Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Šiame mieste nėra vietos pėstiesiems, net centre ir senamiestyje.
    *keiksmažodis*

    Katik nusiunčiau visas šitas foto savivaldybei, merui su įvairiais pavaduotojais, Poderskiui ir Grindai. Pridėjau FB nuorodą, Poderskio pranešimą Pėsčiųjų Asociacijos FB grupėje apie stabdomus darbus, aprašiau analogiškas situacijas Saulės g. (kur katik iškovojau šaligatvį) ir Pavasario g. (kur šiais metai irgi numatytas remontas). Žiūrėsime kas bus. Kiti prašau taip pat prisijungkite ir siųskite. Tokio lygio degradavimo kelių remonte Vilniuje aš nesugalvoju. Reikia vieną kartą lenkti šitą briedą. Tai yra tiesiog antihumaniška veikla. Ant liežuvio galo laikau riebių keiksmažodžių...

    Savivaldybės kontaktai:
    https://vilnius.lt/lt/savivaldybe/st...-ir-kontaktai/

    Comment


      Parašė adomazzz Rodyti pranešimą

      Padaryta dėl varnelės... Iš viso geriau būtų nieko ten nedarė, nes realiai reikia perprojektuoti gatvės plotį ir šaligatvius, o jeigu galiausiai taip kada ir padarys, tai vėl reiks viską lupti iš naujo...
      Užtat Šimašius galės daryti powerpoint skaidres, kiek daug kilometrų Grinda šaligatvių ir gatvių suremontavo, o jo fanai plos katučių.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.31, 03:49.
      Flickr

      Comment


        Sutvarkė šaligatvį šalia Rinktinės/Tuskulėnų BP degalinės.



        Puikiai sutvarkė.



        Sutvarkė tam, kad viską tvarkyt iš naujo https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-665614

        Nedarysiu jokių išvadų, nes VMS gynėjai vėl užpuls, tad vertinkite patys...

        Comment


          Parašė Riedis
          Panašu, kad šioje vietoje dar turėtų vykti darbai.
          Abejodamas vertinu, kad bent kairysis stulpas turėtų atsidurti būsimo želdyno vietoje.
          Pataisykit jei klystu, bet atrodo, kad išgauti virš 5m plotį, reikės nukasti esamą šlaitą (kur kuolai susmeigti).
          Taip, greit ten bus nauji darbai, tai aš ir pasidalinau būsimo dvirtakio projekto linku. Esmė ne tai, kad jų genijai vėl apsi*iko su stulpais - tai jau jų kokybės standartas, tad nieko naujo... Esmė, kad aš niekaip negaliu jų suprasti: verkia, kad neturi pinigų, bet sutvarko šaligatvį, užasfaltuoja, viską padaro, užbaigia, kad paskui po mėnesio ar dviejų vėl griaut, daryt iš naujo ir veltui švaistyt pinigus, nes... nes KĄ? Nes toje vietoje atsivėrė didžiulė smegduobė ir skubiai reikėjo taisyt? O gal nes reikia, kad miestas nuolat atrodytų kaip statybų aikštelė, kad meras galėtų pasipiarinti, kad "va kiek mes darom, va kokie mes šaunuoliai, tiek darbų dar niekad nebuvo..." ? Ar tiesiog nes trūksta proto bent kažkiek pagalvot? Na bet mieste, kuriame 10 kvardatų trinkelių pakeitimas išsprendžiamas tik po 2 pasitarimų pas vicemerą, aš jau niekuo nesistebiu...

