Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Kažkaip tuos šaligatvių problemas būtina kelt daugiau į viešumą. Turiu omenyje tikslias vietas. Forumuose už tai atsakingi žmonės nebuna. Va su dviračių takais Facebooke "Dviračių takų kuriozai" tikrai suveikė, visgi į kiekvieną problemą bandoma atsižvelgti ir žmonės už tai atsakingi komentuoja kiekvieną atskirą problemą. Dabar matome atsigaunančią dviračių infrastruktūrą. Gal ir šaligatviams kažko tokio reiktų.
    Yra FB grupė Lietuvos pėsčiųjų asociacija. Didele dalimi tie patys žmonės kelia tas pačias problemas.

    Šiaip labai smagu, kad valdžia iš tikrųjų pradėjo rimtai žiūrėti į dviračių infrastruktūrą. Bet požiūris į pėsčiuosius vis dar pirmykštis.

    Comment


      Šiemet keis virš 1 km Panerių g. šaligatvių.

      Comment


        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
        Šiemet keis virš 1 km Panerių g. šaligatvių.
        bet juk supranti, kad jie perklos saligatvius ir paliks toki gatves ploti koks buvo ir tai yra blogiausia ka galima su sia gatve padaryt? Nes jau tuomet ji tikrai amziams liks po pusantros juostos masinoms be normaliu dviraciu taku?

        Comment


          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

          bet juk supranti, kad jie perklos saligatvius ir paliks toki gatves ploti koks buvo ir tai yra blogiausia ka galima su sia gatve padaryt? Nes jau tuomet ji tikrai amziams liks po pusantros juostos?
          Blogiausia yra nieko nedaryt.

          Comment


            Aš norėčiau, kad neliktų Lietuvoje 1,5+1,5 gatvių. Gatvės turėtų būti perdaromos į trijų juostų, pvz. vidurinė juosta kairiesiems posūkiams ir pan. arba parkingo juostos šonuose. Galima ir dviračių juostas prilipdyti, Panerių g. dažnai važiuodavau autobusu Kaunas-Vilnius, tai nepamenu, kad labai parkuojasi toje gatvėje, manau, ten tiktų dviračių juostos, išskyrus šviesoforines sankryžas, ten dviračiai galėtų būti kreipiami ant šaligatvio.
            Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.23, 22:29.

            Comment


              Parašė Creatium Rodyti pranešimą

              Blogiausia yra nieko nedaryt.
              Nesutinku. Kartais geriau nedaryt, nei daryt. Jei Vilnius 2013 metais turetu pinigu naujoms vvt transporto priemonems pirkti, butu pradetas igyvendint vgtu transportininku tyrimo planas, nusakes kad troleibusu reikia atsisakyt. Jau dabar pagal ji butume like be dalies kontaktinio tinklo. O tuomet viskas buvo tiesiog palikta ateiciai "kaip yra", apsiribojant keliom A juostom bei marsrutu lenteliu perdeliojimais. Tik dabar pomazu ateina supratimas, kad butu padaryta didziule klaida (tikiuosi kad ateina).

              Comment


                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                Nesutinku. Kartais geriau nedaryt, nei daryt. Jei Vilnius 2013 metais turetu pinigu naujoms vvt transporto priemonems pirkti, butu pradetas igyvendint vgtu transportininku tyrimo planas, nusakes kad troleibusu reikia atsisakyt. Jau dabar pagal ji butume like be dalies kontaktinio tinklo. O tuomet viskas buvo tiesiog palikta ateiciai "kaip yra", apsiribojant keliom A juostom bei marsrutu lenteliu perdeliojimais. Tik dabar pomazu ateina supratimas, kad butu padaryta didziule klaida (tikiuosi kad ateina).
                Ką būtume praradę, jei būtume atsisakę dalies troleibusų?

