Parašė Evier
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąGalima klausima...tiems kas mate projekta ir galbut atsimena... o ten kur 1 ir 2 foro tarpas tarp kelio, kur parkingas ir saligatvio, kuriame stovi apsvietimo stulpai - ten bus veja?
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal tik rajonai skirtingi? Pvz.: nelabai žinau kaip su šaligatviais Perkūnkiemyje - palyginti naujas rajonas. Grigiškėse ir Lazdynuose takai buvo tragiški, bet pastaraisiais metais yra žymus progresas.
Comment
-
Parašė Evier Rodyti pranešimą
Gali būti. Toj pusėj Vilniaus net nebūnu. Daugiausiai būnu Šiaurinėj miesto pusėj.
Comment
-
Yra Vilniuje labai blogų šaligatvių, yra Vilniuje ir gerų. Bet, kad visuotinė situacija yra tragiška tai visiškai nesutiksiu. Aišku, dauguma senų šaligatvių bus mažų mažiausiai suskilusių plytelių, bet tai nėra tragedija, didžiausią žalą daro vizualiai. Kiek važinėju paspirtuku, tai tokių šaligatvių, kur būtų sunku pravažiuot (o čia ne dviratis ir ne koja, kur arba nesijaučia arba gali peržengti), tai labai retai pasitaiko.
- 3 patinka
Comment
-
Jei paklaustu kurios tvoreles grazesnes, ar Vilniaus ar Pskovo, tai pasakyciau kad jos 98% identiskos, bet musu atrodo kaip kinietiska Pskovo kopija (supaprastinta)
https://www.google.com/maps/@57.8154...7i13312!8i6656
Comment
-
Tvoreles, kad per kelią nebėgiotų pėstieji stato ir Londone. Štai pavyzdžiui šita atsirado prieš du metus:
https://www.google.lt/maps/@51.58581...7i16384!8i8192
Comment
-
Aš tai irgi nemanau, kad tvorelės yra blogas sprendimas. Ginčyčiausi dėl jų kai kurių vietų ir dizaino (nors šitas man patinka, bet norėtųsi lengvesnio, gal žemesnio). Yra vietų, kur tvorelės labai padeda padidinti saugumą ir yra vietų, kur jų labai reikia. Tai prioritetai įdomu kokie, nes tarkim aš jau kurį laiką prašau Buivydiškių ir Laisvės pr. sankryžoje pastatyt, nes ten labai dažnai išlipę iš autobuso kerta veją ir bėga per gatvę. Nesaugu visiškai. Vairuotojai pravažiuoja perėją, atsipalaiduoja ir tada šast iš niekur išbėga pėstysis po ratais.
- 1 patinka
Comment
-
Na šita tvorelė tai atsirado labai senai, kai panaikino perėją per tą oazę. Tuomet to reikėjo, nes žmonės iš įpročio toliau vaikščiojo, buvo net takas pramintas. O dabar tiesiog pakeitė į naują. Kažin ar kas ten gilinosi ar vis dar jos reikia. Gal pvz. nuardžius šaligatvį ir įrengus žalią juostą su augalija būtų gražiau, nu bet tam reikia pagalvoti, o čia išlaužei ir įbetonavai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąPritariu dėl aukščio, ypač Trakų ir Pylimo gatvėse būtų galima naudoti bent kiek žemesnes.
P.S. paskutiniu metu Varlamovas taip cituojamas, kad kartais atrodo, kad jis yra vienintelis urbanistas šiam pasaulyje.
Ne vienintelis, bet jų ir nėra daug. Jei kam įdomu, tai dar rekomenduoju Gershman ir Yelbayev.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Bet tuomet prarastų apsauginę funkciją, nes nebūtų sunku peržengti.
Ne vienintelis, bet jų ir nėra daug. Jei kam įdomu, tai dar rekomenduoju Gershman ir Yelbayev.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNa šita tvorelė tai atsirado labai senai, kai panaikino perėją per tą oazę. Tuomet to reikėjo, nes žmonės iš įpročio toliau vaikščiojo, buvo net takas pramintas. O dabar tiesiog pakeitė į naują. Kažin ar kas ten gilinosi ar vis dar jos reikia. Gal pvz. nuardžius šaligatvį ir įrengus žalią juostą su augalija būtų gražiau, nu bet tam reikia pagalvoti, o čia išlaužei ir įbetonavai.Человека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąYra Vilniuje labai blogų šaligatvių, yra Vilniuje ir gerų. Bet, kad visuotinė situacija yra tragiška tai visiškai nesutiksiu. Aišku, dauguma senų šaligatvių bus mažų mažiausiai suskilusių plytelių, bet tai nėra tragedija, didžiausią žalą daro vizualiai. Kiek važinėju paspirtuku, tai tokių šaligatvių, kur būtų sunku pravažiuot (o čia ne dviratis ir ne koja, kur arba nesijaučia arba gali peržengti), tai labai retai pasitaiko.
Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.Paskutinis taisė PoDV; 2019.03.08, 12:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Va tas ir biesina, kai kas nors Vilnių vadina Čeliabinsku/Voronežu/Gaz-miasu ar dar neaišku kuo, kai Kaune IŠ TIKRŲJŲ tragiška situacija su šaligatviais ir tikrai galiu relate'inti su Čeliabinsku ar pan. miestu fair and square, net jausena kažkokia šių miestų panaši, kai žiūri 2012 Street View. To nepajutau nei su Panevėžiu, nei su Šiauliais, nei tuo labiau su Vilniumi. Gal neveltui Kaunas savo laiku tapo Lietuvos, o gal net Europos, gopnikų sostine. Jei norim tolygiau išsivysčiusios Lietuvos, Kauną būtų ignoruoti absurdas. Antras miestas, kur pagaliau auga ekonomika panašiai kaip Vilniuje ir būtų labai liūdna, jei vėl viskas tik Vilniuje vyktų, kažkur kampe prie Lukašenkos valstybės sienos į kurią vizos reikia. Vis dar žiniasklaida šneka, kad yra Vilnius ir likusi Lietuva. Su Kaunu ir Klaipėda šioje situacija dar elgiamasi atsargiai, o galėtų prisijungti prie Vilniaus.
Esu praeitą vasarą išvaikščiojęs 20 km Vilniuje ir analogiškai 20 km Kaune, tai skirtumas akivaizdus.
O rimtai žiurint, tai labai priklauso nuo vietos Vilniuje. Kokiam centre, Naujamiestyje gan neblogai viskas. Pagerėjo kai kur. Bet pvz. Naujinkuose, Naujojoje Vilnioje, Kirtimuose kojas nusilaužyt galima. Net nėra ką kalbėti apie mamas su vežimeliais, invalidus. mačiau dažnai kažkokį senuką kuris Metalo g. su invalido vežimeliu žiemą per gatvę važinėdavo sudarant kamsčius, o kito pasirinkimo ir nebūvo.Paskutinis taisė Resutas; 2019.03.08, 13:40.
- 1 patinka
Comment
Comment