          Comment


            Parašė ttttt Rodyti pranešimą

            Taip, greit ten bus nauji darbai, tai aš ir pasidalinau būsimo dvirtakio projekto linku. Esmė ne tai, kad jų genijai vėl apsi*iko su stulpais - tai jau jų kokybės standartas, tad nieko naujo... Esmė, kad aš niekaip negaliu jų suprasti: verkia, kad neturi pinigų, bet sutvarko šaligatvį, užasfaltuoja, viską padaro, užbaigia, kad paskui po mėnesio ar dviejų vėl griaut, daryt iš naujo ir veltui švaistyt pinigus, nes... nes KĄ? Nes toje vietoje atsivėrė didžiulė smegduobė ir skubiai reikėjo taisyt? O gal nes reikia, kad miestas nuolat atrodytų kaip statybų aikštelė, kad meras galėtų pasipiarinti, kad "va kiek mes darom, va kokie mes šaunuoliai, tiek darbų dar niekad nebuvo..." ? Ar tiesiog nes trūksta proto bent kažkiek pagalvot? Na bet mieste, kuriame 10 kvardatų trinkelių pakeitimas išsprendžiamas tik po 2 pasitarimų pas vicemerą, aš jau niekuo nesistebiu...
            Darbus vykdo Lidlas.

            P.S. VMS neginu

            Comment


              Ozo g. ties pėsčiųjų perėja ir naujai nutiestu dviračių taku, buvo nutiesti nauji "kertamieji" šaligatviai, pasodinta nemažai medžių.

              Click image for larger version

Name:	IMG_0556.jpg
Views:	63
Size:	344,9 kB
ID:	1739722

              Click image for larger version

Name:	IMG_0557.jpg
Views:	41
Size:	326,5 kB
ID:	1739723

              Comment


                Panašu, kad šioje srityje Vilnius šiuo metu pažangesnis nei Kaunas, kai pvz. pagal šviesoforus, Kaunas pažangesnis.

                Nepamenu, kad kažkur išvaikščiotą šaligatvį Kaune tvarkytų. Juolab, kad net kai kur dar nelabai moka iš vis padaryt taip šaligatvį, kad šalia esančios žolės neišvaikščiotų. Nors įtariu ir Vilniuj dar vietomis panašiai projektuoja.

                P.S. Tikiuosi, kad šių surūdijusių gembių neliks ir bus nauji apšvietimo stulpai.

                Comment


                  Darbų apimtis nuo Šimulionio g. iki Kavoliuko g.
                  Vaizdas nuo Laisvės pr. tilto ties atnaujintais laiptais.



                  P.S. Nesupratau ar apgalvotas dvirtakio tiesimas
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                    Nepamenu, kad kažkur išvaikščiotą šaligatvį Kaune tvarkytų. Juolab, kad net kai kur dar nelabai moka iš vis padaryt taip šaligatvį, kad šalia esančios žolės neišvaikščiotų. Nors įtariu ir Vilniuj dar vietomis panašiai projektuoja.
                    Ne kai kur, o daugumoj atvejų vis dar projektuoja ratais-kvadratai. Tik aktyvių piliečių pastabų dėka, kai kuriuos atvejus perprojektuoja. O kai kuriais atvejais pažada užtverti tvorom, kad pėstieji vaikščiotų "teisingai".

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Ne kai kur, o daugumoj atvejų vis dar projektuoja ratais-kvadratai. Tik aktyvių piliečių pastabų dėka, kai kuriuos atvejus perprojektuoja. O kai kuriais atvejais pažada užtverti tvorom, kad pėstieji vaikščiotų "teisingai".
                      Laikausi nuomonės, kad būtent dėl miestiečių aktyvumo Vilnius pradeda pranokt Kauną pagal pėsčiųjų infrastruktūros tvarkymą. Kaune apie miesto tvarkymo aktyvistus nelabai girdžiu. Tokių ilgų ir amžinu ciklu besisukančių diskusijų kaip tvarkyt Kauno šaligatvius negirdžiu.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Laikausi nuomonės, kad būtent dėl miestiečių aktyvumo Vilnius pradeda pranokt Kauną pagal pėsčiųjų infrastruktūros tvarkymą. Kaune apie miesto tvarkymo aktyvistus nelabai girdžiu. Tokių ilgų ir amžinu ciklu besisukančių diskusijų kaip tvarkyt Kauno šaligatvius negirdžiu.
                        Pastebėjau. Gali būti, kad taip yra todėl, kad Kaune galioja iš 90s užsilikusios nestukalinimo ir neožkinimo panetkės. Ką nors raportuoti, skųsti ar įduoti yra blogai ir Kauno visuomenėje matyt tai labiau įsitvirtinę, nei kitur Lietuvoje.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Pastebėjau. Gali būti, kad taip yra todėl, kad Kaune galioja iš 90s užsilikusios nestukalinimo ir neožkinimo panetkės. Ką nors raportuoti, skųsti ar įduoti yra blogai ir Kauno visuomenėje matyt tai labiau įsitvirtinę, nei kitur Lietuvoje.
                          Sakyčiau, kad tai tiesiog šiaip žemesni gyvenimo kokybės lūkesčių standartai Gal nemažai daliai kauniečių aplamai užtektų tik gero asfalto automobiliui, o šaligatviai būtų tik iš reikalo, o gal iš vis visur tik žolėje išmindžiotų takų užtektų Bet čia ir Vilniui toks mąstymas neatrodo svetimas, tiesiog Vilniuje yra kritinė masė žmonių.

