Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paveldas gi. Reikia gerbti istoriją. Cvirka tai irgi vis dar stovi.
    Lietuva visiems.

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      Tai šaligatvį tą prie gatvės galėtų naikinti. Dar krūmų jų vietoj pasodint. Šaligatvį normalaus pločio per tas pievas galėtų tiesti. Tik ties stotele turės šaligatvis vesti per dvirtakį į stotelę, nes ten jau šlaitas prie dvirtakio.
      Matant šį dvirtakį, kiek buvo paskirta laiko ir lėšų statyboms, man dažnai kildavo klausimas: kokia šio tako paskirtis, gal kokią susiekimo dviračiais problemą jis sprendžia, kokie dviračių srautai bus galimi? Nesuprantu jo paskirties.
      Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

      Comment


        Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

        Matant šį dvirtakį, kiek buvo paskirta laiko ir lėšų statyboms, man dažnai kildavo klausimas: kokia šio tako paskirtis, gal kokią susiekimo dviračiais problemą jis sprendžia, kokie dviračių srautai bus galimi? Nesuprantu jo paskirties.
        Jis labai reikalingas. Sujungs Ozo/Neries senvagės takus su Antakalnio/Žirmūnų gatvės/Neries takais. Pats pro ten važinėjus tai iki šiol tekdavo nesąmoningai manevruoti šaligatviais.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          https://www.miestai.net/forumas/foru...83#post1831183
          Tęsinys.

          Google street view
          https://www.google.com/maps/@54.6936...7i13312!8i6656

          Pagaliau gatvė baigta tvarkyti. Nuotraukos darytos apie 2020 11 30.

          Pateikimas:
          2012 07
          2020 11

          1
          Click image for larger version  Name:	1 (2).JPG Views:	0 Size:	622,3 kB ID:	1847700
          Click image for larger version  Name:	1.jpg Views:	0 Size:	641,7 kB ID:	1847701

          2
          Click image for larger version  Name:	2 (2).JPG Views:	0 Size:	623,4 kB ID:	1847702
          Click image for larger version  Name:	2.jpg Views:	0 Size:	984,9 kB ID:	1847703

          3
          Click image for larger version  Name:	3 (2).JPG Views:	0 Size:	704,2 kB ID:	1847704
          Click image for larger version  Name:	3.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1847705
          4
          Click image for larger version  Name:	4 (2).JPG Views:	0 Size:	575,6 kB ID:	1847706
          Click image for larger version  Name:	4.jpg Views:	0 Size:	730,9 kB ID:	1847707
          5
          Click image for larger version  Name:	5 (2).JPG Views:	0 Size:	538,8 kB ID:	1847708
          Click image for larger version  Name:	5.jpg Views:	0 Size:	1,04 MB ID:	1847709

          6
          Click image for larger version  Name:	6 (2).JPG Views:	0 Size:	481,9 kB ID:	1847710
          Click image for larger version  Name:	6.jpg Views:	0 Size:	1,12 MB ID:	1847711

          7
          Click image for larger version  Name:	7 (2).JPG Views:	0 Size:	705,2 kB ID:	1847712
          Click image for larger version  Name:	7.jpg Views:	0 Size:	1,02 MB ID:	1847713
          8
          Click image for larger version  Name:	8 (2).JPG Views:	0 Size:	605,1 kB ID:	1847714
          Click image for larger version  Name:	8.jpg Views:	0 Size:	1,06 MB ID:	1847715
          9
          Click image for larger version  Name:	9 (2).JPG Views:	0 Size:	739,2 kB ID:	1847717
          Click image for larger version  Name:	9.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1847718

          10
          Click image for larger version  Name:	10 (2).JPG Views:	0 Size:	590,5 kB ID:	1847719
          Click image for larger version  Name:	10.jpg Views:	0 Size:	1022,8 kB ID:	1847720
          11
          Click image for larger version  Name:	11 (2).JPG Views:	0 Size:	597,6 kB ID:	1847721
          Click image for larger version  Name:	11.jpg Views:	0 Size:	1,09 MB ID:	1847722
          12
          Click image for larger version  Name:	12 (2).JPG Views:	0 Size:	645,9 kB ID:	1847723
          Click image for larger version  Name:	12.jpg Views:	0 Size:	714,5 kB ID:	1847724
          13
          Click image for larger version  Name:	13 (2).JPG Views:	0 Size:	700,7 kB ID:	1847725
          Click image for larger version  Name:	13.jpg Views:	0 Size:	1,14 MB ID:	1847726
          14
          Click image for larger version  Name:	14 (2).JPG Views:	0 Size:	615,5 kB ID:	1847727
          Click image for larger version  Name:	14.jpg Views:	0 Size:	1,01 MB ID:	1847728

