Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus šaligatviai ir pėsčiųjų takai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Net jeigu tai yra vieša teritorija?
    Jei tai viesa teritorija tai nera ko skustis, vienintelis dalykas zenklinimas kad pust dujas i kita puse .
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė digital Rodyti pranešimą
      Bet niekas gi netrukdo ir dabar statyti priekiu į namą. Jei jau vairuotojai nesusipranta, galima pabandyti paaiškinti arba, jei nepadės, prašyti 836 kelio ženklo:
      Medienos g. 17 ir 19 yra toks ženklas, dėl tos pačios priežasties - "dūmai eina į langus", tai yra vienas gyventojas, kuris skambinėja į policiją, kad perstatytų

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
        O kam paliktas tarpas tarp mašinų ir plytelių?
        Kad debilai neparkuotu atremdami ratus į bortelį taip užstatydami šaligatvį.
        Parašė Knope Rodyti pranešimą
        Tai, ko nemato ar neima domėn projektuotojai, ir tai, ką mato ir jaučia gyventojai. Nutiesė naują, platų taką. 2-3 metrų žalios juostos sąskaita. Seniau mašinos buvo parkuojamos nosimis į priekį ir stovėjo toliau nuo laiptinės. Dabar - galu ir arčiau. Štai rezultatas. Dūmai į langus ir praeivius. Pašilaičių g. 9 ir 11.
        Jeigu kas nors pas mus pradėtu laikytis taršos reikalavimų tai nuo daugiaaukščių min 15 metrų negali būti įrengtų stovėjimo vietų dėl taršos į langus. Aišku čia yra visiškai niekur niekada neįgyvendinamas dalykas.
        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Bet niekas gi netrukdo ir dabar statyti priekiu į namą. Jei jau vairuotojai nesusipranta, galima pabandyti paaiškinti arba, jei nepadės, prašyti 836 kelio ženklo:
        Priekiu statyti pavojingiau nes nematai išvažiuojant nieko. Taip pat sunkiau susisukti pastatyti jeigu tarpas tik vieno autmobilio.
        Statmenai visada reikai statyti galu, taip ir lengviau ir saugiau.

        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        Labai paprasta yra zenklas parkavimas tik namo bendruomenei
        Nėra tokio ženklo.

        Comment


          Kaune, kas privatizuoja arba nuomojasi savo kiemą, gali dėt rakinamus vartus arba šlagbaumą ir gauna ženklą “Įvažiuoti draudžiama, išskyrus…”.
          Klaipėdoje deda ženklus “Privati valda”
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė manometras Rodyti pranešimą
            Kaune, kas privatizuoja arba nuomojasi savo kiemą, gali dėt rakinamus vartus arba šlagbaumą ir gauna ženklą “Įvažiuoti draudžiama, išskyrus…”.
            Klaipėdoje deda ženklus “Privati valda”
            Šlakbauma gali užsidėti jeigu sklypas privatus ir visi savininkai sutaria, ką galima organizuoti pvz per namo bendriją.

            Nėra tokio ženklo kaip "privati valda". Tai yra savavalė informacinė lentelė neturinti jokios teisinės galios.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Jeigu kas nors pas mus pradėtu laikytis taršos reikalavimų tai nuo daugiaaukščių min 15 metrų negali būti įrengtų stovėjimo vietų dėl taršos į langus. Aišku čia yra visiškai niekur niekada neįgyvendinamas dalykas.
              Dar ne tokie reikalavimai yra.
              Teisingai, tai yra neįgyvendinama, dėl to ir niekas nesivadovauja

              https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...395/JFcINctkxa

              Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	823
Size:	84,2 kB
ID:	1997964

              Comment


                Įgyvendinama, tik reikia truputi mąstymą pakeisti ir daryti kaip daro danai, automobiliam yra daugiaaukštis parkingas rajono kampe, o prie pačių namų galima tik trumpam privažiuoti (atvežti žmogų, pakrauti spintą). Bet at ne vieną parkuojantį ant šaligatvio esu sutikęs kuris man aiškino kad "turi parkingą bet toli eiti"

