Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą

    T.y. tu nori pasakyt, kažkas kasdien SPECIALIAI eina iš Žirmūnų prie Sporto rūmų ir iš Žirmūnų prie Minsko 3-4 kilometrus, kad šitu taku prasieit? Yra tokių keistuolių? Aišku, kad ne, juo naudojasi tik gretimo kvartalo gyventojai, kuris pastatytas 1960 metais ir ten gyvena daugiausiai pensininkai. Yra tik vienas prieš 15 metų pastatytas 16 a. namas su keliasdešimt butų kur jaunesnės šeimos. Ir išvis, kur tu ten eini tuo taku? Kokie ten traukos objektai? Eini vaikščiot pėsčiom per Valakampių tiltą, nes todėl? Visiškas nulis logikos. Kaip sakiau, per parą tokiu taku pasinaudoja 1,7 žmogaus. Tiek vidutiniškai vasarą. Žiemą vidutiniškai kažkur 0,6 žmogaus. Ir dėl to ten reikėjo 6 plytelių pločio? Nors prie Impuls kitoje pusėje NAUJAME take 4 plytelių plotis... Ir daugelyje vietų Vilniuje tankiai gyvenamuose kvartaluose 4 plytelių plotis, bet vat čia reikėjo būtinai 6 plytelių..
    Ar aš kažkur užsimniau apie vaikščiojimą paminėdamas gyventojų skaičių Žirmūnuose?
    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

    Comment


      Parašė dangoraižistas Rodyti pranešimą
      Ačiū, ponas anekdotų pasakotojau.Prisidėk save prie to 2,5 per mėnesio. Tebūnie 3,5 per mėnesį, kad tik būtum patenkintas.
      Tai kad, su didžiausia pagarba, pats esate didžiausias anekdotas šitiek drąskydamasis ir savo brangų laiką gaištantis dėl 100 m ilgio tako grindinio, lyg jau Vilniuje ateinančius 50 metų nebebus nei grindžiami, nei tiesiami takai dėl šio ultramegaprojekto.
      Tiesiog pasidalinau patirtimi, kad ne 2,5 pėsčiojo naudojasi šiuo taku. Tolesnės diskusijos su anekdotų karaliumi (troliu?) - beprasmis laiko gaišimas. Geriau tegu Tamsta papasakoja, kokių dangoraižių mūsų kaime pristatysite.
      Paskutinis taisė Palpatine; 2020.11.30, 13:27.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Ten vaikščioti gali tik savižudžiai. Teko kelis kartus bandyti, dėl reljefo automobilių išmetamosios dujos pasilieka žemai ir turbūt vienintelė vilniuje gatvė kur realiai galvojau, kad dūstu.
        Pats ėjai. Siūlai išardyti šaligatvį, o planuojamo dviračių tako netiesti? Siūlymus galima teikti savivaldybei.
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė dondc Rodyti pranešimą

          Click image for larger version

Name:	Parametrai.jpg
Views:	1585
Size:	156,6 kB
ID:	1842954
          Yra ir kita kelio dalis - eismo juostos. Daug kas važinėdamas po miestus Lietuvoje, neįsivaizduoja, kaip jam komfortiška važiuot, lyginant tarkim su Škotija, su jos miestais tokiais kaip Edinburgas. Juostų siaurumas ten iškart priverčia važiuoti atsargiai, nelenkyniaujant. Koks ten minimumas nepasakysiu, žinau Šveicarijos 2.6 m. Taip, kad jei yra noras daryti miestą saugesniu - automobilių juostos turi siaurėti, o laisvame plote atsirast atskirti dviračių takai ir platesni šaligatviai.
          Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

          Comment


            Parašė dondc Rodyti pranešimą

            Pats ėjai. Siūlai išardyti šaligatvį, o planuojamo dviračių tako netiesti? Siūlymus galima teikti savivaldybei.
            Nieko ardyti nesiūliau ir jeigu pažiūrėsi mano postus atitinkamoje temoje tai matysi kad dar ir pykau, kad dviračių taką ne per visą gatvę ties.


            Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

            Yra ir kita kelio dalis - eismo juostos. Daug kas važinėdamas po miestus Lietuvoje, neįsivaizduoja, kaip jam komfortiška važiuot, lyginant tarkim su Škotija, su jos miestais tokiais kaip Edinburgas. Juostų siaurumas ten iškart priverčia važiuoti atsargiai, nelenkyniaujant. Koks ten minimumas nepasakysiu, žinau Šveicarijos 2.6 m. Taip, kad jei yra noras daryti miestą saugesniu - automobilių juostos turi siaurėti, o laisvame plote atsirast atskirti dviračių takai ir platesni šaligatviai.
            Pas mus minimumas turi būti min 3 metrai dėl stambiagabaričių (šiukšliavėžių) kurios ir taip per priparkuotus automobilius nepravažiuoja.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Pas mus minimumas turi būti min 3 metrai dėl stambiagabaričių (šiukšliavėžių) kurios ir taip per priparkuotus automobilius nepravažiuoja.
              Aišku. Tai matyt Šveicarijoje ar Škotijoje siauresnės šiukšliavežės arba jie nepagalvojo apie šią svarbią priežastį, nustatant minimalius eismo juostos pločius.
              Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.

              Comment


                Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

                Aišku. Tai matyt Šveicarijoje ar Škotijoje siauresnės šiukšliavežės arba jie nepagalvojo apie šią svarbią priežastį, nustatant minimalius eismo juostos pločius.
                Nežinau kaip šveicarijoje bet pvz Japonijoje jos tikrai yra mažesnės:


                Comment


                  Kas nors iš suprantančių gali pasakyti, taip laiptus iš plytelių / trinkelių yra legalu įrengti? Plytelė pradėjo klibėti jau pirmaisiais mėn. po šiuolaikinės „pastroikės”. Po metų dingo antroji nuo krašto, ir po kelių dienų, tikėtina, kažkas nulupo ir kraštinę, kad lengviau būtų pastebėti iš toliau ir mažinti riziką išsisukant koją:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201201_145640.jpg
Views:	988
Size:	3,51 MB
ID:	1843684 Click image for larger version

Name:	IMG_20201201_145646.jpg
Views:	964
Size:	3,39 MB
ID:	1843685
                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/171444

                  Tuo tarpu, sovietinė „pastroikė” (kai kaip kurie forumiečiai teigia, buvo vagiamos medžiagos, o dabar kaip viskas gerai) atleikė 30 m. ir, kokius 4 m. sulūžęs laiptas, kurį jau 2 m. VMS iš visų jėgų stengiasi suremontuoti, kad koks pensininkas (kaip kai kurie forumiečiai teigia, jog sovietiniuose rajuonuose tik pensininkai gyvena) per plikledį nenusibalnotų:

                  Click image for larger version

Name:	IMG_20201201_145933.jpg
Views:	1021
Size:	3,00 MB
ID:	1843686
                  https://tvarkaumiesta.lt/problem/171445
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Savivaldybė postas:
                    https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/

                    Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?

                    Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1607000829644.jpg
Views:	2028
Size:	291,7 kB
ID:	1843785

                    Comment


                      Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                      Savivaldybė postas:
                      https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/

                      Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
                      Liuks, dviratininkai važiuos gražia alėja, o pėstieji ir mamos su vėžimėliais eis prie gatvės kvėpuodami dulkes ir dar gal aptaškyti bus pravažiuojančio transporto.

                      Man kaip dviratininkui bus sunku pykti ant pėsčiųjų, kad jiems nusispjaut į raudoną asfaltą, ženklus ir t.t.

                      Comment


                        Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                        Savivaldybė postas:
                        https://www.facebook.com/11484831521...6498673045098/

                        Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?


