Parašė dangoraižistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimąAčiū, ponas anekdotų pasakotojau.Prisidėk save prie to 2,5 per mėnesio. Tebūnie 3,5 per mėnesį, kad tik būtum patenkintas.
Tiesiog pasidalinau patirtimi, kad ne 2,5 pėsčiojo naudojasi šiuo taku. Tolesnės diskusijos su anekdotų karaliumi (troliu?) - beprasmis laiko gaišimas. Geriau tegu Tamsta papasakoja, kokių dangoraižių mūsų kaime pristatysite.Paskutinis taisė Palpatine; 2020.11.30, 13:27.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTen vaikščioti gali tik savižudžiai. Teko kelis kartus bandyti, dėl reljefo automobilių išmetamosios dujos pasilieka žemai ir turbūt vienintelė vilniuje gatvė kur realiai galvojau, kad dūstu.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimą
Pats ėjai. Siūlai išardyti šaligatvį, o planuojamo dviračių tako netiesti? Siūlymus galima teikti savivaldybei.
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Yra ir kita kelio dalis - eismo juostos. Daug kas važinėdamas po miestus Lietuvoje, neįsivaizduoja, kaip jam komfortiška važiuot, lyginant tarkim su Škotija, su jos miestais tokiais kaip Edinburgas. Juostų siaurumas ten iškart priverčia važiuoti atsargiai, nelenkyniaujant. Koks ten minimumas nepasakysiu, žinau Šveicarijos 2.6 m. Taip, kad jei yra noras daryti miestą saugesniu - automobilių juostos turi siaurėti, o laisvame plote atsirast atskirti dviračių takai ir platesni šaligatviai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąPas mus minimumas turi būti min 3 metrai dėl stambiagabaričių (šiukšliavėžių) kurios ir taip per priparkuotus automobilius nepravažiuoja.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
Aišku. Tai matyt Šveicarijoje ar Škotijoje siauresnės šiukšliavežės arba jie nepagalvojo apie šią svarbią priežastį, nustatant minimalius eismo juostos pločius.
Comment
-
Kas nors iš suprantančių gali pasakyti, taip laiptus iš plytelių / trinkelių yra legalu įrengti? Plytelė pradėjo klibėti jau pirmaisiais mėn. po šiuolaikinės „pastroikės”. Po metų dingo antroji nuo krašto, ir po kelių dienų, tikėtina, kažkas nulupo ir kraštinę, kad lengviau būtų pastebėti iš toliau ir mažinti riziką išsisukant koją:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/171444
Tuo tarpu, sovietinė „pastroikė” (kai kaip kurie forumiečiai teigia, buvo vagiamos medžiagos, o dabar kaip viskas gerai) atleikė 30 m. ir, kokius 4 m. sulūžęs laiptas, kurį jau 2 m. VMS iš visų jėgų stengiasi suremontuoti, kad koks pensininkas (kaip kai kurie forumiečiai teigia, jog sovietiniuose rajuonuose tik pensininkai gyvena) per plikledį nenusibalnotų:
https://tvarkaumiesta.lt/problem/171445♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Savivaldybė postas:
https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/
Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąSavivaldybė postas:
https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/
Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
Man kaip dviratininkui bus sunku pykti ant pėsčiųjų, kad jiems nusispjaut į raudoną asfaltą, ženklus ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąSavivaldybė postas:
https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/
Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
- 6 patinka
Comment
-
Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimąAr medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
Siūlomoje projektuojamo dviračių tako trasos atkarpoje nuo Pk 0+60 iki Pk 1+80 yra esamos gatvių apšvietimo ir troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atramos, kurių iškėlimas nėra numatomas šio projekto apimtyje. Neiškėlus esamų komunikacijų siūlomas dviračių tako trasos pakeitimas šioje atkarpoje neįmanomas.
Vadovaujantis 2017-07-14 prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 17/829 esamas pėsčiųjų šaligatvis prie naujau projektuojamo dviračių tako šiuo projektu nesprendžiamas. Esamų šaligatvių nepatenkančių šiuo projektu rengiamų sprendinių darbų ribas turi būti sprendžiamas kitais projektais. Naujų takų ir šaligatvių projektavimo bei esamų tinklų iškėlimo projektavimo darbų užsakymas atliekami Vilniaus miesto savivaldybės administracijos iniciatyva.”
