BS ne kad Šimašius neima, o kad galima pateisinti 15%, jei kažkas kažką padaro.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBS ne kad Šimašius neima, o kad galima pateisinti 15%, jei kažkas kažką padaro.STT: savivalda – viena labiausiai korupcijos paveiktų sričių LietuvojeAviate, navigate, communicate
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBS ne kad Šimašius neima, o kad galima pateisinti 15%, jei kažkas kažką padaro.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Neveiksnumas ir vilkinimas padaro daugiau žalos, nei 15 proc. Nesakau, kad reikia korupciją teisinti. Bet bendroj sumoj - lašas jūroj.
Ir jei jų nėra viskam tai tik gudručiai sugebėtų liežuviu viską padaryti. Jei neklystu tai VMS biudžetus skelbia viešai ir vėliavą į rankas surandant eilutes, kurioms nepagrįstai taško lėšas.
Kaip pvz.: kitokios spalvos grindinio klojimas Gedimino prospekte už 0,6 mln vs nauji dviračių takai ar 40 metų neremontuotų šaligatvių kapitalinis įrengimas.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąNeveiksnumas ir vilkinimas padaro daugiau žalos, nei 15 proc. Nesakau, kad reikia korupciją teisinti. Bet bendroj sumoj - lašas jūroj.Paskutinis taisė digital; 2019.04.25, 09:44.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąNe, ilgesnėj perspektyvoj žymiai daugiau žalos padaro korupcijos pateisinimas (o kas čia, jeigu ne tai, nors ir su prierašu "nesakau, kad reikia korupciją teisinti"?) Nieko keisto, kad jūsų pranešimą palaikino didysis realpolitik ekspertas Lettered.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Netiesa, neveiklumas ilgalaikėje pespektyvoje padaro dar daugiau žalos. Tik aišku kalba eina apie realius reikalingus darbus, o ne "pinigų įsisavinimą" kaip Gedimino pr. atveju.
Darbuotojai net "įspėja": "Tik nebandykit skųstis - bus dar blogiau." Ir, kas keisčiausia, dažnai jie būna teisūs.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKeletas siandieninio pasivaikščiojimo perlu:
Sita nuotrauka vadinasi "Kuriame Lietuvos ateiti". Nu nes stendas toks:
Ar cia kaimas ar cia kas.. Toliau saligatvis dar susiaureja, visi brenda per purva.
Dviraciu taka padare, plyteles perklojo, naujus apsvietimo stulpus sustate.. Tiesa, ar negalejo ju pastatyt arciau gatves? Kas trukde? Butinai beveik per vidury saligatvio, nes kam galvot, sueis ir taip. Va visas dvirtakis vaiksciuojimui.
Bet cia reikia ziuret i gatve. Pagal priparkuotas masinas matosi toks neblogas nuolydis link krasto. Na o vandens nuvedimo gatveje nepadare, kaip visada. Kodel? Atsakyma bus tikrai nesunku atspet - nenumatyta. Stovi balos ir purvas. Kiek vaiksciuojau, tai buvo vienintele vieta su balomis.
Apskritai visa ir masinu ir pesciuju zona nuo cia link Sv. Onos baznycios tai kazkokio baznytkaimio lygio pamirsto mazo miestelio vaizdas. Tai atrodo pagrindines Vilniaus turistines mekkos infrastruktura:
Nekalbant apie visiskai "baigtas" tvoreles, kodel cia saligatvis susiaureja iki 2 plyteliu, o kelio plotis yra nepaskaiciuojamas metru kiekis? Cia eina kelias po viena eismo juosta kiekviena puse. Po viena juosta. Dar karta - iki va tos baltos skyriamosios linijos yra VIENA eismo juosta. Centre. Ne Belazai vazineja, ne lektuvai. Net sunkvezimiams speju eismas uzdraustas. Cia yra viena eismo juosta. Ir dvieju plyteliu saligatvis. Aciu Vilniau, kad tiek metu saugai ta istorija, vis prisimenu Stalina, kai sita vieta turbut buvo paskutini karta tvarkoma. Matyt saligatvis irgi saugomas Unesco.
Miesto architektai aisku galvojo, kad pestieji, ar ju kazkokie virtualus modeliai, vaiksciuos nupaisytais takeliais ir nenores prieiti arciau upes:
Bet tie neteisingi pestieji priejo ir viska isvaiksciojo. Vejos nebeliko. Gerai, kai sausas oras, nes kai savaite lyja lietus, tai smagi košė.