                        Comment


                          Parašė AšNeRobotas Rodyti pranešimą
                          Ar medžiai ne per arti tako ir kodėl šaligatvis arčiau kelio negu dviračių takas?
                          „Projektas „Dviračių tako atkarpos nuo Žirmūnų g. iki Valakupių tilto (EuroVelo 11 esančio dviračių tako), Vilniaus mieste statybos projektas“ parengtas pagal Vilniaus miesto savivaldybės administracijos miesto ūkio ir transporto departamento 2017-07-14 išduotas prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygas Nr. 17/829 kuriose nurodoma suprojektuoti ne siauresnį kaip 3,0 m pločio raudono asfalto dangos dviračių taką Kareivių g. atkarpoje nuo Žirmūnų g. iki Neries g. (EuroVelo 11 esančio dviračių tako).

                          Siūlomoje projektuojamo dviračių tako trasos atkarpoje nuo Pk 0+60 iki Pk 1+80 yra esamos gatvių apšvietimo ir troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atramos, kurių iškėlimas nėra numatomas šio projekto apimtyje. Neiškėlus esamų komunikacijų siūlomas dviračių tako trasos pakeitimas šioje atkarpoje neįmanomas.

                          Vadovaujantis 2017-07-14 prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 17/829 esamas pėsčiųjų šaligatvis prie naujau projektuojamo dviračių tako šiuo projektu nesprendžiamas. Esamų šaligatvių nepatenkančių šiuo projektu rengiamų sprendinių darbų ribas turi būti sprendžiamas kitais projektais. Naujų takų ir šaligatvių projektavimo bei esamų tinklų iškėlimo projektavimo darbų užsakymas atliekami Vilniaus miesto savivaldybės administracijos iniciatyva.”


                          Edit: VMS išvis atsilupo? Rašo, kad pėstieji ir turi eiti dviračių taku: „Tad neteks ilgai laukti, kol šie sodinukai kurs šešėlį einantiems ir važiuojantiems taku.”
                          Kai žinosim ar yra 50 cm ar nėra, galėsim atsakyti ar ne per arti.
                          Paskutinis taisė dondc; 2020.12.03, 22:38.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė dondc Rodyti pranešimą
                            Siūlomoje projektuojamo dviračių tako trasos atkarpoje nuo Pk 0+60 iki Pk 1+80 yra esamos gatvių apšvietimo ir troleibusų oro linijų kontaktinio tinklo atramos, kurių iškėlimas nėra numatomas šio projekto apimtyje. Neiškėlus esamų komunikacijų siūlomas dviračių tako trasos pakeitimas šioje atkarpoje neįmanomas.

                            Vadovaujantis 2017-07-14 prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 17/829 esamas pėsčiųjų šaligatvis prie naujau projektuojamo dviračių tako šiuo projektu nesprendžiamas. Esamų šaligatvių nepatenkančių šiuo projektu rengiamų sprendinių darbų ribas turi būti sprendžiamas kitais projektais. Naujų takų ir šaligatvių projektavimo bei esamų tinklų iškėlimo projektavimo darbų užsakymas atliekami Vilniaus miesto savivaldybės administracijos iniciatyva.”
                            Nu tai nieko gero, kas bus kai sugalvos šaligatvio klausimą spręst?

                            Comment


                              Tai šaligatvį tą prie gatvės galėtų naikinti. Dar krūmų jų vietoj pasodint. Šaligatvį normalaus pločio per tas pievas galėtų tiesti. Tik ties stotele turės šaligatvis vesti per dvirtakį į stotelę, nes ten jau šlaitas prie dvirtakio.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Įsiterpsiu...

