Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Įdomu tai, kad į naujas rekomendacijas įtrauktas punktas apie požemines perėjas ir jų blogį. Ir visvien vėl daro. Patys sau prieštaraudami. Sąmata matyt bus panaši, kaip Laisvės prospekto perėjos, 300K ar kažkiek tiek.
Daugiau kaip 291 tūkst. Eur projektui skyrė prekybos tinklas „Lidl Lietuva“, antra tiek – Vilniaus savivaldybė.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė AudriusVNesenai skaičiau, kad daugumoje Vakarų Europos, šalių ir JAV palyginus su Rytų Europos šalimis miestuose buvo žymiai mažiau požeminių perėjų. Dauguma jų dabar uždaryta arba palaipsniui uždaromos. Bet Vilniui nesvarbi kitų patirtis. Teisingai sakoma, kad kvailiai mokosi tik iš savų klaidų, o protingi - ir iš svetimų.
Comment
-
Turbut niekam nepaslaptis kad pozeminiu pereju mekka yra Rusija ir jos buvusios itakos zonos. Todėl apie tokiu pereju žalą imetu keleta video rusų kalba:
O cia Vilniaus ateitis ir valdzios poziuris. Tik apdaila betonas ir laiptai nesildomi:
Jo, ir toks "perehodas" su kilometriniu pandusu irasytas i rengiama Durnaus, oj Darnaus judrumo plana kaip gera praktika.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.10.26, 00:40.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Per požeminės perėjos atidarymą karoliniškėse matėm labai daug laimingų pensininkų besinaudojančiu ja, tai dėl to spėju ir daro, kad pasikelti reitingus prieš rinkimus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV
Šis kelias - bukaprotiško miesto planavimo pasekmė. Požeminė perėja , jei ji būtų statoma pievose, tai būtų greitkelyje ir skirta migruojantiems gyvūnams. Požeminė perėja nieko nepagerina, nesumažina kamščius, bet bus išleista apie pusę milijono, o ateityje, sekant, gerąją Vakarų miestų patirtimi, išviso uždaryta.
Ar papildoma šviesoforo fazė pėstiesiems nesumažina sankryžos pralaidumo?
Kol tos pievos bus užstatytos, o Pilaitės prospektas perdarytas į paprastą lėtą ramią gatvę - šita perėja spės atitarnaut savo projektinį laiką Ir tada ne tik perėja bus uždaryta, bet daug kitų dalykų atrodys kitaip. Gal ta pati perėja bus panaudota kaip įėjimas į požeminę metro stotį
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Deja mačiau visiškai kitokį vaizdą - pensininkus su terbomis, vos krutančius tais laiptais. Akivaizdi kančia tokiems žmonėms. Gali pats nueiti bet kada ir įsitikinti. Ar net paklausti jų pačių, kaip sekasi laipioti.Paskutinis taisė andyour; 2018.10.26, 11:12.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąŠimašius gyvena Šventaragio g. prieš nac. muziejų. Jeigu jis nevaikšto pro baltąjį tiltą (kas būtų ilgesnis kelias), tai po požemines preėjas jis tikrai nevaikšto. Greičiausiai eina per Žygimantų ar Žvejų g. (jeigu pereina Mindaugo tiltą) ir paskui Kalvarijų ir Konstitucijos pr.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Čia buvo aliuzija. Bepigu girtis vaikštant pėsčiomis į darbą, kai gyveni šalia jo. Arba eiti į senamiestį, kai gyveni senamiestyje. Tai gal Šimašiui ir požeminės perėjos neproblema, nes jis ja gali pereiti. Tuo tarpu senai bobutei tai Everestas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Baisiausia buvo tai, kad tas cinikas išsišiepęs aiškino, kaip dabar bus gerai senjorams, kai yra daugiau, nei akivaizdu, kad jiems bus blogiau.
Comment
-
Teisybės dėlei reikia pasakyti, kad liftai Karoliniškėse pastaruoju metu veikia tvarkingai, dažnai matau tuos pačius senjorus jais besinaudojančius. Veikiausiai jau išgaudyti visi trūkumai po atidarymo. Nežinau, kaip su sutaisytais liftais prie Europos ir Panoramos, bet jei jie veikia, tai žingsnis pirmyn. Galbūt po kurio laiko požeminėje perėjoje veikiantis liftas nieko nestebins.Lietuva visiems.