          15 (paskutinėje foto dešinėje nuo šaligatvio šakos jau nugenėtos, tik čia dar fotografuota su jomis)
          Click image for larger version  Name:	15 (2).JPG Views:	0 Size:	570,1 kB ID:	1847729
          Click image for larger version  Name:	15.jpg Views:	0 Size:	876,7 kB ID:	1847730
          Paskutinis taisė spekas; 2020.12.17, 22:26.

          Comment


            Vaizdeliai keisti, bet labai smagu, kad išpešėi tuos šaligatvius.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Tikrai gan kūrybiški sprendimai. Spaudžiu ranką už pastangas.

              O man kyla klausimas, kodėl ten kur šaligatviui vietos nėra nepadarius, taip, kad ne šaligatvis baigiasi lieka tik asfaltas, o vietoje asfalto tiesiog per visą plotą tik trinkelės viename lygyje. Iškart psichologiškai automobiliai jaustusi patekę į didesnės rizikos atkarpą. Ir vizualiai daug geriau būtų.
              Click image for larger version

Name:	2020-12-18 06_53_48-[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai - Miestai ir architektūra.png
Views:	1062
Size:	559,4 kB
ID:	1847752



              Beje gal galite pasidalinti, kaip iš viso jus iš viso priejote prie tpo, kad galėjote derinti taip detaliai viską su pažiurėjimais vietoje? Mano žinios apsiriboja parašymų į Tvarkau Vilnių

              Comment


                Trinkelės būtų buvę geriau ir dėl nuolydžių ir čiuožyklų žiemą.

                Comment


                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                  Labai smagu tokius vaizdus matyti. Padaryta kūrybiškai, su rūpesčiu. Žmogau, aš tau labai žemai lenkiuosi ir labai būtų šaunu, jei tęstum savo veiklą toliau. Palyginus su 90% vien tik blevyzgojančių forume, tu realiai prisidedi prie geresnės aplinkos kūrimo. Jei susikurtum kokį Patreon, mielai tau primesčiau už tokį darbą.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Parašė abruo Rodyti pranešimą

                    Labai smagu tokius vaizdus matyti. Padaryta kūrybiškai, su rūpesčiu. Žmogau, aš tau labai žemai lenkiuosi ir labai būtų šaunu, jei tęstum savo veiklą toliau. Palyginus su 90% vien tik blevyzgojančių forume, tu realiai prisidedi prie geresnės aplinkos kūrimo. Jei susikurtum kokį Patreon, mielai tau primesčiau už tokį darbą.
                    Aš irgi prisidedu prie padėkų ir lygiai taip pat palaikyčiau tokia iniciatyvą!

                    Comment


                      Parašė Pauze0 Rodyti pranešimą

                      Aš irgi prisidedu prie padėkų ir lygiai taip pat palaikyčiau tokia iniciatyvą!
                      Prisidėčiau ir aš Tikrai buvo įdomu sekti šitos gatvės rekonstrukcijos progresą ir tikiuosi kad tokių iniciatyvių žmonių Vilniuje daugės.

                      Comment


                        Labai malonu, dėkoju už gerą žodį, ačiū už įvertinimą ir palaikymą : ).

                        Ši veikla, labiau hobis bei jau daugelį metų svajotas įgyvendinti aplinkos sutvarkymas, kurioje gyvenu, tad nors ir labai malonu gauti pasiūlymų paaukojimams per pvz Patreon, kolkas, manau atsisakysiu, nes per Patreon ar galimi vienetiniai paaukojimai? Jei ne, tuomet nesijausiu gerai jei man vis aukos kai aš nedarau to už ką man aukoja - darbas baigtas, o einančiais mėnesiais vis įkrenta pinigų. Aš, beabejo, būsiu labai dėkingas, bet... na, kažkaip ne taip, man atrodo, bus : ).