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  sutvarkyti pėsčiųjų infrastruktūrą (beje, pastebėkit - nebloginant automobilių infrastruktūros, nors visokiems romams ir atrodo kitaip) reikia, ir tas yra daroma, ir yra labai gerai.
                  Aš suprantu, kad tu gyveni užsienyje ir miesto reikalus žinai tik interneto pagalba, bet šaligatviai Vilniuje yra baisūs.

                  Comment


                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                    Aš suprantu, kad tu gyveni užsienyje ir miesto reikalus žinai tik interneto pagalba, bet šaligatviai Vilniuje yra baisūs.
                    Bet gerėja kiekvienais metais, ir šis Viršilų gatvės projektas irgi prie to prisidės.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      Bet gerėja kiekvienais metais, ir šis Viršilų gatvės projektas irgi prie to prisidės.
                      Imant atskiras atkarpas - taip gerėja, bet imant viso miesto mastu - dar klausimas, nes reikia paimti visų esamų šaligatvių ilgį ir dalinti iš ne mažiau nei 40 metų (duodu dosnų 40 metų laikotarpį, kurį imu kaip atskaitos tašką kaip dažnai turėtume numatyti šaligatvių remontą) ir tuomet gausime skaičių, kuris mums tik parodys kiek šaligatvių turi būti kasmet remontuojama norint vien palaikyti neblogą jų būklę.

                      Jei norima ir nutiesti trūkstamas atkarpas, kurių yra labai daug, tuomet reikia prie aukščiau gauto skaičiaus pridėti numatomų šaligatvių ilgį Pvz vien Antakalnyje kiek daug šaligatvių net nėra palei namus, kurie yra gan arti centro), nusimatyti kiek kasmet jų turi būti nutiesiama papildomai prie kasmet remontuojamų jau esamų šaligatvių ir tik tada žinosime kiek mums reikia padaryti per metus, kad VIlniaus šaligatvių būklę privesti bent prie nors kiek padoresnės būklės. Apie senamiesčio šaligatvių būklę (kur jų sutvarkymą reikia apjungti su esamos važiuojamosios dalies tvarkymu) aš net nenoriu dabar pradėti kalbėti, nes gali reikti ieškoti stipresnio gėrimo : ) ...

                      Comment


                        Parašė digital Rodyti pranešimą
                        Bet gerėja kiekvienais metais, ir šis Viršilų gatvės projektas irgi prie to prisidės.
                        Man visiškai neįdomu, kas vyksta Šeškinėje ar Lazdynuose. Aš žinau kad šaligatvyje prie Šaltkalvių 48 nuo sovietmečio nėra vienos šaligatvio plytelės.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Man visiškai neįdomu, kas vyksta Šeškinėje ar Lazdynuose. Aš žinau kad šaligatvyje prie Šaltkalvių 48 nuo sovietmečio nėra vienos šaligatvio plytelės.
                          Tai kreipkis į savo seniūniją. Nes Lazdynuose, Karoliniškėse, Viršuliškėse, Šeškinėje, Žirmūnuose labai daug atnaujintų šaligatvių.

                          Comment


                            Senamiestyje kiekvienais metais vis blogesni saligatviai - dabar net ne duobes, o tieisog asfalto dalys isluzusios daugelyje vietu

                            Comment


                              Parašė spekas Rodyti pranešimą

                              Imant atskiras atkarpas - taip gerėja, bet imant viso miesto mastu - dar klausimas, nes reikia paimti visų esamų šaligatvių ilgį ir dalinti iš ne mažiau nei 40 metų (duodu dosnų 40 metų laikotarpį, kurį imu kaip atskaitos tašką kaip dažnai turėtume numatyti šaligatvių remontą) ir tuomet gausime skaičių, kuris mums tik parodys kiek šaligatvių turi būti kasmet remontuojama norint vien palaikyti neblogą jų būklę.