                          O dėl panetkių, sunku pasakyt. Įvairus įspūdis susidaro, bet dažniau čia tik iš vertinimo kiek rusiškos ghetto kultūros elementų išgirstu/pamatau Ta prasme, nėra taip, kad būtinai reiktų laukt bėdos, tiesiog grimasos. Priklauso nuo dienos, būna, kad užtrigerina. Turiu žinių, kad yra žmonių raportuojančių parkavimą Kaune ir nematau to Kauno kontekste to kaip labai neįprastai keisto.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.02, 01:47.

                          Comment


                            Kaunas "puikus" miestas, kuriame gyventi neimanoma. Dauguma zmoniu manau net nesupranta del ko. Paciame mieste gyventoju sumazejo ir beveik tiek pat padaugejo priemiesciuose. Tai yra maksimalus miesto fail'as, koki tik galima sugalvoti.
                            Jo rezultatas yra totaline automobilizacija, brangimas VT islaikymo, nes mazeja srautai, keliones ilgeja. Pats miestas surenka maziau mokesciu, pinga miesto NT. Suburbanizavimas turetu buti kiekvieno miesto blogas sapnas, bet tik ne Kauno... jo cinovnikai net nesupranta kas ivyko.
                            O jau ka reiskia ryskus skydai prie absoliuciai kiekvienos Kauno perejos... tik baigesi miesto riba ir prasideda Kauno rajonas - iskart gereja kelio danga ir dingsta skydai nuo pereju.
                            Neseniai buvau Kaune, pravaziavau su masina skersai ir isilgai. Uztaikiau tik ant dveju iskiliu pereju. Visos kitos yra tiesiog feikines - uzdetas iskliios perejos zenklinimas kvadrateliais, bet is tikruju iskilumo nera. Ir taip yra visiskai visose perejose. Labai neiprasta po Vilniaus. Nu tai pristabdai pirma antra karta, trecia jau vaziuoji nestabdydamas. Sita nesamone visiskai neveikia.

                            Comment


                              Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                              Darbų apimtis nuo Šimulionio g. iki Kavoliuko g.
                              Vaizdas nuo Laisvės pr. tilto ties atnaujintais laiptais.