Comment
-
tie liftai veiks kol nepasikeis Baltijos liftu ar miesto kokia nors valdzios dalis. Anksciau jie irgi veike prie Europos aikstes, paskui labai nepastebimai visi net pamirso kad jie ten kazkada buvo. Liftu veikimas yra laikinas dalykas, ypac turint omeny kad Karoliniskes sviesos greiciu arteja prie ghetto statuso.
Comment
-
Daug kritikos požeminėms perėjoms, bet pagrinde paremtos emocijomis. Pagrindiniai argumentai prieš:
-viduje negražu, purvina, smirda;
-gali apiplėšti, nes eini po žeme (baisi uždara ribota erdvė);
-pensininkams ir neįgaliesiems nepatogu;
-pėsčiųjų diskriminacija ir automobilių propagavimas;
-apsėmimo rizika (šitas protingiausias iš argumentų prieš);
-žmonės per kvaili, kad suprastų, kaip naudotis požemine pėsčiųjų perėja (tarkim liftais ir kt.);
-sovietinis paveldas.
Pagrindiniai argumentai už:
-aplinkosauga, švaresnis miestas, nes transporto priemonės nestoja be reikalo prie papildomų šviesoforų (sustojimas iki 0 km/val ir greitėjimas-daug teršalų);
-100% pėsčiųjų apsauga nuo susidūrimo su automobiliu (mobiliako vagystė pasirodys kaip saldi svajonė lyginant su skrydžiu per automobilio kapotą ir trenkimosi į asfaltą su veidu);
-požeminėse pėsčiųjų perėjose gali būti įkurtos parduotuvės, jos gali būti pritaikytos kitoms reikmėms, pavyzdžiui, patekti tiesiai į parduotuvę, į metro stotelę ir pan.;
-nuo pėsčiųjų ar kitokio tilto pėsčiasis gali nukristi ant važiuojamosios dalies (požeminė perėja eliminuoja tokią galimybę);
-modernios ir tinkamai prižiūrimos požeminės pėsčiųjų perėjos pritaikytos visiems - fizinę negalią turintiems, vaikų vežimėliams ir t.t.;
Kvailiausias argumentas apie sovietinį paveldą...na tai vakaruose yra toks dalykas kaip metro ir ten patenkama nusileidžiant laiptais. Ir pakylama taip pat. Gal ten irgi liftai ne visur yra, ne visur veikia jie. Kai kurie vienkiemių gyventojai nematę tokio dalyko labiausiai ir rėkia apie ,,laiptų pavojų". Kaip žmonės gyvena vakaruose? Pas juos net traukinys po žeme važinėja! Netgi visą visuomeninį transportą sugebėjo iškelti po žeme, niekšai! Pas mus ,,vargšus" pėsčiuosius vis kėsinasi pakišti po žeme, kad tik automobiliams būtų geriau...lyg automobilius ne žmonės vairuoja. Juokingas toks supriešinimas.
Visuomet kai pristatoma kokia nors naujovė, koks nors pažangus dalykas ir, kai reik panaudoti daugiau protinių ar fizinių galių, tai iš karto į sceną išvedamas pensininkas ir už jį kalbama (jam neleidžiama pasisakyti): kaip jam reikės prisitaikyti? O apie senuką kas pagalvojo? Apie tai labiausiai rėkia būtent jaunuoliai, kurie yra bailesni už tuos senukus. Tai gal nugriaukime visus pastatus be liftų, visus penkiaaukščius, nes turbūt 80 proc. miesto nepritaikyta tam vos judančiam pensininkui ar vežimėliui?
Normaliai prižiūrima požeminė pėsčiųjų perėja, kaip ir bet koks savo šeimininką turintis objektas, bus naudojama ir pritaikyta visiems piliečiams. Kitas dalykas, ar tie rėkiantys jaunuoliai ką nors pasieks buku rėkimu? Nes problemos sprendžiamos racionaliais veiksmais ir argumentais.
