Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė R.D. Rodyti pranešimą

    Esu viena ausimi girdėjęs šito sklypo užstatymo niuansus.
    butu idomu tuos niuansus suzinot

    Comment


      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
      IKI administracija man dar 2019-04-08 atrašė: "Laba diena, ačiū. Jūsų laišką gavome, kuris perduotas statybų skyriui."
      Tai reikėtų paklaust kaip sureagavo statybų skyrius.

      Comment


        Parašė R.D. Rodyti pranešimą
        Ar prisimenate, kai prieš metus šioje temoje (#475) rašiau apie situaciją prie Mindaugo/Kauno "IKI", kur nesugebėta padaryti praėjimo ir žmonės eina per purvą, nes kito praėjimo nėra. Tai štai, praėjo beveik metai, o rezultatas nulinis. Nei "tvarkauvilnių" ( https://tvarkaumiesta.lt/problem/93136 ), nei parašytas laiškas į IKI administraciją (atrašė, kad perduos "statybos skyriui") nepadėjo ir situacija toliau tokia, kaip 2020-01-11 foto:

        Click image for larger version Name:	Iki1.jpg Views:	1 Size:	343,2 kB ID:	1776299
        Click image for larger version Name:	Iki2.jpg Views:	1 Size:	379,6 kB ID:	1776300

        Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes nei miestui aktualu, nei parduotuvės administracijai.
        Rimtai, duokit į spaudą. Kokį Delfi. Tada Šimašiui į facebooką ir dar kartą į Tvarkau miestą. Gal yra dar kokia Naujamiesčio bendruomenė?

        Comment


          Jau daugelį metų man užkliūva, kad ir ši vieta, tad norėjau paklausti ką manote.

          Situacija tokia, kad šioje Kosčiuškos gatvės dalyje tarp gatvės ir standartinio žemės kvadrato, kuriame auga medžiai, yra tik dvi plytelės, tad eiti ten itin nemalonu ir net sakyčiau ne visai saugu. Nors man ir nepatinka, bet priėjau išvados, kad visgi geriau nukirsti pažymėtus 16 medžių ir padaryti normalų funkcionalų šaligatvį. Tuo labiau, kad medžių tose vietos tikrai netrūksta, bei nusimato didėsiantis pėsčiųjų srautas kai bus pastatytas LMTA Olandų gatvėje, palei gatvę remontuojami pastatai, yra apleistų pastatų, kuriuos irgi kažkada turėtų būti pradėta naudoti.

          Atlaisvinus bent vieną gatvės pusę pėstiesiems (abejose pusėse vietos yra per mažai, kad įrengti ir dviračių taką, ir šaligatvį toje pačioje pusėje), kitoje pusėje būtų galima svarstyti dėl dviračių tako įrengimo, arba bent jau būtų galimybė kažkada jį įrengit. Taip, žinau, kad prie upės bus ar jau yra dviračių takas, bet juo naudosis tikrai ne visi dviratininkai - turiu mintyje tuos, kurie lankysis LMTA, Čiurlionio gimnazijoje ir panašiai - nematau iš jų pusės, kad būtų interesas belstis į paupį tik tam, kad pravažiuoti kelis šimtus metrų. Bus, greičiausiai, važiuojama Kosciuškos gatve.

          Google maps vaizdelis

          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	73,6 kB ID:	1778977
          Click image for larger version  Name:	P_20200117_130438_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	291,7 kB ID:	1778978
          Click image for larger version  Name:	P_20200117_130525_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	318,6 kB ID:	1778979
          Click image for larger version  Name:	P_20200117_130622_vHDR_On-1862x1397 - Copy.jpg Views:	1 Size:	300,6 kB ID:	1778980
          Paskutinis taisė spekas; 2020.01.30, 19:39.

          Comment


            IMO logiškiau yra siaurint gatvę bent iki 3 juostų.

            Comment


              O ar nebūtų galima panaikinti tą akmenų šlaitelį tarp šaligatvio ir pastato? Kokia puse metro būtų galima paplatinti šaligatvį.
              Pačios gatvės siaurinti gal nebūtina, bet galima būtų siaurinti juostas iki minimalių reikalavimų, žinoma, turint omenyje, kad ten važinėja VT.

              Comment


                Jei jau daryt dvirtakį, tai tik Kalnų parko / Olandų / LMTA pusėje. Kitaip dviratininkai ir toliau važinės šaligatviu. Kam 2x važiuoti per gatvę, kad važiuoti dvirtakiu, jei būtų galima važiuoti tik 1x?

                Nesiaurinant gatvės kitoje pusėje ir dvirtakis, ir šaligatvis irgi netilptų. Turbūt geriausia būtų į viršų palikti dvi juostas, o žemyn siaurinti iki vienos. Apart renginių Kalnų parke - nepamenu ar kada mačiau ten rimtesnį kamštį. Ties posūkiu į Kalnų parką rodos tilptų padaryt praplatėjimą ir kišenę posūkiui į kairę.

                Comment


                  Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                  O ar nebūtų galima panaikinti tą akmenų šlaitelį tarp šaligatvio ir pastato? Kokia puse metro būtų galima paplatinti šaligatvį.
                  Pačios gatvės siaurinti gal nebūtina, bet galima būtų siaurinti juostas iki minimalių reikalavimų, žinoma, turint omenyje, kad ten važinėja VT.
                  Pusmetris kitoj medžių pusėj nelabai ten pagelbės. O vaizdas turbūt suprastėtų.