                        O ar bus sekančių tokių patvarkymų - nežinau. Gal kur užmatysiu senamiestyje ketinant gatvę asfaltu išlieti, neištversiu, ir eisiu jiems ,,galvos sukti'' : ))). Na, gal dar metalinių garažų raportavimą galima tęsti... (Beje, dėl jų parašė, kad dėkui - išsiųsti žmonės įvertinti situacijos). Bet šiuo metu truputi kiti interesai - norisi imtis planų, kuriuos vis atidėliojau - bei norisi padaryti pertrauką nuo bendravimo su savivaldybe, nes mane asmeniškai kiek išsunkia, tad nežinau kaip bus toliau. Bet tvarkymo Vilniuje tai uoj dar kiek yra, to nepritrūks - reikės žiūrėti ar man laiko, noro tam bus.

                        PS.
                        Sekančiu pranešimu pabandysiu kiek papasakoti kodėl buvo daromi tam tikri sprendimai.

                        Comment


                          ,,Beje gal galite pasidalinti, kaip iš viso jus iš viso priejote prie tpo, kad galėjote derinti taip detaliai viską su pažiurėjimais vietoje? Mano žinios apsiriboja parašymų į Tvarkau Vilnių''

                          Net reikia pagalvoti, kad prisiminti kaip viskas išsirutuliojo : )...
                          Jei gerai pamenu, kontaktų užmezgimas prasidėjo 2019 metais Saulės gatvės tvarkymo metu... Arba žinodamas iš savivaldybėje skelbiamų numatomų tvarkyti gatvių sąrašo, arba tiesiog vaikščiodamas Saulės gatve (neprisimenu kas pirmiau buvo : ) ), aptikau statybininkus besidarbuojančius Saulės g.. Žiūriu žiūriu kaip ardo senas dangas, kokia trajektorija dedami bortai ties ta vieta kur užsibaigė senas šaligatvis (ten kur jis apskritai buvo), man kilo įtarimas, kad nebus įrengiamas šaligatvis Ds kategorijos gatvėje, kuri nors ir oficialiai dvipusio eismo, realiai ji buvo vienos eismo juostos su kokia po 30 cm žvyro šalikeliais su tvoromis iš abiejų pusių. Paklausiu darbuotojo ar yra darbų vadovas. Nurodo kur. Nueinu, kalbamės, paklausiu kas kaip ir sužinau, kad nenumatytas šaligatvis. Atsako, kad kreipkitės į savivaldybę, nes ji taip sako dirbi, o mes nukrypti negalime, nes gali nemokėti pinigų.

                          Kaip gavau savivaldybės atstovės tel tiksliai neprisimenu - arba davė darbų vadovas, arba savivaldybės info skyrius nurodė kabineto tel, o tada pavyko pasikalbėjus ir, matomai žmogui pamačius, kad aš suprantu ką kalbu ir siekiu ne prisikabinti, o kad gerai būtų padaryta, sutiko duoti asmeninį telefoną, kuriuo bendravome. Ne kartą susitarėme susitikti vietoje ir spręsti kaip galima padaryti geriau. Ne visada pavykdavo, nes, mano nuostabai prioritetas kažkodėl vis tebebuvo autotransportui net tokios kategorijos gatvelėje. Matomai dėl mano ryžtingos pozicijos, kad negalima neįrengti bent 1,2 m pločio šaligatvio nors vienoje pusėje, vis nusiliesdavo ir taip, su kiekvienu susitikimu, pavykdavo pasiekti, kad būtų tiesiama vis ilgesnė šaligatvio atkarpa, kol pavyko išgauti iš esmės per visą gatvės ilgį einantį šaligatvį.

