Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Prie pat Migracijos departamento Vytenio 18. Nuotraukoje įėjimas į departamentą kairėje už iškabų. Tegyvuoja pėstieji!

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1558
Size:	92,0 kB
ID:	2079659
    Rašau iš Migracijos d.. Šįkart ėjau iš kito pusės. : D

    Click image for larger version

Name:	PhotoPictureResizer_1697791092156.jpg
Views:	1186
Size:	504,7 kB
ID:	2083682

    Comment


      Parašė spekas Rodyti pranešimą

      Rašau iš Migracijos d.. Šįkart ėjau iš kito pusės. : D
      Visiška šikna pėstiesiems šita gatvė. Nors yra projektas pertvarkyt į ramaus eismo, šikna nuo šaligatvių persikels į gatvę jei neiškels migracijos departamento iš ten.

      Comment


        Eilinis savaitės pabaigos Grindos pasigyrimas apie miesto niokojimą ir pinigų švaistymą

        Noriu tiesiog išsaugoti, kad vėliau pamatytume baisius 2023 metus

        Tako plotis neįsivaizduoju koks ir kam toks skirtas...

        Šv. Stepono gatvė

        Click image for larger versionName:	392887119_716699357145117_8194609884556751516_n.jpgViews:	0Size:	201,6 kBID:	2083701

        5 min google maps pavyzdžiai iš Europos:
        Krokuva: https://www.google.com/maps/@50.0606...6656?entry=ttu

        Budapeštas: https://www.google.com/maps/@47.4981...8192?entry=ttu

        Ostrava: https://www.google.com/maps/@49.8359...6656?entry=ttu
        Paskutinis taisė Kaid; 2023.10.20, 12:49.

        Comment


          "Šaligatvio" plotis pakankamas priparkuoti mašinai netrukdant normaliems bachūrams pravažiuoti. https://maps.app.goo.gl/ghpfGiHv3BNWvMY86

          Comment


            Parašė spekas Rodyti pranešimą

            Rašau iš Migracijos d.. Šįkart ėjau iš kito pusės. : D
            Apie ten esančią problemą esu kelis kartus pranešęs labai seniai. Ką sugebėjo per tą laiką padaryti (po gal kokių 3 metų), tai įrengti ratų atmušėjus. Bet juos įrengė taip, jog automobiliai vis tiek užstato praėjimą ties laiptais. Kitur tenka eiti per veją.

            Tekstinė citata iš Tvarkau miestą (pranešimas nebepasiekiamas puslapyje):

            2018-06-14 18:58:28

            "Vytenio g. 20, Vilnius 03229, Lithuania
            Beveik visoje Vytenio g. atkarpoje tarp T. Ševčenkos ir Naugarduko g. automobiliai statomi prie pat pastatų. Nepaliekama jokios erdvės pėstiesiems. Tenka eiti važiuojamaja dalimi. Sukeliama avarinių situacijų. Prašau organizuoti kitokį stovėjimo būdą (lygiagrečiai važiavimo krypčiai arba dalinai, o ne pilnai, ant šaligatvio) ir atlaisvinti praėjimą pėstiesiems.

            2018-06-19 15:24:07
            Dėkojame už Jūsų pastabą dėl automobilių statymo būdo keitimo.
            Automobilių stovėjimo vietos Vytenio g. lyginių numerių pusėje tarp T.Ševčenkos ir Naugarduko g. įrengtos neatskiriant stovėjimo vietų nuo šaligatvio. Informuojame, kad yra numatyta palaipsniui keisti automobilių statymo būdą, įrengiant automobilių stovėjimo vietų ribotuvus taip, kad būtų paliekamas pėstiesiems pakankamo pločio praėjimas."
            54.675720,25.264935
            "Eismo organizavimas"
            Išnagrinėta

            Comment


              Žinote, po šių metų fiasko su 40 milijonų skyrimu ištisiniam asfaltavimui, pagalvojau - jei už 10 mln galima nutiesti apie 140 km 1,5 m pločio šaligatvio, tai keturis metus iš eilės iš biudžeto skyrus po 10 mln būtų galima nuteisti apie 550 km šaligatvio. Man atrodo tokio kiekio užtektų vieną kartą baigti agoniją su šaligatviais?

              Comment


                Ne, nebent irgi tiestum be projektų, kaip dabar vykdomas asfaltavimas.

                Comment


                  Ožkiniuose naujus šiukšlių konteinerius pastatė. Foto iš uždaros gyventojų FB grupės.

                  Comment


                    Parašė digital Rodyti pranešimą
                    Ne, nebent irgi tiestum be projektų, kaip dabar vykdomas asfaltavimas.
                    Pastebėjimas teisingas laiko prasme, nes projektuoti reikės. Bet žinutės esmė išlieka - ne piniguose problema.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                      Ožkiniuose naujus šiukšlių konteinerius pastatė. Foto iš uždaros gyventojų FB grupės.

