Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    O kaip nusileisti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais?
    jei nedaro rampos su STR nuolydziais, tai jau tegul visai nedaro, kaip cia. Yra ilgesnis kelias aplink. Nes tos tarybmeciu darytos ir dabar restaurojamos yra nesaugios - tokios mazdaug "pabandyk mane iveikt, jei nepasiseke pats kaltas ko lindai". Taip neturi buti, jei infrastrukturos objektas yra jis turi buti arba saugus arba jo visai neturi but.

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      O kaip nusileisti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais?
      Nebent įrengiant atitinkamo nuolydžio pandusą kuris būtų saugus, nes tokio statumo įkalnėje, nei neįgalieji, nei mamos ar net tėčiai su vežimėliais kuriuose vežamas vaikas naudotis NEGALI! (Paryškinu specialiai, kad beskaitydami šį forumą jaunieji tėveliai nesugalvotų savo vaikų su vežimais mėginti juos taip "nuleisti").

      Click image for larger version  Name:	20181002_141748.jpg Views:	2 Size:	241,9 kB ID:	1673697

      Comment


        Tokiose vietose reikėtų įrengti tiesiog pandusus kaip prie Narbuto viaduko.

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
          O kaip nusileisti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais?
          Kelio parametrai vėl keičiami: laiptai susiaurinti. Anksčiau buvo užvažiavimas ir per vidurį laiptukai. Jei nieks užvažiavimu nesinaudojo, tai bent prasilenkti ant laiptų lengviau buvo. Dėl tų kitų laiptų, kuriuos daro, tai vėlgi, gerai, kad bent ten paliko užvažiavimą. Bus galima dviratį užsitempt atvažiavus nauju dvirtakiu. Nors vėl pakeisti parametrai: buvo asfaltas / betonas, dabar užvažiavimas iš plytelių, tad norint užsitempti lagaminą su ratukais, būtų žymiai sunkiau dėl plytelių tarpų. Papildomai, dar keičia laiptus dešinėje to senesnio spalvoto daugiabučio link aukštesnės terasos. Šiaip maloniai nustebino "tikri" laiptai, o ne subetonuoti skirtingų aukščių, kaip prie Šešuolių g./Justiniškių g. sankryžos. Ten net sietelis pralenda pro betoną ir nemažai įspaustų pėdų liko.

          Šaligatvį ties sankryža galėjo palikti ir platesnį, nes tas stulpas pėstiesiems neturėtų patikt, skatins mestis ant dvirtakio: https://www.google.lt/maps/@54.71126...7i13312!8i6656
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
            Tokiose vietose reikėtų įrengti tiesiog pandusus kaip prie Narbuto viaduko.
            O kur jį įrengti, jei vienoje pusėje - prichvatus šlaitas, kitoje - miškelis. Aleliuja šlaitų prichvatizacijai.

            Comment


              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

              O kur jį įrengti, jei vienoje pusėje - prichvatus šlaitas, kitoje - miškelis. Aleliuja šlaitų prichvatizacijai.
              Privatus šlaitas? Kas čia per naujadaras?
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Privatus šlaitas? Kas čia per naujadaras?
                Parašė dondc Rodyti pranešimą

                Patikrinus regia.lt, pasimatė, kad dėl suformuoto sklypo nebetelpa stotelę apeinantis šaligatvis:

                Click image for larger version

Name:	regia.lt.jpg
Views:	88
Size:	161,0 kB
ID:	1670016

                Dar paminėsiu tiems kas seka FB pasitarimus, nes foto nesimato, kad pasirinktas pirmasis variantas, t. y. dviračių takas bus toliau nuo sankryžos nei šaligatvis.
                ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                Comment


                  Taip. Keliuose užmiestyje irgi nemažai panašių istorijų yra. Kai bandant formuoti sklypus po keliais, tekdavo nemažai rietis su žemėtvarkininkais, nes betvarkant popierius dar sugebėdavo kažkam skubos tvarka paskirti sklypą tiesiai kelio sankasoje. Sunku patikėti, bet atrodo išsilavinę žemėtvarkininkai tame nematydavo nieko blogo.
                  Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.03, 07:28.

                  Comment


                    Povilas Poderskis "Lietuvos pėsčiųjų asociacija" fb grupeje pasharino labai smagu dokumenta:

                    Teikiu suderinimui "Susisiekimo pėsčiomis projektų Vilniaus miesto savivaldybėje rengimo ir įgyvendinimo rekomendacijos"

                    Jas planuojame patvirtinti administracijos direktoriaus įsakymu ir vadovautis išduodant sąlygas aptvėrimams ir pan.

                    Laukčiau pastabų ir komentarų iki spalio 10 d.
                    https://www.facebook.com/groups/1477...2228506794335/

                    Tiesiogine nuoroda i dokumenta:

                    https://docs.google.com/document/d/1...A5mK9DlQlD-2yk

                    Tai turbut nuostabiausias dalykas kuris atsitiko per pastaraji laika, tuo labiau galite teikti savo pasiulymus iskart dokumente. Nepraleiskit progos ir tikiuosi i ji bus kada nors atsizvelgdama, ne taip kaip su centro gatviu asfaltavimu.

                    Comment


                      Naujas takas visoriuose, nuo bajorų sodų stotelės iki naujo namų kvartalo, kur gyvens prezidentė.





                      Flickr

                      Comment


                        Smulkmena, bet gal kam aktualu: ties nauju pėsčiųjų viaduku T. Narbuto g. ant senųjų laiptų iš Karoliniškių pusės įrengti bėgiai dviračiams. Nežinau ar nauja, bet atrodo šviežiai.

