Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kokius dar medžius Ten šulinio liukai įrengti. O esmė labai paprasta, nuo šulinio gylio priklauso jo diametras. Taigi, kad nereikėtų didinti diametro, jų liukai daromi kaip įmanoma žemiau, todėl šlaituose atsiranda tokios nesamonės. Šiaip logiškiau, tvarkingiau ir estetiškiau būtų, jeigu šulinys būtų išlindęs ir atribotas kokia nedidele atramine sienute.
    Antakalnio terasose lygiai tokiose “skylėse” medžiai auga, tai ir spėjau

    Comment


      Čia turbūt būtų gan keista jei yra sugalvoję pasodint vienut vieną medelį. Padaryk vieną durną sprendimą pačioj pradžioj ir pasipils problemos ir dar durnesni bandymai jas spręst - laiptai, šulinai neaiškūs ir tt. Kalbu apie tą šlaitą.

      Comment


        Nebus ant sio slaito medziu, visu pirma del to kad ten komunikaciju trasa, visu antra uzdengs pirmojo auksto versla, iki kurio ir taip niekada niekas neateina. Nes reikia buti visiskais debilais kad padaryti ji taip toli ir aukstai nuo gatves. Na, bet kai statai viesbuti, o ne gyvenamaji nama, tai ar ne px

        Comment


          Nes nu o kaip gi kitaip galima atlikti darbus? Kas čia blogo?
          (Verkių gatvė Vilniuje)


          Comment


            Grazus tas stulpas viduryje dviraciu tako...(kazkodel man neleidzia ikelti full size nuotraukos)

            Click image for larger version

Name:	grazy.png
Views:	63
Size:	310,4 kB
ID:	1756370

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              Grazus tas stulpas viduryje dviraciu tako...(kazkodel man neleidzia ikelti full size nuotraukos)
              Takas ten stulpą apvažiuoja. Su tuo viskas ok. Bet šiaip visos atkarpos įgyvendinimas tragiškas. Visų pirma dėl šaligatvio. Jis ne tik per siauras, bet tolėliau (foto nelabai matosi) palei parkingą iš vienos pusės užgožiamas išsikerojusios gyvatvorės, kurios, savaime suprantama, niekas neprižiūri. Vietos ten yra sočiai ir nuo gatvės palikta milžiniška dekoratyvinė juosta su akmenukais ir želdiniais, nors šaligatvis praktiškai išnyksta ir pėstieji yra priversti eiti dviračių taku. Tiesiog neišneša suvokti, kokie moliūgai galėjo taip blogai viską suprojektuoti? Net ir piktybiškai ir tyčia norėdamas viską sugadinti to taip lengvai nepadarysi. Bet šiuo atveju kažkaip sugebėjo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Nes nu o kaip gi kitaip galima atlikti darbus? Kas čia blogo?
                (Verkių gatvė Vilniuje)
                ...
                Darbų kultūra po truputuką vėl grįžta į rytietišką stilių (kažin ar prarabas nenuraukia kad reiktų liept ką pasitiest prieš žemes bet kur pilant ar darbų atlikėjai nesuprato kam ta plionkė)

                Comment


                  Parašė evvt Rodyti pranešimą

                  Darbų kultūra po truputuką vėl grįžta į rytietišką stilių (kažin ar prarabas nenuraukia kad reiktų liept ką pasitiest prieš žemes bet kur pilant ar darbų atlikėjai nesuprato kam ta plionkė)
                  Šiomis dienomis turbūt daugiau nei pusė statybų darbininkų yra iš Ukrainos arba Baltarusijos, tai dėl rytietiško stiliaus nestebina. Reikia nuolat mokinti, nes kitą sezoną jau vėl bus nauji žmonės ir vėl viskas nuo pradžių.

                  Comment


                    Čia tikriausiai matosi skirtingų rangovų darbo kokybė. Ten toliau šios krūvos trinkelės irgi buvo išraustos. Tačiau ten, skirtingai nei nuotraukoje, iškasant žemes jos buvo pilamos ant maišų, patiestų ant šaligatvio, tad purvas nesisklaidė.

                    Comment


                      Parašė Xmaster Rodyti pranešimą
                      Čia tikriausiai matosi skirtingų rangovų darbo kokybė. Ten toliau šios krūvos trinkelės irgi buvo išraustos. Tačiau ten, skirtingai nei nuotraukoje, iškasant žemes jos buvo pilamos ant maišų, patiestų ant šaligatvio, tad purvas nesisklaidė.
                      Čia irgi buvo maišai, dar pravažiuodamas pagalvojau, kad pagaliau bent kažkoks progresas...

