nenustebciau... kartoju reikia gyvent taip kad sveciam uzejus tik pasisluot reikia, o ne remontus daryt. Vietoj vienos rimtos gatves reikia patvarkyt saligatvius ir padazyt rudyjancius stulpus.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
Vilniuje klojamų standartinių šaligatvio plytelių (a) ir jų klojimo darbų (b) kokybė nusipelno atskiro dėmesio: plytelės labai lengvai trupa ir skyla (kaip ryžių trapučiai), maža to, labai dažnai suklojamos bet kaip: aukščių skirtumai, plyšiai tarp plytelių, pagailima arba kai kur išvis užmirštama įterpti atsijų. Atrodytų, smulkmenos, bet ne – švaistoma energija ir mūsų pinigai, o infrastruktūra greit dėvisi ir po kelerių metų nauja jau atrodo sena.
Jeigu mano, vienišo miesto gyventojo stebėtojo, klausimai neatrodo svarūs, kviesčiau užsukti į urbanistikos mėgėjų ir profesionalų portalą Miestai.net <...>
Prie mūsų namų yra apie 1990 m. paklotos plytelės. Meskite akį: skilusi lygiai VIENA. Nė vieno ištrupėjimo. Vadinasi, įmanoma užmaišyti gerą tešlą.
"Vilniuje klojamų standartinių šaligatvio plytelių (a) ir jų klojimo darbų (b) kokybė nusipelno atskiro dėmesio: plytelės labai lengvai trupa ir skyla (kaip ryžių trapučiai), maža to, labai dažnai suklojamos bet kaip: aukščių skirtumai, plyšiai tarp plytelių, pagailima arba kai kur išvis užmirštama įterpti atsijų. Atrodytų, smulkmenos, bet ne – švaistoma energija ir mūsų pinigai, o infrastruktūra greit dėvisi ir po kelerių metų atrodo blogai".
Gerai pažymėta, kad esame civilizacijų riba. Kai važiuoji tik į Vakarus, tas mūsų šalyje esantis miksas jaučiasi esantis mūsų nenaudai. Iš Rytų (ne Rytų megapolių) atvažiavus atrodom tvarkingesni. Standartai kokia turi būt tvarka yra žemi, nors galėjo pakilt po 2009 krizės, bet net per bumą iki 2009 apskritai į infra investicijos buvo simbolinės/sporadinės.
Rašydamas tai suprantu, kad gal esu pernelyg smulkmeniškas, gal apskritai kvaila rimtų geopolitinių įvykių metu kreipti dėmesį į tokias smulkmenas, bet man atrodo, kad verta
Nuo kreipimo dėmesį į vieną temą galima atbukti, sveika domėtis keliomis temomis. Man pvz. įdomi infrastruktūra, netgi įdomu jau dabar Ukrainos atstatymo perspektyvos.
Straipsnyje užfiksuota problema, kuri pasimatė (bent man) tik po šios žiemos - traktoriukais ar traktoriais valant sniegą, ir esant mūsų klasikai kuomet šaligatviai nėra aukščiau grunto, išvažinėti / nutarkuoti vejos kampai. Prie Olandų žiedo prie dviračių saugyklos mačiau.
Tauro kalnas absoliučiai visas užtvertas, aišku nebuvo galima sugalvot varianto palikt praėjimą vakarinėj pusėj, tvarkant rytinę ir vice versa. Dabar dviem metam, pagal projektą, visiškai panaikintas pėsčiųjų susisiekimas tarp aukštutinio ir žemutinio Naujamiesčio. Nors žiūrint kaip sekasi su šalimais vykdomu Liuteronų sodų projektu, turbūt greičiau kokiems 5 metams. Likusios opcijos palei Tauro ir Kurdirkos g. yra VO Šiandien vos neuždusau nuo išmetamųjų dujų, o podcastą ausinėse reikėjo užsukt iki max, nes nepertraukiamas mašinų eismas ant 80 kmh tiesiog permuša viską.
1. Tai nelegalu ir neatitinka VMS patvirtinto ir pasirašyto projekto.
2. Atskirti komerciją nuo šaligatvio (šiuo atveju tiesiog šaligatvį nuo kitos šaligatvio dalies) yra elementari kvailystė.
Šiaip labai keista, kad tokius dalykus reikia kam nors aiškinti.