                              Jei norima ir nutiesti trūkstamas atkarpas, kurių yra labai daug, tuomet reikia prie aukščiau gauto skaičiaus pridėti numatomų šaligatvių ilgį Pvz vien Antakalnyje kiek daug šaligatvių net nėra palei namus, kurie yra gan arti centro), nusimatyti kiek kasmet jų turi būti nutiesiama papildomai prie kasmet remontuojamų jau esamų šaligatvių ir tik tada žinosime kiek mums reikia padaryti per metus, kad VIlniaus šaligatvių būklę privesti bent prie nors kiek padoresnės būklės. Apie senamiesčio šaligatvių būklę (kur jų sutvarkymą reikia apjungti su esamos važiuojamosios dalies tvarkymu) aš net nenoriu dabar pradėti kalbėti, nes gali reikti ieškoti stipresnio gėrimo : ) ...
                              40 metų būtų galima duoti jei darytu ypač kokybiškus šaligatvius, vidutiniškai manau maksimums turėtu būti 25 metai o su dabartiniu vilniaus tiesimu tai išvis 5 metai. Virš 40 metų būtų galima duoti tik jei darytu granitinius, kas man regis net senamiestyje yra super reta.

                              Comment


                                Perlai iš ką tik sutvarkytos Šeimyniškių gatvės

                                Click image for larger version

Name:	DSC_1085.JPG
Views:	1323
Size:	1,63 MB
ID:	1999588

                                Click image for larger version

Name:	DSC_1088.JPG
Views:	293
Size:	915,4 kB
ID:	1999589

                                Comment


                                  Europos aikštės stotelę pastūmė arčiau Kalvarijų g. Ar tai susiję su Artery renovuojama požemine perėja?

                                  Click image for larger version

Name:	DSC_1094.JPG
Views:	1312
Size:	985,4 kB
ID:	1999592

                                  Comment


                                    Ir taip ir ne. Susiję, bet tai ne trumpam.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      O dėl plytelių rišimo ir vizualinis atskyrimas yra puiku. Tik aš turiu tokią nuojautą, kad tai netaps jokiu nauju standartu. Labai norėčiau klysti.

                                      Aišku dar yra klausimas kas jiems bl*t neleido to daryti visur kitur visus paskutinius ~7 metus? Ypač, kai ne vienas žmogus net čia rėkė, kas čia per nesąmonė Vilniuje su tuo išilginiu plytelių rišimu (tiksliau, jo nebuvimu), dėl ko dar nebaigus kloti šaligatviųjie ima deformuotis, atsiveria plyšiai ir pan.
                                      Pakartotinai cituoju, nes šiandien kaip tik radau dar antrą pavyzdį su taip rištomis plytelėmis, kaip dabar Šeimyniškių g. Pirmas pavyzdys buvo iš Architektų g. (infrastruktūros temoje). Čia Šeškinės g. viadukas virš Ukmergės g.:
                                      Click image for larger version

Name:	IMG_20221017_151151.jpg
Views:	310
Size:	860,4 kB
ID:	1999607


                                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                      Comment


                                        Pala, praplatino čia pėsčiųjų taką? Ar tik atrodo plačiau? Auto juostų irgi anksčiau buvo lyg tai tik 2 (labai labai plačios).

                                        Comment


                                          Jei apie Šeškinę klausi, tai dabar gaunasi 12 plytelių plotis + atitvaras. Anksčiau buvo 5 plytelių dviračių takas ir 7 plytelių šaligatvis + atitvarai + parkavo ant viaduko mašinas. Spėju viskas liko taip pat, tik panaikinus dviračių taką ir atitvarus labiau pritraukus prie važiuojamosios dalies – viskas atrodo šauniau. Gal ir mašinos nesiparkuoja.
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X