Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kas per darbai nuo Mindaugo iki Žaliojio tilto? Ten viršuje juk atkarpa buvo sutvarkyta ir visai neblogai prieš kelis metus.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kas per darbai nuo Mindaugo iki Žaliojio tilto? Ten viršuje juk atkarpa buvo sutvarkyta ir visai neblogai prieš kelis metus.
Comment
-
Aš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška. Aš už šitos gatvės rekonstrukciją agitavau jau seniai, nes man atrodo, kad pilnai neišnaudojam Žvėryno potencialo, o būtent šita gatvė yra labiausiai turistinė ir su daugiausiai Žvėrynui budingos unikalios architektūros, jeigu neklystu, tai netgi sightseeing autobusai per ją važinėja. Kas labiausiai nuliūdino, tai kad paliekami seni medžiai. Tai gatvei žinoma reikia medžių, jie ten labai tinka, tačiau būtų šimtą kartų geriau, jeigu jie būtų tvarkingi, susodinti vienodais atstumais, vienodos formos ir būtų dar geriau, jeigu nebūtų kažkoks 'standartinis medis', o paieškota kokių unikalesnių sprendimų. Nuotraukų nepadariau, tik vieną, kuri neatspindi bendro vaizdo.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš gal kažkaip nemačiau arba buvau praleidęs pro ausis informaciją, kad rekonstruojama Vytauto gatvė Žvėryne, Vilniaus projektų žemėlapyje kaip matau tai irgi nėra pažymėta, tai tiesą sakant visai nustebau, kai šiandien ten užsukau. Darbai vyksta pilnu pajėgumu, tiesa, kloja 'standartines' Vilniaus plyteles, antra vertus viskas atrodo ganėtinai kokybiška.
Comment
-
Galiu suprasti motyvus nekeisti gatvės parametrų dėl rekonstrukcijos statuso ir sudėtingumo. Bet kodėl pvz. Vytauto gatvėje klojamos tos pačios pilkos šaligatvio plytelės - nu niekaip nesuprantu. Šioje gatvėje stovintys egzeplioriai nusipelno mažų mažiausiai bent spalvotų senamiesčio tipo trinkelių. Kas iš tų mero skelbiamų kilometrų, jei nuo sovietmečio tvarkymosi įpročių nei per žingsnį nepatobulėjam?
- 1 patinka
Comment
-
Kad čia ne sovietmečio problema. Aš jau esu kažkada sakęs. Sovietų sąjungoje trinkelės Lietuvoje tik ir buvo kažkoks atradimas labiau. Pasižiūrėkit ir visus kitus Rusijos ar kitų post šalių miestus - ten visi šaligatviai asfaltuoti iki dabar, baisiai sulopyti ir pan. Net toje pačioje Rygoje nemažai šaligatvių asfaltuota, tik dabar jau kai kur keičiama į kažką įdomesnio. Nematau trinkelėse nieko blogo, o dėl spalvingumo tai sutinku, galima labai visko parinkti.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąGaliu suprasti motyvus nekeisti gatvės parametrų dėl rekonstrukcijos statuso ir sudėtingumo. Bet kodėl pvz. Vytauto gatvėje klojamos tos pačios pilkos šaligatvio plytelės - nu niekaip nesuprantu. Šioje gatvėje stovintys egzeplioriai nusipelno mažų mažiausiai bent spalvotų senamiesčio tipo trinkelių. Kas iš tų mero skelbiamų kilometrų, jei nuo sovietmečio tvarkymosi įpročių nei per žingsnį nepatobulėjam?Paskutinis taisė Gladiator; 2018.06.04, 09:53.