Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Evier Rodyti pranešimą
    Reiškias skirtinguose miestuose gyvenam, arba skirtingose dalyse. Aišku yra duobėtų takelių, nu čia nepaneigsi. Linkiu nesusilaužyt kojos visgi tada.
    Tai gal tik rajonai skirtingi? Pvz.: nelabai žinau kaip su šaligatviais Perkūnkiemyje - palyginti naujas rajonas. Grigiškėse ir Lazdynuose takai buvo tragiški, bet pastaraisiais metais yra žymus progresas.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
      Galima klausima...tiems kas mate projekta ir galbut atsimena... o ten kur 1 ir 2 foro tarpas tarp kelio, kur parkingas ir saligatvio, kuriame stovi apsvietimo stulpai - ten bus veja?
      Pagal mane ten bus šaligatvių plytelės arba trinkelės. Bent Taip privalo būti pagal STR reikalavimus, kiek žinau. Šiaip netrukus pamatysime manau.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Tai gal tik rajonai skirtingi? Pvz.: nelabai žinau kaip su šaligatviais Perkūnkiemyje - palyginti naujas rajonas. Grigiškėse ir Lazdynuose takai buvo tragiški, bet pastaraisiais metais yra žymus progresas.
        Gali būti. Toj pusėj Vilniaus net nebūnu. Daugiausiai būnu Šiaurinėj miesto pusėj.

        Comment


          Parašė Evier Rodyti pranešimą

          Gali būti. Toj pusėj Vilniaus net nebūnu. Daugiausiai būnu Šiaurinėj miesto pusėj.
          Ten santykinai naujesni rajonai, tai gal šaligatviai ir takai geriau išsilaikė. Bet to, per 50 metų pasikeitė pėsčiųjų srautai (dviratininkų iš vis beveik nebuvo) ir galimybės, tai reiktų korekcijų.

          Comment


            Yra Vilniuje labai blogų šaligatvių, yra Vilniuje ir gerų. Bet, kad visuotinė situacija yra tragiška tai visiškai nesutiksiu. Aišku, dauguma senų šaligatvių bus mažų mažiausiai suskilusių plytelių, bet tai nėra tragedija, didžiausią žalą daro vizualiai. Kiek važinėju paspirtuku, tai tokių šaligatvių, kur būtų sunku pravažiuot (o čia ne dviratis ir ne koja, kur arba nesijaučia arba gali peržengti), tai labai retai pasitaiko.

            Comment


              Pagaliau kažkas objektyvaus.

              Comment


                Bereikalingas tvorelių statymas neaplenks mūsų infrastruktūros specialistų.... Eastern Europe forever
                Paskutinis taisė AudriusV; 2019.03.07, 14:14.
                Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                Comment


                  stebiu šitą tvorelių tendenciją. Įdomu, ar jie turi kažkokią metodiką, pagal kurią apskaičiuoja, kur jas statyti, nes galėčiau įvardyti bent 10 vietų, kur jų iš tiesų reikėtų, o kodėl čia jas stato, negi žmonės bando kirsti šią vietą ir bėga į tą žiedą per veją ir gėles?

                  Comment


                    Jei paklaustu kurios tvoreles grazesnes, ar Vilniaus ar Pskovo, tai pasakyciau kad jos 98% identiskos, bet musu atrodo kaip kinietiska Pskovo kopija (supaprastinta)

                    Click image for larger version

Name:	pskov.png
Views:	49
Size:	220,5 kB
ID:	1705128

                    https://www.google.com/maps/@57.8154...7i13312!8i6656

                    Comment


                      Neziuri musu avinai net Varlamovo. Be ironijos. Nusiunciau Simaskinui laiska.