- 4 patinka
Comment
-
ohoho) Atsimenu buvo toks vartotojas House, paskui Google_Lt, dabar Vilniaus pilietis. Bet tuo ir idomus forumas, kad galima padiskutuoti. Man rodos tuoj bus sukurta nauja tema vien fleimams apie pozemines..
Jusu argumentai "už" absurdiski. Jus maisote pasekmes su priezastimis ir pridedate visai nesusijusiu dalyku.
Apie metro. Kaimieciai yra butent tie, kurie kisa ji kaip argumenta. Buvau ir as vakaru miestuose su metro. Ne visada (yra isimciu), bet dazniausiai iejimai i metro DUBLIUOJAMI antzeminemis perejomis. Tam prasme gatves/sankryzos kirtimas retai buna tik pro metro stoti. Dazniausiai arti sitos vietos bus sviesoforine arba paprasta pereja.
I metro patenkama nusileidziant laiptais, transportas pakistas po zeme. Wau, va cia tai atradimas, o kur jis turetu buti pakistas, kai miestas jau pastatytas? Yra kitas variantas - antzeminis metro virs namu, buna ir toks, kitaip vadinasi ir ziauriai darkia vaizda. Bet daugelis miestu, tas pats Londonas turi greituosius traukinius zujancius tarp namu visiskai atskirtoje linijoje ir pozemini metro.
Kur iseina pastate viena, kur iseina kita. Ir holy taip, ten yra "laiptu pavojus" ir yra ziauriai nepatogiu daug vietu ir invalidas gyvenantis prie stoties be lifto vaziuos autobusu ilgiau nei galetu metro, nieko cia gero nera. Tiesiog nera kitos iseities. Ar galedami NEkisti metro po zeme ji ten kisa siaip sau nes faina eiti laiptais ir vazineti liftais? wtf cia per argumentas
Vilnius neturi visiskai jokio pagrindo pakisineti zmones po zeme, ten nera pas mus jokio viesojo transporto!
Pristatoma naujove? Pozemines perejos = naujove??
Aplinkosauga? Kiek prisideda prie aplinkosaugos pozemine pereja po Panorama, kai automobiliai vistiek sustoja sankryzoje? Jie gi vistiek stoja, ta sankryza faktiskai niekada nepravaziuoji nestabdant, visada patenki i raudona cikla. Tai kas pasikeicia? Tas pats stabdymas ir isibegejimas. Antra, visa laika yra statomi nauji sviesoforai, naikinamos zalios rodykles, gulinciu policininku kiekis dideja geometrine progresija kiekvienam rajone ir jus kalbate apie ekologija kazkoki procenta automobiliu kazkurioj sankryzoje paleidus nesustojant? Kiek tai atsiliepia bendram kontekste - 1/100000000 procento? Tai absurdas.
O kalbant apie sveikata nejauciate koks oras yra pozemineje perejoje? Gal butu idomu piko metu pamatuoti ten CO ar kitas daleles? Turbut zinote ismetamuju duju savybe kauptis zemai del daleliu svorio. Ju koncertracija tunelyje po zeme islieka didesne nei vedinamame ore. Ir tuo kvėpuoja visa darbo diena zmones dirbantys perejoje prie Europos.
Pozemine pereja eliminuoja galimybe nukristi zmogui nuo tilto ant gatves. Bravo. Taip pat ji siek tiek apsaugo nuo branduolinio smugio! Pridekit prie saraso.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Vilniaus pilietis Rodyti pranešimąPagrindiniai argumentai už:
-aplinkosauga, švaresnis miestas, nes transporto priemonės nestoja be reikalo prie papildomų šviesoforų (sustojimas iki 0 km/val ir greitėjimas-daug teršalų);
P.S. mano automobilio variklis sustojus prie šviesoforo ir taip išsijungia, tai ką į tai?
Esmė, kad vidutinis greitis mieste yra gerokai per didelis ir yra būtina ir toliau sudaryti, kuo sunkesnės sąlygas judantiems savais automobiliais.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
Comment