Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Nebus ant sio slaito medziu, visu pirma del to kad ten komunikaciju trasa, visu antra uzdengs pirmojo auksto versla, iki kurio ir taip niekada niekas neateina. Nes reikia buti visiskais debilais kad padaryti ji taip toli ir aukstai nuo gatves. Na, bet kai statai viesbuti, o ne gyvenamaji nama, tai ar ne px
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąGrazus tas stulpas viduryje dviraciu tako...(kazkodel man neleidzia ikelti full size nuotraukos)
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNes nu o kaip gi kitaip galima atlikti darbus? Kas čia blogo?
(Verkių gatvė Vilniuje)
...
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Darbų kultūra po truputuką vėl grįžta į rytietišką stilių (kažin ar prarabas nenuraukia kad reiktų liept ką pasitiest prieš žemes bet kur pilant ar darbų atlikėjai nesuprato kam ta plionkė)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Xmaster Rodyti pranešimąČia tikriausiai matosi skirtingų rangovų darbo kokybė. Ten toliau šios krūvos trinkelės irgi buvo išraustos. Tačiau ten, skirtingai nei nuotraukoje, iškasant žemes jos buvo pilamos ant maišų, patiestų ant šaligatvio, tad purvas nesisklaidė.
Comment
-
Gyvenant Vilniuje apima kažkoks siurrealizmo jausmas.
Vilniaus miesto savivaldybė puikiai supranta, kad kelias nuo oro uosto iki centro formuoja pirmą ispūdį apie miestą. Praeitais metais ji net rengė inovatyvių idėjų konkursą miesto erdvių keitimui! Ir skyrė tam 200 000 eurų:
https://vilnius.lt/…/kelia-nuo-sostines-oro-uosto-iki-cent…/
Nežinau kuo ši iniciatyva baigėsi, bet nieko nepasikeitė. Ką gi daryti kad važiuojant Uberiu atskridus iš London Syčio už 3 milijonus mokesčių mokėtojų pinigų (kasmet) nesijaustum kaip Čeliabinske? Suka galvas Vilniaus činovnikai, niekaip negali sugalvoti kas ne taip su ta aplinka...
Aš suprantu, kad įrengti šaligatvį ar perbraižyti kelio juostas tai kosminiai-nano projektai reikalaujantys milijardinių biudžetų, ką ten kažkokie 200 tūktančiai "inovatyvioms idėjoms".
Balsuokite ir jūs už geriausią variantą: 1) įrengti tvorelės apžvalgos suoliuką, 2) nupūsti lapus nuo šlaito, 3) nudažyti bordiūrus, 4) aptverti šaligatvį nuo vejos? Ką gi pasirinkti draugiškesnei aplinkai ir miesto įvaizdžiui gerinti?
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...870876?__xts__
Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.23, 16:33.
- 12 patinka
Comment
-
Apžvalgos suoliukas tai super. Gali stebėti, kaip naktį lempa mirkčioja dėl blogo elektros sujungimo. Tiesiog diskoteka, kai pavargsti iškart gali pasėdėti.
Kas dėl maksimos, tai nuotruakoje matosi siauras šaligatvis su 2 laiptais. Tai kad žmonės čia tingi 3 žingsnius padaryti ir "kertą kampą" tai ne maksimos problema.
O šiaip tai parduotuvė toliau nuo kelio yra daug kur daroma dėl daug priežasčių. Triukšmo lygis, sklypas (dažnai aikštelė yra savivaldybės žemėje), patogumas vietiniams gyventojams (kurie gyvena už kelio, ne kelyje).
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKas dėl maksimos, tai nuotruakoje matosi siauras šaligatvis su 2 laiptais. Tai kad žmonės čia tingi 3 žingsnius padaryti ir "kertą kampą" tai ne maksimos problema.Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.24, 10:12.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Žmonės vaikšto taip, kaip jie vaikšto. Infrastruktūra tūri būti priderinama prie žmonių. Būtent čia nėra techninių problemų įrengti, taip, kaip žmonės vaikšto. Tai labai įdyngas požiūris, kad čia ne infrastruktūra, bet žmonės blogi, nes nevaikšto taip, kaip projektuotojams norėtusi. Klaidos pasitaiko, jas tiesiog reikia taisyti.
Beje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Bet šaligatvis yra įrengtas vieno žinklnio atstumu. Gal dar ir per gatvę eikime kur norim o ne per perėją ir kaltinkim statytojus kad nevietoje perėją pastatė?
Beje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?
Tai, kad žmonės ir eina kur nori, ir ne per perėjas - taip, kaip jiems patogu. Ir taip, tai reiškia, kad infrastruktura blogai suprojektuota tose vietose. Aišku dažnai techninės galimybės kažko neleidžia padaryti, bet daug atvejų tas negalioja.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBet šaligatvis yra įrengtas vieno žinklnio atstumu. Gal dar ir per gatvę eikime kur norim o ne per perėją ir kaltinkim statytojus kad nevietoje perėją pastatė?
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąBeje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Tai, kad žmonės ir eina kur nori, ir ne per perėjas - taip, kaip jiems patogu. Ir taip, tai reiškia, kad infrastruktura blogai suprojektuota tose vietose. Aišku dažnai techninės galimybės kažko neleidžia padaryti, bet daug atvejų tas negalioja.
O šios maksimos atveju tai panašu kad tingi 5 žinksnius padaryti esamu šaligatviu, todėl geriau eis per purvyną.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąŠiuo atveju taip ir gaunasi. Perėja yra visai ne ten, kur veda jų šaligatvis. Tai arba perėja ne vietoje, arba šaligatvis.
Vėl spėlionės. Nepatingėjau pasižiūrėti sklypus ir matom, kad pusė jų aikštelės išeina už sklypo ribų, tad šitas takas yra tarp gatvės raudonųjų linijų. Žodžiu tvarkėsi griežtai tik priešais savo sklypą, negalvodami apie realius pėsčiųjų srautus.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ir jūs manote kad yra gerai, kad žmonės eina per gatvę, kur nori? Ir ne, tai nereiškia kad infrastruktūra blogai suprojektuota. Perėjos ten gali nebūti būtent todėl kad nukrepiti pesčiųjų srautą kitur. Turim puikių pavydžių Laisvės prospekte kur žmonės lapsto per gatvė nors už 10 žinksnių yra požeminė perėja.
O šios maksimos atveju tai panašu kad tingi 5 žinksnius padaryti esamu šaligatviu, todėl geriau eis per purvyną.
Comment
Comment