                      Antakalnyje irgi įpirdolino konteinerius per visą šaligatvį (https://maps.app.goo.gl/RDfjwRsdxtYnbpod6 ten kur paspirtukas stovi), nors šalia už 10 metrų yra parkingas vietoj kurio buvo galima tą padaryti.

                      Comment


                        Šiandien pravažiuodamas mačiau kad šaligatvio atkarpa prie Antakalnio žiedo tarp Žirgo ir Žirgo gatvių pagaliau sutvarkyta. Kuo toliau, tuo man labiau patinka Benkunskas - buvo vienas šlykščiausių šaligatvių Vilniuje.

                        Click image for larger version  Name:	Screenshot 2023-11-06 133032.jpg Views:	0 Size:	499,8 kB ID:	2087716

                        Dabar beliko sulaukti kol sutvarkys šaligatvį prie Antakalnio stotelės.

                        Comment


                          a) Niekas nebeplanuoja ten tiesti dviračių tako;
                          b) tuoj išraus naują šaligatvį.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                            Šiandien pravažiuodamas mačiau kad šaligatvio atkarpa prie Antakalnio žiedo tarp Žirgo ir Žirgo gatvių pagaliau sutvarkyta. Kuo toliau, tuo man labiau patinka Benkunskas - buvo vienas šlykščiausių šaligatvių Vilniuje.

                            Dabar beliko sulaukti kol sutvarkys šaligatvį prie Antakalnio stotelės.
                            Vis dėl to paskubėjau - šiandien lėčiau pravažiavęs mačiau kad dalį senojo šaligatvio paliko. Sutvarkė tokį, mažesnį:

                            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-11-07 090422.jpg
Views:	852
Size:	375,4 kB
ID:	2087948
                            ech, per anksti apsidžiaugiau.

                            Comment


                              Sudėjus granitinius bortus Kalvarijų g., Geležiake ir dar velniai žino kur, miesto centre, Tauro g., deja pinigų liko tik vienkartiniams betoniniams.
                              Click image for larger version  Name:	PXL_20231119_141524400.jpg Views:	0 Size:	1,72 MB ID:	2091054
                              Paskutinis taisė rmss; 2023.11.19, 17:41.

                              Comment


                                Taigi 40 limonų suėjo eksfaltavimui. Asfaltuojama net gan geros būklės gatvės...

                                Comment


                                  Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                  Taigi 40 limonų suėjo eksfaltavimui. Asfaltuojama net gan geros būklės gatvės...
                                  Kuri čia gatvė buvo gan geros būklės?

                                  Comment


                                    Parašė laimutis Rodyti pranešimą
                                    Vilnius. Antokolskio gatvės antroji arka. Vaizdas nuo Stiklių gatvės pusės, tolumoje - sugriauta pirmoji arka. 1944 m. rugpjūtis. Fot. Janas Bulhakas. Pastatai apdegė 1944 m., namai už arkos nugriauti po karo, jų vietoje suformuotas kiemas.



                                    M. Antokolskio gatvė | Eksponatai ir vertybės | Limis
                                    Gal žinote kas ir kokiu laikotarpiu tokius šaligatvius įrengė? Man norisi išsiaiškinti girdint paveldosaugininkų teiginius apie norimus sutvarkyti senamiesčio šaligatvius juos sulyginant su važiuojamaja dalimi, kad negalima sulyginti, nes ''paveldas''. Čia sovietinis paveldas ar ne? Jei ne sovietinis - kada maždaug jie įrengti ir kieno? Iš anksto dėkoju jei kas žinote.

                                    Comment


                                      Gerbiamieji žinovai, ar gali kas nors paaiškinti šitą lietuviško "planavimo" fenomeną, kuomet ar tai už verslo pinigus sutvarkoma infrastruktūra, ar už miesto (mokesčių mokėtojų) pinigus ji tvarkoma ir "planavimo genijai", geriausi gudriausi lietuviškieji vadybininkai sugalvoja daryti plėtros projektus būtent ten, kur visai neseniai buvo pagal projektus atnaujintos dangos, sutvarkytos probleminės vietos tiesti naujus elektros kabelius, didinti galią ir pan., o paskui prieš tai atnaujintuose atkarpuose "atstatymo" darbais tvarkomi šaligatviai, kai jau bus pažeistas plytelių/trinkelių integralumas ir po kurio laiko pasijaus, kad viskas nelygiai, ar iš vis sukrenta ir būna eilinis š. Nuoširdžiai nesuvokiu šito dalb*jo*izmo, kuris, panašu, niekam nerūpi. Idiotai be prošvaisčių.
                                      https://www.eso.lt/lt/verslui/elektr...tros-wcmc.html

                                      Click image for larger version  Name:	2 pvz..jpg Views:	0 Size:	28,1 kB ID:	2092725 Click image for larger version  Name:	1 pvz..jpg Views:	0 Size:	56,2 kB ID:	2092728
                                      Click image for larger version  Name:	3 pvz..jpg Views:	0 Size:	21,6 kB ID:	2092726 Click image for larger version  Name:	4 pvz..jpg Views:	0 Size:	44,0 kB ID:	2092727

