                    Comment


                                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                                      Apynaujis pandusinis šaligatvis nuo Žirmūnų g. palei Kareivių g. link Valakmpių tilto, kur anksičua buvo sutankinta danga:

                                      Click image for larger version  Name:	IMG_20201117_140839.jpg Views:	143 Size:	3,43 MB ID:	1840280
                                      Tikrai šitoje vietoje neužtektų keturių plytelių pločio? Puikus planavimo pavyzdys kai visokiose skylėse, užkampiuose kur sezono ir piko metu vidutiniškai 4,5 praeivio per parą, padaro kosminio pločio taką, bet ten kur tikrai labai daug žmonių ir stumdosi alkūnėmis kaip Vilnios krantinėje, padaro vieno žmogaus pločio takelį. Panašiai kaip anksčiau buvo, kažkur prie Maxima bazės pakloja platų plytelių pakilimo taką, kuris greitai apauga žolėmis, nes nieks nevaikšto, bet dešimtmečiais negalėjo pakloti takų Justiniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse. Iki šiol vienoje pusėje nėra tako nuo T. Narbuto stotelės iki spaudos, tik kažkoks pramintas 5 cm. pločio žemių ir purvo šunkelis.

                                      Comment


                                        Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

                                        Tikrai šitoje vietoje neužtektų keturių plytelių pločio? Puikus planavimo pavyzdys kai visokiose skylėse, užkampiuose kur sezono ir piko metu vidutiniškai 4,5 praeivio per parą, padaro kosminio pločio taką, bet ten kur tikrai labai daug žmonių ir stumdosi alkūnėmis kaip Vilnios krantinėje, padaro vieno žmogaus pločio takelį. Panašiai kaip anksčiau buvo, kažkur prie Maxima bazės pakloja platų plytelių pakilimo taką, kuris greitai apauga žolėmis, nes nieks nevaikšto, bet dešimtmečiais negalėjo pakloti takų Justiniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėse, Pašilaičiuose, Fabijoniškėse. Iki šiol vienoje pusėje nėra tako nuo T. Narbuto stotelės iki spaudos, tik kažkoks pramintas 5 cm. pločio žemių ir purvo šunkelis.
                                        Šitoj vietoj platesnis šaligatvis labai į naudą. Garantuotai bus nemažas ratuoto transporto srautas. Prasilenkti einant į kalną su 40km/h nuo kalno važiuojančiu dviračiu siaurame šaligatvyje nėra labai malonu. O magistraliniam dvirtakiui ir padoriam šaligatviui iš akies nebūtų užtekę pločio.

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Šitoj vietoj platesnis šaligatvis labai į naudą. Garantuotai bus nemažas ratuoto transporto srautas. Prasilenkti einant į kalną su 40km/h nuo kalno važiuojančiu dviračiu siaurame šaligatvyje nėra labai malonu. O magistraliniam dvirtakiui ir padoriam šaligatviui iš akies nebūtų užtekę pločio.
                                          Kitoje gatvės pusėje yra panašaus pločio pėsčiųjų ir atskiras magistralinis dviračių takas. Neįsivaizduoju kodėl daug kas turėtų važiuoti šia puse, jei gali važiuoti kita. Apskritai, tas nedidelis Žirmūnų mikrorajonas tarp Lidl ir šios vietos tėra gyvenamas daugiausia ivyresnio amžiaus žmonių, kurie nelekioja dviračiais 40km/h., o takas į paplūdimį yra visai kitur. Tai taip, šitas šaligatvis bus naudojamas 3,2 ar 4,1 žmogaus per parą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X