                          Beje, iš pradžių bandė išsisukinėti, kad netiesime šaligatvio, nes čia dvipusis eismas ir neužtenka gatvės pločio, o organizuoti jo įvedimą dėl man sunkiai suprantamų priežasčių vengė. Suorganizavus vienpusio įvedimą (kontaktus berods davė savivaldybės atstovė su kuria bendravau dėl darbų gatvėje) ir nebelikus priežasčių išsisukti, toliau tęsėme šaligatvio įrengimo diskusijas. Ai, dar bandė sakyti, tose vietose, kur valstybinė užimta tvoromos ar želdiniais, negalima pykdyti žmonių tai šalinant, tad vis matavau gatvės pločius ir parodžius, kad telpa 3 m juosta bei 1,2 šaligatvis bei vietomis pasakius, kad pjautų želdinius ir jei ką te sako kad aš taip sakiau daryti - vėl nebeliko kaip išsisukti : ). Tik kodėl jie ne tik, kad patys nerodo iniciatyvos organizuoti draugiškos pėstiesiems infros įrengimo, bet dar ir bando visaip išsisukti, man, vėlgi, sunkiai suvokiama.

                          Darbams Saulės gatvėje einant į pabaigą, sužinojau, kad savivaldybės atstovė, kuri buvo gan amžiuje, išėjo iš darbo (ar tai buvo numatytas išėjimas, ar, būtų gaila, išėjo iš darbo, nes galbūt prasidėjo kokia trintis savivaldybėje, man lieka tik spėlioti). Paskutinė jos fražė, kurią ji man pasakė mum draugiškai atsisveikinant abiems žinant, kad ji išeina iš darbo, ir man paklausus kodėl savivaldybė taip keistai organizuoja / vykdo darbus, mane nustebino - sako, jūs nesuprantate savivaldybės politikos. belieka tik spėlioti kas ten savivaldybėje vyksta.

                          Tais pačiai 2019 savivaldybė skelbė, kad bus tvarkoma ir Pavasario g, bet darbai neprasidėjo - aš juokauju, kad prisišnekėjau tai uždelsė : ). Taip pat su Saulės g vienpusio eismo įvedimu buvo organizuojamas ir Pavasario g vienpusio įvedimas priešinga kryptymi nei prašiau, kurį, kaip minėjau, Pavasario gyventojai užprotestavo, ir gerai padarė.

                          Tuomet apie 2020 sausį(?) savivaldybei, prisegdamas ir merą, ir administracijos direktorių, Eksploatacijos poskyriui nusiunčiau ilgą laišką su pasakojimu kaip vyko darbai Saulės gatvėje, su nuogastavimu, kad taip neturi būti, nurodydamas Darnaus susisiekimo gaires ir Poderskio pasisakymus, kad toliau taip darbai neturėtų vykti, turėtų būti rengiami projektai (jei pamenate kai kilo skandalėlis dėl Antakalnio gatvių remonto, kur antihumaniškai įrengta infra, kur auto uber alles), paprašiau man pranešti kai bus organizuojami Pavasario g darbai ir įtraukti ir mane, pasiiūliau nemokamai padėti, padėti ir jei bus kokios trinties tarp gyventojų.

                          Po kelių mėnesių, mano nuostabai, iš berods, Niauros, sulaukiau padėkos už gražų laišką ir jis paprašė darbuotojo, kuris bus atsakingas už Pavasario g darbus su manimi susisiekti.

                          Susisiekė, apsikeitėme mobiliaisiais, taip pat apsikeičiau su rangovu mobiliais, perdaviau gatvės tvarkymo schemas (jas ruošiau, nes žinojau, kad pravers, be to - paveikslėlis pasako daugiau nei 1000 žodžių).

                          Man vis pranėšdavo kada lankysis gatvėje kalbėti dėl darbų, ne kartą perėjome gatvę, detaliai iškalbėjome beveik visas komplikuotas vietas, - teko eiti į kompromisus (teko man nemažai atsisakyti ką norėjau kad būtų įgyvendinta). Vis susitikinėjome darbų metu kai iškildavo nenumatyti klausimai kaip daryti viena ar kita.

                          Na, maždaug taip.

                          Su rangovu labai gražiai išsiskyrėme dėkodami vienas kitam. Su savivaldybės atstovus irgi sakyčiau gan gera nata išsiskyrėme - tiesiog kažkaip nebuvo progos atsisveikinti. Paskutinis bendravimas buvo kai jis parašė, kad bus apklausa dėl vienpusio eismo įvedimo Pavasario g, kuris iki šiol neįvestas : ).