                      Comment


                        Tvoreles, kad per kelią nebėgiotų pėstieji stato ir Londone. Štai pavyzdžiui šita atsirado prieš du metus:


                        https://www.google.lt/maps/@51.58581...7i16384!8i8192

                        Comment


                          Aš tai irgi nemanau, kad tvorelės yra blogas sprendimas. Ginčyčiausi dėl jų kai kurių vietų ir dizaino (nors šitas man patinka, bet norėtųsi lengvesnio, gal žemesnio). Yra vietų, kur tvorelės labai padeda padidinti saugumą ir yra vietų, kur jų labai reikia. Tai prioritetai įdomu kokie, nes tarkim aš jau kurį laiką prašau Buivydiškių ir Laisvės pr. sankryžoje pastatyt, nes ten labai dažnai išlipę iš autobuso kerta veją ir bėga per gatvę. Nesaugu visiškai. Vairuotojai pravažiuoja perėją, atsipalaiduoja ir tada šast iš niekur išbėga pėstysis po ratais.

                          Comment


                            Na šita tvorelė tai atsirado labai senai, kai panaikino perėją per tą oazę. Tuomet to reikėjo, nes žmonės iš įpročio toliau vaikščiojo, buvo net takas pramintas. O dabar tiesiog pakeitė į naują. Kažin ar kas ten gilinosi ar vis dar jos reikia. Gal pvz. nuardžius šaligatvį ir įrengus žalią juostą su augalija būtų gražiau, nu bet tam reikia pagalvoti, o čia išlaužei ir įbetonavai.

                            Comment


                              Pritariu dėl aukščio, ypač Trakų ir Pylimo gatvėse būtų galima naudoti bent kiek žemesnes.

                              P.S. paskutiniu metu Varlamovas taip cituojamas, kad kartais atrodo, kad jis yra vienintelis urbanistas šiam pasaulyje.

                              Comment


                                Parašė Blaze Rodyti pranešimą
                                Pritariu dėl aukščio, ypač Trakų ir Pylimo gatvėse būtų galima naudoti bent kiek žemesnes.

                                P.S. paskutiniu metu Varlamovas taip cituojamas, kad kartais atrodo, kad jis yra vienintelis urbanistas šiam pasaulyje.
                                Bet tuomet prarastų apsauginę funkciją, nes nebūtų sunku peržengti.

                                Ne vienintelis, bet jų ir nėra daug. Jei kam įdomu, tai dar rekomenduoju Gershman ir Yelbayev.

                                Comment


                                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                                  Bet tuomet prarastų apsauginę funkciją, nes nebūtų sunku peržengti.

                                  Ne vienintelis, bet jų ir nėra daug. Jei kam įdomu, tai dar rekomenduoju Gershman ir Yelbayev.
                                  Metro aukščio tvorelės užtektų. Perlipti galima, bet tą realiai darytų visiškai vienetai. Dabar stato tokias, kokias galėtų statyt ant kokio dangoraižio stogo, kad nepersisvertum...

                                  Comment


                                    Pylimo gatve. Ar is jos yra naudos. Vizualiai ziurisi nekaip.
                                    Click image for larger version

Name:	1B960741-615C-4B6C-875F-8C8DBC508CEA.jpeg
Views:	60
Size:	265,6 kB
ID:	1705181

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Na šita tvorelė tai atsirado labai senai, kai panaikino perėją per tą oazę. Tuomet to reikėjo, nes žmonės iš įpročio toliau vaikščiojo, buvo net takas pramintas. O dabar tiesiog pakeitė į naują. Kažin ar kas ten gilinosi ar vis dar jos reikia. Gal pvz. nuardžius šaligatvį ir įrengus žalią juostą su augalija būtų gražiau, nu bet tam reikia pagalvoti, o čia išlaužei ir įbetonavai.
                                      Ta perėja , kurią minėjote, buvo gal daugiau nei prieš dešimtį metų. Per tą laiką ten pasodinti medžiai , kur kažkada buvo takas iš plytelių, jau spėjo pakankamai išaugti. Gal klystu, bet tvorelių šioje vietoje kurį laiką nebuvo. Priešingoje pusėje , prie Žaliojo tilto, kur taip pat kažkada senai buvo perėja, taip pat pastatė tokias pačias tvoras. Kam vėl prireikė visų šių tvorelių ir dar tokio dizaino - greičiau gamtos mįslė, nei yra kažkoks racionalus paaiškinimas.
                                      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