                      Comment


                        Gyvenant Vilniuje apima kažkoks siurrealizmo jausmas.

                        Vilniaus miesto savivaldybė puikiai supranta, kad kelias nuo oro uosto iki centro formuoja pirmą ispūdį apie miestą. Praeitais metais ji net rengė inovatyvių idėjų konkursą miesto erdvių keitimui! Ir skyrė tam 200 000 eurų:

                        https://vilnius.lt/…/kelia-nuo-sostines-oro-uosto-iki-cent…/

                        Nežinau kuo ši iniciatyva baigėsi, bet nieko nepasikeitė. Ką gi daryti kad važiuojant Uberiu atskridus iš London Syčio už 3 milijonus mokesčių mokėtojų pinigų (kasmet) nesijaustum kaip Čeliabinske? Suka galvas Vilniaus činovnikai, niekaip negali sugalvoti kas ne taip su ta aplinka...

                        Aš suprantu, kad įrengti šaligatvį ar perbraižyti kelio juostas tai kosminiai-nano projektai reikalaujantys milijardinių biudžetų, ką ten kažkokie 200 tūktančiai "inovatyvioms idėjoms".

                        Balsuokite ir jūs už geriausią variantą: 1) įrengti tvorelės apžvalgos suoliuką, 2) nupūsti lapus nuo šlaito, 3) nudažyti bordiūrus, 4) aptverti šaligatvį nuo vejos? Ką gi pasirinkti draugiškesnei aplinkai ir miesto įvaizdžiui gerinti?


















                        https://www.facebook.com/vilnius.wtf...870876?__xts__

                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.23, 16:33.
                        Flickr

                        Comment


                          Aš tiesą sakant net nieko negirdėjau apie tuos 200000. Kur juos ištaškė? Naujininkų garažams išdažyti vaivorykštės spalvomis?

                          Comment


                            Apžvalgos suoliukas tai super. Gali stebėti, kaip naktį lempa mirkčioja dėl blogo elektros sujungimo. Tiesiog diskoteka, kai pavargsti iškart gali pasėdėti.

                            Kas dėl maksimos, tai nuotruakoje matosi siauras šaligatvis su 2 laiptais. Tai kad žmonės čia tingi 3 žingsnius padaryti ir "kertą kampą" tai ne maksimos problema.

                            O šiaip tai parduotuvė toliau nuo kelio yra daug kur daroma dėl daug priežasčių. Triukšmo lygis, sklypas (dažnai aikštelė yra savivaldybės žemėje), patogumas vietiniams gyventojams (kurie gyvena už kelio, ne kelyje).

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Kas dėl maksimos, tai nuotruakoje matosi siauras šaligatvis su 2 laiptais. Tai kad žmonės čia tingi 3 žingsnius padaryti ir "kertą kampą" tai ne maksimos problema.
                              Žmonės vaikšto taip, kaip jie vaikšto. Infrastruktūra tūri būti priderinama prie žmonių. Būtent čia nėra techninių problemų įrengti, taip, kaip žmonės vaikšto. Tai labai ydingas požiūris, kad čia ne infrastruktūra, bet žmonės blogi, nes nevaikšto taip, kaip projektuotojams norėtusi. Klaidos pasitaiko, jas tiesiog reikia taisyti.
                              Paskutinis taisė Resutas; 2019.10.24, 10:12.

                              Comment


                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                                Žmonės vaikšto taip, kaip jie vaikšto. Infrastruktūra tūri būti priderinama prie žmonių. Būtent čia nėra techninių problemų įrengti, taip, kaip žmonės vaikšto. Tai labai įdyngas požiūris, kad čia ne infrastruktūra, bet žmonės blogi, nes nevaikšto taip, kaip projektuotojams norėtusi. Klaidos pasitaiko, jas tiesiog reikia taisyti.
                                Bet šaligatvis yra įrengtas vieno žinklnio atstumu. Gal dar ir per gatvę eikime kur norim o ne per perėją ir kaltinkim statytojus kad nevietoje perėją pastatė?

                                Beje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?

                                Comment


                                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                  Bet šaligatvis yra įrengtas vieno žinklnio atstumu. Gal dar ir per gatvę eikime kur norim o ne per perėją ir kaltinkim statytojus kad nevietoje perėją pastatė?