Edit: VMS išvis atsilupo? Rašo, kad pėstieji ir turi eiti dviračių taku: „Tad neteks ilgai laukti, kol šie sodinukai kurs šešėlį einantiems ir važiuojantiems taku.”
Kai žinosim ar yra 50 cm ar nėra, galėsim atsakyti ar ne per arti.Paskutinis taisė dondc; 2020.12.03, 22:38.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąSiūlomoje projektuojamo dviračių tako trasos atkarpoje nuo Pk 0+60 iki Pk 1+80 yra esamos gatvių apšvietimo ir troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atramos, kurių iškėlimas nėra numatomas šio projekto apimtyje. Neiškėlus esamų komunikacijų siūlomas dviračių tako trasos pakeitimas šioje atkarpoje neįmanomas.
Vadovaujantis 2017-07-14 prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 17/829 esamas pėsčiųjų šaligatvis prie naujau projektuojamo dviračių tako šiuo projektu nesprendžiamas. Esamų šaligatvių nepatenkančių šiuo projektu rengiamų sprendinių darbų ribas turi būti sprendžiamas kitais projektais. Naujų takų ir šaligatvių projektavimo bei esamų tinklų iškėlimo projektavimo darbų užsakymas atliekami Vilniaus miesto savivaldybės administracijos iniciatyva.”
Comment
-
Tai šaligatvį tą prie gatvės galėtų naikinti. Dar krūmų jų vietoj pasodint. Šaligatvį normalaus pločio per tas pievas galėtų tiesti. Tik ties stotele turės šaligatvis vesti per dvirtakį į stotelę, nes ten jau šlaitas prie dvirtakio.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Įsiterpsiu...
Savivaldybė su savo deklaruojamais menkais pajėgumais generuoja biurokratiją dėl biurokratijos generavimo, o paskui skundžiasi, kad nėra pajėgumu svarbiems darbams dirbti. Kaip jie turės pajėgumų jei jie dirba taip, pvz:
Pamenate mano nuotykius Saulės gatvėje, o šiais metais ir Pavasario gatvėje? Tai štai naujienos dėl vienpusio eismo įvedimo - šįkart jau Pavasario gatvės atkarpoje.
MANO LAIŠKAS:
,,
Gavėjas: Savivaldybė
Data: 2020-09-29 14:09:12
Tema: Infrastruktūros darbo grupei - Vienpusio eismo įvedimas dalyje Pavasario g.
Žinutės tekstas:
Laba diena,
Aš ir kiti Pavasario gatvės gyventojai prašome įrengti vienpusį eismą Pavasario gatvės dalyje nuo Vasaros gatvės iki Saulės gatvės kryptymi Vasaros g > Saulės g.. Priežastys:
- Piko metu susidaro didelis tranzitas kryptimi Saulės g > Pavasario bei Vasaros g..
- Vairuotojai (su visureigiais pagrinde) mėgsta dideliu greičiu lėkti į įkalnę, kuri prasideda nuo Saulės g..
- Žiemą arčiau Saulės g. gyvenantys žmonės į savo kiemus įvažiuoti gali tik leidžiantis nuo šlaito - į šlaitą neįvažiuoja dėl slidumo.
- Šiuo metu vykdomas Pavasario g. kapitalinis remontas ir toje atkarpoje važiuojamosios dalies plotis yra ne didesnis nei 3 m - to užtenka tik vienai eismo juostai. Toje atkarpoje gatvė tokia siaura, kad vos pavyks įrengti 1-1,2 m pločio šaligatvį. Tokio pločio gatvėje negali būti dviejų krypčių eismo, nes tai pavojinga ir prieštarauja STR.
Labai prašome kaip galima greičiau organizuoti vienkrypčio eismo įvedimą šioje atkarpoje.
Jau buvau dėl įvedimo kreipęsis 2019 m remontuojant Saulės g. prašydamas ta pačia kryptimi įvesti eismą kaip ir dabar. Savivaldybė nusprendė įvesti priešinga kryptimi. Gyventojai sužinoję užprotestavo dėl aukščiau paminėtų priežasčių. Vienpusis eismas taip ir buvo neįvestas. Labai prašome kaip galima greičiau įvesti.
