Prieš kelias dienas praėjau Žygimantų gatvės šia suremontuota (buvo remontas ar rekonstrukcija?) dalimi. Keikiausi. Apėjo bortais šulinį šaligatvio sąskaita bent dvejose vietose (vienos čia nesimato, bet ji kiek tolėliau) ir paliko. Pėstiesiems ties tomis vietomis lieka apie 1 m pločio prėjimas, kaip ir ties stulpu.
Tie imbicilai galėjo šioje atkarpoje pvz pastumti gatvę apie 20 cm į šoną (o gal net nereikėtų stumti jei važiuojamoji dalis per plati), ir tuomet būtų galima bordiūru tiesiai apimti dangčius, dangčius pakelti ir tokiu būdu pėstieji turėtu bent 1,5 pločio šaligatvį.
Ten dar sugebėjo pamiršt perėjos ženklinimą ties žaliuoju tiltu. Eismo juostų punktyrai per visą ilgį.
Nežinau į kokią temą kelti.
Statybininkų nedaug ir 90% iš jų smaukėsi aplinkui, naršė telefonuose, keli stoviniavo ir žėjo kaip gaisrininkų ekipažas purškia vandenį ant woltininko dviračio.
Kelis kartus per savaitę praeinu tą atkarpą, sakyti, kad statybinikai ten smaukosi yra per dosnu, jie ten dročinasi.
Prie Šilo tilto nebuvo jokio progreso nuo bent balandžio mėnesio, nors reguliariai aplinkui trinasi 3-6 statybininkai, velniai žino, ką jie ten daro. Dažnai tiesiog ekskavatoriuke sėdi, sunkvežimyje sėdi, muzikos klausosi, tiesiog totaliai b*bį dėję.
Tolėliau, einant pro prie pat gatvės patatytus daugiabučius, per pastaruosius tris mėnesius sudėjo bortelius vidury gatvės ir vieną asfalto sluoksnį, vietomis šaligatviui trinkeles sudėjo. Čia dažnai dirba, atsiprašau, dročinasi, 10-15 žmonių su daug technikos.
Bene vienintelė pažanga, kuri bent kažkiek atrodo normaliai (atsižvelgiant į laiko apimtis), yra ties Žirmūnų tiltu.
Naugarduko g. nuo Mindaugo g. iki pat iš esmės Vingrių dalyje atkarpų kažkas žiauraus, tiek metų kažkokį šaligatvį negebama pakeisti šitam Muchosranske:
Šiaip aš dar vieną dalyką pastebėjau - vietose, kur įrengia naujus šaligatvius dažnai plyteles išteplioja cementu, kas atrodo klaikiai. Visose naujose vietose Antakalnyje ir Saulėtekyje taip pritepliota. Gal kas žinot kodėl taip daroma (yra objektyvių priežasčių), ar čia eilinis šiknarankiškumo pavyzdys?
P.S. Prasidėjo prie Benkunsko, prie Šimašiaus to nemačiau.
Taigi nėra pinigų šaligatviams! Be to - geriau nuleisime šimtus tūkstančių pseudopaveldo atraminės sienutės, kurios nereikia, remontui palei geležinkelio pylimą atkarpoje nuo Aušros g sankryžos iki geležinkelio stoties...
O jei rimtai, tai atnaujinant šią atkarpą tiesimo galima smarkiai sumažinti siaurinant šaligatvį ir įrengiant pvz apželdinimą.
Šiaip aš dar vieną dalyką pastebėjau - vietose, kur įrengia naujus šaligatvius dažnai plyteles išteplioja cementu, kas atrodo klaikiai. Visose naujose vietose Antakalnyje ir Saulėtekyje taip pritepliota. Gal kas žinot kodėl taip daroma (yra objektyvių priežasčių), ar čia eilinis šiknarankiškumo pavyzdys?
P.S. Prasidėjo prie Benkunsko, prie Šimašiaus to nemačiau.
Čia ne cementu ištepliota, o pjovė su diskiniu pjūklu ir vandeniu
Z. Sierakausko g. šaligatvis. Visiškai nesuprantu kam jį reikėjo atnaujinti. Taip, šaligatvis buvo sutrupėjęs, bet dar jis buvo beveik nepraeinamas dėl savo siaurumo. Tikrai pikta, kad pinigai metami į balą. Paminklas Benkunsko durnumui.
Kitas klausimas, buvau pasibaisėjęs kvailumu tvarkant šaligatvį Goštauto gatvėj palikt tą neaišku kam reikalingą kišenę (gal anksčiau čia buvo VT sustojimas). Kadangi foto nebuvau pasidaręs, norėjau ištraukt iš Google Street View, o va atsidarius, matau, kad toje kišenėje stovi trulikas. Kas nors žinot ar tiesiog sutapimas, ar ji rimtai kažkam naudojama?
Z. Sierakausko g. šaligatvis. Visiškai nesuprantu kam jį reikėjo atnaujinti. Taip, šaligatvis buvo sutrupėjęs, bet dar jis buvo beveik nepraeinamas dėl savo siaurumo. Tikrai pikta, kad pinigai metami į balą. Paminklas Benkunsko durnumui.
Šaligatvius, kurie neatitinka šiuolaikinių reikalavimų, reikia uždrausti atnaujinti pe projektų.
PS.
Einstein sakė:
,, Esu pakankamai tikras dėl dviejų dalykų beribiškumo: visatos ir žmogaus kvailumo. Ir dėl pirmojo nesu toks tikras.''
Comment