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Jei net Senamiestčio projektai nedaromi su normaliom granitinėm (Bokšto g.) arba verslas kuris atrodo nėra įpareigotas naudoti didžiausios piguvos nes taip reikalauja įstatymai vis tiek naudoja didžiausią piguvą (pavyzdys MMC projekto aplinka) tai tikėtis kad ne pirmos reikšmės Žvėryne esanti gatvė bus padaryta pagal vakarietišką standartą su vakarietiško tipo medžiagomis yra naivu. Tie kurie daro nesupranta, jiems viskas yra normalu. Nusiritom iki to kad belieka džiaugtis kad bent kas iš vis yra daroma, nes matom daugybę pavyzdžių kai nei miestas nei verslas aplink save net nesivargina tvarkytis. Pažiūrėkit į visai šalia Vytauto g. ęsantčią Žvėryno Verslo Fabriko aplinką, ten iš vis palikta sovietinė klaikuma aplink - sutvarkyti aplinką verslas tiesiog ''pamiršo'', tai kai sutvarkys Vytauto g. jin kokybiškai skirsis nuo to kas yra aplink nors ir atsiduos sovietine dvasia. Esam skurdi post sovietinė valstybė ir tokia dar būsim kelis dešimtmečius nesvarbu kiek tų pinigų bus - viską nulemia mentalitetas, o ne pinigai.Paskutinis taisė Al1; 2018.06.04, 17:53.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBerods visur Vakariniame aplinkkelyje granitiniai, o čia kartu darė, tiek tos ir logikos.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Jei net Senamiestčio projektai nedaromi su normaliom granitinėm (Bokšto g.) arba verslas kuris atrodo nėra įpareigotas naudoti didžiausios piguvos nes taip reikalauja įstatymai vis tiek naudoja didžiausią piguvą (pavyzdys MMC projekto aplinka) tai tikėtis kad ne pirmos reikšmės Žvėryne esanti gatvė bus padaryta pagal vakarietišką standartą su vakarietiško tipo medžiagomis yra naivu. Tie kurie daro nesupranta, jiems viskas yra normalu. Nusiritom iki to kad belieka džiaugtis kad bent kas iš vis yra daroma, nes matom daugybę pavyzdžių kai nei miestas nei verslas aplink save net nesivargina tvarkytis. Pažiūrėkit į visai šalia Vytauto g. ęsantčią Žvėryno Verslo Fabriko aplinką, ten iš vis palikta sovietinė klaikuma aplink - sutvarkyti aplinką verslas tiesiog ''pamiršo'', tai kai sutvarkys Vytauto g. jin kokybiškai skirsis nuo to kas yra aplink nors ir atsiduos sovietine dvasia. Esam skurdi post sovietinė valstybė ir tokia dar būsim kelis dešimtmečius nesvarbu kiek tų pinigų bus - viską nulemia mentalitetas, o ne pinigai.
Panašiai ir su geležinkeliais. Ankščiau viens du ir nutiesdavo, o dabar šimtas kilometrų kainuoja milžiniškus pinigus, tai jau tapę sunkiai valstybei įperkama prabanga.
Comment
-
Parašė googleLT Rodyti pranešimą
Daug kas laikui bėgant tobulėja, tačiau yra sričių, kur ir žingsnį atgal tenka padaryti. Ankščiau, nors ir cariniais laikais akmeninėmis plytelėmis ar plytomis iškloti pagrindines gatves nekildavo keblumų, net šalutines gatveles iki paprasčiausių trobų iš tašytų akmenų, riedulių sugebėdavo išgrįsti. Šiais laikais akmuo patapo visiška prabanga, tik aukščiausio lygio projektai kartais tai įperka.
Panašiai ir su geležinkeliais. Ankščiau viens du ir nutiesdavo, o dabar šimtas kilometrų kainuoja milžiniškus pinigus, tai jau tapę sunkiai valstybei įperkama prabanga.
- 2 patinka
Comment
-
Pradėkim nuo to, kas Lietuvoje mes neturime savo akmens tam, kad iš jo būtų galima gaminti bortelius ar trinkeles. Viskas, kas yra iš akmens - iš importinio akmens, išskyrus netašytų akmenų grindinį. Bet kiek jo yra ir kiek reikia. Tokio kiekio akmenų Lietuvoje neįmanoma surinkti. Antra. Klojimas trinkelėmis labai brangus, nes reikia daug rankų darbo, todėl net tokioje Šveicarijoje dėjo ant to ir asfaltuoja ar bukai betonuoja šaligatvius nes taip bukai pigiau. Gerai, ten įšalo nėra, tai betonas ir asfaltas laiko gan ilgai nesusikilinėdamas ir neišrupėdams (betonas).
Comment
Comment