                          PS.
                          Sekančiai pranešimais pabandysiu ties kuo daugiau nuotraukų pakomentuoti kodėl kas kaip.
                          Paskutinis taisė spekas; 2020.12.18, 20:22.

                          Comment


                            Parašė spekas Rodyti pranešimą
                            Darbams Saulės gatvėje einant į pabaigą, sužinojau, kad savivaldybės atstovė, kuri buvo gan amžiuje, išėjo iš darbo (ar tai buvo numatytas išėjimas, ar, būtų gaila, išėjo iš darbo, nes galbūt prasidėjo kokia trintis savivaldybėje, man lieka tik spėlioti). Paskutinė jos fražė, kurią ji man pasakė mum draugiškai atsisveikinant abiems žinant, kad ji išeina iš darbo, ir man paklausus kodėl savivaldybė taip keistai organizuoja / vykdo darbus, mane nustebino - sako, jūs nesuprantate savivaldybės politikos. belieka tik spėlioti kas ten savivaldybėje vyksta.
                            Taigi akivaizdu, viskas daroma, kad kuo pigiau būtų. Perasfaltavus be naujų šaligatvių – žmonės džiaugsis, kad nauja gatvės danga. Beveik nieks neverks, kad ir toliau nėra šaligatvių. Savivaldybė taip selektyviai džiugina plačioje miesto dalyje ir laukia palankių rinkimų.

                            Atrodo, ar tik ne pats minėjai, jog čia įrengus šaligatvius – kitos / kitų gretimų gatvių tvarkymas nebeprasidėjo.

                            Čia, kaip dalinai nutiesė nesankciuonuotą dvirtakio atkarpą palei Oslo g. Kas, kad mirtinai pavojinga (sekantis etapas, atrodo, jau teisiškai sustabdytas), žmonės ploja katučių, nes „juk va, stato!”. Kam tuos pandusus įrenginėti, permąstyti trasas, reiks dar nuo gatvių biudžetą nurėžti! Ne, ne.
                            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                            Comment


                              Ramaus eismo gatvė prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos. Fotografuota 2020-12-19

                              Pagal Citify įdėtą planą abejose gatvės pusėse šaligatviai bus atskirti nuo gatvės žaliosiomis juostomis, važiuojamosios dalies plotas siaurės beveik perpus, keisis parkavimas (persikels iš gatvės kelkraščių į tam paskirtas vietas).

                              Kol kas atnaujinti tik pietinės pusės pėsčiųjų šaligatviai, panašu, šiemet daugiau pokyčių ir nenusimato. Taigi, trumpas prasiėjimas pietine puse nuo J. Baltrušaičio g. link Laisvės pr.

                              Ties įvažiavimu į gyvenamųjų namų kiemą (Laisvės pr. 79D) prasideda atnaujinti šaligatviai:


                              Prie Poliklinikos įvažiavimo (tarp Laisvės pr. 79F ir Laisvės pr. 79) šaligatviai nebuvo nuleisti, pakeisti borteliai. Pagal planą turėtų įvažiavimas pakilt į šaligatvio lygį:


                              Tuo pačiu mažės įvažiavimo kampas automobiliams, taigi, šaligatviai jau sudėti pagal būsimus pokyčius, o įvažiavimas turbūt bus perdaromas kitu etapu.


                              Atnaujinti platūs šaligatviai prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos (dešinėje bus įrengiamas parkavimas, vietoje parkavimo kelkraščiuose, tiesa, parkingas nebus iki pat šaligatvio, žaliosios zonos liks, nes parkingui vieta atsiras gatvės siaurėjimo ir pasislinkimo į šiaurę dėka):


                              Perėja neatnaujinta, nes bus naikinama ir perkeliama toliau. Naujoji bus maždaug ties tolimesniu pilku automobiliu, kas yra gana logiška, nes ties ten, pro įvažiavimą į kiemą (ties Laisvės pr. 85A), galima patekti į gyventojų pamėgtą miškelį, kurį, kalbama, kad planuojama kitąmet apšviesti kartu su Zalcburgo alėja.