                Comment


                  Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                  Nesutinku. Kartais geriau nedaryt, nei daryt. Jei Vilnius 2013 metais turetu pinigu naujoms vvt transporto priemonems pirkti, butu pradetas igyvendint vgtu transportininku tyrimo planas, nusakes kad troleibusu reikia atsisakyt. Jau dabar pagal ji butume like be dalies kontaktinio tinklo. O tuomet viskas buvo tiesiog palikta ateiciai "kaip yra", apsiribojant keliom A juostom bei marsrutu lenteliu perdeliojimais. Tik dabar pomazu ateina supratimas, kad butu padaryta didziule klaida (tikiuosi kad ateina).
                  Gatvę susiaurinti spės visada, juolab, kad galima tą plotį išnaudoti kitaip, pvz., padaryt jau minėtas juostas kairiems posūkiams. Šaligatvius perklojus toje vietoje situacija pagerės ženkliai.

                  Piktintis vien dėl piktinimosi nėra naudinga veikla.

                  Comment


                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                    Ką būtume praradę, jei būtume atsisakę dalies troleibusų?
                    Dabartinis kontaktinis tinklas leidzia persiorientuoti i elektrobusus su dinaminiu pakrovimu, o tai tie patys troleibusai tik su baterijomis. Nes elektrobusai, kraunami specialiose stotelese yra tik slapi fantazija kol neisras kokiu nors super-capacity bateriju ir nepraeis dar 10 metu kol jos ieis i rinka zmogiskomis kainomis. Krovimo stoteliu reikia dviguvai daugiau nei transporto priemoniu, paciu elektrobusu reikia x2 palyginus su paprastu transporto priemoniu skaiciami, nes jie turi stoveti ir krautis, nors tuo metu galetu vaziuoti. Tai pabrangina visa sistema kelis kartus su tuo paciu nasumu - visiska beprasmybe. Tuo tarpu troleibusai su dinaminiu pakrovimu neturi nei vieno is elektrobusu minusu.

                    Comment


                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                      Dabartinis kontaktinis tinklas leidzia persiorientuoti i elektrobusus su dinaminiu pakrovimu, o tai tie patys troleibusai tik su baterijomis. Nes elektrobusai, kraunami specialiose stotelese yra tik slapi fantazija kol neisras kokiu nors super-capacity bateriju ir nepraeis dar 10 metu kol jos ieis i rinka zmogiskomis kainomis. Krovimo stoteliu reikia dviguvai daugiau nei transporto priemoniu, paciu elektrobusu reikia x2 palyginus su paprastu transporto priemoniu skaiciami, nes jie turi stoveti ir krautis, nors tuo metu galetu vaziuoti. Tai pabrangina visa sistema kelis kartus su tuo paciu nasumu - visiska beprasmybe. Tuo tarpu troleibusai su dinaminiu pakrovimu neturi nei vieno is elektrobusu minusu.
                      Būtent. Tai tie patys troleibusai, tik su baterijomis. Tokie pat nerangūs ir lėti. Tai kame čia privalumas lyginant su troleibusu? Kad galima kažkiek pavažiuoti be kontaktinio tinklo?
                      Dėl Panerių gatvės išties liūdna. Nepanašu kad vien tik paprastas šaligatvio remontas kažką pakeis iš esmės toje vietoje.

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                        manau, ten tiktų dviračių juostos, išskyrus šviesoforines sankryžas, ten dviračiai galėtų būti kreipiami ant šaligatvio.
                        Šaligatvių sąskaita dviračių juostų įrenginėti tikrai negalima - tik automobilių sąskaita.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Šaligatvių sąskaita dviračių juostų įrenginėti tikrai negalima - tik automobilių sąskaita.
                          Taip. Tą ir turėjau omenyje. Tik važiuojamoje dalyje, t.y. automobilių sąskaita. O ties sankryžas, kur yra posūkių juostos, užvažiuotų per įvažas į kiemus ant šaligatvių ir važiuotų bendru srautu su pėsčiaisiais, kurių niekada nematydavau daug, manau labai netrukdytų, o už sankryžos pavažiavus kažkiek metrų, per kitą įvažą vėl galėtų grįžti į dviračių juostą važiuojamoje dalyje.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.24, 00:02.