Cia tikrai miestas?
O cia vel idealiai suplanuoti takeliai, aisku visi vaiksto va tik tarp tu bortu. Ai ir dar, jus jeigu darot takeli naturaliu pagrindu, tai kas nors sake, kad ta pagrinda reikia priziuret.. ? Ar naturalu pagrinda VMS supranta tiesiogiai: kaip zeme pagimde?
As anksciau burbuliuojau del stoties rajono.. Atleiskit, palikim ji numirti ramybeje. Nes sita yra TOP Vilniaus vieta. Tai visiskai Nr1 place kartu su Gedimino bokstu, kur eina visi. Ir gyventojai ir visi iki vieno turistai. Ir sita vieta trodo va taip. Prioritetai sakot?
Dėkojame už pranešimą. Apgailestaujame, bet artimiausiu metu Maironio gatvės rekostrukcijos darbai neplanuojami. Maironio gatvė yra Kultūros paveldo teritorijoje, todėl be suderinto su Kultūros paveldo departamentu projekto, nėra galimybių keisti gatvių pločius, aukščius, medžiagiškumą. Jūsų pastabos yra tikrai svarios, todėl jeigu bus rengiamas Maironio gatvės rekonstrukcijos projektas, atsižvelgsime į jas. Atsiprašome už nepatogumus.Paskutinis taisė Arunasx; 2019.04.26, 13:13.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Šiandien "tvarkau Vilnių" pamačiau komišką pranešimą iš Konstitucijos pr. 3 (Savivaldybės):
https://tvarkaumiesta.lt/problem/99468
Savivaldybės pastato centriniai laiptai ištrupėje. Ar yra mieste vadovas ? Ar jis mato kokiais laiptais lipa ? O miesto svečiai ir visokios delegacijos irgi laipioja šita miesto gėda ?
Paskutinis taisė R.D.; 2019.04.26, 16:37.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąParašiau per Tvarkau miestą https://tvarkaumiesta.lt/problem/95564 su nuoroda į nuotraukas tai gavau atsakymą:
Gal reikia užspaminti naująją/seną miesto valdžią?
- 1 patinka
Comment
-
Kodel tyli John ? Banas nusieme, o jis i krumus nere? Kur straipsnis, kur kritika? Puiki medziaga, puikus mesos gabalas. Tikras savivaldybes veidas!
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTranzitinis eismas čia bus draudžiamas, todėl tikrai galima buvo padaryt bendro judėjimo erdvę, t.y. viename lygyje, panašių dangų (plytelių, trinkelių), įterpti dviračių taką (ateityje jungtųsi su Pieninės g. ir Paribio g. takais).
Ir iš tikrųjų, stebina vis dar gajūs sovietiniai standartai, net privažiavimuose asfaltuoti pakilimo takus, o visus kitus atskirti aukštais bordiūrais.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Netiesa, neveiklumas ilgalaikėje pespektyvoje padaro dar daugiau žalos. Tik aišku kalba eina apie realius reikalingus darbus, o ne "pinigų įsisavinimą" kaip Gedimino pr. atveju.Snowflakes will attack U <3
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Be asphalto iki laiptinės durų? Jūs ką? Čia Jums ne geiropa!
Ir iš tikrųjų, stebina vis dar gajūs sovietiniai standartai, net privažiavimuose asfaltuoti pakilimo takus, o visus kitus atskirti aukštais bordiūrais.
Comment
-
"Ąžuolo terasose" betoninės sferos atskiria šaligatvį nuo automobilių dangos, o dviračiu / vaikišku vežimėliu gali laisvai kirsti skersai tame pačiame lygyje. Kai taip trinkelės, kad ir skirtingos prasipina, tai nesinori labai lakstyt, o patys bortai irgi gali būti, bet abplinka jau visai humaniškesnė net su jais: https://www.google.lt/maps/@54.69911...7i13312!8i6656
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTranzitinis eismas čia bus draudžiamas, todėl tikrai galima buvo padaryt bendro judėjimo erdvę, t.y. viename lygyje, panašių dangų (plytelių, trinkelių), įterpti dviračių taką (ateityje jungtųsi su Pieninės g. ir Paribio g. takais).
- 2 patinka
Comment
Comment