Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Nuo Žolinių viskas bus kitaip. Lygtais 2053 metų žolinių.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Šiais metais vyksta tokie dalykai, kokių jau seniai Vilniuje nebuvo, visiškas dėjimas ant žmonių patogumo... Gal prisimenat kas yra tas vyras, kuris kalbėjo kaip viskas pasikeis po Žolinių? Dabar negaliu rast to video, bet ir video jis berods neprisistatė. Klausiu, nes mane jau pakankamai už**so tai, kas vyksta (tiksliau nevyksta) ir norėčiau kreiptis tiesiai į jį (bent jau iš kalbos pasirodė pakankamai normalus) dėl bent kokių 15-20 vietų, kadangi Tvarkau miestą yra beprasmiška programelė činovnikų atmazų štampavimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Būtent. Gabijos g. Pašilaičiuose paplatino vietomis iki 3 eismo juostų ir padarė visišką nesamonę. Pastoviai visi važiuoja tai priešprieša, tai kerta per ištisines linijas, nes kitaip neįmanoma. Bet VMS bėdų nemato, tik išdidžiai kasmet atnaujiną absurdišką ženklinimą ir užsideda +
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Virginijus Pauža kalbėjo.
- 2 patinka
Comment
-
Bevartydamas vilnius taškas lt užėjau kelis puslapius su įdomiais skaičiais... (copy paste):
,,2019 Vilniuje bus įrengta ir suremtuota 34 kilometrų šaligatvių. Šaligatvių įrengimo ir remonto darbams šiemet skirta apie 900 tūkst. eurų.''.
,,Iš viso sostinėje yra daugiau kaip 1000 km asfaltuotų gatvių, apie 500 km žvyrkelių, taip pat nemažai akmenimis ir trinkelėmis grįstų gatvių. Miestas yra padalytas į 5 dalis: Centrinę, Pietinę, Vakarinę, Šiaurinę ir Rytinę.''.
Jei Vilniuje yra apie 1000 km gatvių (imu tik asfaltuotas), tai jas teoriškai ,,apglėbia'' apie 2000 km šaligatvio... Būsiu dosnus, ir atmesiu apie 1000 km šaligatvio. Atmestą šaligatvį sudaro: greito eismo gatvės (jų Vilniuje itin daug, nes Vilniaus teritorija pasklidusi po laukus), bei gatves gyvenvietėse kur nėra šaligatvio ir liksiu su 1000 km šaligatvių.
Žiūrim ką turim: 1000 km esamo šaligatvio ir numatomus remontuoti bei įrengti 34 km šaligatvių... 1000 padalinam iš 34 ir gaunam apie 30. Skaičius 30 yra metai, kurių prireiks jau esamiems šaligatviams pakeisti! Vien pakeisti... Šalia mano daugiabučio (jam 50 metų) esantį šaligatvį imu kaip pavyzdį kaip atrodo 50 metų nekeistas šaligatvis ir darau prielaidą, kad šaligatvius vertėtų keisti bent kas 35 metus... Manau suprantate ką šie skaičiai rodo... Tokiais tempais ,,tvarkant'' šaligatvius mes, panašu, neišlipsime iš itin prastos Vilniaus šaligatvių būklės.
Aš jau nekalbu apie likusius 500 km žvyrkelių bei N kiekio gatvių, tokių kaip net tame pačiame Antakalnyje, kur net nei vienoje gatvės pusėje nėra šaligatvio... Puikus gatvės be šaligatvių pavyzdys yra Saulės gatvė Antakalnyje, kurią šiais metais planavo asfaltuoti ištiiniu būdu - man pakovojus apie 3 mėnesius, kad būtų nutiestas šaligatvis bent vienoje gatvės pusėje, šaligatvis visgi buvo nutiestas (dar istoriją apie šios gatvės remontą pratęsiu, nes šią savaitę turiu su savivaldybe papildomos kovos). Ką jie sau galvoja, jei išvis galvoja, net tokioms gatvėms nenumatydami tiesti šaligatvio, ypač ištisinio asfaltavimo metu?.. Saulės gatvės rangovas YIT irgi skėsčioja rankomis dėl tokio savivaldybės požiūrio ir elgesio. Jie savivladybės, pasirodo, irgi iš pradžių prašė leisti tiesti šaligatvį. Beje, YIT darbų kokybė atrodo labai gera Saulės gatvėje - aš vis su jais bendrauju, mūsų nuomonės dėl šaligatvių sutampa 1:1.
Pavasario gatvė (gretima Saulės gatvei) irgi tebėra šiais metais numatyta asfaltuoti ištisiniu būdu, tik dėl jos kažkodėl tyla. Gal todėl, kad kai užkūriau pirtį dėl Saulės gatvės pagaliau savivaldybė susizgribo šitaip, kaip jie ,,dirbo'' Saulės gatvėje, Pavasario gatvėje nedirbti? Beje, dėl Pavasario gatvės šiandien savivaldybei ir Niaurai nusiunčiau paštu užklausimą kada bus remontuojama Pavasario gatvė su pastabomis, kad taip darbų negalima vykdyti kaip buvo vykdoma Saulės gatvėje. Nusiunčiau užklausą, kad bandyti apsisaugoti nuo prastai atliekamų darbų - dabar bent raštišką įrodymą turėsiu, kad buvo kreiptasi dėl Pavasario gatvės su detaliais išaiškinimais (dar pasiūliau savo pagalbą nemokamai).Paskutinis taisė spekas; 2019.09.11, 19:48.