                                  Beje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?

                                  Tai, kad žmonės ir eina kur nori, ir ne per perėjas - taip, kaip jiems patogu. Ir taip, tai reiškia, kad infrastruktura blogai suprojektuota tose vietose. Aišku dažnai techninės galimybės kažko neleidžia padaryti, bet daug atvejų tas negalioja.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Bet šaligatvis yra įrengtas vieno žinklnio atstumu. Gal dar ir per gatvę eikime kur norim o ne per perėją ir kaltinkim statytojus kad nevietoje perėją pastatė?
                                    Šiuo atveju taip ir gaunasi. Perėja yra visai ne ten, kur veda jų šaligatvis. Tai arba perėja ne vietoje, arba šaligatvis.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Beje o ne gali būti taip kad sklypas šalia yra privatus ir jie neturi teisės ten statyti šaligatvio?
                                    Vėl spėlionės. Nepatingėjau pasižiūrėti sklypus ir matom, kad pusė jų aikštelės išeina už sklypo ribų, tad šitas takas yra tarp gatvės raudonųjų linijų. Žodžiu tvarkėsi griežtai tik priešais savo sklypą, negalvodami apie realius pėsčiųjų srautus.

                                    Comment


                                      Parašė Resutas Rodyti pranešimą


                                      Tai, kad žmonės ir eina kur nori, ir ne per perėjas - taip, kaip jiems patogu. Ir taip, tai reiškia, kad infrastruktura blogai suprojektuota tose vietose. Aišku dažnai techninės galimybės kažko neleidžia padaryti, bet daug atvejų tas negalioja.
                                      Ir jūs manote kad yra gerai, kad žmonės eina per gatvę, kur nori? Ir ne, tai nereiškia kad infrastruktūra blogai suprojektuota. Perėjos ten gali nebūti būtent todėl kad nukrepiti pesčiųjų srautą kitur. Turim puikių pavydžių Laisvės prospekte kur žmonės lapsto per gatvė nors už 10 žinksnių yra požeminė perėja.

                                      O šios maksimos atveju tai panašu kad tingi 5 žinksnius padaryti esamu šaligatviu, todėl geriau eis per purvyną.

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                        Šiuo atveju taip ir gaunasi. Perėja yra visai ne ten, kur veda jų šaligatvis. Tai arba perėja ne vietoje, arba šaligatvis.



                                        Vėl spėlionės. Nepatingėjau pasižiūrėti sklypus ir matom, kad pusė jų aikštelės išeina už sklypo ribų, tad šitas takas yra tarp gatvės raudonųjų linijų. Žodžiu tvarkėsi griežtai tik priešais savo sklypą, negalvodami apie realius pėsčiųjų srautus.
                                        Bet vėlgi pagal nuotrauką matomas šaligatvis aiktelės šone (su dviem laiptais). Tai šaligatvis čia veda teisingai, žmonės tik kampą kerta iš tingumo paeiti 2 žinksnius į šoną.

                                        Comment


                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                          Ir jūs manote kad yra gerai, kad žmonės eina per gatvę, kur nori? Ir ne, tai nereiškia kad infrastruktūra blogai suprojektuota. Perėjos ten gali nebūti būtent todėl kad nukrepiti pesčiųjų srautą kitur. Turim puikių pavydžių Laisvės prospekte kur žmonės lapsto per gatvė nors už 10 žinksnių yra požeminė perėja.

                                          O šios maksimos atveju tai panašu kad tingi 5 žinksnius padaryti esamu šaligatviu, todėl geriau eis per purvyną.
                                          Ne visi atvejai vienodi. Požeminė perėja gali būti nepatogi, o kampuotas šaligatvis nepatenkinti tiesiog fiziško žmogaus judėjimo (kas iš mūsų vaikšto kampais, posūkius daro 90 laipsnių kampu?). Bet daugiau mažiau viskas vistiek susives į infrą. Per greitkelį žmonės neturi eit, bet tada infra turi būti tokia, kad A) būtų patogus alternatyvus praėjimas; B ) žmonės negalėtų fiziškai eit ten, kur negalima. Jeigu nėra A, bet yra B - tai bus išlaužtos tvoros ir pan. Nebus A nebus ir B - visi eis belenkaip. Bus A, nebus B - niekas neis ten, kur pavojinga eit. Dėl tos priežasties, pvz., nematote pėsčiųjų Narbuto g. ties stotelėmis, kur pastatytas naujas viadukas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X