                                      Comment


                                        Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                        Gal žinote kas ir kokiu laikotarpiu tokius šaligatvius įrengė? Man norisi išsiaiškinti girdint paveldosaugininkų teiginius apie norimus sutvarkyti senamiesčio šaligatvius juos sulyginant su važiuojamaja dalimi, kad negalima sulyginti, nes ''paveldas''. Čia sovietinis paveldas ar ne? Jei ne sovietinis - kada maždaug jie įrengti ir kieno? Iš anksto dėkoju jei kas žinote.
                                        Yra tema Vilnius iki 1918. Ten galima pasižiūrėti ankstenes Vilniaus fotografijas. Kiek peržiūrėjau, tai situacija tuo metu su šaligatviais buvo įvairi. Vienur aiškiai matosi lygių skirtumas, kitur, šaligatvį nuo važiuojamosios dalies skiria tik griovelis, dar kitur ir griovio nėra. Tikėtina, kad šaligatviai skirtingame lygyje daugiausia buvo įrengti tarpukariu.

                                        Comment


                                          Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                          Gal žinote kas ir kokiu laikotarpiu tokius šaligatvius įrengė? Man norisi išsiaiškinti girdint paveldosaugininkų teiginius apie norimus sutvarkyti senamiesčio šaligatvius juos sulyginant su važiuojamaja dalimi, kad negalima sulyginti, nes ''paveldas''. Čia sovietinis paveldas ar ne? Jei ne sovietinis - kada maždaug jie įrengti ir kieno? Iš anksto dėkoju jei kas žinote.
                                          Irgi buvo įdomus sitas klausimas. Viena seniausiu nuotrauku, kuria buvau rades su tokiu saligatviu tai 1916 Ausros vartu g.

                                          Click image for larger version  Name:	344709 Wilna. Die Heiligen Straße 1916.jpg Views:	0 Size:	195,2 kB ID:	2092782

                                          Siaip kaip ir tikrai rase cia paziurejus tema Vilnius iki 1918 puikiai matosi, kad absoliuti dauguma saligatviu buvo mediniai viename lygyje su gatve per grioveli. Butent tie, kuriuos dabar KPD taip "saugo". Taigi taip, jie pasirinko "saugoti" 20 amziaus tarpukario laikotarpi. Ta laika, kai beveik nebuvo dar nei automobiliu, nei kas maise vaikscioti viduryje gatviu. Tai jei taip, tegu uzdraudzia automobiliu eisma tomis "saugomomis" gatvemis.

                                          Pvz cia:

                                          Žydų gatvė Vilniuje. 1917 m. Fot. Augustas Heeras

                                          Click image for larger version  Name:	Zydu g 1917.jpg Views:	0 Size:	125,7 kB ID:	2092783

                                          Puikiai matosi, kad saligatvis atlikdavo visiskai kitokia funkcija. Tai maza siaura erdve priesais nama, realiai nera labai skirta vaiksciuoti pestiesiems ir mamoms su vezimeliais ir baidytis pralekianciu 50 kmh vezimu. Kazkur reikejo padaryti vandens nuvedima (o anksciau gal ir srutu) nuo gatves ir ta darba atlikdavo du grioviai. Aisku tie grioviai negalejo buvo visiskai prie namo pamatu (kad neuzlietu rusiu, pvz), tad likdavo sioks toks tarpas tarp gatves ir namu (cia mano isvedziojimai, ne istoriniai duomenys). Ilgainiui sitas tarpelis ir pasidare siuolaikiniu saligatviu.

                                          Kaip matote zmones naudojasi patogiausia gatves teritorija. Paskui atsiradus "naujoviskiems" borteliams matyt daug kur buvo perdaryta danga, tie tarpeliai prie namu pakelti ir uzkloti plytelemis, o vanduo nuo gatves vidurio, kuris buvo zemiau, vistiek negalejo prateketi prie pamatu, kas visus tenkino, nes tie grioviai nera labai praktiski, juos ziema uzkloja sniegu ir galima kojas susilaizyt ir siaip nera saugus. Bortai siuo atveju turbut geriau.

                                          Bet paskui Senamiestyje atsirado automobiliai ir jie uzeme visas gatves. O zmones nutreme i tas vat technines dalis prie pat namu sienu. Nors esant dabartinems technologijoms ir lietaus nuvedimo tinklui absoliuciai nera reikalo tureti tokius griovius ar gatves atskirima nuo namu 15 cm nuzeminimu per borta. Geras pavyzdys dabartine Pilies g. Ten padaryti sonuose mazesni nuzeminimai ir ju visiskai pakanka. Realiai vanduo vistiek teka ne jais, o jie atlieka labiau istorine funkcija. Visas grindinys viename lygyje ir zmones kaip ir anksčiau, naudojasi visa gatve.

                                          Kenkejai is KPD saugo gi tarpukario / sovietinius bortus, bet nesaugo gatves funkcijos, kuri nuo to tarpukario visiskai pasikeite.
                                          Attached Files

                                          Comment

                                          Working...
                                          X