                                      Comment


                                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                        Yra Vilniuje labai blogų šaligatvių, yra Vilniuje ir gerų. Bet, kad visuotinė situacija yra tragiška tai visiškai nesutiksiu. Aišku, dauguma senų šaligatvių bus mažų mažiausiai suskilusių plytelių, bet tai nėra tragedija, didžiausią žalą daro vizualiai. Kiek važinėju paspirtuku, tai tokių šaligatvių, kur būtų sunku pravažiuot (o čia ne dviratis ir ne koja, kur arba nesijaučia arba gali peržengti), tai labai retai pasitaiko.
                                        Va tas ir biesina, kai kas nors Vilnių vadina Čeliabinsku/Voronežu/Gaz-miasu ar dar neaišku kuo, kai Kaune IŠ TIKRŲJŲ tragiška situacija su šaligatviais ir tikrai galiu relate'inti su Čeliabinsku ar pan. miestu fair and square, net jausena kažkokia šių miestų panaši, kai žiūri 2012 Street View. To nepajutau nei su Panevėžiu, nei su Šiauliais, nei tuo labiau su Vilniumi. Gal neveltui Kaunas savo laiku tapo Lietuvos, o gal net Europos, gopnikų sostine. Jei norim tolygiau išsivysčiusios Lietuvos, Kauną būtų ignoruoti absurdas. Antras miestas, kur pagaliau auga ekonomika panašiai kaip Vilniuje ir būtų labai liūdna, jei vėl viskas tik Vilniuje vyktų, kažkur kampe prie Lukašenkos valstybės sienos į kurią vizos reikia. Vis dar žiniasklaida šneka, kad yra Vilnius ir likusi Lietuva. Su Kaunu ir Klaipėda šioje situacija dar elgiamasi atsargiai, o galėtų prisijungti prie Vilniaus.

                                        Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.08, 12:01.

                                        Comment


                                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                          Va tas ir biesina, kai kas nors Vilnių vadina Čeliabinsku/Voronežu/Gaz-miasu ar dar neaišku kuo, kai Kaune IŠ TIKRŲJŲ tragiška situacija su šaligatviais ir tikrai galiu relate'inti su Čeliabinsku ar pan. miestu fair and square, net jausena kažkokia šių miestų panaši, kai žiūri 2012 Street View. To nepajutau nei su Panevėžiu, nei su Šiauliais, nei tuo labiau su Vilniumi. Gal neveltui Kaunas savo laiku tapo Lietuvos, o gal net Europos, gopnikų sostine. Jei norim tolygiau išsivysčiusios Lietuvos, Kauną būtų ignoruoti absurdas. Antras miestas, kur pagaliau auga ekonomika panašiai kaip Vilniuje ir būtų labai liūdna, jei vėl viskas tik Vilniuje vyktų, kažkur kampe prie Lukašenkos valstybės sienos į kurią vizos reikia. Vis dar žiniasklaida šneka, kad yra Vilnius ir likusi Lietuva. Su Kaunu ir Klaipėda šioje situacija dar elgiamasi atsargiai, o galėtų prisijungti prie Vilniaus.

                                          Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.
                                          Atsargiai čia reikia minint žodį Kaunas Vilniaus temoje. Šiais laikais už tai baniną.

                                          O rimtai žiurint, tai labai priklauso nuo vietos Vilniuje. Kokiam centre, Naujamiestyje gan neblogai viskas. Pagerėjo kai kur. Bet pvz. Naujinkuose, Naujojoje Vilnioje, Kirtimuose kojas nusilaužyt galima. Net nėra ką kalbėti apie mamas su vežimeliais, invalidus. mačiau dažnai kažkokį senuką kuris Metalo g. su invalido vežimeliu žiemą per gatvę važinėdavo sudarant kamsčius, o kito pasirinkimo ir nebūvo.
                                          Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.08, 13:40.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X