Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
- 3 patinka
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO kaip nusileisti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąO kaip nusileisti neįgaliesiems ar mamoms su vežimėliais?
Šaligatvį ties sankryža galėjo palikti ir platesnį, nes tas stulpas pėstiesiems neturėtų patikt, skatins mestis ant dvirtakio: https://www.google.lt/maps/@54.71126...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTokiose vietose reikėtų įrengti tiesiog pandusus kaip prie Narbuto viaduko.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
O kur jį įrengti, jei vienoje pusėje - prichvatus šlaitas, kitoje - miškelis. Aleliuja šlaitų prichvatizacijai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Privatus šlaitas? Kas čia per naujadaras?Parašė dondc Rodyti pranešimą
Patikrinus regia.lt, pasimatė, kad dėl suformuoto sklypo nebetelpa stotelę apeinantis šaligatvis:
Dar paminėsiu tiems kas seka FB pasitarimus, nes foto nesimato, kad pasirinktas pirmasis variantas, t. y. dviračių takas bus toliau nuo sankryžos nei šaligatvis.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Taip. Keliuose užmiestyje irgi nemažai panašių istorijų yra. Kai bandant formuoti sklypus po keliais, tekdavo nemažai rietis su žemėtvarkininkais, nes betvarkant popierius dar sugebėdavo kažkam skubos tvarka paskirti sklypą tiesiai kelio sankasoje. Sunku patikėti, bet atrodo išsilavinę žemėtvarkininkai tame nematydavo nieko blogo.Paskutinis taisė Ginthus; 2018.10.03, 07:28.
Comment
-
Povilas Poderskis "Lietuvos pėsčiųjų asociacija" fb grupeje pasharino labai smagu dokumenta:
Teikiu suderinimui "Susisiekimo pėsčiomis projektų Vilniaus miesto savivaldybėje rengimo ir įgyvendinimo rekomendacijos"
Jas planuojame patvirtinti administracijos direktoriaus įsakymu ir vadovautis išduodant sąlygas aptvėrimams ir pan.
Laukčiau pastabų ir komentarų iki spalio 10 d.
Tiesiogine nuoroda i dokumenta:
https://docs.google.com/document/d/1...A5mK9DlQlD-2yk
Tai turbut nuostabiausias dalykas kuris atsitiko per pastaraji laika, tuo labiau galite teikti savo pasiulymus iskart dokumente. Nepraleiskit progos ir tikiuosi i ji bus kada nors atsizvelgdama, ne taip kaip su centro gatviu asfaltavimu.
- 1 patinka
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą požeminės pėsčiųjų perėjos Pilaitės pr. ties V. Pociūno g. Vilniuje, projektavimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
Dabar jau iš mūsų šaipytis pradeda. Naują požeminę perėją rengia.. faktiškai standartinę sovietinę:
Comment
-
Pora ištraukų: "Suprojektuoti laiptus ir keltuvus. Laiptų pakopų ir pandusų danga neslidi, atspari dėvėjimuisi." ir "Abiejose perėjos pusėse įrengti keltuvus. Pritaikius šį sprendinį atsisakyta pandusų konstrukcijų, kurios ženkliai didina darbų apimtis ir sąmatą."
Tai po galais, nėra pinigų, tai geriau nedarytų visai. Jei Koraluose įrengė požeminę, tai bent itin ilgam ruože nebereikia automobiliams stot, o čia ką, vėl visą prospektą kiš po žeme? Tada ateity laukia požeminė ir ties Spaudos g./Sietyno g. bei tunelis po Laisvės pr.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 2 patinka
Comment
-
Parašė AudriusV
Todėl, kad tai kainuoja nemažus pinigus ir kai kam tai gali atnešti naudos. O visuomenė įpratusi, kad automobilis yra svarbiausias objektas mieste, nors urbanistai teigia, kad tai pėsčiasis.
Miesto vidiniuose keliuose neturi būti greitkelio kaip Pilaitėje. Keliai neturi provokuoti spausti gazą iki dugno, o atvirkščiai judėjimas turi būti "raminamas" iškiliomis perėjomis, priverstiniais posūkiais ir taip toliau. Nors taip saugiau visiems - ir vairuotojams ,ir pėstiesiems, deja, šis požiūris matau nevyrauja savivaldybėje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąKodėl pas mus jie taip myli tas požemines perėjas, nepasant visų neigiamų dalykų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąVisuomenės informavimas apie numatomą požeminės pėsčiųjų perėjos Pilaitės pr. ties V. Pociūno g. Vilniuje, projektavimą
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
Dabar jau iš mūsų šaipytis pradeda. Naują požeminę perėją rengia.. faktiškai standartinę sovietinę:Remiantis ekonomiškumo ir racionalumo kriterijais priimti šie konstrukciniai sprendiniai:
...
5. Abiejose perėjos pusėse įrengti keltuvus. Pritaikius šį sprendinį atsisakyta pandusų konstrukcijų,
kurios ženkliai didina darbų apimtis ir sąmatą.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
O kokie neigiami dalykai?
O požeminė perėja yra absoliučiai kraštutinė priemonė, kai jau nieko nelieka. AudriusV viską pasakė teisingai apie eismą. Požeminės perėjos yra nesaugios, visada apšnerkštos, žmones vengia jomis eiti, nes patenki į bomžų apdirbtus kampus ir visokių degradų išpaišytas ir apdaužytas sienas, nemaloniai kvepiančias erdves. Aišku, čia mūsų visuomenės bėda, nes esame primatų stadijoje, bet ką padarysi. Žmones paprastai nėra linkę vaikščioti ten, kur tu tave gali lengvai apiplėšti ir vargu, ar tau kažkas padės, ypač po Pilaitės autostrada... Be to požeminės perėjos yra katastrofa seniems ir su negalia žmonėms ir mamoms su vežimėliais, nes paprastai liftai normaliai neveikia (ką, nepmenate, kaip buvo su kitais Vilniaus liftais?). Be to, ne visi žmonės supranta kaip tais liftais naudotis, gadina techniką ir t.t. Laiptai retai kur daromi su normaliu nuolydžiu kaip kad prie Lietuvos Vaikų ir Jaunimo Centro, kur nuolydis nėra ekspremalus dviračiui ar tėvams su vežimėliu. AndriusV teisingai pastebėjo dėl automobilizacijos. Žmonės kišami į požemines perėjas suteikiant prerogatyvą greitam automobilių eismui mieste. Kai pažangios šalys juda absoliučiai kita kryptimi, pas mus mąsto XX a. vidurio supratimu.
Pažiūrėkite Varlamovą, kur jis tik paliečia perėjų temą.
- 7 patinka
Comment
-
Paziurekite i tai ka jie daro aplink - iseini is perejos ir atsiduri parkinge. Kad patekti i stotele arba i prekybos centra vistiek reikia kirsti siaurus, bet manau tikrai intensyvaus judejimo ivaziavimus. Visa Pilaite rytais vistiek stoves prie sios sankryzos. Sita pereja yra tokia nesamone kad negaliu nesikeikt. Idomu kokia samata?
- 1 patinka
Comment
Comment