                                Savivaldybė su savo deklaruojamais menkais pajėgumais generuoja biurokratiją dėl biurokratijos generavimo, o paskui skundžiasi, kad nėra pajėgumu svarbiems darbams dirbti. Kaip jie turės pajėgumų jei jie dirba taip, pvz:


                                Pamenate mano nuotykius Saulės gatvėje, o šiais metais ir Pavasario gatvėje? Tai štai naujienos dėl vienpusio eismo įvedimo - šįkart jau Pavasario gatvės atkarpoje.


                                MANO LAIŠKAS:

                                ,,
                                Gavėjas: Savivaldybė
                                Data: 2020-09-29 14:09:12
                                Tema: Infrastruktūros darbo grupei - Vienpusio eismo įvedimas dalyje Pavasario g.
                                Žinutės tekstas:


                                Laba diena,

                                Aš ir kiti Pavasario gatvės gyventojai prašome įrengti vienpusį eismą Pavasario gatvės dalyje nuo Vasaros gatvės iki Saulės gatvės kryptymi Vasaros g > Saulės g.. Priežastys:

                                - Piko metu susidaro didelis tranzitas kryptimi Saulės g > Pavasario bei Vasaros g..
                                - Vairuotojai (su visureigiais pagrinde) mėgsta dideliu greičiu lėkti į įkalnę, kuri prasideda nuo Saulės g..
                                - Žiemą arčiau Saulės g. gyvenantys žmonės į savo kiemus įvažiuoti gali tik leidžiantis nuo šlaito - į šlaitą neįvažiuoja dėl slidumo.
                                - Šiuo metu vykdomas Pavasario g. kapitalinis remontas ir toje atkarpoje važiuojamosios dalies plotis yra ne didesnis nei 3 m - to užtenka tik vienai eismo juostai. Toje atkarpoje gatvė tokia siaura, kad vos pavyks įrengti 1-1,2 m pločio šaligatvį. Tokio pločio gatvėje negali būti dviejų krypčių eismo, nes tai pavojinga ir prieštarauja STR.

                                Labai prašome kaip galima greičiau organizuoti vienkrypčio eismo įvedimą šioje atkarpoje.

                                Jau buvau dėl įvedimo kreipęsis 2019 m remontuojant Saulės g. prašydamas ta pačia kryptimi įvesti eismą kaip ir dabar. Savivaldybė nusprendė įvesti priešinga kryptimi. Gyventojai sužinoję užprotestavo dėl aukščiau paminėtų priežasčių. Vienpusis eismas taip ir buvo neįvestas. Labai prašome kaip galima greičiau įvesti.

                                PPS.Jei manęs reikėtų vietoje diskusijai darant sprendimą, galite skambinti ir stengsiuosi prieiti.
                                tel.
                                Pagarbiai,
                                vardas

                                ''


                                ATSAKYMAS:
                                (2020 12 01)
                                ,,
                                Pranešame, kad Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Eismo organizavimo skyrius kreipėsi į Antakalnio seniūniją, kad atliktų Pavasario g., Saulės g. ir kt. gretimų gatvių šioje teritorijoje gyvenamųjų apklausą dėl eismo organizavimo pakeitimų (vienpusio eismo įvedimo).

                                Pažymime, kad gavus pateiktus apklausos rezultatus vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos direktoriaus 2009 m. spalio 15 d. įsakymu Nr. 30-1783 „Dėl techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo tvirtinimo“ patvirtinto Techninių eismo reguliavimo priemonių įrengimo ir jų priežiūros Vilniaus mieste tvarkos aprašo nuostatų 2 ir 44 punktais pasitarime su policijos atstovais bus priimti atitinkami sprendimai.

                                Dėkojame Jums už informaciją.