                          Comment


                            Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                            Būtent. Tai tie patys troleibusai, tik su baterijomis. Tokie pat nerangūs ir lėti. Tai kame čia privalumas lyginant su troleibusu? Kad galima kažkiek pavažiuoti be kontaktinio tinklo?
                            Dėl Panerių gatvės išties liūdna. Nepanašu kad vien tik paprastas šaligatvio remontas kažką pakeis iš esmės toje vietoje.
                            Jie nera nei lieti nei nerangus, atnaujinus KT laikyklius. Pas mus problema yra pasenes ir nepriziuretas KT, o ne troleibusai kaip rušis. Be to net ir su dabartiniu stoviu daryti bandymai, kurie parode kad vertinant keliones laika nera absoliuciai jokio skirtumo tarp autobusu ir troleibusu. Jauciasi velavimas del kamsciu, A juostu netobulumo, stovejimo sankryzuose, o ne "lietumo". Ir pravaziuoti gali ne kazkiek o pvz 15km, ko visai uztenka Vilniaus salygomis kad bent puse keliones daryti is bateriju. Be to jam uzteks atstumo ir ziema, tuo tarpu vien bateriniai elektrobusai arba sildo dyzeliniais generatoriais arba musu realijomis tikiu kad tiesiog nesildys salono.

                            Na as manau uztenka fakto kad Europoje nera miesto, kuris butu pakeites troleibusus elektrobusais. Nes tai didziule nesamone. Elektrobusais galima bandyti keisti dyzelinius autobusus, jei jau labai norisi pasipiarint uz mokescius.

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Kažkur čia forume buvo minėta, kad Rusijoje prisilaikoma pėsčiųjų perėjos ženklo apvado standarto. Lietuvos atveju, panašu, tai priklauso nuo savivaldybės.Apvado standarto daugmaž gerai yra prisilaikoma Kaune, nestandartinių apvadų formų, kurias gali pamatyti kone iš karto, yra viena kita per visą miestą. Dėl to galbūt tie apvadai kažkaip taip neerzina kaip galbūt galėtų Vilniuje, nes atrodo estetiškai. Vilniuje, šiuo požiūriu, bardako daugiau.
                              Problema ne tik laikymesi, bet ir kad pats standartas kaitaliojamas, tai pagal skirtingas jo redakcijas ir ženklų skirtingų pristatyta.

                              Parašė Picusiaubas Rodyti pranešimą

                              Būtent. Tai tie patys troleibusai, tik su baterijomis. Tokie pat nerangūs ir lėti. Tai kame čia privalumas lyginant su troleibusu? Kad galima kažkiek pavažiuoti be kontaktinio tinklo?
                              Tai pamarinuokim kontaktinį tinklą su troleibusais dar kelis dešimtmečius praeito amžiaus lygyje ir tuomet... pala pala taigi taip ir darė. Teko bent matyti modernų troleibusą su moderniu tinklu?

                              Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                              Blogiausia yra nieko nedaryt.
                              "Svarbiausia kažką daryti" irgi nėra geras požiūris. Tai, kad suremontuos šaligatvius, automatiškai reiškia, kad dar ilgai neateis eilė pilmam gatvės rekonstravimui, nes ekonominis vertinimas susidurtų su "fatal error".
                              Paskutinis taisė Ginthus; 2019.03.24, 09:28.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Kažkur čia forume buvo minėta, kad Rusijoje prisilaikoma pėsčiųjų perėjos ženklo apvado standarto. Lietuvos atveju, panašu, tai priklauso nuo savivaldybės.Apvado standarto daugmaž gerai yra prisilaikoma Kaune, nestandartinių apvadų formų, kurias gali pamatyti kone iš karto, yra viena kita per visą miestą. Dėl to galbūt tie apvadai kažkaip taip neerzina kaip galbūt galėtų Vilniuje, nes atrodo estetiškai. Vilniuje, šiuo požiūriu, bardako daugiau.
                                Ženklo apvadai Lietuvoje niekur nėra įteisinti. Susiekimo ministerija tai vadina geltonais skydais. Ženklai yra patalpinami ant tokio laisvo dizaino skydo pagal savo fantazijas. Jų dydis niekur nereglamentuotas, jis gali būti ir 2x3 metro dydžio. Rusijoje yra reglamentuotas ženklas su apvadais, o ne su skydu.
                                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.24, 09:29.
                                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                Comment