                              P.S. Nesupratau ar apgalvotas dvirtakio tiesimas
                              svarbiausia, kad nudazytas betonas ir tureklai kurie po metu apsilups.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                Kaunas "puikus" miestas, kuriame gyventi neimanoma. Dauguma zmoniu manau net nesupranta del ko. Paciame mieste gyventoju sumazejo ir beveik tiek pat padaugejo priemiesciuose. Tai yra maksimalus miesto fail'as, koki tik galima sugalvoti.
                                Jo rezultatas yra totaline automobilizacija, brangimas VT islaikymo, nes mazeja srautai, keliones ilgeja. Pats miestas surenka maziau mokesciu, pinga miesto NT. Suburbanizavimas turetu buti kiekvieno miesto blogas sapnas, bet tik ne Kauno... jo cinovnikai net nesupranta kas ivyko.
                                O jau ka reiskia ryskus skydai prie absoliuciai kiekvienos Kauno perejos... tik baigesi miesto riba ir prasideda Kauno rajonas - iskart gereja kelio danga ir dingsta skydai nuo pereju.
                                Neseniai buvau Kaune, pravaziavau su masina skersai ir isilgai. Uztaikiau tik ant dveju iskiliu pereju. Visos kitos yra tiesiog feikines - uzdetas iskliios perejos zenklinimas kvadrateliais, bet is tikruju iskilumo nera. Ir taip yra visiskai visose perejose. Labai neiprasta po Vilniaus. Nu tai pristabdai pirma antra karta, trecia jau vaziuoji nestabdydamas. Sita nesamone visiskai neveikia.
                                Trolinate ar rimtai? Offtopikas sakyčiau žiaurus ir visiškai ne į temą. Kaimietiškas daugumos kauniečių mentalitetas (bute negyvensiu, man reikia "kotedžo") visiškai nesusijęs su miesto valdymu ar infrastruktūra, ir būtent palyginant didelės NT kainos mieste lemia emigraciją i rajoną, kur priešingai aukščiau išsakytiems teiginiams danga yra tragiška palyginant su miesto. Nu bet kaip visad vilniečiai geriau išmano kauno reikalus atvažiuodami kartą per dešimtmetį kažkokiu reikalu (per klaidą ar degalų užsipilti).

                                Comment


                                  Parašė evil Rodyti pranešimą

                                  Trolinate ar rimtai? Offtopikas sakyčiau žiaurus ir visiškai ne į temą. Kaimietiškas daugumos kauniečių mentalitetas (bute negyvensiu, man reikia "kotedžo") visiškai nesusijęs su miesto valdymu ar infrastruktūra, ir būtent palyginant didelės NT kainos mieste lemia emigraciją i rajoną, kur priešingai aukščiau išsakytiems teiginiams danga yra tragiška palyginant su miesto. Nu bet kaip visad vilniečiai geriau išmano kauno reikalus atvažiuodami kartą per dešimtmetį kažkokiu reikalu (per klaidą ar degalų užsipilti).
                                  ne zinokit netrolinu. Aisku jie isvaziavo ne del saligatviu kokybes. Neegzistuoja jokio kotedzu mentaliteto. Niekas negincys, kad dauguma planetos gyventoju pasirinktu nuosava nama, o ne buta daugiabutyje. Kaune net palyginus su Vilniumi vyksta labai labai mazai nauju daugiabuciu statybu. Suburbanizacija ivyko ne per metus ar du, tai desimtmeciu procesas. Kaunas yra maziau jaukus ir neypac patogus gyventi miestas. Begale apleistu pastatu, gatviu infrastruktura pritaikyta beveik vien automobiliams, tarp rajonu dideli atstumai neiveikiami pesciomis, daug tusciu erdviu, daug tarybmeciu prikistu paramoniniu pastatu tarp gyvenamuju namu. Mazai sutvarkytu viesuju erdviu, VT naudojasi zemiausia klase o ne vidutine.
                                  Dauguma siu problemu turi ir Vilnius, tik ju mastas mazesnis.
                                  Miesieciai renkasi buta devynaukstyje tikrai ne del to kad nori is apacios ir virsaus tureti kaimynus. Tiesiog daug kam taip yra paprasciau ir patogiau gyventi. Palyginkim du variantus:
                                  1, perku buta mieste, salia darzelis, mokykla, i darba 10 minuciu, uz keliu kvartalu parkas ir visos miesto pramogos kaip kinas kavines ir barai
                                  2. perku nama uz panasia suma priemiestyje, i darzeli vezti 15min su masina, i darba 30 min, parku nera todel karta per menesi su masina i parka, pramogu jokiu nera.