                  Comment


                    Tie medžiai seni, nususę, nustelbti, netinkamai genėti – juos seniai reikėjo išpjauti, bet dabar kiltų didelis medžių talibano skandalas. Juostos ten jau yra minimalaus pločio (o dėl duobių ties vandens nuvedimo grotelėmis faktiškai dar siauresnės), tai vienintelis variantas veikiausiai būtų naikinti vieną juostą žemyn.
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      Bet išpjovus būtų visai nieko susodint naujus medžius. Nykokai plati gatvė be medžių ten atrodytų. O susiaurint šiaip ar taip praverstų, kad kiltų mažiau noro skraidyti. Nes kol kas psichologiškai ten nelabai norisi lėtai važiuoti.

                      Comment


                        Savivaldybės įvertinimas tiems medžiams yra negeras: būklės arba patenkinamos arba blogos. Nors šalinti nesiūloma.

                        Comment


                          Jei jau fantazuoti, tai atkarpą būtina smarkiai humanizuoti. Tvorą griauti ar bent jau padaryti permatomą ir atverti vaizdą į muziejaus kiemą. Gatvę siaurinti iki 1+1+ kišenės posūkiams+dviračių takai. Tuo pačiu troleibusų laidai atsitrauktų nuo fasadų ir atsirastų daugiau erdvės medžių vainikams. O tuomet galima ir pagalvoti apie medžių keitimą naujais. Deja šito net nesitikiu, nes dar nepribrendome tokiam mastymui.

                          Comment


                            Kurgi pribręsim, jei pėstiesiems nepatinka per kojas važiuojantys automobiliai, bet siūlo kirsti medžius o ne patraukti automobilius. Siūlau sprendimą kuriam esam pilnai subrendę: iškirsti medžius ir padaryti dar vieną eismo juostą. Pėstieji apeis per Kalnų parką. Arba per Užupį.

                            Comment


                              Šitą gatvę tikrai reiktų siaurinti iki 2 juostų, eismas nėra intensyvus, sumažėtų lakstančių (dauguma važiuoja čia 70 km/h) ir pėstiesiems/dviratininkams būtų jaukiau ir saugiau vaikščioti. Dabar šita vieta labiau primena autostradą, kurioje nėra vietos pėstiesiems nei normalią miesto gatvę.
                              Paskutinis taisė Lettered; 2020.01.31, 08:31.
                              Flickr

                              Comment


                                Palauk dar porą metų, iš nuotraukų panašu, kad tie medžiai greitai patys nugrius.

                                O jeigu rimtai, tai tokio dydžio medžiai šalia ( o šiuo atveju net vietoje) šaligatvio ar kelio yra tik kelio dangos gadinimas ir jaukumo pėstiesiems mažinimas.

                                Comment


                                  Tikrai geras pastebėjimas, kad gatvę verta versti į 1+1, o esamas pora juostų (ar bent vieną) versti į dviračių taką su pėsčiųjų alėja ir želdynais. Aš esu tiek pripratęs prie esamos padėties šioje gatvėje, kad net nekilo mintis mažinti transporto infrastruktūrą, kurios čia sutinku per daug (matot, ką daro pripratimas prie status quo). Net piko metu, kamštis, žiūrint nuo centro, iki Olandų žiedo būna max maždaug iki keliuko, kuris veda į Kalnų parką, ir tai būna neperdažniausiai.

                                  Tikslus pastebėjimas, kad dviračių taką reikia daryti Čiurlionio gimnazijos pusėje dėl išvardintų priežasčių.

                                  Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
                                  (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)

                                  Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	397,1 kB ID:	1779244
                                  Paskutinis taisė spekas; 2020.01.31, 21:54.

                                  Comment


                                    Siulymas geras, gaila reikes palaukti 30 metu iki jo igyvendinimo.

                                    Comment


                                      Buvo rengiamas projektas T. Kosciuškos g. atkarpai rekonstruoti. Tada kilo nemažas pasipiktinimas tiek iš vietinių, tiek ir iš asociacijų dėl nelogiškų siūlymų. Viskas baigėsi lyg ir. Tada iš pakraščių teko girdėt, kad galbūt bus rengiamas didesnis gatvės projektas. Bet ir ties tuo viskas nutilo.

                                      Dviračių takas vienas eis palei Neries krantinę, palei gatvę ir žemyn į Sluškų g. Kitoje pusėje galėtų būti takas, einantis palei pačią gatvę, per žiedą ir toliau palei Antakalnio g. Sluškų g. takas nebus pritaikytas rajono vidaus susisiekimui.

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                        Manau, versti į 1+1 būtų galima net maždaug tokią atkarpą:
                                        (Tuomet formuotųsi jauki pėsčiųjų ir dviratininkų alėja. Šiuo metu, spėju, minėtieji eismo dalyviai vengia keliauti šia atkarpa, nes žiauriai nemalonu ir net kiek pavojinga (pats eidamas ja sukioju galvą kaip nemalonu eiti siauriausiose vietose kai pro pat veidą pralekia veidrodėliai ant kokia 60 kmh. O jei susitinki priešpriešais pėstijį, tai nejuokauju - prie pasvirusių medžių tenka net galvą pakreipti, pačiam pasikreipti, ar lietsargį kilnoti.)
                                        Racionaliau būtų žemyn 1 juosta, bet į viršų palikti 2 juostas - A ir paprastą. Kitaip piko metu su viena juosta VT ganėtinai strigtų.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                          Klausimas ta pačia proga - kam ten toks ,,aerodromas'' iš plytelių padarytas?

                                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	69
Size:	202,8 kB
ID:	1774660
                                          Kai Brežnevą laidojo tai taip jau buvo.

                                          Privalumas - nebus bėdos įrengti dviračių taką

                                          Comment

                                          Working...
                                          X