                                  Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                                  Ženklo apvadai Lietuvoje niekur nėra įteisinti. Susiekimo ministerija tai vadina geltonais skydais. Ženklai yra patalpinami ant tokio laisvo dizaino skydo pagal savo fantazijas. Jų dydis niekur nereglamentuotas, jis gali būti ir 2x3 metro dydžio. Rusijoje yra reglamentuotas ženklas su apvadais, o ne su skydu.
                                  Ir taip ir ne. Skydo dydis reglamentuojamas Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėse. Ten nurodyti du variantai su užrašu ir be užrašo. Žinau, kad kažkuriuo momentu keitėsi ir centravimas, ir aukštis tik visko neatgaminu dabar.

                                  Comment


                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                    "Svarbiausia kažką daryti" irgi nėra geras požiūris. Tai, kad suremontuos šaligatvius, automatiškai reiškia, kad dar ilgai neateis eilė pilmam gatvės rekonstravimui, nes ekonominis vertinimas susidurtų su "fatal error".
                                    Šita gatvė tikrai nėra jokiuose prioritetuose. Paklausk savęs ar geriau dar mažiausiai 5 metus turėti dabartinę situaciją ar tuos 5 metus turėti naujus šaligatvius. Aš renkuosi pastarąjį.

                                    Juokinga biški, kai kitose temose girdžiu pasišaipymus iš savivaldybės teiginių "dabar netvarkysim, bus kitąmet rekonstruojama gatvė". Ten šaipotės, čia patys tokius argumentus dedat. Ir dar su mažiau pagrindimo, nes apie šios gatvės rekonstrukciją nėra nieko girdėti.
                                    Paskutinis taisė Creatium; 2019.03.24, 10:09.

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                                      Šita gatvė tikrai nėra jokiuose prioritetuose. Paklausk savęs ar geriau dar mažiausiai 5 metus turėti dabartinę situaciją ar tuos 5 metus turėti naujus šaligatvius. Aš renkuosi pastarąjį.

                                      Juokinga biški, kai kitose temose girdžiu pasišaipymus iš savivaldybės teiginių "dabar netvarkysim, bus kitąmet rekonstruojama gatvė". Ten šaipotės, čia patys tokius argumentus dedat. Ir dar su mažiau pagrindimo, nes apie šios gatvės rekonstrukciją nėra nieko girdėti.
                                      Aš renkuosi, kad šaligatvių remontas būtų savaime suprantamas reiškinys, o ne kažkoks išskirtinis įvykis. Nežinau kas kur kada šaipėsi, jei buvo konkretus planas padaryti po metų. O vat kai nieko nevyksta, nes galbūt kažkas šiame šimtmetyje užstatys sklypą - tai gal nėra visai tas pats?

                                      Comment


                                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                        Ir taip ir ne. Skydo dydis reglamentuojamas Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėse. Ten nurodyti du variantai su užrašu ir be užrašo. Žinau, kad kažkuriuo momentu keitėsi ir centravimas, ir aukštis tik visko neatgaminu dabar.
                                        Taip , suklydau, kalbėdamas apie ryškiaspalvius skydus būtent perėjose, jei jie yra nesukomponuoti su kitais , tai turi du dydžius su užrašu ir be užrašo :
                                        https://e-seimas.lrs.lt/rs/lasupplem...a8f8c9980906b/ ( 331 puslapis) . Manau, įrengiant ne kvadrato formos skydą (kaip tai daug kur yra) be jokio užrašo, yra formaliai šių taisyklių pažeidimas.
                                        Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.24, 13:36.
                                        Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                        Comment


                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                          Aš renkuosi, kad šaligatvių remontas būtų savaime suprantamas reiškinys, o ne kažkoks išskirtinis įvykis.
                                          Tai ko pykti, kad sutvarkys visus šaligatvius Panerių g.?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X