Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai
Collapse
X
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet niekas gi netrukdo ir dabar statyti priekiu į namą. Jei jau vairuotojai nesusipranta, galima pabandyti paaiškinti arba, jei nepadės, prašyti 836 kelio ženklo:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimąO kam paliktas tarpas tarp mašinų ir plytelių?
Parašė Knope Rodyti pranešimąTai, ko nemato ar neima domėn projektuotojai, ir tai, ką mato ir jaučia gyventojai. Nutiesė naują, platų taką. 2-3 metrų žalios juostos sąskaita. Seniau mašinos buvo parkuojamos nosimis į priekį ir stovėjo toliau nuo laiptinės. Dabar - galu ir arčiau. Štai rezultatas. Dūmai į langus ir praeivius. Pašilaičių g. 9 ir 11.
Parašė digital Rodyti pranešimąBet niekas gi netrukdo ir dabar statyti priekiu į namą. Jei jau vairuotojai nesusipranta, galima pabandyti paaiškinti arba, jei nepadės, prašyti 836 kelio ženklo:
Statmenai visada reikai statyti galu, taip ir lengviau ir saugiau.
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
Labai paprasta yra zenklas parkavimas tik namo bendruomenei
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąKaune, kas privatizuoja arba nuomojasi savo kiemą, gali dėt rakinamus vartus arba šlagbaumą ir gauna ženklą “Įvažiuoti draudžiama, išskyrus…”.
Klaipėdoje deda ženklus “Privati valda”
Nėra tokio ženklo kaip "privati valda". Tai yra savavalė informacinė lentelė neturinti jokios teisinės galios.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu kas nors pas mus pradėtu laikytis taršos reikalavimų tai nuo daugiaaukščių min 15 metrų negali būti įrengtų stovėjimo vietų dėl taršos į langus. Aišku čia yra visiškai niekur niekada neįgyvendinamas dalykas.
Teisingai, tai yra neįgyvendinama, dėl to ir niekas nesivadovauja
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...395/JFcINctkxa
Comment
-
Įgyvendinama, tik reikia truputi mąstymą pakeisti ir daryti kaip daro danai, automobiliam yra daugiaaukštis parkingas rajono kampe, o prie pačių namų galima tik trumpam privažiuoti (atvežti žmogų, pakrauti spintą). Bet at ne vieną parkuojantį ant šaligatvio esu sutikęs kuris man aiškino kad "turi parkingą bet toli eiti"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąsutvarkyti pėsčiųjų infrastruktūrą (beje, pastebėkit - nebloginant automobilių infrastruktūros, nors visokiems romams ir atrodo kitaip) reikia, ir tas yra daroma, ir yra labai gerai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąAš suprantu, kad tu gyveni užsienyje ir miesto reikalus žinai tik interneto pagalba, bet šaligatviai Vilniuje yra baisūs.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet gerėja kiekvienais metais, ir šis Viršilų gatvės projektas irgi prie to prisidės.
Jei norima ir nutiesti trūkstamas atkarpas, kurių yra labai daug, tuomet reikia prie aukščiau gauto skaičiaus pridėti numatomų šaligatvių ilgį Pvz vien Antakalnyje kiek daug šaligatvių net nėra palei namus, kurie yra gan arti centro), nusimatyti kiek kasmet jų turi būti nutiesiama papildomai prie kasmet remontuojamų jau esamų šaligatvių ir tik tada žinosime kiek mums reikia padaryti per metus, kad VIlniaus šaligatvių būklę privesti bent prie nors kiek padoresnės būklės. Apie senamiesčio šaligatvių būklę (kur jų sutvarkymą reikia apjungti su esamos važiuojamosios dalies tvarkymu) aš net nenoriu dabar pradėti kalbėti, nes gali reikti ieškoti stipresnio gėrimo : ) ...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet gerėja kiekvienais metais, ir šis Viršilų gatvės projektas irgi prie to prisidės.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąMan visiškai neįdomu, kas vyksta Šeškinėje ar Lazdynuose. Aš žinau kad šaligatvyje prie Šaltkalvių 48 nuo sovietmečio nėra vienos šaligatvio plytelės.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Imant atskiras atkarpas - taip gerėja, bet imant viso miesto mastu - dar klausimas, nes reikia paimti visų esamų šaligatvių ilgį ir dalinti iš ne mažiau nei 40 metų (duodu dosnų 40 metų laikotarpį, kurį imu kaip atskaitos tašką kaip dažnai turėtume numatyti šaligatvių remontą) ir tuomet gausime skaičių, kuris mums tik parodys kiek šaligatvių turi būti kasmet remontuojama norint vien palaikyti neblogą jų būklę.
Jei norima ir nutiesti trūkstamas atkarpas, kurių yra labai daug, tuomet reikia prie aukščiau gauto skaičiaus pridėti numatomų šaligatvių ilgį Pvz vien Antakalnyje kiek daug šaligatvių net nėra palei namus, kurie yra gan arti centro), nusimatyti kiek kasmet jų turi būti nutiesiama papildomai prie kasmet remontuojamų jau esamų šaligatvių ir tik tada žinosime kiek mums reikia padaryti per metus, kad VIlniaus šaligatvių būklę privesti bent prie nors kiek padoresnės būklės. Apie senamiesčio šaligatvių būklę (kur jų sutvarkymą reikia apjungti su esamos važiuojamosios dalies tvarkymu) aš net nenoriu dabar pradėti kalbėti, nes gali reikti ieškoti stipresnio gėrimo : ) ...
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.
Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 3 patinka
Comment
-
Jei apie Šeškinę klausi, tai dabar gaunasi 12 plytelių plotis + atitvaras. Anksčiau buvo 5 plytelių dviračių takas ir 7 plytelių šaligatvis + atitvarai + parkavo ant viaduko mašinas. Spėju viskas liko taip pat, tik panaikinus dviračių taką ir atitvarus labiau pritraukus prie važiuojamosios dalies – viskas atrodo šauniau. Gal ir mašinos nesiparkuoja.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
Comment