- 7 patinka
Comment
-
Is tikruju keisti saligatvi kas 30 metu butu kaip ir NORM. Jeigu jis butu kokybiskai padarytas. Jei mes i pakeitimus neiskaiciuojam einamuju remontu. Bet pas mus biski tokokia situacija - saligatviai neremontuojami desimtmeciais ir tampa apgailetinos bukles. Tuomet jau keliu plyteliu pakeitimas ar perklojimas nepadeda, reikia keisti viska kartu su pagrindu.
Pvz Laisves pr 10 saligatvis ties dabar statomu verslo centru nebuvo keistas niekada. Bent jau taip atrodo. Tam prasme jis isgulejo ten kazkur apie 40 metu. Tuo tarpu visa gatves danga buvo perklota minimum kelis kartus neskaitant kasmetiniu palopymu.
Automobiliu infrastrukturai yra skiriamos neproporcingai didziules lesos lyginant su dviraciu takais ar saligatviais. Automobiliams, kurie tersia ora, ismeta kietasias daleles, kurie yra pagrindinis miesto tersejas... kurie zudo zmones eismo ivykiuose, kuriu islaikymas kainuoja šeimai daznai nemazus pinigus (nusedancius garaziniuose autoservisuose be mokesciu, be jokios naudos valstybei)... kuriu pirkimas kainuoja irgi neproporcingai daug lietuviškoms pajamoms (vėl gi be jokių mokesčių šitie pinigai tiesiog nukeliauja užsienio auto pardavėjams ir iškeliauja iš šalies, o tuo tarpu galėtų būti panaudoti vietiniams pirkiniams) - jiems daromi ir peižiūrimi keliai. Keliai, kurių vienas km kainuoja keliasdešimt kartų brangiau nei dviračio tako km. Toks yra šių dienų paradoksas ir jis sparčiai keičiasi daug kur Europoje, bet aišku ne pas mus. Mes kažkodėl turime kelis dešimtmečius palaukt kol daeis.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...260663?__xts__
Dar keletas foto iš Krivių:
Greičiausiai nelegalus užtvaras...
2D žmonėms...
Norėjau pranešti, bet susilaikiau pažiūrėjęs savivaldybės žemėlapį ir radęs požeminių konteinerių įrengimo vietą prie pat šių konteinerių. Tik klausimas kiek laiko jie taip kelią blokavo...
- 5 patinka
Comment
-
Gal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąGal kas iš protingesnių galit mane paprotinti. Važiavau neseniai Upės gatve po rekonstrukcijų prie pedagoginio, tai ten kur yra perėjos šaligatviai per daugiau nei visą juostą išlenda į važiuojamają dalį. Rezultatas toks, kad privažiavus perėja turi važiuoti į priešpriešinę eismo juostą, nes kitaip važiuosi ant šaligatvio.
Ar čia viskas taip ir turi būtį? Kur logika tokiame planavime? Gal tada geriau išvis uždrausti automobilių eismą toje gatvėje.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Perbraižys juostas ir nereikės lįst į priešpriešinį. Pločio pilnai užteks prasilenkti. O kišenėse liks parkavimas. Taip saugiau pėstiesiems, mažinamas auto greitis.
Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na, nelabai matau kur tilps perbraižyti, bet gal kai darbai baigsis atrodys kitaip. Dėl parkavimo kišemėse tai viskas tvarkoje, ten visada pirma juosta buvo parkavimas, bet šaligatviai išlenda toliau nei parkavimo zona.
Ten daugiau tenka eiti pesčiomis nei su automobiliu, bet neatsimenu, kad ten kažkas labia lakstytu.
Comment
-
https://madeinvilnius.lt/verslas/tec...sciuju-takams/
"VGTU mokslininkai sukūrė inovatyvią dangą pėsčiųjų takams" - trumpai tariant tai betono moduliai, kurie jau daug dešimtmečių naudojami kitose šalyse, bet plonesni ir atseit tvirtesni. Ką manot? Kažin kiek tai kainuoja lyginant su standartiniais sprendimais?
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąhttps://madeinvilnius.lt/verslas/tec...sciuju-takams/
"VGTU mokslininkai sukūrė inovatyvią dangą pėsčiųjų takams" - trumpai tariant tai betono moduliai, kurie jau daug dešimtmečių naudojami kitose šalyse, bet plonesni ir atseit tvirtesni. Ką manot? Kažin kiek tai kainuoja lyginant su standartiniais sprendimais?
O tas naujas takas, tai kai išeis iš laboratorijos tai ir pamatysim kokia reali kaina. Nes dauguma tokių įnovacijų pasirodo yra arba labia sunku pagaminti dideliais kiekiais, arba adaug brangiau gaunasi.
Beje apie modulines dangas svaigstama jau daug dešimtmečių, bet tai yra sudėtings dalykas, nes kuo mažesnis modulis tuo labiau kenčia nuo svorių pasiskirstymo. Pestiesiems tai ne bėda (dėl to plytelės veikia) bet važiuojamajai dangai modulis turi būti ilgesnis už automobilį.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimą
Čia tai yra kažkoks tarybinis marazmas...
https://www.facebook.com/vilnius.wtf...type=3&theater
- 16 patinka
Comment
-
Šiaip dėl šaligatvių ir apšvietimo stulpų per vidurį yra truputi šviesos tunelio gale - teko važiuoti Juoduoju keliu link Pavilnio nuo Rasų, tai šiais metais ten dedamas naujas šaligatvis - ten kur buvo betoniniai stulpai per vidurį daromo šaligatvio, juos pakeitė galiausiai naujais stulpais UŽ(!) šaligatvio ribos... Žinau, skamba neįtikėtinai, bet netgi Vilniuje būna stebuklų...
- 2 patinka
Comment
Comment