Taip, tokius dalykus reikia aiškinti tokiems, kaip aš, nes aš šitame forume tam, kad suprasčiau, kas ir kodėl vyksta mano Vilniuje, o aš neturiu atitinkamo išsilavinimo. Taigi, ačiū, kad skyrėt laiko, bet man vis tiek klausimas - atskirti šaligatvį nuo komercijos "yra elementari kvailystė", bet sustatyti kavinės staliukus ant šaligatvio - tai... komercijos neatskyrimas?
Taip, tokius dalykus reikia aiškinti tokiems, kaip aš, nes aš šitame forume tam, kad suprasčiau, kas ir kodėl vyksta mano Vilniuje, o aš neturiu atitinkamo išsilavinimo. Taigi, ačiū, kad skyrėt laiko, bet man vis tiek klausimas - atskirti šaligatvį nuo komercijos "yra elementari kvailystė", bet sustatyti kavinės staliukus ant šaligatvio - tai... komercijos neatskyrimas?
Na tiesiog pamačiau, kad tavo forumo prisijungimo data yra 2007 metai, tai pagalvojau, kad iki dabar jau kaip ir buvo galima daugmaž permesti akimis daugumą diskusijų ta tema, kad tokių klausimųnebekiltų. Tai sorry, jei to padaryti dar nepavyko.
Dėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
Tai ir Knopes paskutinė foto straipsnyje (postas 2526), tik apkirpta iš viršaus ir apačios bei pasodrintos spalvos. Rašo, kad fotkė to Zigmo. Knopke, tu Zigmas?
Na tiesiog pamačiau, kad tavo forumo prisijungimo data yra 2007 metai, tai pagalvojau, kad iki dabar jau kaip ir buvo galima daugmaž permesti akimis daugumą diskusijų ta tema, kad tokių klausimųnebekiltų. Tai sorry, jei to padaryti dar nepavyko.
Dėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
Teisingai. Kadangi kientų skaičius priklauso nuo staliukų, vadinasi jų reikia statyti kuo daugiau, o tai gali pradėti trukdyti pėstiesiems. Mano mintis ir yra ta, kad atsiradus kažkokioms riboms, nemaišys nei valgantys/gerianty einantiems, nei atvirkščiai.
Dėl sustatytų staliukų, tai yra komercijos išsiliejimas į šaligatvį, o ne atskyrimas. Pavyzdžiui, restoranas, išsistatęs staliukus ant šaligatvio tikrai neatskiria savęs nuo išorės, o kaip tik labiau su ja susijungia. Pamatęs staliukus lauke ir prie jų valgančius žmones, turbūt ir pats labiau norėsi į tokią vietą užeiti ir pavalgyti.
O įstaiga išstačius garso aparatūrą ant šaligatvio irgi tik labiau susijungtų su išore?
Dar būtų galima staliukus ant važiuojamosios dalies (pradžiai dvirtakių, vėliau ir auto juostų) išstatyt. Taip būtų susijungiama ne tik su išore, bet ir su pravažiuojančiais. Gal kas bandydami apvažiuot užsimanytų ir patys aplankyti tokį į išorę integruotą verslą.
Dar būtų galima staliukus ant važiuojamosios dalies (pradžiai dvirtakių, vėliau ir auto juostų) išstatyt. Taip būtų susijungiama ne tik su išore, bet ir su pravažiuojančiais. Gal kas bandydami apvažiuot užsimanytų ir patys aplankyti tokį į išorę integruotą verslą.
į Vilniaus senamiestį gal nevažiuokit - širdis sušlubuos
į Vilniaus senamiestį gal nevažiuokit - širdis sušlubuos
Jau senai rašau, kad man labai nepatinka kai kurios senamiesčio gatvės užstatytos tiek, kad sunku praeiti. Ką jau kalbėt su vaikišku vežimu.
Toks jausmas, kad arba ateik paėst ir atiduot €€€ - arba mink velniop ir netrukdyk VIARSLUI. Nu taip, su savo termosu ant suoliuku nepakankamai giniroju ikanomiką.
[LIST][*]Estetinis vaizdas kaip ir labai nesiskiria, asmeniškai gal net labiau patinka asfaltas.
Estetinis vaizdas skiriasi LABAI. Pirmais metais atrodo kaip asfalto plynės, o po 5 metų – kaip minų laukas su asfalto blynais. Kalambūras, bet JK ir Kauno pavyzdžiai rodo būtent tai.
Estetinis vaizdas kaip ir labai nesiskiria, asmeniškai gal net labiau patinka asfaltas.
Kol naujas tai atrodo gražiai, bet apsilankius kokiame Paryžiuje ir pažiūrėjus kaip atrodo po dešimtmečio naudojamas tai geriau jau plytelės kurios skyla.
Comment