                                  Kai miestas turi ka pasiulyti zmoniu perkanciu busta svarstykles persisveria labiau link 1 varianto, kai mieste reikalai nekazka zmones labiau renkasi 2 varianta. Tai bendra taisykle daugumai pasaulio miestu, ne mano sugalvota.
                                  Dalinai prie to prisideda ir auto mokesciu nebuvimas, kai seimos turi po 2-3 masinas islaikant jas beveik nemokamai.

                                  Kad teisingiau perduociau minti pasakysiu, jei tarkim gyvenciau Stockholme tai ta pati rasyciau apie Vilniu.
                                  Paskutinis taisė SoulMulticast; 2019.08.02, 21:25.

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                    ne zinokit netrolinu. Aisku jie isvaziavo ne del saligatviu kokybes. Neegzistuoja jokio kotedzu mentaliteto. Niekas negincys, kad dauguma planetos gyventoju pasirinktu nuosava nama, o ne buta daugiabutyje. Kaune net palyginus su Vilniumi vyksta labai labai mazai nauju daugiabuciu statybu. Suburbanizacija ivyko ne per metus ar du, tai desimtmeciu procesas. Kaunas yra maziau jaukus ir neypac patogus gyventi miestas. Begale apleistu pastatu, gatviu infrastruktura pritaikyta beveik vien automobiliams, tarp rajonu dideli atstumai neiveikiami pesciomis, daug tusciu erdviu, daug tarybmeciu prikistu paramoniniu pastatu tarp gyvenamuju namu. Mazai sutvarkytu viesuju erdviu, VT naudojasi zemiausia klase o ne vidutine.
                                    Dauguma siu problemu turi ir Vilnius, tik ju mastas mazesnis.
                                    Miesieciai renkasi buta devynaukstyje tikrai ne del to kad nori is apacios ir virsaus tureti kaimynus. Tiesiog daug kam taip yra paprasciau ir patogiau gyventi. Palyginkim du variantus:
                                    1, perku buta mieste, salia darzelis, mokykla, i darba 10 minuciu, uz keliu kvartalu parkas ir visos miesto pramogos kaip kinas kavines ir barai
                                    2. perku nama uz panasia suma priemiestyje, i darzeli vezti 15min su masina, i darba 30 min, parku nera todel karta per menesi su masina i parka, pramogu jokiu nera.

                                    Kai miestas turi ka pasiulyti zmoniu perkanciu busta svarstykles persisveria labiau link 1 varianto, kai mieste reikalai nekazka zmones labiau renkasi 2 varianta. Tai bendra taisykle daugumai pasaulio miestu, ne mano sugalvota.
                                    Dalinai prie to prisideda ir auto mokesciu nebuvimas, kai seimos turi po 2-3 masinas islaikant jas beveik nemokamai.