                                Pagarbiai
                                Andrius Strazdas
                                Vilniaus miesto savivaldybės administracijos
                                Eismo organizavimo skyriaus
                                vyr. specialistas
                                ''


                                MANO LAIŠKAS:

                                ,,
                                Laba diena,

                                Jau 2019 metais mano buvo kreiptasi dėl vienpusio eismo įvedimo minėtose gatvėse, nes dėl Saulės g pločio savivaldybė man aiškino, kad negali tiesti šaligatvio (jo ten išvis nebuvo), nes pagal STR jis netelpa, nes gatvė buvo dvipusio eismo, kas yra absurdas. Užuot savivaldybė dirbtų savo darbą ir pati organizuotų šiuos darbus, man teko organizuoti vienpusio įvedimą ir tik dėl mano darbų Saulės g atsirado šaligatvis - kitaip savivaldybė išvis nebūtų jo tiesusi dėl minėtų priežasčių. Jau tada mano taip pat buvo prašyta įvesti vienpusį eismą minėtoje Pavasario atkarpoje kryptymi Pavasario g>Saulė g, pradedant nuo Vasaros g atšakos. Savivaldybės klerkai nusprendė Pavasario gatvėje eismą įvesti priešinga kryptimi nei prašyta. Pavasario g gyventojai užprotestavo su geru pagrindu ir gerai padarė, nes kaip jau rašiau, - priežastys tam mano laiške aukščiau.

                                Pridedu savivaldybės schemą, kuri buvo pašalinta iš vilnius lt tinklapio (matomai Pavasario gyventojams užprotestavus dėl krypties eismo Pavasario gatvėje):

                                Click image for larger version  Name:	Pavasario ir Saules gatviu vienpusio eismo ivedimas.JPG Views:	0 Size:	445,1 kB ID:	1843929

                                Dabar aš vėl kažkodėl dirbu savivaldybės darbą už kurį atlygio negaunu ir gaištu krūvą laiko. Jūs antrus metus ties elementaria biurokratija stringate, nepradedate realių darbų. Ten vienpusį eismą galima vesti tik viena mano aprašyta kryptymi. Apskritai šis eismo įvedimas turėjo būti inicijuotas Povilo Stelmoko iš Eksploatacijos poskyrio, kuris buvo atsakingas už Pavasario g remontą, kuris katik baigtas - aš su juo dėl šito šnekėjau ne kartą.
                                Prašau mažiau kalbų ir daugiau darbų.

                                Ačiū.

                                Pagarbiai,
                                vardas
                                Paskutinis taisė spekas; 2020.12.03, 23:18.

                                Comment


                                  Reikėjo surinkti gyventojų parašus šalia prašymo, tada tikėtina procedūra būtų vykus sparčiau.

                                  Comment


                                    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                    Reikėjo surinkti gyventojų parašus šalia prašymo, tada tikėtina procedūra būtų vykus sparčiau.
                                    Gal ir gera idėja - tegu savivaldybė ir inicijuoja šią veiklą.

                                    Comment


                                      Čia turbūt tas takas, kur Šimašius rują pjovė. Nelabai patenkinti gyventojai bando taką užversti akmenimis ar kitomis kliūtimis.

                                      15min.lt 2020.12.11
                                      Žvėryno take tai „lyja“ akmenimis, tai automobilis „pamirštamas“, tai eglutės sudygsta

                                      https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...sta-56-1422418

                                      Comment


                                        Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                        Čia turbūt tas takas, kur Šimašius rują pjovė. Nelabai patenkinti gyventojai bando taką užversti akmenimis ar kitomis kliūtimis.

                                        15min.lt 2020.12.11
                                        Žvėryno take tai „lyja“ akmenimis, tai automobilis „pamirštamas“, tai eglutės sudygsta

                                        https://www.15min.lt/m/id/aktualu/li...sta-56-1422418
                                        Foto ir į epoliciją. Po kelių kartų nustos parkuot taip.

                                        Comment


                                          Galimai aš kažko nesuprantu, tai toks klausimas: kai yra pilnai pertvarkoma teritorija, pvz Neries senvagės, į projektą įeina kanalizacijos dangčių keitimas, ar tai yra normalu, kad palikti LTSR dangčiai su užrašais kirilica "šauniųjų laikų" atminimui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X