Parašė Creatium
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė digital Rodyti pranešimąMano pažįstami eina iš Šeškinės į Pašilaičius (garsųjį Šimo barą).Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąPradekim nuo to kad miegamosiuose rajonuose nera traukos tasku. Jie sukurti taip kad pirmieji aukstai yra gyvenamieji. Visas verslas yra lokalizuotas dideliuose centruose. Kokiu tikslu zmogus turetu eit pesciomis iš Pašilaičių į Šeškinę? Ka Seskine turi unikalaus apart apsipirkimo tasku? Jei yra tikslas kazka nupirkt tai nelabai noresis eit atgal kelis km su maisais.
Pesciuju traukos taskai gali buti visuomeniniai objektai, parkai, kinoteatrai, didesnes vaiku zaidimo aiksteles, ezerai, miskai ir pan. Nieko tokio ten nera.
Comment
-
https://www.google.com/maps/d/u/0/vi...119999999&z=14
As cia tik pradejau zymeti gatves, kuriose visiskai nera JOKIO saligatvio.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Diskusija išsirutuliojo nuo konkretaus pavyzdžio - Ukmergės ir Šiaurinės būsimos sankryžos. Kur atseit pirminis sankryžos variantas nepatogus pėstiesiems ir dėl to geriau lėtinti visą Ukmergės gatvės VT. Tai šitoj vietoj kur pėsčiųjų srautas minimalus, ar verta lėtinti VT vardan pėsčiojo? Daug daugiau naudos būtų skatinti VT, teikiant prioritetą jo greičiui. Tikėtina, kad juo pavažiavęs žmogus daugiau pasivaikščios. Nes VT neveža iki durų. Ilgainiui gal ir didesnius atstumus pavaikščiotų.
Vaikštau tiek per minimą vietą Ukmergės g., tiek aplinkinėse gatvėse nuo Laisvės pr. iki Žirmūnų g. ir puikiai žinau, kokia ten situacija tiek su srautais, tiek infrastruktūra. Situacija visur yra labai bloga. Dėl to kalbėti apie neva eismo "lėtinimą" gerinant pėsčiųjų infrastruktūrą yra absurdiška ir ciniška. Normali pėsčiųjų infrastruktūra, kokia yra visuose civilizuotos Europops miestuose, nelėtina eismo. Tai tiesiog Europietiškai civilizacijai būdinga žmogiškumo išraiška.Paskutinis taisė John; 2018.07.24, 18:21.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia ir problema su požiūriu. Bet kokia kaina "nelėtinti" automobilių eismo. Toks požiūris Vilnių pavertė bene labiausiai hostile miestu pėstiesiems Europoje. Valiukas tą irgi pastebėjo. Bandyti kur nors nueiti pėsčiam Vilniuje dažnai yra gana rimtas iššūkis ir netgi pavojingas užsiėmimas: nėra šaligatvių arba jie netinkami naudojimui. Ten, kur yra kokios nors reguliuojamos perėjos, "srautai" ir "prioritetai" skirstomi taip, kad pėstiesiems reikia laukti bbž kiek laiko, iki kol užsidega trumpas žalios šviesos ciklas. Policija rengia "reidus" pėsčiųjų "drausminimui", o pėstieji visada kalti atsitrenkę į mašiną, nes neturėjo atšvaito. Ką jau kalbėti apie "netikėtai" į perėją iššokusius pėsčiuosius.
Vaikštau tiek per minimą vietą Ukmergės g., tiek aplinkinėse gatvėse nuo Laisvės pr. iki Žirmūnų g. ir puikiai žinau, kokia ten situacija tiek su srautais, tiek infrastruktūra. Situacija visur yra labai bloga. Dėl to kalbėti apie neva eismo "lėtinimą" gerinant pėsčiųjų infrastruktūrą yra absurdiška ir ciniška. Normali pėsčiųjų infrastruktūra, kokia yra visuose civilizuotos Europops miestuose, nelėtina eismo. Tai tiesiog Europietiškai civilizacijai būdinga žmogiškumo išraišką.
Į tą pačią seriją dėl policijos reidų, dar gali pasiskųsti, kodėl pėstiesiems draudžia vaikščioti greitkeliais... Atšvaito turėjimas, ypač užmiestyje, civilizuotam europiečiui irgi neturėtų kelti klausimų.