                                    Kad teisingiau perduociau minti pasakysiu, jei tarkim gyvenciau Stockholme tai ta pati rasyciau apie Vilniu.
                                    Perskaičius tai tik paklausčiau: "Ar tikrai teko būti Kaune?" Palyginus su rajonu tai puiki infrastruktūra tiek automobiliam tiek pėstiesiems (vėlgi lyginant su rajonu kur dar šaligatviai nėra išrasti), viešosios erdvės arba sutvarkytos arba tvarkomos (būtent viešosios, o ne privačios), rajone tokios net neegzistuoja. Viešasis transportas mieste bent jau egzistuoja lyginant su rajonu ir netgi visai pakenčiamas (lyginant su Vilnium net labai pakenčiamas, iki europos tai toli). Dėl jaukumo nesiginčysiu nes bijau sugriauti sukurtą mitą apie treninguotus sportiškus kauniečius (mitas yra tam, kad apsisaugot nuo imigrantų iš kitų miestų).
                                    Dėl kotedžo mentaliteto tai nesutikčiau, kad toks neegzistuoja ir miesto nesirinkau dėl to, kad iki darbo greičiau atvažiuoti (kas mano atveju yra atvirkščiai, nes darbas priemiestyje, o gyvenu netoli centro), bet man svarbu, kad galiu pasiekti pėsčiomis artimiausią parką už 300m, parduotuvę už 80m, o vidutinio lygio maitinimo įstaiga su kraftinio alaus pasirinkimu yra ne toliau nei 800m. Absoliučiai daugumai mano pažystamų (o absoliuti dauguma mano pažystamų yra tech dirbantys milenialsai) tai yra visiškai vienodai, jiems svarbiausia galimybė kepti kepsnius nuosavam 5x5m kieme ir atsigaivinti sixpack'u šalto volfuko, nu ir kad vaikus būtų galima paleisti be priežiūros ganytis tam pačiam kieme. Bet neskaitant to kiekvienas iš jų rinktųsi gyventi mieste, jei tik galėtų ten tą kotedžą nusipirkt.
                                    Pagrindinė Kauno problema - per mažas kompaktiškas miestas su per mažai gyventojų, čia sunku padaryti kamščius, kad taptų nepatogu naudotis automobiliu, todėl ir plečiasi tie priemiesčiai. Dėl to ir viešos erdvės nejaukios nes per mažai žmonių, nes tiem kur renkasi priemiesčius jų ir nereikia, pilnai tenkina 5x5m kiemas.
                                    Anksčiau teko dirbti arčiau namų ir neretai vaikčiodavau pėsčiomis į darbą, tai nepasakyčiau, kad truktų šaligatvių ar dar kaip nors nebūtų pritaikyta infrastruktūra, aišku tada jie buvo dar paskutinį kartą remontuoti ~1980m, dabar situacija stipriai pagerėjus, centre suremontuoti šaligatviai ir stulpiukų pagalba panaikinti parkingai ant šaligatvių, atsirado jie ir ten kur jų niekad nebuvo. Dar aišku yra kur tvarkyti toliau nuo centro, bet kad tų pėsčiųjų nėra jais vaikščioti.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Pastebėjau. Gali būti, kad taip yra todėl, kad Kaune galioja iš 90s užsilikusios nestukalinimo ir neožkinimo panetkės. Ką nors raportuoti, skųsti ar įduoti yra blogai ir Kauno visuomenėje matyt tai labiau įsitvirtinę, nei kitur Lietuvoje.
                                      O gal taip yra del to kad VMS tapo labai atvira visokiems aktyvistams?

                                      Comment


                                        Tokios "Tvarkau Kauną" programėlės ir nėra Turi Vilnius, Šiauliai, Panevėžys ir Alytus.

                                        Šiaip jaučiu važiuodamas dviračiu per miestą, kad potencialiai low-class rajonų Kaune yra truputį per daug. Atrodo, kad koks 3/4 miesto yra low class. Geresnė situacija yra priemiesčiuose, gal Centre (su tam tikromis Žaliakalnio dalimis) ir Šilainiuose (bet ir Šilainių daugiabutinė kultūra neatrodo patraukliai). Kitur nepasakyčiau, kad jauku, pvz. yra daug nesutvarkytų nuosavų namų kvartaliukų, apie daugiabučius nešneku.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.08.02, 22:57.

                                        Comment


                                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                                          O aš vis svarstau, negi taip sunku neįrenginėti apšvietimo stulpų ant šaligatvių? Nauja atkarpa Pieninės g. (kairėje pusėje - dviračių takas)
                                          Kažkurioje temoje buvo patalpinta nuorauka, jog šaligatvį prapraltino tik apeinant stulpus. Tai, panašu, kad dar kartą vistik perdaro, platindami viena plitele visoje atkarpoje. Net keista. Tiesa, toliau stovintys stulpai neužtikrina minimalaus šaligatvio pločio, bet jie jau buvo iš anksčiau, o dabartinių darbų vykdymo riba neapima senojo šaligatvio su stulpais:

                                          Click image for larger version

Name:	20190804_151659.jpg
Views:	43
Size:	272,8 kB
ID:	1740246

                                          Click image for larger version

Name:	20190804_151801.jpg
Views:	43
Size:	246,2 kB
ID:	1740247
                                          ​​​​​​​
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X