                        Click image for larger version

Name:	20181025_112108.jpg
Views:	41
Size:	293,9 kB
ID:	1678281
                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                        Comment


                          Visuomenės informavimas apie numatomą požeminės pėsčiųjų perėjos Pilaitės pr. ties V. Pociūno g. Vilniuje, projektavimą

                          https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                          Dabar jau iš mūsų šaipytis pradeda. Naują požeminę perėją rengia.. faktiškai standartinę sovietinę:

                          Click image for larger version

Name:	pereja.png
Views:	43
Size:	284,4 kB
ID:	1678289

                          Comment


                            Kodėl pas mus jie taip myli tas požemines perėjas, nepasant visų neigiamų dalykų.

                            Comment


                              Pora ištraukų: "Suprojektuoti laiptus ir keltuvus. Laiptų pakopų ir pandusų danga neslidi, atspari dėvėjimuisi." ir "Abiejose perėjos pusėse įrengti keltuvus. Pritaikius šį sprendinį atsisakyta pandusų konstrukcijų, kurios ženkliai didina darbų apimtis ir sąmatą."

                              Tai po galais, nėra pinigų, tai geriau nedarytų visai. Jei Koraluose įrengė požeminę, tai bent itin ilgam ruože nebereikia automobiliams stot, o čia ką, vėl visą prospektą kiš po žeme? Tada ateity laukia požeminė ir ties Spaudos g./Sietyno g. bei tunelis po Laisvės pr.
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Parašė AudriusV

                                Todėl, kad tai kainuoja nemažus pinigus ir kai kam tai gali atnešti naudos. O visuomenė įpratusi, kad automobilis yra svarbiausias objektas mieste, nors urbanistai teigia, kad tai pėsčiasis.
                                Miesto vidiniuose keliuose neturi būti greitkelio kaip Pilaitėje. Keliai neturi provokuoti spausti gazą iki dugno, o atvirkščiai judėjimas turi būti "raminamas" iškiliomis perėjomis, priverstiniais posūkiais ir taip toliau. Nors taip saugiau visiems - ir vairuotojams ,ir pėstiesiems, deja, šis požiūris matau nevyrauja savivaldybėje.
                                O pievos tarp aplinkelio ir pilaitės panašu į miestą? Ar kelias tarp Pilaitės ir Spaudos rūmų panašus į miesto "vidinį kelią"? Gal tada ir A1 negerai, nes juk tai vidinis kelias tarp Grigiškių (miesto rajono) ir likusio miesto...

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Kodėl pas mus jie taip myli tas požemines perėjas, nepasant visų neigiamų dalykų.
                                  O kokie neigiami dalykai?

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Visuomenės informavimas apie numatomą požeminės pėsčiųjų perėjos Pilaitės pr. ties V. Pociūno g. Vilniuje, projektavimą


                                    https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/

                                    Dabar jau iš mūsų šaipytis pradeda. Naują požeminę perėją rengia.. faktiškai standartinę sovietinę:
                                    Remiantis ekonomiškumo ir racionalumo kriterijais priimti šie konstrukciniai sprendiniai:
                                    ...
                                    5. Abiejose perėjos pusėse įrengti keltuvus. Pritaikius šį sprendinį atsisakyta pandusų konstrukcijų,
                                    kurios ženkliai didina darbų apimtis ir sąmatą.
                                    Kaip puiku.

                                    Comment


                                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                      O kokie neigiami dalykai?
                                      John viską išdėstytų be manęs
                                      O požeminė perėja yra absoliučiai kraštutinė priemonė, kai jau nieko nelieka. AudriusV viską pasakė teisingai apie eismą. Požeminės perėjos yra nesaugios, visada apšnerkštos, žmones vengia jomis eiti, nes patenki į bomžų apdirbtus kampus ir visokių degradų išpaišytas ir apdaužytas sienas, nemaloniai kvepiančias erdves. Aišku, čia mūsų visuomenės bėda, nes esame primatų stadijoje, bet ką padarysi. Žmones paprastai nėra linkę vaikščioti ten, kur tu tave gali lengvai apiplėšti ir vargu, ar tau kažkas padės, ypač po Pilaitės autostrada... Be to požeminės perėjos yra katastrofa seniems ir su negalia žmonėms ir mamoms su vežimėliais, nes paprastai liftai normaliai neveikia (ką, nepmenate, kaip buvo su kitais Vilniaus liftais?). Be to, ne visi žmonės supranta kaip tais liftais naudotis, gadina techniką ir t.t. Laiptai retai kur daromi su normaliu nuolydžiu kaip kad prie Lietuvos Vaikų ir Jaunimo Centro, kur nuolydis nėra ekspremalus dviračiui ar tėvams su vežimėliu. AndriusV teisingai pastebėjo dėl automobilizacijos. Žmonės kišami į požemines perėjas suteikiant prerogatyvą greitam automobilių eismui mieste. Kai pažangios šalys juda absoliučiai kita kryptimi, pas mus mąsto XX a. vidurio supratimu.
                                      Pažiūrėkite Varlamovą, kur jis tik paliečia perėjų temą.

                                      Comment


                                        Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                                        O kokie neigiami dalykai?

                                        Comment


                                          Paziurekite i tai ka jie daro aplink - iseini is perejos ir atsiduri parkinge. Kad patekti i stotele arba i prekybos centra vistiek reikia kirsti siaurus, bet manau tikrai intensyvaus judejimo ivaziavimus. Visa Pilaite rytais vistiek stoves prie sios sankryzos. Sita pereja yra tokia nesamone kad negaliu nesikeikt. Idomu kokia samata?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X