- 2 patinka
Comment
-
Takelio pro Zveryno miska nelabai kas zino, tuo labiau jis vel gi veda i niekur, nes kad pasiekt tarkim Panorama reikia eiti kartu su masinom, nes puseje Zveryno neegzistuoja saligatviai.
Pagalvojau, kad pėsčiųjų takų kokybės vertinimui objektyviau tinka "pravažiuojamumas" su vaikišku vežimėliu. Čia irgi turiu pusantrų metų patirties Tai galiu tik pritarti, kad kartais norint kažkur nueiti, reikia savyje paieškoti vidinės stiprybės ir ryžto, prisiminus visas tas kliūtis, kurios laukia kelyje.. Žodžiu, yra kur tobulėt ir smarkiai.
- 2 patinka
Comment
-
Ukmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.
Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąUkmerges g. leidziantis nuo slaito eiti prie pat gatves galima tik is reikalo neturint iseities. Kaip ir naudotis musu VT - tik is bedos, kaip paskutinis variantas kazkur nusigaut. Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku. Tai visai ne tas pats kaip pesciomis ropoti per vakaru europos gyvenamuosius kvartalus, kai eini palei namu fasadus. To negalima priskirti prie pestiesiems pritaikytos infrastrukturos, todel ir pesciuju ten nedaug. Keli km atrodo toli, nes praeidamas juos pro masinoms pritaikyta infrastruktura, kaip greitkeliu atkrpos be jokio gyvenimo, be arti esanciu namu, kai nesupa zeldiniai, kai salia auto vaziuoja 70-80 kmh, pesciasis jauciasi ne savo erdveje, ne savo vietoje, pasamoningai jis kita karta pasirinks masina kad ta atkarpa iveikt greiciau.
Zmogaus greitis yra mazas, jam iveikiant 1 km kelione neatrodys neidomi, jei per ta km jis praeis salia namu fasadu ziuredamas i parduotuviu vitrinas, skirtingus namus ir architektura, kirs parka, pora gatviu ir per ta atstuma aplinka pasikeis kelis kartus ir bus ivairi. Dabar isivaizduokit ta 1 km jis eis tiesiog palei 2x2 kelia kur aplink bus is vienos puses tik kelias is kitos visi objektai nutole.
https://www.google.lt/maps/dir/54.69...ced858!1m0!3e2
Comment
-
Cia buvo atsakymas i tai kad saligatviai prie Ukmerges g. idealus:
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąManau, kad tų pėsčiųjų skaičius labai nepaaugtų net ir esant idealiems šaligatviams. Ukmergės gatvėje (leidžiantis nuo kalno) juk yra geri šaligatviai abiejose pusėse. Kiek ten tų pėsčiųjų per valandą praeina? 3-5?
Comment
-
Atsakymas is savivaldybes del staciu bortu Motoru g. 6:
Dėkojame Jums už Jūsų neabejingumą sprendžiant Vilniaus miesto problemas, kad pranešėte apie situaciją Motorų gatvėje ties prekybos paskirties pastatu Motorų g. 6.
Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Susisiekimo komunikacijų skyriaus užsakymu buvo vykdomas tik Motorų gatvės paprastas asfaltbetonio dangos remontas, šaligatvio ar trinkelių dangos nekeitėme (projektas nebuvo užsakytas).
Mūsų žiniomis UAB „Dogas“ ties jiems nuomojamu pastatu pakeitė tik naują trinkelių dangą tų pačių altitudžių ribose (o tai galima atlikti be projekto), todėl kelio bortai ir liko tokie, o ne nuožulnūs.
Norime Jus informuoti, kad naujai projektuojamose ar rekonstruojamose gatvėse dabar visada atsižvelgiame į neįgaliųjų žmonių poreikius ir statomi nuožulnūs bortai.
Jeigu kiekviena įmonė pasitvarkytų gerbūvį aplink savo pastatus, būtų labai gražu Vilniuje. Jie dirbo tų pačių apimčių ir altitudžių ribose (pasikeitė trinkeles ir kelio bortus į naujus). Kitas reikalas, kad jie neėmė mūsų leidimo kasti gatvės raudonųjų linijų ribose (šiuo klausimu su jais susisiekta).
https://www.google.lt/maps/@54.63367...7i13312!8i6656Paskutinis taisė Milwaukee; 2018.08.02, 23:38.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
O kur nuleistas bortas?..
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Eiti salia judrios gatves 3x3 juostu kur lekia auto nera jauku.
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
O kur nuleistas bortas?..
- 1 patinka
Comment
Comment