Tai tas miestelis bus netoli žiedo. Tas gatvės galas ir dabar šiek tiek gyvesnis, nes yra Dizaino kolegija ir Maxima.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Ten yra kur ir kam eiti tais saligatviais. Gali iki Uzupio nueiti, iki Olandu baraku kur studentai gyvena. Nutiestu padoru dviraciu taka, butu lengvas ir greitas susisiekimas iki Belmonto.
- 1 patinka
Comment
-
Aš irgi beveik kasdien vaikštau, tai čia dabar kaip gaunasi... aš ar tamsta melagis?
Dauguma ką tamsta išvardijo - blogai nuvesti latakai, užstatyti konteineriais - tai ne tos problemos, kurios čia buvo iškeltos. Ir kaip minėjau, ištrupėjusių vietų tikrai yra. Aš apie aukštininį Naujamiestį išvis nekalbu, nelaikau jo centrine miesto dalimi. Žemutinis Naujamiestis yra gana tvarkingas. Daug kur šaligatviai nėra pirmos jaunystės, bet ir nėra visiškai ištrupėję, t.y. jeigu ir kelia kokį pasišlykštėjimą, tai nebent dėl moralinio amžiaus.
Skapo gatvę irgi puikiai žinau, praeinu ten beveik kasdien. Tai, kas yra tenai, yra palyginus tikrai išskirtinis atvejis, tokios prastos situacijos centre sunku rasti.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
apskritai graudu matyt pesciuosius, einancius tiesiog keliu (Belmonto g.) iki Belmonto. Visiskai nesaugi atkarpa.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Man kažkaip niekas nesugebėjo įrodyt, kad tų latakų tikrai reikia. Nei karto neteko matyti nuo tokio šlaito (prie mano namų yra tokia pati situacija) bėgančio vandens krioklio, kuris neštų smėlį ant šaligatvio (ar į lataką). Ką tie latakai darydavo - tai būdavo neoficialios šiukšlių dėžės, tai šiukšlės ne ant šaligatvio, o latake gulėdavo. Tiek ir naudos iš jų matęs esu per 20 gyvenimo toje teritorijoje metų.
Kur kas sumes šiukšles, tai jokio skirtumo. Ar numes šiukšlę ant pievos, ant šaligatvio ar įmes į tą lataką, ją vis vien reikės kažkam pakelti/surinkti.
Šlaitas turi plotą, nuo kurio susidaro tam tikras vandens debitas. Tas vanduo turi kažkur pasidėti ir tikrai nėra idealus variantas, kad jis teka per šaligatvio ir dviračių takų dangas iki trapo gatvės važiuojamojoje dalyje. Bet kokios dangos vieno iš ilgaamžiškumo užtikrinimo sąlygų yra kuo greitesnis vandens pasišalinimas nuo jos, o ne jos panaudojimas kaip vandens rinktuvo. Tie latakai ten buvo įrengti ne iš neturėjimo ką veikti, o pagal normaliai suprojektuotą vandens surinkimo sistemą. Dabar kas daroma, tai daroma kuo pigiau ir greičiau, pagal ranka braižytus eskizus.
- 3 patinka
Comment
-
Vilniuje bus atnaujinta T.Kosciuškos gatvė: žada parkavimo vietų ir šviesoforą
Iš Vilniaus centro išvažiuoti į Olandų gatvę netrukus bus šiek tiek patogiau. Vilniaus savivaldybė planuoja sutvarkyti dar vieną jungtį su šia gatve. Taip pat žadama rekonstruoti dalį T.Kosciuškos gatvės nuo Sluškų g. iki Olandų žiedo. Tiesa, iki popiežiaus Pranciškaus, kuris nakvos vizito Lietuvoje būtent šioje gatvėje esančioje Apaštališkoje nunciatūroje, atvykimo to padaryti nepavyks. <..> Tikslios datos, kada prasidės šių gatvių rekonstrukcija, kol kas nėra.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ra-221-1015840
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Gal nėra taip blogai tas Olandų žiedas, tiesiog ženklinimu pertvarkytas į turbožiedą?
Miestuose išvis nereguliuojamas pėsčiųjų eismas turėtų būti arba žemos kategorijos gatvėse, kuriose eismas neintensyvus, arba tokiose, kuriose mažas transporto greitis (pvz. senamiestis, gyv. kvartalų vidinės gatvės). Kitu atveju tai turėtų būti reguliuojamas pėsčiųjų eismas, ne tik dėl jų saugumo, bet ir dėl sklandaus eismo organizavimo kai pėstieji bei transportas praleidžiamas "dozuotai".
Taigi šios sankryžos pertvarkymas į reguliuojamą šviesoforu būtų patogesnis visiems eismo dalyviams.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąO gal reikėtų statyti pėsčiųjų ir dviratininkų žiedą virš šio žiedo? Nu kaip anas garsusis pavyzdys iš Olandijos.
Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąKlasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąKlasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė dr-rox Rodyti pranešimąKlasikinis Vilnius - sutvarkė subirusius laiptus, bet ta rampa tai ir liko stati. Jokio vežimo ten neįveši, nei vaikų nei neįgaliojo. Kokiam Stokholme įrengtų serpantiną, čia - kaip buvo sovietmečiu, taip ir liko, niekas netobulinama..
Po to batai būdavo kreivais padais...
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąGal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ir labai bus patogu pėstiesiems ten ropštis ant kažkokio viaduko, kad kirstų tokią paprastą gatvę? Pavyzdys iš Olandijos yra virš magistralinių gatvių sankryžos ir nei pagal vietovę, nei pagal reljefą, nei pagal gatvių ar pėsčiųjų/dviračių takų reikšmę net nepanašus į aptariamą variantą Antakalnyje.
Gal pagaliau padarykime patogų miestą žmonėms, o ne pagal besivadovaujančių neteisingais įsitikinimais, kad žiedinė sankryža ten užtikrina sklandžiausią eismą ir, kad pėstiesiems bus geriausia lįstį į "požeminius urvus" ar ropštis ant kažkokių brangių ir ne vietoje esančių viadukų. Viskas yra paskaičiuojama, sumodeliuojama ir pagrindžiama. T.y. paprasta sankryža ten būtų ir laidesnė ir patogesnė visiems eismo dalyviams. Ji pasiūlyta tikrai ne "iš lempos".
Tuo pačiu liktų daugiau vietos tvarkingoms ir jaukioms viešosioms erdvėms.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Gal galima būtų nuroodą į tuos skaičiavimus, kad paprasta sankryža būtų pralaidesnė? Nes kiek pamenu, tai faktinis pralaidumas esant tokiam eismui būtų išlikęs panašus, nieko geriau ta sankryža neduotų (nebent tik estetiškai ir vietos mažiau užimtų).
Visa esmė pėsčiųjų eismo reguliavime. Žiedinės sankryžos pralaidumas galėtų būti ir geresnis (priklausomai nuo kiekviena kryptimi važiuojančio srauto), tačiau tada neturi būti jokio nereguliuojamo pėsčiųjų eismo skersai išvažiavimų. Tą galima išspręsti įrengiant reguliuojamą sankryžą. Priešingu atveju sankryžos laidumas sunkiai prognozuojamas, nes tai tiesiogiai priklauso nuo sankryžą kertančių pėsčiųjų kiekio.
- 1 patinka
Comment
Comment