PPS.Jei manęs reikėtų vietoje diskusijai darant sprendimą, galite skambinti ir stengsiuosi prieiti.
tel.
Pagarbiai,
vardas
''
ATSAKYMAS:
(2020 12 01)
,,
Pranešame, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Eismo organizavimo skyrius kreipėsi į Antakalnio seniūniją, kad atliktų Pavasario g., Saulės g. ir kt. gretimų gatvių šioje teritorijoje gyvenamųjų apklausą dėl eismo organizavimo pakeitimų (vienpusio eismo įvedimo).
Pažymime, kad gavus pateiktus apklausos rezultatus vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 30-1783 „Dėl techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtinto Techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo nuostatų 2 ir 44 punktais pasitarime su policijos atstovais bus priimti atitinkami sprendimai.
Dėkojame Jums už informaciją.
Pagarbiai
Andrius Strazdas
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
Eismo organizavimo skyriaus
vyr. specialistas
''
MANO LAIŠKAS:
,,
Laba diena,
Jau 2019 metais mano buvo kreiptasi dėl vienpusio eismo įvedimo minėtose gatvėse, nes dėl Saulės g pločio savivaldybė man aiškino, kad negali tiesti šaligatvio (jo ten išvis nebuvo), nes pagal STR jis netelpa, nes gatvė buvo dvipusio eismo, kas yra absurdas. Užuot savivaldybė dirbtų savo darbą ir pati organizuotų šiuos darbus, man teko organizuoti vienpusio įvedimą ir tik dėl mano darbų Saulės g atsirado šaligatvis - kitaip savivaldybė išvis nebūtų jo tiesusi dėl minėtų priežasčių. Jau tada mano taip pat buvo prašyta įvesti vienpusį eismą minėtoje Pavasario atkarpoje kryptymi Pavasario g>Saulė g, pradedant nuo Vasaros g atšakos. Savivaldybės klerkai nusprendė Pavasario gatvėje eismą įvesti priešinga kryptimi nei prašyta. Pavasario g gyventojai užprotestavo su geru pagrindu ir gerai padarė, nes kaip jau rašiau, - priežastys tam mano laiške aukščiau.
Pridedu savivaldybės schemą, kuri buvo pašalinta iš vilnius lt tinklapio (matomai Pavasario gyventojams užprotestavus dėl krypties eismo Pavasario gatvėje):
Dabar aš vėl kažkodėl dirbu savivaldybės darbą už kurį atlygio negaunu ir gaištu krūvą laiko. Jūs antrus metus ties elementaria biurokratija stringate, nepradedate realių darbų. Ten vienpusį eismą galima vesti tik viena mano aprašyta kryptymi. Apskritai šis eismo įvedimas turėjo būti inicijuotas Povilo Stelmoko iš Eksploatacijos poskyrio, kuris buvo atsakingas už Pavasario g remontą, kuris katik baigtas - aš su juo dėl šito šnekėjau ne kartą.
Prašau mažiau kalbų ir daugiau darbų.
Ačiū.
Pagarbiai,
vardasPaskutinis taisė spekas; 2020.12.03, 23:18.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąReikėjo surinkti gyventojų parašus šalia prašymo, tada tikėtina procedūra būtų vykus sparčiau.
Comment
-
Čia turbūt tas takas, kur Šimašius rują pjovė. Nelabai patenkinti gyventojai bando taką užversti akmenimis ar kitomis kliūtimis.
15min.lt 2020.12.11
Žvėryno take tai „lyja“ akmenimis, tai automobilis „pamirštamas“, tai eglutės sudygsta
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...sta-56-1422418
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia turbūt tas takas, kur Šimašius rują pjovė. Nelabai patenkinti gyventojai bando taką užversti akmenimis ar kitomis kliūtimis.
15min.lt 2020.12.11
Žvėryno take tai „lyja“ akmenimis, tai automobilis „pamirštamas“, tai eglutės sudygsta
https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...sta-56-1422418
- 2 patinka
Comment
Comment