                              Ties tolimesniu įvažiavimu į kiemą (arčiau būsimos perėjos), skirtingose pusėse kol kas palikta skirtingai - einant nuo J. Baltrušaičio g. šaligatvis nuleistas iki gatvės lygio, bet, matosi, kad laikinai, o kitoje pusėje vėl sudėti bortai be šaligatvio nuolydžio. Tai, labai tikėtina, turėtų irgi pakilti įvažiavimas iki šaligatvio lygio.



                              Ties Laisvės pr. 77B pastato stovėjimo aikštele padarytas kitas variantas - šaligatviai jau dabar leidžiasi iki įvažiavimo lygio, tiesa, įvažiavimo plotis irgi kiek siaurės perdarant važiuojamąją dalį:


                              Tiek prasiėjimo atnaujinta gatvės puse. Pabaigai vaizdas perėjus gatvę, iš šiaurinės gatvės pusės. Kaip ir minėjau, čia kol kas jokių pokyčių nėra, reikia eiti palei pat automobilius, šaligatviai dar neatnaujinti, atskyrimai neatsirado:

                              Comment


                                Savaitgalį teko prasibėgt per naujai sutvarkytas Žirmūnų ir Tuskulėnų gatves (į kvartalo vidų nebuvau užsukęs), na ką galiu pasakyti, šimaškokybė at its best, taip atrodo prieš porą mėnesių sutvarkyti šaligatviai:



                                Nuotrauka gal nelabai perduoda kreivumo, bet no fakin way kas nors iš VMS gynėjų ar pačių VMS darbuotojų, atsakingų už darbų vertinimą, priimtų tokią chaltūrą, jeigu ji būtų padaryta jų nuosavo namo kieme ir mokėtų už savo pinigus:



                                Nežinau kas atsitiko būtent šitoje vietoje:



                                Bet šiaip tokių pavienių suskilusių trinkelių yra belenkiek visu šaligatvio ilgiu (ir čia dar nebuvo žiemos su sniegą valančiais traktoriais ir kitais smagumėliais, įsivaizduoju kas bus po jų...):



                                Šita nuotrauka jau geriau perduoda kreivumą:



                                Čia ne senas dešimtmečiais naudotas sovietinis takas, o ką tik nutiestas, nesupainiokite:



                                Apibendrinant, be keiksmažodžių sunkoka kažką pasakyt, čia net nepavyksta pasinaudoti tuo iškrypusiu ir forume gan mėgstamu argumentu "nū bet geriau, nei buvo anksčiau", bet jeigu rajono viduje padaryta lygiai taip pat "kokybiškai" (o darė tie patys žmones ir naudojo tas pačias medžiagas, tad sunku tikėtis kažko geresnio) panašu, kad po kokių 2 metų teks daryt dar vieną "Žirmūnų trikampio" rekonstrukcija už 6 milijonus eurų.

                                Comment


                                  Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                  Nežinau kas atsitiko būtent šitoje vietoje:

                                  Įkaltis dešinėje nuotraukos pusėję. Kažkas "nieko nelaužydamas" pasivažinėjo.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Įkaltis dešinėje nuotraukos pusėję. Kažkas "nieko nelaužydamas" pasivažinėjo.
                                    Reikėtų paraportuot...

                                    Comment


                                      /\ Labai suabejočiau, kad čia neapseita be kažkokios sunkiasvorės technikos invazijos Taip paprastai tos trinkelės nesutrupa. Kitas dalykas - rangovų chaltūra, įtarčiau klojo nevisai ant tam tinkamai paruošto pagrindo.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė Knope Rodyti pranešimą

                                        Reikėtų paraportuot...
                                        Jeigu kas netingi daryt kokius 50 pranešimų į Tvarkau miestą, tai go on, nes ten grynai brokas ant broko (vertinu taip, kaip vertinčiau, jeigu darytų mano privačioje valdoje), nors, iš kitos pusės, įdomu kaip pagal reikalavimus yra vertinamas toks kreivarankių darbas, galimai jis net atitinka reikalavimus, juk ne per stipriai išsikiša, gal iki "broko klasifikacijos" pritrūks poros milimetrų ir atsifutbolins, kad viskas yra padaryta pagal STR



                                        Comment


                                          Užteks vieno pranešimo. Atsakyme bus greičiausiai nurodyta, kad darbai nebaigti ir kokybė nebus tikrinama kol nėra baigti. Bet gal bent jau dėmesį atkreips.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X