o tai dazyti stulpai tik vienoje puseje?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąAtrodo, kad girti rangovai dirbo - kreiva, vingiuota, kampuota
Comment
-
Kreivumas galėjo užkliūt dėl tų išsukimų iš prospekto. Taip daro, kad mašina tilpų sustot ir netrukdytų likusiam eismui. Konkrečiai šiuo atveju galėjo būti tiesiog tiesus takas nekreivinant, t. y. per visą jo ilgį atitrauktas vienodai nuo prospekto. Gi užstatymas neplanuojamas, vietos daugiau negu reikia.
Vieni sakys, kad kreivina dar ir dėl saugumo sulėtinant dviračius. Visgi čia tik šaligatvis.
Be to, tiesių takų yra, pvz. Nemenčinės pl., tiek sovietmečiu tiesiant, tiek dabar rekonstravus rajone ir remondavus mieste atkarpas palikta tiesiai. Ten buvo dviračių takas, pavirto į dviračių ir pėsčiųjų, bet yra atkarpų paliktų, kaip tikro tako, tad saugumo argumentas, kaip ir atkrenta.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
- 7 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Puiki iliustracija kodėl siūlau Lietuvoje išvis atsisakyti šaligatvio plytelių ir naudoti tik trinkeles. Pagrindus joms daryti tokius, kurie atlaiko sunkvežimius.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Keista logika. Jeigu yra daug žudikų su ginklais tai sprendimas neperšaunamos liemenės?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąSuprantu, visi skubėjo, dirbo, bet blemba, kaip taip, negi negalima buvo pakloti kartono lakštų ant dangos prie Žaliojo tilto (beje kaip vietomis prie Pylimo g.). Ir kaip šitą dabar išvalyti:
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąAtsakymas į klausimą, kodėl Vilniuje tokia prasta šaligatvių būklė, nes toks elgesys yra norma:
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Vingrių skvere (aš dar mėgstu vadinti šulinių skveru) praktiškai visi buvo nudaužyti per pirmas kelias savaites. Savivaldybė nenori, kad žmonės žinotų, bet šitie pusrutuliai (?) yra nemokami ir juos tiesiog galima pasiimti. Aš pats jau pasiėmiau 458 tokius pas save į sodą.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
O iš kur tokių galima pasiimti? Mielai paimčiau jų į kiemą.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 3 patinka
Comment
-
Granitas vis dažnesnis sostinės gatvėse: nauja strategija skatina tvarumą
Plačiau: https://sa.lt/granitas-vis-daznesnis...atina-tvaruma/
,,Atsižvelgiame į eksploatacines išlaidas, kad ateities kartoms nereikėtų keisti grindinio ar bortų po 20 metų. Senojoje miesto dalyje vis dar išlikę ir saugomi geros būklės 60–80 metų senumo kelio bortai. Tai tvaru – jų eksploatacinės savybės tokios pačios kaip naujų granitinių bortų.
Taip pat turime realų granito atsparumo pavyzdį – Gedimino prospekte granitiniai bortai sumontuoti prieš maždaug 20 metų iki šiol kaip nauji“, – natūralaus akmens privalumus pateikia savivaldybės specialistas G. Niaura. Reprezentacinis Gedimino prospektas nebebus viena iš retų zonų, kur Vilniuje sumontuoti ilgaamžiai granitiniai bortai. Pradėta įgyvendinti nauja strategija nuosekliai pakeis miesto infrastruktūrą.''
Nepaprastai geros naujienos! Turiu riebios kritikos nekompetetingam, ciniškam, neūkiškam, nekenčiančiam pėsčiųjų Eksploatacijos poskyriui, bet už šį ėjimą (jei jie atsakingi) jie iš manęs gauna 10 balų pagarbos ir padėkos. Kad tik nesustotų ši puiki iniciatyva ir betoniniai bortai būtų maksimaliai, o gal net visai, nustoti naudoti.
Kas yra puiku su granitiniais bortais - tai kad net po kokių 100 metų jei ir atsiranda kokie neestetiški defektai, juos galima atnaujinti, apsukti ir vėl naudoji kokius 100 ar daugiau metų. Granitinis bortas šiuo metu kainuoja, jei neklystu, apie 4 kartus daugiau - vietoje maždaug 10 bus 40 eurų (kilometrui vietoje 10 000 kainuos 40 000), bet nauda yra keleriopai didesnė: vien tai, kad nebereikės ardyti bordiūrų taip pjaustant ir asfaltą ir vėl iš naujo perdarant duos milžinišką naudą.
Linkiu kuo didžiausios sėkmės.
- 9 patinka
Comment
-
Prieš kelias dienas praėjau Žygimantų gatvės šia suremontuota (buvo remontas ar rekonstrukcija?) dalimi. Keikiausi. Apėjo bortais šulinį šaligatvio sąskaita bent dvejose vietose (vienos čia nesimato, bet ji kiek tolėliau) ir paliko. Pėstiesiems ties tomis vietomis lieka apie 1 m pločio prėjimas, kaip ir ties stulpu.
Tie imbicilai galėjo šioje atkarpoje pvz pastumti gatvę apie 20 cm į šoną (o gal net nereikėtų stumti jei važiuojamoji dalis per plati), ir tuomet būtų galima bordiūru tiesiai apimti dangčius, dangčius pakelti ir tokiu būdu pėstieji turėtu bent 1,5 pločio šaligatvį.
- 6 patinka
Comment
Comment